Σύννεφα

Ξέρω πως είναι ζήτημα χρόνου, τίποτα δεν κρύβεται κάτω απ τον ήλιο ταραραμ ταραραμμμ

όι όι εν θα σας κάμω αποκάλυψη ότι είμαι λεσβία or smth, don’t worry.

και εδώ να κάμω μια παρένθεση να πω ότι το μπλοκ υποστηρίζει όλων των ειδών αγάπες γιατί 1 ένει really

so legalise  same sex marriage

(επρίσαν μας τα στην αγγλία για το θέμα εχτές/σήμερα)

Απλά ακούω Σύννεφα Με Παντελόνια (τί εννοείς εν τα εξανάκουσες?!)

Τζαι πριν να φύω πάλε εχτός θέματος βάλλω pause στο ADD.

Το λοιπόν αγαπητό roam365.wordpress.com, θα γίνω πριχτόνη μάλλον για τις επόμενες 3-4 βτομάδες όι γιατί αγχώθηκα (όιιι ρεεε), αλλά γιατί ανακατώθηκα.

Έσιει ούλλη μέρα σήμερα που αναπολώ το Caledonian Road.

cally

Δεν ξέρω τί με έκαμε να ξυπνήσω τζαι να νιώθω ότι είμαι πίσω στο Cally Road….δηλαδή πίσω σχεδόν 7 χρόνια…OH MY LORD.

7

7

7

7

ντάξει ντάξει σταματώ το παρανόημα.

Ίσως είναι που most likely έρκετε το τέλος…

Φοιτητική ζωή πάππαλα κατα ένα 95%. (μεν σου πω τζαι 97%).

Εν τζαιν ότι επέλλανα της φοιτητικής ζωής με την έννοια του φοιτητή γιατί ο average London based φοιτητής εν νεν το ίδιο με τζείνο του χωρκού…που μινίσκουν ούλλοι μες τα halls τζαι εν ούλλη μέρα αλόπως μαζί, μαειρεύκουν, πίνουν κτλ.
Επέλλανα όμως του Λονδίνου.
Τζαι οι πρώην συμφοιτητές…ακόμα έσιει μερικούς Λονδίνο.
Καλή ώρα η gaspazha natalya που εγιόρταζε εχτές χφτου να μεν την μαθκιάσω (όπου να σαι εν να βρω whatsapp με μια φωτογραφία να με ρωτά ίντα που έφκαλε τζαι ίντα που πρέπει να κάμει).

Εν τζαι να νοσταλγήσω την ‘αυτονομία’ γιατί τα περασμένα 3.5 χρόνια κάθε άλλο παρά αυτονομία είχα…but nevermind.

Νιώθω έναν κόμπο στο στομάσιη, μιαν μίνι-αναγούλα

(όι όι εν με γκάστρωσε ούτε ο Τομ ούτε ο Sheldon don’t worry)

Εκάθουμουν πας το γραφειούι μου σήμερα έτοιμη να ξεκινήσω το public health τζαι ούτε που εσκέφτουμουν τίποτε τζαι ξεκινώ να κλαίω, μα να κλαίω, όι πελλάρες, με μύξες που εθέλαν 2 χαρτομάντηλα.

To the rescue οι φιλενάδες αφκορς που το whatsapp.

Κώστα κώστααα να ζήσεις if you ever see this.

Απλά όσο τζαι αν γουστάρω τες αλλαγές τζαι τα surprises τζαι την ανανέωση μελαγχολώ που αφήνω πράματα πίσω.

Πάντα η ίδια κουβέντα.

Τί αφήνω πίσω όμως? 

Εν ηξέρω. 

Αλλά i can’t but feel that something is ending.

Τζαι im really eager and can’t wait to start afresh BUT…that fucking knot is coming all the way up to my throat.

Θυμούμαι που εδκιάβαζα τζαι εθώρουν τα τρένα…μεν σου πω σε λλίω εν να μπόρω να σου λύσω ασκήσεις του mathematical analysis του πρώτου μου χρόνου της Φυσικής που το πόσο ρεαλιστικά νιώθω σήμερα ότι είμαι ξανα 19.

What the fuck?

