χωμάς χωμά

εβούττησα στο κρεβατάκι μου (not really – φορεί αλλό άνετα 3 RoAm μέσα ) τζαι ίντα καλά εν βραστούλλικο.

Ο Θωμάς ηφταίει!

Κάτι έπαθε τελευταία…νομίζω νιώθει λλίη μοναξιά.

Όποτε πάω Bury κατεβάζει τα μούτρα του, ρωτά με ίντα μέρα της  καθημερινής εν να ρτω πίσω. Κάθε νύχτα στέλλει μου 10 μηνύματα, πρώτα που ούλλα να μου πει το νέο νούμερο της ζυαρκάς μετά να μου πει ότι βαρκέται τζαι μετά να με ρωτήσει ίντα που έκαμα εγώ μες την ημέρα.

Τούντην εβτομάδα σχεδόν έμεινα Cam, κανεί bury, time to study.

Τζαι έρκεται ο γιγαντιαίος μου πούλουκκος τζαι κάθεται δίπλα μου ή ππέφτει πας το κρεβάτι μου.

Εν τέλια μες την αδκιάση γιατί εν έσιει εξετάσεις (έκαμε τες τον Απρίλη) τζαι τωρά απλά μάσιεται για ένα meta analysis για φάρμακα που διούν στα πλάσματα που εκάμαν μεταμόσχευση.

Ξυπνά η ώρα 12 έτσι έσιει τζαι τες αντοχές να μου κάμνει παρέα ως τες 2-3 που ποσκολιούμαι τζαι γω με το δκιάβασμα.

Μιλά μου περί ανέμων και υδάτων, για τον θκειο του που έσιει γενέθλια τζαι πρέπει να τον πιάει τηλέφωνο, για την αρφή του που του τα πρησεν ότι έσιει αμυγδαλές τζαι θέλει να τους φκάλει, για το ίντα που να φάμε την επομένη κτλ.

Αλλά ντάξει ήβρα τον τρόπο να γυρίσω την παρλα του σε κάτι productive. έσιει 2 μέρες έδωκα του βιβλία με ερωτήσεις τζαι δκιαβάζει τες σαν κάμνω τες δουλειές μου τζαι με λλίο multitasking απαντώ ερωτήσεις τζαι δκιαβάζω ταυτόχρονα.

Προψές έβαλα του Doors τζαι ήταν κάπως “Doors? What is Doors?”

αλλο λλίο να πάθω ανακοπή μπαμ τζαι κάτω. Που τ αλήθκεια εν έξερε τους Doors.

Eίδε ότι εζάωσε η φάτσα μου τζαι έσυρε μου τζαι το θεικό “ela reeee i wasn’t born in the 80s”

Εκατάλαβες? Είπε μας την τζαι πουπάνω ότι είμαι αρχαία (γέννημα του 91 , έχουμε 3 χρόνια τζαι 5 μέρες διαφορά ).

Μετά ντάξει είπε μου να βάλω black sabbath τζαι εσυγχώρεσα τον για το ολίσθημα περί Doors.

Σήμερα το απόγευμα έππεφτεν πας το κρεβάτι τζαι κυριολεχτικά εν έκαμνε ΤΙΠΟΤΕ. Άτε λαλώ ας εκμεταλλευτώ την αδκιασεροσύνη του.

“Σηκώστου ρε, make me a coffee . Just a tiny wee bit of milk”

τζαι μανα μου ρεεε επήε να μου κάμει καφέ.

Τζαι εστράφηκε στο 1 λεπτό με ένα φεντζάνι να με ρωτήσει αν μου αρέσκει τζείνο που εδκιάλεξε χαχαχα.

Σοβαρά πού ήβρα έτσι καλό πλάσμα στο random oh randomness να μείνω μαζί του φέτος είναι άξιο απορίας.

Εν να τον πεθυμήσω πολλά τον πασιήκκο μου.

Πέρσι ήσιεν ερωτική απογοήτευση τζαι έκτοτε μισά τους Γερμανούς γιατί η λεγάμενη εν Γερμανίδα. Αφού για champions league έσιει νεύρα ότι εν μπορεί να υποστηρίξει καν ομάδα. Πρόβλημα.

Ναι, ήσιεν απογοητευση λαλεί τζαι έβαλε καμιά 10ρκά κιλά. Όταν ήρτε επροσπάθησα να του βάλω ττερπιέ με το φαϊ με τρόπο αλλά αν δεν εκάμναμε sunday pancakes τζαι να έτρωεν 1 κουτί bacon εν ησύχαζε.

