Περί Τριχών και Γιατρών Το Ανάγνωσμα 20d

Σήμερα θέλω να συγκεντρωθείτε.

Νομίζω επαρεξηγείσετε με…
νομίζετε πως λαλώ μόνο πελλάρες επειδή εφάλλαρα ένεκα εξετάσεων.

Σήμερα θα σας μιλήσω για …

…τες τρίσιες.

Αλλά αθθυμήθηκα ότι εξανάγραψα για τούτο τζαι δεν μου αρέσκει να επαναλαμβάνω τον εαυτό μου so there you go

Η Κάθοδος της Κυπραίας Φοιτήτριας 

(εν compulsory reading. Αν δεν το ετσίλλησες εν δικαιούσαι να πάεις πάρακατω.
Αν πάεις εν να σιει πιράνχας τζαι κροκόδειλους.)

Μετά έχουμε τους γιατρούς.

Τί πάει λάθος που μπόρουμε να το σάζουμε ευκολα και γρήγορα στη Κύπρο?
Δουλεύκουμε στο NHS αλλά ποιοοος πάει στο GP? Ποιός εν ο GP μου? Έχω? ααα ναι έχω! Επήα μια φορά τζαι ήταν πολλά απλό “hello, my name is RoAm. You ve killed my father”
“Άλλοοο, μπόρεις πλης να με κάμεις refer στον allergist εις το νοσοκομείο γιατί έχω απηυδήσει με τη τσουννίαση?”

Ναι τί ππάει λάθος? Εμμμ το αριστερό μου φτι.

Έσιει ένα μήνα που με πονεί το external ear δηλαδή που την τρύπα μέσα αλλά ως πριν το τύμπανο.
Κάθε 2 βτομάδες βάλλω τον Τομ να ασκοπήσει να μου πει αν θωρεί τίποτε αλλά με γιω με τζείνος καταλάωουμε που ΩΡΛ.

Ώσπου ακούω εν καλά. Απλά πονώ άμαν βάλω το cotton bud μέσα. Τί να είναι άραγες σου??? Λαλείς να εν swimmer’s ear (otitis externa) επειδή κάμνω κάθε μέρα μπάνιο?

Όι α? 

Λαλείς να θέλει απλά λλίο λάδι καλό? {it works for everything, didn’t your mom tell you so?}

Εεεε τί άλλο….αυτά touch wood.

Ως τωρά πάμε τα καλά. Μόνο 50-60 ευρώ τζαι αν του πω
“συνάδελφος, χαίρω πολλά ΡοΑμ” μπορεί να μου πει “όι καλέ εν θέλω τίποτε”
{best things about telling your Drs “hi i am a medical student” εν θυμούμαι πότε επκίερωσα τελευταία φορά σε γιατρό :-D}

Μμμμ όμως εν τζαι τζείντο δόντι που με πονεί που το τζαιρό που είμαι 5 χρονών άρα απλά να το πάρω απόφαση ότι εν neuralgia τζαι ότι εν θα μου περάσει ποττέ.
Πλας οδοντίατροι? Really?!?! Σιέζουν τη λίρα περίτου που τους γιατρούς.
Τζαι όποτε πάω απειλούν με με αιχμηρά αντικείμενα ότι πρέπει να κόψω τον χαλινό της κάτω γνάθου (μαθαίνω τζαι νέες λέξεις) πριν τραβήσει το κάτω ούλος μαζί του τέλια.  (μεν κάμετε google χαλινός εν να σας δείχει πουλλούες τζαι γλώσσες – εν η πετσούα που ενώνει το κάτω χείλος με το ούλος).
Αλόπως τούτο πρέπει να το διευθετήσω αυτή τη φορά..τζαι να δώκω λεφτά…σε….οδοντίατρο….αλλά….αν εν απλά να κόψει τον χαλινό…
why not a diy job???
λλίο τοπικό αναισθητικό (check, i can do that)
ένα ψαλλιδάκι (κάμνει τζείνο του φρυδκιού εν νεν? εν να του βάλω σπίρτο τζαι να το άψω 6-7 φορές για πλήρη απολύμανση ).
Ε αυτά.
Cut and that’s it.  Α τζαι λλίο παμπάτζι i guess. [ να κάμω ένα google όμως να δω αν επέθανε ποττέ κανένας που ακατάσχετη αιμορραγία όταν του εκόψαν το χαλινό]

See μούχτι, homemade χαλινός  release surgery in 10 minutes.
Χμμμ αλλά πως τον σταματούμε να πάει να ξανάβρει τον τόπο του?
Κουτσακοτήρι τη νύχτα που εν κινείται πολλά, φαντάζουμαι, το κάτω χείλος τζιαμέ που θα το κόψω.
(γιατί την υπόλοιπη μέρα εν τζαι σιωπώ ή εν σταματώ να γελώ άρα εν θα σιει το chance να βρει τον τόπο του ξανα)

Α τζαι το άλλο γελοίο…που μου πε ο οδοντίατρος ήταν….ότι….χρειάζουμαι ούλος transplant LOL.

