Summing it up 21d

μμμ 3.5 χρόνια εν τα λαλείς τζαι πολλά

αλλά ντάξει ήταν κάπως κουραστικά.

εν θα τ άλλασσα όμως…τζαι truth be told εν θα θελα να μουν πχ Λονδίνο τζαι να καμνα τούντο course γιατί ήσιεν να μου γυρίσει παραπάνω.

Τα καλά τους course μου ήταν ότι –  έμαθα επιτέλους εγγλέζικα.

Στο Ιμπήριαλ εκάμναμε παρέα μεταξύ μας οι Κυπραίοι (τα φιλιά μου στο παμπίνο, στο ξανθό άγγελο, τζαι την μογγόλα ), άτε να έμαθα να παραγγείλω άνετα καφέ τζαι φαΐ…τζαι να κόφκω τίκκετς στα τρένα. You get the picture. Α τζαι να λαλώ 5 πράματα στα Ρώσσικα χαχα. Menya zavut RoAm. Kak dela? Tchto eto?

Τζαι όσο τζαι να πεις η Φυσική εν τζαι έσιει τζαι πολλά εγγλέζικα μέσα…

Δαμέ είμαστε 25 πλάσματα τζαι κατά τύχης είμαστε 2 κυπραίοι.
Με τον άλλο το Κυπραίο είχαμε μία σχέση παράξενη.
Αλλά ντάξει being the person who does not hold a grudge άηκα τα ούλλα πίσω μου τζαι εξανάκαμα τον παρέα.
‘Ενιωθα σαν τον άντρα που εν ηξέρει ίντα που θέλει η γεναίκα.
Ποιού να το πεις!
Αλλά ντάξει…έσιει την πιό ωραία φωνή του κόσμου, πώς μπορώ να μεν τον συμπαθώ τζαι να μεν τον κάμνω παρέα.
Μάνα μου ρε θυμούμαι που τα ξαναήβραμε το πρώτο χρόνο, όταν επέρασαμε τες εξετάσεις τζαι επιτέλους εξηαγχώθηκε τζαι εν μου ελάλεν κάθε λλίο “έπκηαες first, έπκηαες first”.
Ήμαστε στο Bury, ήταν μια καλοκαιρινή νύχτα τζαι απλά εφκήκαμε έξω με το καφέ μας τζαι ήσιεν τζαι τυλιχτά…1 τυλιχτό later τζαι είπα του να μεν νεν γάρος τωρά τζαι να πάει. Man it feels like freakin yesterday :-S
Ναι πού είμαστε? Τελοσπάντων ας πούμε ότι δεν είμαστε κώλος τζαι βρατζί όπως θα επερίμενε κάποιος.
It’s Complicated που λαλεί τζαι ο FBουκς.
Έτσι έκαμνα παρέα με τα Εγγλεζούδκια.
Μπυρούες, dinner parties…

Ας πούμε τούντα πλάσματα εθώρουν τα σχεδόν κάθε μέρα για σχεδόν 4 χρόνια.
Εν ναν παράξενο που εν να πάμε σε 1000 τόπους. Είπα τους σε 25 χρόνια να κάμουμε reunion στη Κύπρο χαχα.

Έσιει κάτι κόζια εν φαντάζεστε! Πρέπει να ακούσετε τον Αδάμο να γελά. Γελώ που τον ακούω να γελά.
Τζαι εν ο άλλος τυλιχτά-μαν μου.
Που εφκαίναμε στη βεραντούα του Μπέρι τζαι εσπαταλούσαμε την ώρα μας να ξιτιμάζουμε τη μοίρα μας.

Ήταν καλή τζείνη η βεραντούα, έπκιανεν καλό ήλιο το καλοτζαίρι, εδκιάβασα τζαι το 1 βιβλίο τζιαμέ μες το ηλιούδιν. (μες σε 4 χρόνια πρέπει να εδκιάβασα εχμμμ  2 βιβλία [το νούμερο του βενέζη τζαι τη λωξάντρα ] )

Που θέμα δουλειάς πολλά μέτρια πράματα αλλά ντάξει εν με κόφτει γιατί εν πελλανίσκω να πκιάω 100% στα exams, cos i am actually enjoying what i am studying.
Εν θα κάτσω να κάμω focus πας το exam technique τζαι τα  mutliple choice questions ενώ έσιει τόοοοσσσσοοοοο medicine να μάθεις.

