objects of everyday life {not} – 23d

Έμπην ο Τομ του σπιθκιού τζια ήρτε να μου κλαφτεί ότι του καμε παρατήρηση ο νευροχειρούργος ότι κρατά λάθος το tendon hammer.

Όντως λαλώ του γιε μου ίνταλως το βαστάς έτσι!

Upper-Limb-Biceps-reflex-test

Τζαι εθίχτικε πάλε.

Τζαι έπιαν το τζαι εφάκκαν μου πας τη κκελλέ γκκ-ρρρ.

Πρέπει τωρά να το φύω που πας το γραφείο γιατί εν να φκάλω το μάτι μου σίουρα σε κάποια φάση.

Αρέσκουν μου τα reflexes όμως. I am a master. Ντινκκκ τζαι έτα. ή τουλάχιστον ήμουν ως πριν μια φτομάδα.

IMG_4321 1

τζαι το tuning fork έσιει χάζι.

cfhg552heates_002

cfhg552heates_003

Ας πούμε ξέρω ότι το δεξί μου φτι ακούει καλλίτερα που το αριστερό επειδή άμαν το βάλω στη μέση πάει παραπανω στο δεξί ο ήχος (τζαι βαισκά ελπίζω να μεν έχω κανέναν ακουστικό νευρίνωμα ακα vestibular schwannoma)

μάνα μου ρεεε τζαι τζείντο fluffy γκριζούδι πουλουκκο-νευρο έκαμε μου το δώρο η κουμέρα όταν είχα το fascination με το neuro.
εν του φκαλα όνομα…εν αγοράκι εν νεν?
Θα το φκάλω…χμμμμμμμ Huxley! άτε προς τιμή του Andrew Huxley που έκαμε τα πειράματα για το τρόπο που πάει το ρεύμα πας τα νεύρα.

Πάει του.

σπηκινκ οφ κουμέρα, ίντα δώρο να της κάμω τάχα για τη βάφτιση? Γιατί apparently πρέπει να κάμεις δώρο της μάμμας του μωρού.

Εσκέφτηκα να της κάμω λλία χάπια για άμαν την πιάνει ο πέλλαρος

(babe i know you ll be reading this at some point εν με αγνές προθέσεις που λαλώ τα χάπκια).

Οξά θέλεις να σου κάμω δώρω ένα ρομαντικό διήμερο στο Λονδίνο μαζί μου με dimsums, τζαι onion flowers ή τί εν τζείνα που σ αρέσκουν, τζαι αν θέλεις κάμνω την παραχώρηση να με πάρεις musical (αλλά να πάρω το iphone μαζί μου με καμιά ταινία πάνω).

Εμμ τί άλλοοοοοο

Σήμερα επήα πίσω στο Bury τζαι άδειασα το δωμάτιο, το πάγκο, το ψυγείο, έδωκα τα βιβλία πίσω στο λibrary τζαι….επαρέδωσα τζαι τα κλειδκιά.

IMG_4318 1

No more Bury!

Άτε τωρά να περάσω τζαι τες εξετάσεις τζαι i ll never have to go back for at least 2 years. Who knows what ll happen next.

Εδώ να ευχαριστήσω την Αντιμόκο τζαι την Βεατρίκη που μου κάμναν χιουμορ σαν εφτζιέρωνα το δωμάτιο γιατί πραγματικά ήσιεν να πεθάνω που το άγχος.

Όι για το δωμάτιο μάνα μου, αλλά για το ότι man fuck this shit, it is real, there’s a 95% chance i m over and out with medical school.

imagine that!

in 3 years and 9 months. Ain’t that pretty quick?

no wonder που εγκέφαλος μου εγίνηκεν μαχαλλεπί.

Mahalepi

Εν εκόψαμε κόρνερς ούτε πέναλτυ, εκάμαμε ωλ δε φρήκιν μέτισιν μες σε πιο λλίο που 4 χρόνια.

ακούω την υπερκόπωση τα ρα ραραρααα ακούω την υπερκόπωση ταραραραρααααα

και δεν ακούω τις σκέψεις μου

Ωχ ένας Αγγέλακας πάει τωρά εν νεν? Τελικά εν Αγγελάκας οξά Αγγέλακας? Πάντα κάμνω το λάθος τζαι θέλει να με σφάξει ο Έλατος Σιεληδόνης. Μεν του το πείτε ότι πάλε έκαμα το λάθος τζαι εν να με βάλει να το πω 150 φορές.

ααα ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ ΣΤΟ ΜΙΣΙΑΡΟΥΔΙΝ για την βιβλιοπαρουσίαση τζαι τον TWISTED TOOL για τες φωτογραφίες του!

Κανονίζετε έτσι συνάξεις χωρίς εμένα, ντοπή και αίσχος.

12 Responses to objects of everyday life {not} – 23d

  1. Mana says:

    Μαχαλεππί α;

  2. Moonlight says:

    Θέλω μαχαλλεπί. Με το καλό το καλοκαίρι.
    Το “πράμαν” μου έννα το πιάσει ο φύλακας/γουοτέβερ που έννα έρτει έννεν; :p
    Ου, ήντα καλά, έννα έρτεις! :)
    Δώρο κουμέρας εμένα αρέσκει μου κάτι που το φορείς τζαι θυμάσαι τζαι το μωρό σου, τάχα εν η πνευματική μάμμα του μωρού που σου το έκαμε. Θωρείς το τζαι σύρνεις ένα χαμογελούι, τζαι αλλάσει η διάθεσή σου, ή έστω διερωτούνται οι γύρω σου γιατί γελάς τζαι ποιός σε καρκαλιά πού. Λολ!

