η σκάλα που κρούζει

Rage untethered
The soul a stony desert
I’m afraid I might fade away

Dreams stripped down beyond firelight
I would go over but my only coat’s off white
And seeing things unreal
God knows what that stain
And what comes crawling back again

The ashes scatter
Burning Jacob’s ladder
I’m afraid I might fade away

IMG_4312 1

Mindblown, mindblown λαλώ σου με τούντο τραούδι. Πρέπει να το άκουσα πας τες 138 φορές ρηπήτ πόψε.

[εδώ ναευχαριστήσω επίσημα τον ένα και μοναδικό θεό ήλιο καλοκαιρινό, που ξέρει τί είναι το μαυρόασπρο κινητό τζαι η δουλειά πας το κοπκιούτερ @amstercy που σε ώραν ανάγκης έπεψε μου το λινκ για το τραούδι τζαι αφκορς την Αυτομολημένη – λινκ στα δεξιά, που έβαλε τραουδούι του Μάρκου ie το έναυσμα για τον έρωτα μου μου τον Μάρκο].

IMG_4314 1

 

is this it?

is this it?

θέλω να περάσω θέλω να περάσω.

πρέπει να αγχώνουμαι που εν με κόφτει το distinction?Γιατί αν εποντάρισκα για distinction σίουρα ήταν να περνούσα. Όλες αυτές οι αναπάντητες ερωτησεις ζωής, ακριβώς όπως τες αναπάντητες κλησεις της Έλενας μας.

Πιάστε τζαι ένα γειααααα

IMG_4313 1

 

τζαι μετά που πολλή πολλή πολλή πολλή τζαιρό ας πούμε σχεδόν 3.5 χρόνια + εκατάφερα να γράψω σε τετραδιούι.

Φυσικά δεν είναι όσο παρανοικό – οι 2 πρώτες σελίδες δηλαδή – όσο τζείνο του Ιμπήριαλ γιατί dear lord τζιαμέ τζαι αν δεν είχα ιδέα τί θα κάμω με τη ζωή μου.

Yay for the tetradioui.

IMG_4287 1

 

τζαι τούτο έχω το που τον τζαιρό ο Βλακουλλάκης μου ήταν στρατό τζαι έκαμε μας που ένα – φαντάζουμαι σαν έφκαλλε καμιά σκοπιά στο Σταυροβούνι – με την ΚουφοΝτίνα. [ άστε με τα nicknames χανούμαστε τζαι μεις ]

Έφερα το μαζί μου Αγγλία. Τζαι πάντα είχα το κάπου κοντά αν όι πας το γραφείο μου.

Εψές εμιλούσαμε με τον Βλακουλλάκη τζαι λαλώ να του το δείξω γιατί εν τζαι είπα του ποττέ ότι έχω το μαζί μου.

Μάνα μου ρε, τζαι πάλε εφύρτηκα του κλαμάτου.

Γαμώτο αααα. Άμαν κοντεύκει ο τζαιρός να ρτω σπίτι, να μου πει ο ταχυδρόμος καλημέρα εν να αρκέψω να κλαίω.

Τί σκατά.

Εκουράστηκα i guess τζαι συντίνει.

Με το Βλακουλλάκη εμεγαλώσαμε literally μαζί. Τζαι για πάντα θα νιώθω τύψεις που του έσπασα το δόντι του (εν έφταιαααα πόσες φορές να το πώωωωωω). Εν να γινεί ο καλλίτερος παπάς του κόσμου. Πρέπει να του βρουμε γεναίκα καλή. Έσιει καμιά που ενδιαφέρεται? (τωρά που το λαλείς έσιει τζαιρό να μας αναφέρει καμιά κορού, τελικά τί εγίνην με τζείνην την άλλη που τη Σκάλα? χμμμ )

 

Τζαι τωρά το υπερ-σημαντικό θέμα…

Σκέφτουμαι να κάμω album στο FB.

Νμζ έχω 3 ως τωρά τζαι τα 2 ήταν βαλτά γιατί εγώ είχα τες φωτογραφίες.

Να το κάμω να μεν το κάμω? Έπια την συγκατάθεση το Χωμά για τις φωτογραφίες του τζαι την φιλενάδα μου την Τσιαρλού εν με κόφτει να την διασύρω χαχαχα αφού ξέρει ότι με κάθε ευκαιρία περιπαίζω την. (Τωρά που το λαλείς έχω τζαι κάτι φωτογραφίες της που τρώει στην Τζυπερούντα….θα ήταν ωραίο addition αλλά θα πρέπει να αλλάξω το όνομα του άλμπουμ που The Cambridge Chronicles στο How To Make Maria Rezili ).

Αλλά το θέμα το άλλο εν….προσπαθώ να μεν το κάμω πριν τες 30 του Ιούνη που υποτίθεται φκαίνουν τα ρηζάλτς των εξετάσεων που ακόμα δεν άρκεψα.

Νιώθω ότι θα εν ύβρις αν κάμω έναν goodbye it was nice to meet you album χωρίς να χω 100% confirmation ότι yes that’s it off you go now you can have your life back.

IT’S TO THE BLOOD AND WE SING AND BURNNNNNNNNNNN

go Markos.

Παίζουν οι Tindersticks τες 25 του Οχτώβρη Λονδίνο. Να κλείσω εν νεν? Τζαι κάτι εν να κανονίσω με τη δουλειά να φύω νάκκο πιο γλήορα. Αλλά αν είμαι on call? Να γοράσω το ticket τζαι worst case scenario πουλώ το κανενού.

 

9 Responses to η σκάλα που κρούζει

  1. asprokaipaxi says:

    Έφάλλαρες νάκκουρούιν; Πομονήν λέμεν! :)

    • RoAm says:

      Όι τούτο εν το φυσικό μου αλλά καταπιέζουμαι που τον κόσμο που έσιει expectations που λλόου μου να με παλανσαρισμένη.

      Εκδρομή εκδρομή τί γλυκιά η διαδρομή
      Πομονή πομονή τί πριξιό η διαδρομή

  2. Invictus says:

    Στην πρώτη φωτογραφία, στο σημείο (6) είναι “must consider” τζαι όι “must considern”. Θέκκιου.

    • RoAm says:

      Twisted tool εσύ;;;

      Έχω ένα θέμα με το τελικό n!
      Το ratio παρά τις απεγνωσμένες μου προσπάθειες να σταματήσω να το γράφω ration επιμένει με τελικό n

      True cypriot in accordance to our greek brothers claims
      Nnnnnnn
      Νννννν
      Είσαι ννννν ακόμα
      Είσαι νννν ακόμα
      Ωπ ωπ πίσκαλα πίσκαλα

  3. Επήα να σχολιάσω σοβαρά εγω. Είχα κάθε αγνήννν πρόθεσηηννν. Ε μετά είδα τα commentsννν. Αντάκωσα του χορούννν! ώπ ωπ! Χόπα, όλα τα μωρά στην πίστα. (εν πάω καλά σήμερα). Ξιαγχώθου εσυ!

    • RoAm says:

      Αντιμοκούδιν γεία σουυυ γεία σουυυυυ ας μπορούσα για λίγο να μπω στη καρδία σουυυ

      Μάλιστα εξηαγχώθηκα!

  4. Patata says:

    na paeis tindersticks

  5. Light Blue says:

    Ηρέμησε και όλα θα παν καλά! Αν δεις ότι πελλανίσκεις κι άλλο όμως κάμε ένα διάλειμμα και έλα που ποδά. Κερνώ φραπέ είπαμε (και τυροπιττούες αν θέλεις)
    one step at a time!

tsil to speak - comments

