the girl with the should i/should i not tattoo

Είμαι πούττος

*ντροπή, εν έτσι που σε μεγάλωσε η μάμμα σου?*

πούττος βίλλος βίλλος πούττος πάλιωμα μα πού εν τζείντο ποιήματα του εθνικού μας ποιητή

Εχτός από το ότι διαθέτω όλο το σετ- ωοθήκες-μήτρα-κόλπο και αιδίο, σε αρκετά πράματα διαθέτω και το άλλο σετ του ‘μα τωρά να το κάμω το ΧΥΖ?’

Ένα από αυτά είναι τo μείζον θέμα της δερματοστιξίας.

Αν κάμω κάτι τζαι τελικά εν το θέλω? 

Αν το βαρηθώ? Δαμέ κάθε μισή ώρα λαλώ τη λέξη βαρκούμαι, ίντα chass έσιει να μεν το βαρεθώ?

Αν γινώ σαν τη πετσιά του πεζινάρη σε 10 χρόνια τζαι κρέμμεται που πάνω μου η πεταλλούα σαμπώς τζαι επίττωσε τζαι έχασε το δρόμο? {όι εν σκέφτουμαι να κάμω πεταλλούδα}

Αν έχω αλλεργία στο μελάνι?

Ή σιειρόττερα αν μου μείνει για πάντα αλλεργία στο μελάνι τζαι έχω συνέχεια τσούννες?

[έκαμα το pubmed εν ήβρα τίποτε άρα απλά είμαι παρανοική αλλά ήβρα ότι αλλεργίες most likely παθαίνεις στα χρωματιστά μελάνια που anyway εν θέλω χρωματιστό]

Ή το άλλο που πραγματικά με κολώνει…

Εν τζαι είπα σας το ποττέ αλλά θέλω να γίνω αιματολόγος.

Τζαι αν δεν γινώ αιματολόγος ή που εν να γινώ νεφρολόγος ή intensivist.

Εν ξέρω πόσο καλή ιδέα ένει να αγκονιστώ κανά Hepatitis C με τούντα 3 specialties.
Έσιει chance να μεν μ αφήκουν να τα κάμω αν πιάω κανά hep c? hiv? hep b? malaria? ού σόρρι άλλο κεφάλαιο η μαλάρια. 

εκαταλάβετε ίντα παρανοώ.

Εχτός που το ότι έχω να σκεφτώ και το επαγγελματικό που εν το τοπ μες το νου μου εν τζαι το…
εεε χαλλόου Hep C = hepatocellular carcinoma in some years
(ντάξει όι πάντα…εν τζαι παθαίνει ούλλος ο κόσμος καρκίνο του ήπατος που το hep c αλλά ας μη προκαλούμε τη τύχη μας).

Τωρά που το λαλείς εν ηξέρω καν ίντα ιούς μπορεί να αποκομίσεις από ένα tattoo – εν το ήβρα ποττέ σε επιστημονικό άρθρο.

απαναγία μου έκαμα τωρά ένα γλήορο pubmed (πώς λέμε google – το pubmed εν το αντίστοιχο της ιατρικής κοινότητας που έσιει μέσα ούλλα τα papers ) :

“Conclusion: Tattooing is associated with HCV infection, even among those without traditional HCV risk factors such as injection drug use and blood transfusion prior to 1992. (HEPATOLOGY 2013.).”

[ Hepatology. 2013 Jan 12. doi: 10.1002/hep.26245. [Epub ahead of print]
Association of tattooing and hepatitis C virus infection: A multicenter case-control study.
Carney K, Dhalla S, Aytaman A, Tenner CT, Francois F.
Source
NYU Langone Medical Center, New York, NY. ]

ούφφου

μα γιατί ούλλες οι αποφάσεις να εν δύσκολες σε τούντη ζωή?

πιλέ μου σήμερα τί ώρα να κάμω το βραδυνό μου νέσκαφε με γάλα εβασάνισε με.

“τωρά? όι μετά! μα γιατί όι τωρά? ε γιατί όι μετά? ουυυ παρέτα με εσού τζαι το νέσκαφε σου, φάε αέρα κουπανιστό τζαι βρίξε”

ναι βασικά εν μόνο το Hep C που με αγχώνει. Γιατί όι το HIV? ehm τουλάχιστον έσιει φάρμακα που δουλεύκουν για τζείνο.