296368_10151400952374202_1925839003_n

Η αλήθκεια το bacon είναι religion haha
[άστε το, insiders joke…τζαι είμαι σίουρη κάποιος που δαμέ όλον τζαι θα δκιαβάζει το πλοκ] .

Τέσπα ναι. Ώσπου τζαι αρκέψαν τζαι εσφίγγαν τον τα ρούχα, εξεπέρασεν τελιωτικά την άλλη τζαι αποφάσισε να κάμει δίετα.

Είπα του να κόψει τα 3 pain au chocolat  το πρωί έτσι για αρκή. Μες σε 5 βτομάδες έχασεν 7 κιλά του πουλλούδιν μου. Αλλά τωρά άρκεψεν μου τα “oh look at the tyre, it’s going but mm will it go?”

όι λαλώ του, πρέπει να κάμνεις κοιλιακούς, τζαι ξινίζει η φάτσα του μόλις ακούσει για κοιλιακούς χαχα.

Νιώθω πολλά άνετα μαζί του, τραουδούμεν, αλληλοπεριπαιζούμαστε, λαλώ του “πλύννε ρε τα πιάτα”

Λαλεί μου “aisme isycho, thorau mappa”

Θεός με τα ελληνικά. Πιάνει τα που την πρώτη.

Ως τωρά λαλεί “εν ηξέρω” “άντε πίσω στη κουζίνα” “δύσκολος” “καληνύχτα” “ντάξειιι?” “όι” ¨ναι” “καλά”

Σήμερα είπα του “one day re you are gonna be a visiting consultant in Cyprus, 6 weeks UK, 1 week in Cyprus. And you know what we ll do…diet for 6 weeks and binge for 1″.

Άρεσε του prospect τζαι ήδη άρκεψεν να φαντασιώνεται τη βίλλα του στη Κύπρο χαχα.

Σήμερα ήταν μία σημαδιακή μέρα…εξού και το ποστ.

Ήρτεν η Σιγκα-πουρε-ζα που εν να μινίσκει μαζί του όταν την κάνω – ελπίζω – για Λονδίνο, με τη μάμμα της να δουν το σπίτι. Εμπήκαν εφκήκαν 5 λεπτά. Εγύρισεν του.

Όι εν rude η μάμμα της, όι ίντα που εν να κάμει αν αν αν αν.

Ε τζαι μετά σαν ακούαμε τα midnight sessions έγραψα του τραούδι της ώρας

Tom was a good flatmate

And he used to say LOL

but now im going to Lond-on

Tom was a good flatmate

And when im gone for long

he s gonna live with

a girl thats chinese x2-3 (ούλλοι οι σιησtομάτιες εν chinese unless proven otherwise :P)

such a disaster it’s going to beeee

την ώρα που του το ετραούδουν έφκαινε αλλά τωρά για κάποιο λόγο σαν να τζαι εν μου φατσάρει.

Βασικά ναι…

εν να τον πεθυμήσω πολλά πολλά τζαι είμαι σίουρη εν να με πεθυμήσει επίσης. Τζαι ήδη νιώθω ότι εν να τον πάρει πολλά πουκάτω που εν να φύω…εν κάμνει ναν μόνος του ο γέριμος. Προσπαθώ να τον κάμνω cheer up με την ιδέα του ότι εν να ρκεται Λονδίνο να του δκιαβάζω παθολογία στο Hyde Park αλλά σαν να τζαι εν δουλεύκει. Εν να του αήκω τζαι ούλλα μου τα notes της παθολογίας τζαι τα 20 βιβλία που εχρησιμοποίησα πέρκι πιάει distinction. Ήδη έβαλα τον να κάτσει να μάθει το haematology για να σταματήσει να πριχτεύκει ότι ‘εν είμαι καλά γιατί εν κάμνω τίποτε, τζαι σκέφτουμαι διάφορα τζαι όι όι πρέπει να ξαναμπω ρε ρουτίνα”. Κάθε 15 λεπτά άμαν δκιαβάζει τζαι ανακαλύφκει why it all makes such beautiful sense σύρνει τζαι ένα bazinga.