{ να αρκέψω να ανησυχώ ότι εσιόρταρεν το temporal lobe μου τζαι

δημιουργά μου κάτι σε στυλ deja vu? OK σταματώ το παρανόημα νο2}

Ίσως εν απλά ότι εξεκίνησεν ο εγκέφαλος μου να βάλλει επίλογο? Ξέρω?

Κατα τ άλλα σήμερα εκάμαμε τα orthopaedic examinations με τον Sheldon, επήρε μας έτσι ένα 3ωράκι ώσπου να τα περάσουμε ούλλα που μια-2 φορές.

Me and ortho just don’t match.

Είμαι 1.60 (not really, είμαι 1.59 αλλά ας το στρογγυλέψουμε), που να φτάσω μάνα μου να κουντώ πόδκια που εν ίσια μαζί μου? Αλλά ντάξει ένεκα αυτού σήμερα μπορώ να θεωρήσω ότι επήα γυμναστήριο τζαι έκαμα βάρη.

Αφού ήδη θωρώ τον τρικέφαλο που εγράμμωσε.

Αύριο εν να κάμουμε breast, thyroid, hernias τζαι το long diabetic review station.

Ο Sheldon για να καταλάβεται περί τί επιπέδου μιλούμε στο ranking ήταν στο δεύτερο decile δηλαδή άτε άτε να ήταν 10-11ος που ούλλη τη χρονιά. Εγώ ήμουν στο 6ο decile.

Τζαι σήμερα λαλεί μου ότι “i am much better” “know more things”

έπρεπε να τον έκαμνα record…έλεος. Είπεν το αππιητούρι… που ούλλες τες ερωτήσεις απαντά τες μες τα lectures τζαι οι υπόλοιποι μπόρουμε να σύρνουμε τον ύπνο του δικαίου (ή να να ποσκολιούμαστε στο twitter  – true story ).

Αλλά this is what medicine is all about

Intimidation

έτο απλά ξέρω λλίη καλλίτερη παθολογία αλλά μες το νου του εμπήκε ότι μπορεί να είμαι καλλίτερη του. whateva.

Τζαι μετά έκατσε να με κάμνει quiz για ούυυυυλλαααα τα thombophilias, ρε Sheldon μάνα μου μεν με ρωτάς πράματα που ξέρω ρώτα με τίποτε που εν ηξέρω πχ γιατί κάθουμαι τζαι γράφω σας πελλάρες έτσι ώρες που έπρεπε κανονικά να τζοιμούμαι.

Hang on, το breast αύριο ίνταλως εν να το κάμουμε?

Όι πως με κόφτει να μου πιάει το βυζί μου …αλλά σήμερα τη ζώνη μου επήα να αλλάξω τρύπα τζαι εγύρισε που την άλλη.

Α ήβραααα να φκάλω κανένα σουτιέ ποτζείντα ροζ / λιλά τζαι να κολλήσω τίποτε για nipple τζαι να το βάλω πουπάνω που τα ρούχα.

αχαχαχα αξίζει του αύριο να τον ταράξω λλίο, να γελάσω θέμας.

Ναι τζαι για να κλείσω τζαι να πάω να κάμω καμιά 50αρκα ερωτησούλλες για έτσι goodnight story να σας πω την ιστορία με τα Σύννεφα με Παντελόνια.

36324

Ήμουν μικρή τζαι με πολλά πολλά λλίο νου.

Ήρτα που το σχολείο -1η/2α γυμνασίου-  τζαι μάλλον θα έτρωα φασούλια πλακί = κότζινα…

Θα εκάθουμουν πας το άσπρο τραπέζι τζαι θα εθώρουν Ηχοχρώματα (ω ναι το θυμάσται και σεις?) τζαι να σου ππέφτει ένα βίτεοκλιπ “Σύννεφα Με Παντελόνια – Βυθίζομαι Σ Αυτό που μισώ’.

Τζείντον τζαιρό είχα αλλεργία σε ότιδηποτε ήταν ελληνικό αλλά το τραούδι ήβρα το πολλά όμορφο. Έκαμα το store κάπου.