Ας πούμε ρε μάστρε…το ούλος έσιει πας τα 15 χρόνια που εκατέβην τζαι ούτε καν hypersensitivity εν έσιει…το transplant τί να το κάμω?!?!?! έλεος…αν όντως έσιει λόγο να το κάμω…εξήγα μου το τζαι πια εν τα  pros/cons  άλλοσπως δεν έσιεις consent να μου στερήσεις 3-4 μέρες σουβλακιών!

{Είπα σας ότι μπορεί τζαι να είμαι ο σιηρόττερος ασθενής του κόσμου. Μόνον τον οφθαλμίατρο συμπαθώ γιατί όποτε πάω κάμνει μου τζαι μάθημα τζαι μια φορά έφκαλε μου τζαι print κάτι σημειώσεις του <3 ωωωω τί γλυκός.}

Αμάν τωρά ήρτε μου μια ιδέα….

Μπορώ να πάω σαν undercover ασθενής σε 3-4 αιματολόγους (τζαι πάντα να λαλώ ότι είμαι medical student πέρκι εν με χρεώσουν)

“γιατρέ εν νώθω καλά…πονώ παντού….τζαι όσες φορές έκαμα αναλύσεις είχα λλίο τσας χαμηλά platelets (true story but i wouldn’t worry about it). Λαλείς να έχω bone marrow failure? πεεεε μουυυυυυυ”

“όι μανα μου αν ήσιες  πόουν μάρροου φέηλιαρ εν ήταν να σου δαμέ”

“ε πού ήταν να μουν?? χααα χαααχ χαααααα????? πού???? στο πρώτο αεροπλάνο για γερμανία?!!? οξά ισραήλ??? χααα? οξά αγγλία? χααα?”

market research. 

πρέπει να το κάμω κάποτε

*βαρκέ*

τζαι η σελίδα των αιματολόγων στη κύπρο γιατί εν άχρηστη?!?!
Τσιλλάς πας το patient information leaflet τζαι λαλεί σου “error” Ας πούμε εν έσιει πιο fail.
*εν θα μετακομοίσω ποττέ πίσω κύπρο αν δεν κάμουν καλή σελίδα*

Τζαι τωρά πρέπει κάπου να βάλουμε τζαι την Κούλλα (από το ΑντιΜοκούλλα)

Εν την έπκιαε τηλέφωνο η μάμμα της σήμερα τζαι μάλλον αποκληρώσαν την.
Σαστείτε μπλογκοκόσμε, εν να πρέπει να προσφέρουμε στέγη, φαγητό και θαλπωρή στη Κούλλα σε 16 μέρες.
Από το ΑντιΜόκο καταλαβαίνετε ότι δεν σιωπά…άρα θα πρέπει να την πιάνει την μια μέρα ο ένας τζαι την άλλη ο άλλος.
Αλλά μεν ανησυχείτε!
Ό,τι θέλετε κάμνει σας πας το κοπκιούτερ.
Μπορεί να σας σάσει τες τάτσικες σας φωτογραφίες πας το photoshop για να τες βάλετε facebook τζαι να σας κάμνουν ούλλοι like! Εν το αγαπημένο της σπορ!

Άτε πάη τζαι άρκεψα τζαι λαλώ μαλακίες πάλε (εν που τ αλήθκεια που ο τίτλος του μπλοκ = This is Not a  Serious Blog ).

Έχω πάμπολλα σοβαρά θέματα να θίξω τζαι να συζητήσω αλλά δεν λέει να το χαλάσω.
π.χ. αυτονομία στους ασθενείς.
π.χ.2 information giving to patients
π.χ.3 is there such a thing such as multidisciplinary approach to illness management in cyprus οξα?
πχ4 τα δικαιώματα τζαι οι απαιτήσεις που πρέπει να έχουν οι ασθενείς
κάτω το κατεστημένο των “μάνα μου άκουμε εσπούδαζα τόσα χρόνια” γιατρών της κύπρου.

Αλλά αυτά θα ερίχναν άμεσα το επίπεδο του roam365.wordpress.com στον πάτο.

therefore they won’t happen.