Εν ναν πολλά παρανοικό να πιάω τον κύριο/α tattoo artist να του πω
“άλλο…εεεε κοίτα θέλω μια χάρη.
Θέλω να ρτω να σε δω να πλυννίσκεσε με το Hibiscrub τζαι το Πετατίν με τα φρουτσούδκια των χειρούργων.

scrub-nurse1

scrubbing up
Μετά θα βάλεις τα χειρουργικά γάντια με το γνωστό non-touch technique

closed_gloving

τζαι μετά θα πάω εγώ που θα είμαι επίσης πλυμμένη να ανοίξω νέα βελόνα τζαι νέο μελάνι να τα σύρω στο sterile field  που θα σου ετοιμάσω.

sterile field

is that okkk?
τζαι μεν ανησυχείς για το πλύμμα των πλευρών μου, εν να φέρω τη κουμέρα να μου σιωνώσει 10 τόνους hibiscrub, τζαι θα μου βάλει τζαι τα surgical drapes.

drape
Eεεε πώς σου ακούεται το πλαν?
Σκέφτου ότι μπορείς να γίνεις σχεδόν χειρούργος για μισή ώρα!

drape2

Εν να δεχτεί λαλείτε?

Ούφφου εν εγίνετουν να το κάμω μόνη μου???? Ή να βάλω κανάν wannabe παρέα χειρούργο να μου το κάμει? Όι α?

Τζαι μετά εν το πού, ποιός, γιατί ,πότε.

Πού – easy

(A) πουκάτω που το safe triangle (δηλαδή πουκάτω που τζιαμέ που βάλλουν άτσαλοι medics τα chest drains – αν χρειαστώ ποττέ κανένα να μεν μου χαλάσουν τζαι το tattoo…e ma sorry!)

safe

chesttube

(B) πουπάνω που το 12 rib just in case που κάποιος χειρούργος αποφασίσει μια μέρα να μου στείλει άτσαλα τζαι γλήορα τη σπλήνα μου στο παράδεισο (incinerator most likely)

άρα θα είναι περίπου στο 10το intercostal space ή 9το. Τζαι ποτζί τζαι ποδά

Πότε 

αν δεν το κάμω το καλοτζαίρι εν θα το κάμω ποττέ. Πάντα αναβάλλω το ένεκα των viral infections.

ναι αλλά Αγγλία ή Κύπρο? Αααα εν ηξέρω. Βασικά νομίζω εμπιστεύκουμαι παραπάνω τους Εγγλέζους γιατί οι νόμοι εν νόμοι τζαι αν πάω σε κανά πολλά διάσημο τόπο (πχ σαν τζείνο που επήε η κουμέρα τζαι η μαρία) ίντα chance έσιει να μεν νεν super-duper προσεχτικοί?

3775446633_d3a5b910ae

Γιατί?

Εν έσιει γιατί σιόρ. Γούστο μου καππέλο μου. I like scars, i like tattos, i like stories and a bit of imagination. [ ντάξει σημάδκια μες τα πλαίσια πάντοτε ]

Ίντα σκέδιο?

Εεεε κοιτάχτε….

3A3E4AF1477B2B7CDEC9BD37EC6D8ABE

τα τελευταία 4 χρόνια το μόνο που σκέφτουμαι εν ένα κουλλούρι τζαι έναν infinity.

bba9ba8ded5a7bb7491add83b1169776  το κουλλούρι εν εύκολο να το φανταστείτε. 0 στο πηλίκο

 

Αλλά εν τζαι τούτο …. το infnity να εν σε modulus οξα? | οο| ? 
Το άπειρο έσιει modulus εν νεν?
Γιατί να μεν έσιει?
Αφού πάει που – infinity ως το + infinity.

Κάποιος που αθθυμάται το math analysis καλίτερα που λλόου μου να μας απαντήσει, otherwise θα πρέπει να ανοίξω τα βιβλία μου των μαθηματικών τζαι εν να με πκιάει η κατάθλιψη.

Αυτές είναι οι παρανοικές μου σκέψεις για σήμερα.

Νομίζω πρέπει να ξεκινήσουμε να βάλλουμε στοισιήματα αν θα το κάμω ή όι.

Ο Τομ εχτές είπε μου ότι χάννω αν πάω να κάμω tattoo whilst i could be risking a career. but who knows.

αυτά.