[η ιστορία μπορεί να εν κάλλιστα μια φτιαχτή ανάμνηση γιατί εγύρεψα να δω αν έσιει βίτεοκλιπ το τραούδι τζαι σαν να τζαι εν ήβρα τίποτε…αλλά είμαι σχεδόν σίουρη…τέσπα]

Τζαι μετά που 3 χρόνια ήμουν στο δάσκαλο μου της κιθάρας τζαι σιάζουμαι ένα cd Σύννεφα με Παντελόνια.
Έπηα το τζαι yay ήβρα το τραούδιν.
Εννοείται έκαμα τζαι κάτι άλλο με το cd αλλά εν σας λαλώ τί ένει άμπα τζαι πάω φυλακή.

Το άλμπουμ εν καταπληκτίκ.
Εν οι μισοί πυξ λαξ μέσα τζαι παραγωγή τζαι ιστορίες…
Οι Πυξ Λαξ ουδέποτε με εσυγκινήσαν αν τζαι επήα σε 33 τελευταίες τους συναυλίες.
Τζαι όι ο καφές μου εν κρυώνει τζαι εν ακούω ποττέ ράδιο τα νεύρα μου.
Αλλά για κάποιο παράξενο λόγο τούντο άλμπουμ έκαμε resonance με το Like button μου.

G1hkK

[ το πρώτο μου στούτιο άλμπουμ σαν Ρο-Αμ εν να το φκάλω τα χωράφκια εν να καρτερούν κόμα πολλή τζαιρό τα ππιριλιά

ajw7c3

Ξέρω ξέρω εν sacrilege, τζαι ίσως ο 25χρονος μου εαυτός να έπρεπε να δώκει μια δεύτερη ευακαιρία στους ΠυξΛαξ]

Βάλτε να ακούσετε το Βυθίζομαι Σ Αυτό Που Μισώ για αρκή.

Α τζαι μετά που 8 χρόνια εγνώρισα τη Μαρία Του. που αγαπά τον Μαγιακόφσκι με τα σύννεφα του με τα παντελόνια.

cool huh?

Σήμερα οδηγούσα το πρωί μεεεςςς τες συννεφκιές τζαι την ομιχλούδαν – χάλι
{έτο τζαι ίνταλως αθθυμήθηκα τα σύννεφα με παττελόνια}.
Σχεδόν ήμουν σίουρη ότι ήταν Δεκέβρης (Τζαι σύμφωνα με τα πιο πάνω Δεκέβρης του 2009).

Επήεννε τουλάχιστον με τους Τindersticks που χα μες το cd player. Γιατί που να ακούεις τωρά το Until The Morning Comes στο ρηπήτ με ήλιο τζαι πελλάρες.

{το cd του ήλιου εν Σάκης αλλά εν το έκαμα ακόμα γιατί welll…εν το χρειάζουμαι…εν έσιει ήλιο}

ααα τζαι ένα τελευταίο υπόσχομαι…

Τί έγινηκε με το tumblr? Εν να μας το κόψουν? ΕΝ να θέλουν λεφτά? Όιιιιιιιιιιιιι.

Προλαβαίνω να κάμω print screen το tumblr μου οξά?

*Σταματώ το παρανόημα 3 τζαι πάω να δω τί άλλαξε αν άλλαξε τίποτε*

ps 1 έκαμα μια νέα συνταγή με haddock and coconut milk – αθθυμήστε με να σας την πω σε καμιά φάση τζαι εφκήκε καλό.

ps 2 Είπα σας ποττέ ότι αρέσκει μου να τζοιμούμαι τζαι ναν ανοιχτό το ερμάρι τζαι κανα συρτάρι? Όι α? Αν ήταν δαμέ η αρφή μου ήσιεν να την πιάει το αμόκ που έσιει 3 συρτάρκα μισάνοιχτα τζια το ερμάρι ανοιχτό. Άμαν εν ούλλα κλειστά εν φοιτσιάρικα…σχεδόν εν ….συγυρισμένα…μάμμα μου, i don’t do order.

ps3 just kiddddinggg

12 Responses to Σύννεφα

  1. asprokaipaxi says:

    Ούλλα τζι αν τα κατάλαβα, τούτον με τα ανοιχτά τα συρτάρκα εδυσκόλεψεν με!