Έφκαλα ένα case report, που ενώ εν με έκοφτε η αιματολογία τότες, το paper ήταν πας σε κάτι αιματολογικό τέλοσπαντων.
Το χάηλαητ εν ότι είμαι πρώτος author (μη χε…!) τζαι είμαι affiliated στο Cardiothoracic Surgery department hahaha. Το impact factor του journal φυσικά εν κοντά στο υπό το μηδέν, but still, it is a pubmed-ed article \m/

Μετά έχουμε τα 2 presentations το ένα ήταν student conference – τάχα επηα τη τρίτη θέση στα presentations αλλά εξαφανίστηκα μόλις ετέλειωσα το part μου, ε μα σόρη είχα party στο Cam. I found out by chance a few weeks down the line -. Ρεζιλλίκκια.

Έσυρα τζαι ένα certificate για ethics – good clinical practise μιας τζαι ήταν μούχτι σαν ήμουν πανεπιστήμιο… (μεν φανταστείτε…2-3 μέρες έκαμα το που το ίττερνε εν νεν τίποτε, αλλά αν θέλεις να ανακατωθείς με research trials χρειάζεσαι το).

Μετά έχουμε τα 2 χρόνια των supervisions νευροεπιστημών, πέρσι τζαι φέτος για το κολλέγιο. (sounds fancy in greek ain’t it?).

Ήμουν σίουρη βλέπετε μες το δευτερο χρόνο ότι μάλλον κάτι με neuro θα έκαμνα στο τέλος.  But now i know that teaching is fun and actually quite fulfilling.

Έφκαλα έτσι κανά 1000ρικο που τζιαμέ…

Α εκάμαμε τζαι τα 2 τα Neurosciences Conferences τζαι τα άλλα events κατα τη διάρκεια των τριμήνων…Τζαι έπηαε το neurosoc  το best uk medical undergrad society. 

Μετά για το “elective” μου που εν 5 βτομάδες ό,τι θέλεις, όπου θέλεις, έπκιασα 600 λίρες bursary που την αιματολογική εταιρία της αγγλίας. Και καλά για για το mini research project μου στη κύπρο πέρσι το καλοτζαίρι (τίποτε εν έφκην στο τέλος…but whatever, είμαι ο μάστρος της πιπέττας τωρά – not – εν να παιχτώ αν ξανακοντέψω σε πιπέττα, αλλά το PhD ότι τζαι αν κάμω εν το γλυτώνω άρα θα πρέπει να γίνουμε μάλλον φιλενάδες πάλε με την Πέττα – το nickname της – )

PR-200

Τζαι έπηα τζαι 500 λίρες ή κάπου τζιαμέ που το κολλέγιο γενικά για το elective μου… Άρα έτσι out of nowhere μες σε 2 χρόνια έφκαλα 2000 λιρούες… 

Αααα το elective…επέρασα 2 καταπληχτικές βδομάδες στην Αθήνα με τη Βαλ τζαι την ταραμένη την Ελ που εξύπναν η ώρα 5 το πρωί τζαι άννοιε το μαστραππά με τα oreos να φάει! Χαχαχα ό,τι να ναι.
Έτζισε μου – μεν νομίσετε τζαι τίποτε ούτε γω θυμούμαι μάλλον πρέπει να μου τζισε στο σιέρι τζζζζζ-  ο θεότακκος ο  Αργυρός (εν έτσι που τον λαλούν εν ναι?).
Είδες είδες άμαν έσιεις φίλους εις το star system? Next time θέλω το Σάκη – Βαλ κανόνισε-.
Α ήταν τζαι το shower που εν ήσιε βραστό νερό τζαι ήταν να πεθάνω.
Φοβερό elective, έμαθα τα πάντα περί deep brain stimulation – not -.
Μμμμμ αλλά οι Πρώτες Βοήθειες ήταν καλές….η πρώτη και η τελευταία φορά που επκιάν να κάμουν κάτι τα σιέρκα μου.
Αλλά τζείντο νοσοκομείο εμπάτε σκύλλοι αλέστε.
Φακέλλοι ανοιχτοί χαμέ, οι γιατροί ούτε που εκάμναν το effort να μιλήσουν των συγγενών για του ασθενή…
Μόνο 1 ήσιε που ήταν καλούης με το κόσμο τζαι ήταν ο μόνος που έκαμε το effort να μου μάθει τίποτε.
Τζαι εγόραζε μου τζαι κάθε μέρα φραπέ μουαχαχαχα.
Εβρεθήκαμε τζαι 2-3 φορές με τη Μελινάρα…
[που εν να το δκιαβάσεις τούτο προειδοποιώ σε…που να χω διακοπές εν να ρτω….ελπίζω να ήρτεν ο καναπές που επαράγγειλες γιατί εν θέλω να τζοιμούμαι χαμέ].

