22d

FML

ένα τραούδιν ήταν αρκετό να με στείλει στο πάτο.

about time όμως ααα! Πόσες μέρες να είμαι hyper! ανώμαλα πράματα.

Τζαι πάλε πιάνει με ο πέλλαρος για τα ίδια πράματα. Άρα im guessing οτι για να έχω πάντα τες ίδιες ερωτήσεις στα downiarismata μου ίσως τούτα να εν τα issues μου?

Επιτέλους ήβρα τα issues μου! yay

Αυτό είναι αφιερωμένο στη κουμέρα που όσες φορές τζαι αν επροσπαθήσαμε να βρουμε τα issues μου εν τα βραμε (εχτός νομίζω που το ένα που το εψιλοσυζητίσαμε).

(1) why bother?

(2) why continue?

(3) am i interesting enough?

(4) is there anything at all im good at? (εχτός που το DPhilLaf φυσικά = PhD στο lafazaneering – εκάμαμε το μαζί με την Αντιμόκο τούτο)

Απαντήσεις

(1) Εν ξέρω. Εν μπορώ να βρω απάντηση εχτός που ότι υπάρχει ένα γονίδιο ή πολλά που θέλει τη διαιώνιση του είδους τζαι λαλεί μας “γάμησε ρεεεε, σπείρε κοπελλούδκια, μεν αυτοχτονήσεις τωρά”.

(2) why continue?

χααα deffo don’t know that one. Σπίτι εν έχω ούτε εν να χω για κάμποσα χρόνια ακόμα ούτε long term plans εν έχω τίποτε. Ό,τι βρέξει ας κατεβάσει. Ας πούμε…εν έχω πράματα really, as in object that matter to me. Τα μόνα πράματα που πέρνω όπου πάω ή τελοσπάντων φυλάω (εχτός που appliances / clothes / books etc) εν το πραματί που μας έκαμε ο Βλακουλλάκης τζαι 2 πράματα που μου καμε η κουμέρα…α τζαι τωρά εν ναν η σιαμπάνια που ήπιαμε με το Θωμά όταν εμπήκα στο foundation school – όπως το κρασί που ήπιαμε με τη Μαρία Ττου. όταν εμπήκα δαμέ -.

(3) am i interesting enough?

actually i would find me utterly boring. Τζζζζζζζζζζζζ. Ειδικά μόλις πατήσω το πόι μου κύπρο παιρνώ 1 μέρα έκστασης τζαι μετά προσπαθώ να βρω ποιά εν η θέση μου στο κόσμο. – Συνήθως το verdict  μου εν: τις πλείστες μέρες καμιά, απλά ενίοτε χαροποιώ λλίο κόσμο που με θωρεί κάθε αγίου μπηηηηπ, αλλά τζαι τζείνοι αν με εθωρούσαν κάθε μέρα ας πούμε would they still be so happy to see me? no right?  – . Άσε αναγνώστη, φαύλος κύκλος!

 

(4) is there anything at all im good at?

εεεεεεεε εεεεεεε εεεε ξέρω να μαειρεύκω φαγιά γλήορα που όμως ναν ωραία – ας όψετε η ανάγκη αγαπητέ αναγνώστη –

τζαι όι εν θέλω να μου πείτε τίποτε ακαδημαικό related cuz love, academia and real life are not projections of each other.

παραπάνω που ούλλα νομίζω εν το boredom thing.

dunno, maybe i feel like that cos most of the time i am bored?

ουφ άτε πάη πάω πίσω στα έθιξ που τελειώνουν σε 4 σελίδες

εν τω μεταξύ στανταρτ τζαι τούντα έθιιξ εν βοηθούν στο mood μου. Εν νεν ώρα τωρά να μου κάμνουν φιλοσοφικές ερωτήσεις περί ζωής/θανάτου / treatment/ no treatment κτλ.

Πάω να ακούσω αλλό 30 φορές το θανατηφόρο μου playlist

Τώρα να δείτε όμως που αύριο εν να ξυπνήσω τζαι πάλε εν να με hyper.

Αλλά ντα τωρά ξέρω ότι όποτε θέλω κατεβώ 5-6 σύννεφα βάλλω το all i want τζαι ππέφτω μες το λάκκο.