They ll stay locked in my head.

Α τζαι κάτι είπα στο tweeter που άρεσε στους γνωστούς..

είπα μεν κάμετε google radical vulvectomy προειδοποιώ σας.

Τζαι εννοείται εκάμαν το

Για να δούμε ποιοί που σας εν να το κάμουν.

Teasing teasing—> teas ing –> coffee ing

Coffeing στη λευκωσία σε 20 μέρες ρε!!!

6 Responses to Περί Τριχών και Γιατρών Το Ανάγνωσμα 20d

  1. Moonlight says:

    Εν το κάμνω γκούκολ, αλλά νομίζω ότι εκατάλαβα που το όνομα περίπου τι ένει, τζαι θέλω να ρωτήσω “ΓΙΑΤΙ;”
    Επίσης, κάμε μας ένα ποστ για το θέμα εκτρώσεων κλπ. Εν γίνεται όποτε κάτσω στο μπαλκόνι να φάω με φίλες να εν τούτο το θέμα συζήτησης μας. :p

  2. RoAm says:

    γιατί φιλενάδα Moonlight?
    επειδή το δέρμα τζιαμέ μπορεί να πάθει καρκίνο as well. είναι άμεσα linked με τον HPV του καρκίνου του τραχήλου / επίσης μπορεί να εν τζαι μελάνωμα / paget’s και άλλα διάφορα που δεν χρειάζετε να ξέρεις.
    Άμαν εν το προλάβεις σε στάδιο που απλά κόφκεις το σημείο τζιαμέ τζαι ετέλειωσε (δηλαδή όπως εξαναείπαμε σε προηγούμενο ποστ, έρεξε τα κατζέλια του σπιδκιού, τζαι επήεν περίπατο σε άλλες γειτονιές τότε φκάλλεις το ΟΥΛΛΟ – τζαι μετά κάμνεις πλαστικές με skin grafts ). Ντάξει σταματώ γιατί πάλε ενεκατώθηκα :-S

    Εν είπαμε ότι εν νεν σοβαρό τούντο μπλογκ?!!? Μα θέλεις να ππέσω που την υπόληψη των αναγνωστών μου?
    [ εν ξέρω τους νόμους στη Κύπρο, γιατί εν τζαι νομικό το θέμα…αλλά φαντάζουμαι πρέπει να εν οι ίδιοι ή τελοσπάντων πολλά παρόμοιοι με την Αγγλία…καλάν να τελειώσω τζαι να σας κάμω ό,τι χέλετε].
    Καλάν στο παλκόνι αντί να θωρείτε τα άστρα τζαι το φεγγάρι τζαι να απαγγέλετε ποιήση με κρασί τζαι τυρί συζητάτε για τις εκτρώσεις?
    ΟΧΙ ΜΑΝΑ ΜΟΥ!

  3. maria t. says:

    kori en gia mitsius mono to jubilee a.. enna pinnumen ton kafe mas je enna eshi akoma ena trapezaki dipla mas!mia xara!everythng will work out for the best!

    • RoAm says:

      δαμν ιτ.
      en na klaiw.
      kalan nta3ei im hopeful (en 8a perasw, en na vaftisw ton mitsi je pou tin ekklishia en na prepei na piaw to prwto aeroplano gia agglia na rtw na 3anakatsw to written pou en 8a perasw, mporei na men perasw ta praktika je na meinw to xrono anyway je kiss london goodbye, mporei mpore mporepmerpeormawpeirjaowiehtfnekgaaaaaaa)
      asteieuomai :-D

  4. Ina says:

    Καλή λευτεριά ρε… να σκέφτεσαι το φως στην άκρη του τούνελ: διακοπές στην Κύπρο και από Αύγουστο πίσω Λονδίνο ;)

  5. Αντιμόκο που βαρκέται να κάμει sign-in says:

    Τρίσιες εν έχω, τα άλλα περιποιητικά κάμνω τα μόνη μου. Ναι κόφκω τζαι τα μαλλιά μου τζαι κάμνω τζαι τα νίσια μου τζαι των άλλων. Τί εννοείς γιατί εν επήα αισθητικός:!
    Να πας να ελέξουν το φτι. Οι οφθαλμίατροι τζαι οι οδοντίατροι εν οι καλύτεροι σόρυς!
    Μα δεν αντρέπεσαι τίποτε! Πόσα μένσια;! Εν κανεί που τους έχω τους fbκικούς, να έχω τζαι τους blog-ικους twitter-ικους πας τη κκελέ μου με τα photoshopia. Ah ας είναι.
    Happy souvlak-ing

tsil to speak - comments