    • RoAm says:

      Να κάμουμε πούλλα μου!
      Εν εύκολο. Καλάν ντάξει ανακατώνω το μες τη μαείρισσα εγώ, φτάνει να με κάμνετε entertain.
      Το πράμαν το λαμπερό εν να το πκιάει ο παρτάρης είπαμε τζαι εν να μου αφήκει σημείωση με το νούμερο του. Αύριο/πιθαύριο εν να πάω κολλέγιο να το συνάξω μαζί με τα άλλα 150 πράματα που παράγγειλα.

      Κόρη αντροπή μα να της κάμω δαχτυλίδι vibrator!?!??!?! Έσιει τα ούλλα πάντως
      (1) αλλάσει η διάθεση σου
      (2) διερωτούνται οι άλλοι γυρω σου γιατί γελάς
      (3) μα ποιος τη καρκαλιά τζαι εν τζιαμέ που νομίζω?!?!?!
      Καλή ιδέα, να τη σημειώσω!

      Ου ίντα καλά εν να ρτω!
      Μάνα μου βρα, κάμνετε με να σας αγαπώ πολά τζαι εν ηξέρω γιατί
      Είδες τη δύναμη της προσμονής :-s
      ανωμαλάρα η πουτάνα.

  3. TwistedTool says:

    Άτε, να τα ξαναπώ, αφού το προηγούμενο σχόλιο μου έφαεν το ο δαίμων του wordpress!

    Επήα πρόσφατα MRI για να αποκλείσω νευρίνωμα, μεν μου το θυμίζεις! Ευτυχώς δεν!

    Πε της υπερκόπωσης να καρτερά αλλό λλίον! Τουλάχιστον να έρτει ποννα είσαι ποδά τζιαι εννα έσιεις σουβλούθκια τζιαι πύρες για να την καταπολεμήσεις!

    Ευχαριστούμεν, αγαπημένη! Αφού είπαμεν εννα κάμουμεν τζιαι αλμυροκατάστασην ποννά είσαι ποδά (μάλλον), άρα μεν μουρμουράς!

    Υ.Γ.: Το nick μου εν μια λέξη!
    Υ.Υ.Γ.: Για τες δύσκολες μέρες που περνάς: http://i.imgur.com/ectqP.gif
    Υ.Υ.Υ.Γ.: Ελπίζω να δημοσιευτεί τούντην φορά. Κάμνω ένα copy καλού κακού!

    • RoAm says:

      Εν να χορέψουμε twist ρε Twisted που να ρτω να γιορτάσουμε το free from acoustic neuroma news.
      Η υπερκόπωση θα περάσει με το πρώτο hangover της επόμενης μέρας {όπως το χάππι της επόμενης μέρας ένα πράμα}

      Εν να φέρω αρμυρά στον αρμυρά!
      λουκανικοπιττούες, τυροπιττούες, σουφλέ τζαι σπανακοπιττούες με φέττα για μένα, άμπα τζαι τζίσει κανένας πάνω τους.
      Να φέρω τζαι καμιά 30ρκα γαλατάκια χαραλαμπιδη όμως εννεν?
      Αρμυρά χωρίς γαλατάκι δεν λέει.

  4. (Ακολουθεί άππωμα.
    Είμαι σε ποστ της Ρόαμ! Είμαι σε ποστ της Ρόαμ! Ναι, μάμα; Είδες με;! btw anytime)
    Θέλω τζαι γω Αρμυρά. Εν τσιαττίζουν οι ημερομηνίες μας. Να διευθετηθεί παρακαλώ! Η να γίνει τζαι μια παρουσίαση Πάφο.
    Το μαχαλλεπί εν το ταξιμιό;;
    Τζαι πράβο για το πακετάρισμα.
    Να ρτεις να ελέξεις κάτι γνωστους με τζίνο το μαστραπούδι που μου λαλούν ότι ακούουν καλά τζ’ εν παν να βάλουν ένα ακουστικό.
    Τζαι νομίζω εν Αγγελάκας.
    Άτε τζαι ελλιάναν τέΓια.

    • RoAm says:

      Ρε κάχτο μουυυ, μα ίντα που ήπιες πάλε??? Να σου αφιερώσω κεφάλαιο καλέ αφού σ αρέσκει τόσο πολλά το κόνσεπτ. (cut the crap αλλά μιλώ σου παραπάνω εσένα παρά των φιλενάδων – μα εν πράμα να μεν βάλλουν twitter τζαι να γράφουν μαλακίες να περνά η ώρα μας ευχάριστα?).

      Καλάν κόρη μου στη Πάφο που να πάεις εν να σε βαώσουν κάπου τζαι εν να σε αφήνουν να φκένεις έξω μόνο για τη δουλειά σου τζαι ξανά πίσω?
      Εν θα μπόρεις μια μέρα να πάεις εις τον Αρμυρά? Εχτος …τζαι αν…εν μας τα λαλείς καλά…τζαι εν έσιεις άδεια τ αυτοκινήτου (πέρκι να μεν επέρασες!)
      Ναι ναι εν το ταξιμιό μαχαλλεπί.
      Να τους τσιακκάρω όταν πάρω το πτυχίο τζαι μετά. 1 φραπέ το φτί α.

      Ελλιάναν γιούχουυυ
      Ελλιάναν
      ελλιάναν

  5. beatrix says:

    hahahah, my pleasure dear. ime up for malakies sto twitter at any point ;)
    kathe telos ehi k to kalo k to thlimeno meros!
    xxxx
    kali sinexeia!

tsil to speak - comments