Βασικά….ούλλοι του οι φίλοι εν Λονδίνο τωρά τζαι ούλλοι του οι εναπομείναντες παρέες τελειώνουν φέτος τζαι φεύφκουν για δουλειές….Εν θα θελα να μουν στη θέση του :-s

[wrtten last night but pojimisma came at βασικά ναι]

Άσε που προχτές όταν οι κύριοι στο tweeter ήβραν με στα τρένα τζαι επί μια μέρα επεριπαίζαν με τσσςςςςςςς…
τζαι όταν είδα επιτέλους το βίτεο 7 hours later εσπούρτισα τόσο πολλά του γέλιου που ήρτεν να δει τί σκατά ακούω τζαι αρώταν με αν πίνω ναρκωτικά. Ε μετά έκατσα να του κάτω translate στσ εγγλέζικα την Angie – en na antekso? en na to valw oullo voukko

14 Responses to χωμάς χωμά

  1. beatrix says:

    en pollo katalavo nampouginete :D

    • RoAm says:

      γιατί εγώ καταλάβω?
      Ο Τομ εν ο συγκάτοικος μου. Έξερα τον απλά φατσικά πριν μείνουμε μαζί. Εμετακόμοισε τον Σεπτέβρη μες το φλατ που ήδη εζούσα μέσα,
      Εν Εγγλέζος, σπουδάζει ιατρική αλλά εν πιο μιτσής (έσιει αλλό 2 χρόνια ππεεεε).
      Εν καλοσυνάτος τζαι ευγενικούλλης αλλά he knows how to take the piss.
      Τους τελευταίους 6 μήνες επήαινα στο νοσοκομείου του διπλανού χωρκού τζαι εμείνισκα τζιαμέ τες 3 νύχτες της βτομάδας τζαι έτσι εβαρκέτουν ναν μόνος του μες το σπίτι πίσω στο μικρό Cambridge.

      makes more sense now? :P

      προσπαθώ το ρε Βεατρίκη να τον κάμω να αποχτήσει 6-πακ αλλά δεν.

  2. Moonlight says:

    έννα βάλω βούκκον το μόπαϊλ.

    • RoAm says:

      ε ναι γιατί ακρίβωσε ο πόντος τωρά με τούντα inflation τζαι ιστορίες.
      καλλίτερα το μόπαηλ παρά τη κκελλέ με τη κορώνα λαλώ σου

      • Ænima says:

        μμμ όχι απαραίτητα!

        • RoAm says:

          έσιεις δίκαιο εν τζαι το iphone ακριβό ανάλογα με το πόντο. εν θωρείς…το 5 εν πιο μαρκύ τζαι πιο ακριβό που το 4.

  3. Anonymous says:

    Γιατι εν τον βαλεις που κάτω εγώ εν εκαταλαβα ακόμα

    • RoAm says:

      Mmm επειδή εν θέλω να τον αφήκω έτσι; Φεύκω που δαμέ… Τζαι έσιει 2 δύσκολα χρόνια μπροστά του τζείνος. Plus, εν τζαι έδειξε μου ότι λυσσιά με!

      • Anonymous says:

        Εν αρσενικός. Πιστεψε με, λυσσια σε. Τζαι ποτε ακριβως εν η τελευταια φορα ποθ κάποιος απερριψε σεξ επειδή εν θα μπορουσε να εχει σχεση;

        • RoAm says:

          ρε δαμέ λαλώ σου έκαμε 9 μήνες αλόπως να τη ξεπεράσει την άλλη τζαι να τον πελλάνω για 3 βτομάδες τζαι να φύω?
          κρίμα το παιδί. να ρτω πίσω τζαι βλέπομεν.

  4. Ina says:

    “He loves you yeah…yeah.He loves you yeah… yeah and with a love like that you know you should be glaaaaad.”

    Opou loves you bale likes you ;) :P

    • RoAm says:

      Άσε άρκεψε τζαι τζίζει μου τούντες τελευταίες μέρες. Ίντα ξέρω θα χομεν τράβαλλα έτσι μες τες εξετάσεις

  5. asprokaipaxi says:

    Μάνα μου σας ρεεε! Εγίνετε πολλα καλά φιλούθκια! Ohhhhh!

    • RoAm says:

      Εγίναμε :-)))))
      άμαν ζιεις με τον άλλο τζαι εν τζαι λλίο καλοσυνάτος τζαι δεχτικός τζαι flexible ίνταλως να μεν γινείς φιλούθκια;;;

tsil to speak - comments