 

 

 

9 Responses to 22d

  1. Αντιμόκο που βαρκέται να κάμει sign-in says:

    22my fave no.
    1. Πε μου τζ’ εσύ
    2. Πε μου τζ’ εσύ
    3. Εν σε ξέρω προσωπικά αλλά ‘φατσάρεις’ πασιαμάς – φέρτα μίλια σου. Τούτο με το finding my place in the world πιάνει με 3-4 μέρες πριν να φύω.
    4. Για άθρωπος που βαρκέται έσιεις πολλή ενέργεια πάντως. Τζαι χιούμορ. Γενικά φκάλλεις κάτι πολλά θετικό. Τζαι μαιρεύεκεις! Τζαι εν να γίνεις γιατρός, τζαι καταλάβεις μερικές φορές που μουσική. Τζαι παίζεις τζαι κιθάρα. Τζαι έσιεις ήδη 1 πτυχείο. Τζαι έσιεις καλή μνήμη τζι που ελέφαντα. Πιι τούτος ο Τομ πρέπει ναν φτανός για τυφλός αλόπως.
    (απόπειρα να σε φοινιτζιάσω να μεν νοιώθω άσχημα για το τραγούδι, lame?)
    περιμένουμε το hyper version πάντως!

    • RoAm says:

      Εν έχω αγαπημένο αριθμό!
      Λαμέ προσπάθεια ρε κάχτο! Γαλάζιο λαμέ θέμας. Με επάτησες πας τον κάλλο τζαι εν θα το ξηάσω ποττέ.

      Πασιαμάς λαλεί! είμαι μπόρινγκ είμαι μπόρινγκ είμαι μπόρινγκ αααα.

      Εν ξέρω ακόμα όμως γιατί με πιάνει άμαν πηαίνω κύπρο. Εν τζαιν πως έχουμε τζαι τίποτε να αποδείξουμε! τράγικ!

      Ρέ κάχτε μου, είμαστε πρώτα ανήψια με τα σλοθς! Έχω ενέργεια για το κήπορτ στα υπόλοιπα είμαι κούνος and i like it yeah babeee.

      Ουφ μεν μου λαλείς ότι εν να γινώ γιατρός γιατί εν ένα που τα άγχη μου. Τί σημαίνει να σε συστήνουν RoAm – en yiatros. RoAm – en elaioxrwmatistis.

      Αααα άκου να σου πω ρε Αντιμοκούδι για τη μουσική εν να πιαστούμε! Τζείντα πελλάρικα τα καλοκαιρο-μπητς που ακούεις εν καλλίτερα δλδ που τον Κοργιαλά χα χααα;;;

      Πτυχίο… πτυχίο… α ναιι τζείνο που εν μεσ το νάυλον των 5 πέννων.

      Η μνήμη ελέφαντας εν πρόβλημα… Η κουμέρα φοιτσίαζεται άμαν της λαλώ πράματα που παμε πριν 4-5 χρόνια…. Άσε άσε! Πρέπει να βάλω censorship της μνήμης να μεν νομίζει ο ράντομ άνθρωποσ ότι διώ του υπερ του δεόντως σημασία which would be weird. Πώς σε λαλούν είπαμε;;;

      Ο χωμάς όπως επρόβλεψα έπρισε με περί νευροχειρουργικής πόψε. Τζαι προσπαθεί να μειώσει την αιματολογία στα μάτια μου. Αλλά δεν τα καταφέρνει.

  2. asprokaipaxi says:

    Έππεσες, εννα σηκωστείς! Έτσι ένει μάνα μου.

    • RoAm says:

      yup made it !
      επήα τζαι εγόρασα καμούμενο φαΐ just in case που εν έχω όρεξη να μαειρεύκω γιατί εν να πεθάνω που τη πείνα στο τέλος.

  3. Yes! Ήβρα τρόπο να σου κάμνω επιτέλους comment με το twitter (χαρά σαμπώς και ανακάλυψα την ταshινόπιτα) γιατί εβαρκούμουν να κάτσω να κάμω νέο email τόσο καιρό (το Φουρνί έκαμεν μου παρατήρηση γιατί εχρησιμοποιούσα το private μου email που έχει το όνομα/επίθετο μου – ναι άι νόου, είμαι ππούλιν).

    Μεν αγχώνεσαι, ούλοι έχουμεν τα moodswinging μας now and then. Έτο αύριο εν να ξυπνήσεις και εν να πεις “I am so fucking awesome” :)

    • RoAm says:

      χαχα μπράβο! άτε θα καρτερώ τουλάχιστον 1 κόμμεντ την ημέρα καλό.
      Α εν αγχώνουμαι, τα mood swing έζησα τα στο μεγαλείο τους την περίοδο 2007-2008. Και όμως δεν επέλλανα άρα πάμε καλά.
      who me? fucking awesome?
      nahhh, να πιάω το πτυ΄χίο τζαι μετά.

  4. Στη πρώτη απάντηση στο ποστ λαλείς μας με τρόπο ότι θέλεις να γίνεις μητέρα οξά εν η ιδέα μου;

    • RoAm says:

      μόνο εσύ το κατάλαβες ρε Φούρνε. Φτάνει να δεχτεί να τεκνοποιήσουμε ο μικρός 3.14

  5. έχω την εντύπωση ότι εννα πει “η καριέρα μου πάνω απόλα!” τζιαι εννα μείνεις έτσι!

tsil to speak - comments