σήμερα πάω στο νέο μου workplace για να κανονίζω το paperwork…αν περάσω τα εξαμς από τον Αύγουστο οι ιστορίες μου θα είναι από εκείνο το νοσοκομείο.

Φιλια

η Ροοοοοοοοοοο αλλο λλίο να μου φύει –

η RoAm σας.

ξουξουξου τζαι ζουζουζου τζαι ILY τζαι LFE.

15 Responses to the girl with the should i/should i not tattoo

  1. Ina says:

    Αν σου πω ότι μόλις είχα τούτη την κουβέντα? Εγώ δεν κάνω ταττού γιατί έχω την εντύπωση ότι δε θα μείνω στο 1, θα κτυπήσω 5-6 μικρά ξέροντας με.Το πως διακινδυνεύεις την καριέρα σου, σύμφωνα με τον Τομ πάντα, αν κάνεις ταττού εγώ ακόμα δεν κατάλαβα. Αν το κάμεις καλοκαίρι πάντως και έρθεις για διακοπές δε θα μπορείς να πάεις στη θάλασσα.

    • RoAm says:

      α τζαι γω φοούμαι το λλίο τούτο…
      Βασικά το πρόβλημα εν αν πιάω κανένα ιό. Γιατί εν φεύφκουν…τζαι εν ξέρουμε αν οι αιματολόγοι εν required να εν virus free επδ οι ασθενείς τους ουσιαστικά εν έχουν ανοσοποιητικό.
      θέλω να πιστεύω ότι εν νεν requirement γιατί εν θα βάλω ποττέ τα σιέρκα μου ΜΕΣ σε κάποιον αλλά i can see why it would be a bit of an issue.
      Χμμ τούτο για τη θάλασσα πρέπει να ρωτήσω να μάθω. worst case scenario κάμνω το αγγλία τον Αύγουστο!

  2. beatrix says:

    να κάμεις, κάμε κάμε κάμε!
    κάμε στην Κύπρο σε κάποιον που να ξέρεις, αν θέλεις λαλώ σου εγώ 2-3 παιθκιά φοβερά. Να κάμεις, και μετά θα ξανακάμεις, επδ μόλίς κάμεις το πρώτο αρκέφκεις και σκεφτεσαι το δεύτερο.
    εν ωραία φάση, εν μπορώ να το εξηγήσω γιατί αλλά εν ωραία!

    • RoAm says:

      εν να κάμω. Άμαν μου έμπειν η ιδέα τζαι είπα σας τα τζαι εξαλαβρωσα εν μονόδρομος τα 2 μικρούδκια μου tattoo.

      Άσε που εν να ρτω Κύπρο θα σε πέψω ένα ημέιλ να με πεις ωρέ που ναι τζαι να πάω [χαχα αθθυμήθηκα τη παράνοια με τες διαλέχτους τωρά]

  3. Moonlight says:

    Έχω το ίδιο δίλημμα. Οκ, εν έχω τόοοση έννοια ακόμα για αρρώστιες κλπ, τούτα έννα έρτουν αν το αποφασίσω πρώτα.
    ΑΛΛΑ θεωρώ ότι αν σκέτεσαι οτι έννα γεράσεις τζι έννα μείνεις πετσιά με πεταλλούδα ον δε γουίντσhιλντ πόουζ, εν ΘΕΛΕΙΣ να το κάμεις.
    Αν ήθελες εν θα σε έκοφτε τούτο. Τζαι τούτο λαλώ το επειδή για μένα πιστεύκω ότι τούτο ισχύει.
    Εν γίνεται να το θέλεις για ομορφκιά, θέλεις το γιατί σε εκφράζει μόνιμα και διαχρονικά, τζαι εν μέρος της ιστορίας που που έννα κουβαλάς ως τζαι στα 50 τζαι στα 90 σου τζαι θα είσαι περήφανη για τζείνην.
    Σόου όι, τελικά εν το θέλω τόσο. Αφού ούτε ΤΙ θέλω εν ξέρω. Τίποτε εν σημαίνει κάτι για μένα που να θέλω να το βάλω πάνω μου.
    Τζαι ινάφ με τούτα τα ινφίνιτι παφτά επιτέλους! Εγέμωσεν ο τόπος!

    • RoAm says:

      Κόρη μεν με αγχώνεις σε παρακαλώωω. τζαι γιατί το infinty εγίνηκε μόααααααααα αααααααα?
      ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΘΕΛΩ ΕΝ ΝΑ ΠΑΩ ΕΝ ΝΑ ΠΑΩΩΩΩ
      εν το θέλω για ομορφκιά γιατί εν τζαι να το θωρεί κανένας.