Αλλά το χάηλαιτ ήταν η συναυλία του Θανασάρα στο Τεχνόπολις τζαι το σουβλάκι του κύριου Δημήτρη απέναντι που τη Βαλ.

Athens and the brains on the rails. [ Παρακαλείται η Αντιμόκο να μας κάμει μιαν εικονούα με κάτζελα τζαι πάνω έναν εγκέφαλο – είδες που τα κατάφερα τζαι έβαλα σε πάλε μες σε ποστ – έρκουνται αλλό 20 ]

Ε αυτά, κανεί memoirs.

Α όι αλλό ένα…εψές εβάστουν τη κιθάρα τζαι εν ξέρω πως επήεν να μου ππεσει τζαι ήρτεν το πάνω part που εν τα κλειδκιά τζαι έδωκε μου την μες το αριστερό ριζόβκι (ο ενικός του ριζόβκια).

cc24-head_766_detail

Ήταν δυνατή φατσιά. Ένιωσα ότι ετραντάχτην ο εγκέφαλος μου. Εξικουρτίστην τζαι η Ρε. Μετά που κανά μισάωρο εκατάλαβα ότι έτρεσιε νάκκο yeahman τζαι ότι επόνουν άμαν εγύριζα τη κκελλέ μου + άμαν τζίσω πονώ, άου ,τζαι εν τζαι λλίο φουσκωμένο. Εν να πάθω μινιγγίτιδα? Εν προλαβαίνω τωρά. Να το αφήκει για μετά τες 24 του Ιούλη που να ρτω πίσω αγγλία πλης? – ναι παρανοώ, αλλά τί θα ήταν αυτή η ιστορία χωρίς το παρανόημα-

Κοιτάχτε όμως…τούτα ούλλα εν memoirs μόνο αν περάσω.

άτε πάη πάη να συνεχίσω δκιέβασμα.

Α όι…

Εν τα γενέθλια την παντοτινής μου γειτόνισσας και μίας εκ των φιλενάδων σήμερα.

ΚουφοΝτίνα να ζήσεις, να ευτυχήσεις τζαι του χρόνου μετά που 7 χρόνια να κάμουμε birthday together. Έσιει που τα 18 να σε γρίσω με τούρτα κλαψ.

Αν κάτσω να γράψω memoirs τζαι σπέσιαλ ευχές για τη Κότσια εν να μείνουμε δαμέ γι αυτό απλά να κάμουμε ένα χειροκρότημα.

Τζαι να της πω ότι ΠΟΤΤΕ ΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΤΟ ΚΑΠΡΙΟ ΤΟ ΡΟΖ ΤΗΣ ΜΠΑΡΠΗΣ ΣΟΥ.
ΕΝ ΜΕ ΕΚΟΦΤΑΝ ΟΙ ΜΠΑΡΠΗΣ.

51nuu7uuqaL
Αλλά τζείνη η κότζινη η μίνι ταμιακή που άννοιε πουκάτω το πραματί της ήταν εξαίσια!
Ίντα chance έσιει να εν φυλάμενη κάπου?

IMG_3188
Επίσης…ΕΝ ΘΑ ΞΗΑΣΩ ΠΟΤΤΕ ότι με έσυρες που τη βεράντα κάτω
(επαίζαμε τζαι ήμουν το μωρό μες την αμαξούα τζαι έπερνε με περίπατο)
εν να χω για πάντα μιαν ουλή στο δεξιό μου jawline.
Κόμα χρωστώ σου το…τζαι εν τζαι ξηάννω!
Κανονικά για τούτο έπρεπε να με τζερνάς για πάντα ποτά.

Όπως επίσης δεν θα ξηάσω που επηαίναμε με τον DAH Sunny στη γειτονιά της Σκε τάχα να μας μάθεις να οδηγούμε.
Τζαι ποτζεί στο Ελ Πούεμπλο χαχα.

1990-sunny-4door-hatchback-012

Oh dear lord. Those were the days! Τζαι που σου εβάλλαμε λιρούα για τη κούρσα γιατί ο Σάννης ήταν σαν το μίνιbus haha.

Α θέε μου τί σου είναι η ζωή.

Λίγος αυθορμητισμός δεν βλάπτει.

2 Responses to Summing it up 21d

  1. asprokaipaxi says:

    έμαθες θκυο τρία πράματα τα τελευταία 3.5 χρόνια δηλαδή. :)

tsil to speak - comments