      ιστορίαααα μου αμαρτίαααα μουυυ

  4. beatrix says:

    καιιιιιιιι για την δουλειά μαλακίες-δουλέφκω σε ένα σφιχτό περιβάλλον, αν κάμνεις την δουλειά σου καλά, εν έχει να κάμει με το ταττού

    • RoAm says:

      ααα για τη δουλειά που θέμα εμφάνισης εν έσιει πρόβλημα!
      ό,τι θέλεις κάμνεις.

  5. Wait a minute.. Εσυγχίστηκα. Ενόμιζα πως οι γιατροί εν δικαιούνται tattoo! Να διαλευκανθεί πάραυτα και ασφαλέστ.. εμ ναι, επαρασύρθηκα. Να κάμεις το infinity times infinity μετά που θα τελειώσεις το Revenge. Κατα τ’ αλλα νομίζω εν είμαι υπέρ για πάνω μου διότι είμαι άθρωπος των αλλαγών τζαι το ταττού υποδηλώνει κάπως μια μονιμότητα ρε παιδί μου αλλά τούτα εν γούστα, έσιει αθρώπους που τους παν πολλά. http://www.cam111.com/uploadfile/newsphoto/2013/0308/515323993.jpg

    • RoAm says:

      γιατί κόρη εππέσαμε που το εξώστ? Ήταν να σε πείραζε να ήσιε ταττού ο γιατρός σου???
      να το δω τούντο revenge!
      τζαι γω είμαι άνθρωπος των αλλαγών αλλά είπαμε είμαι τζαι αρκετά consistent…
      θα δούμε.
      Το πολλή πολλή laser σε καμιά 10ρκα χρόνια :P
      amaaannnn tssssssssssssss

  6. Azimuthcy says:

    Μα δε δυσκολίες τζιαι κακό που έσιει το λειτούργημα του ιατρού!

    Πάντως εθύμησες μου το σκίτσο του Καρυωτάκη –> http://natassaki.files.wordpress.com/2009/02/ceb1cebdcf84ceafceb3cf81ceb1cf86cebf-ceb1cf80cf8c-natasa.jpg . Ταυτίζει το μηδέν και το άπειρο με τον θάνατο.

    • RoAm says:

      haha ναι είδες προβλήματα?
      οοοοο my my mmy είδες ίντα πρόβλημα να μεν δκιαβάζεις βιβλία?
      Καλό το σκίτσο αλλά εν θέλω νεκροκεφαλικα
      αλλά ναι το concept εν τούτο.
      0 —> infinity and all in btn.

  7. asprokaipaxi says:

    Ή που εν είσαι τέλεια σίουρη ακόμα, ή που λόγω των σπουδών σου, ξέρεις πάαρα πολλά καλά τι μπορεί αν πάει λάθος τζαι εν το ποφασίζεις. Τελικά εν πρόβλημα να ξέρεις τττου ματς!

    Προσωπικά θα σου έλεα αν θα κάμεις να κάμεις ενα μικρό διακριτικό καυλοτικό τατοοδάκι.

    • RoAm says:

      αυτό θα κάμω ρε Πασιή!
      2 όμως
      γιατί εν σετ!
      θα το κάμω τζαι ό,τι γινεί!!!
      τζαι ναι εν λόγω σπουδών / επαγγέλματος που σιέζουμαι πάνω μου.
      τουλάχιστον ξέρω ότι 6 μήνες μετά που εν να με ξανά eligible για αιμοδοσία εν να τσιακκάρουν όπως πάντα ούλλα τα virus έτσι there’s a free way to know if i ve acquired Hep C :p

  8. Dreamer says:

    οου εμ τζι! εσκεφτουμουν τζιε εγω το συγκεκριμενο ταττου (ή κατι με το απειρο τελοσπαντων) αλλα μετα που μια ερευνα που εκαμα, εν αποκλειστικα γυναικειο για καποιο λογο!
    https://www.google.co.uk/search?q=infinite+faith+tattoo&um=1&ie=UTF-8&hl=el&tbm=isch&source=og&sa=N&tab=wi&ei=oLyfUarUI6Hz0gWqzYDADA&biw=1301&bih=683&sei=oryfUdzgFfSY0AXJq4H4DQ

tsil to speak - comments