    Παλλιότζαιρος της Αγγλίας, Μάη μήνα τζαι να έσιει ομίχλες τζαι συννεφικές σιορ!!! Πόσο εν τα πεθυμώ!

    Φιλούθκια ΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ

    • RoAm says:

      ούτε γω τα πεθυμώ ααααμμμααα ρεεε ποιός τους είπε να ρτουν το Μάη?

      Ε ναι εν αήπι τούτο με τα συρτάτκα.
      Εν μου αρέσκει η υπερβολική τάξη.
      Πρέπει κάτι να πηαίνει παραδκιάνταλα.
      Το αρμάρι εν εύκολη λύση.
      Τζαι πλας εν υπάρχει κανένα chance να το ανοίξω τζαι μετά να το κλείσω. Impossible.

  2. Πρασινάδα says:

    χαχαχα αρεσεν μου το κάβερ του νέου σου δίσκου! Τζαι ναι σιορ λιγκαλάιζ σέιμ σέξ μπέριτζ.

    Ατε κορη καλώς να σε δεχτούμε! :)

    • RoAm says:

      χαχα θα σου αφιερώσω ένα που τα τραδούδια Πρας!
      legalise it legalise it! (μαζί τζαι με άλλα πράματα χμμμ ).

      Να με δεχτήτε αλλά hopefully στες 30 του Ιούνη εν να πρέπει να μου απευθύνεστε με το Δρ. (μόνι για 1 μέρα ).
      Αν όμως τες 30 του Ιούνη εν με πείτε Δρ γιατί έκαμα fail…ααααααααααααα

  3. Dreamer says:

    χμμ… τι να πρωτοσχολιασω δαμε. εισαι ταραμενη. λλιο.
    αλλα το παραληρημα δικαιολογημενο. συναξε τον νου σου ομως and finish it off!

    • RoAm says:

      Όχι άλλα ταραμά cc @antimoko [γεια σουυυ γεια σουυυυυ]

      Παραλύυυυω α σόρρη παραλληρώωωωωω
      πε μου τωρά τί εν το definiction της παραλληλης γραμμής!

      νου? ποιο νου?
      τελειώνω αααααα.

  4. snowflakes says:

    1. ΞΕΡΕΙΣ για ποσα ΧΡΟΝΙΑ εψαχνα το τραγουδι!!!?? ηξερα οτι εν ηταν ακριβως πυξ λαξ αλλα οτι καπως ηταν αλλα τιποτε αλλο εν ηξερα! τζαι ενομιζα εχασα το για παντα!!! τωρα ειναι πας σε ουλλα τα πλεηλιστ του γιουτιουμπ μου τζαι μπενει σιγα σιγα στο μοπιλε μου.
    2. παντα εισαι καπως συγκρατημενη. οι συγκρατημενη. πως να το πω. εννεν κακο που εχεις συναισθηματα. τζαι επερασαν 7 χρονια.. αμαναμου εν καμποσα. αλλα να σου πω τι; νομιζω τζαι 50-60 να γινουμε παλε εννα μας πιανουν φασεις μελαγχολιας, φοβου κτλ.. εν ωραιο το ποστ σου. τελειωνει ενα κεφαλαιο φιλεναδα μου τζαι αρκεφκει αλλο εννε; εισαι μια χαρα δυνατη εγω εν σε φοουμαι τιποτε. τζαι να τελιωσει η φοιτιτικη ζωη, παλε μαναμου εσυ την πελλαρα εχεις την εμφυτη μεν φοασε τιποτε :)
    3. μια cyber αγκαλια τζαι ναι σιγα μεν σε αφηκε εγκυο ο σιελντον. ο ττομ αρκεψε τζαι τρωετε τωρα νομιζω α; εννα σου μαχουμε για τζινον τωρα.

    • RoAm says:

      1. ωωωωω αγαπητή μου Χιονοστοιβάδα, γεια σου και σένα.
      τίποτε δεν χάθηκε κι ουτέ και θα γυρίσειιιι. Good songs do not disappear from the brain do they?

      2. χαχαχαχαχα αν τούτο εν το συγκρατημένο μου πριν 5-6 χρόνια θα με ελάλες τζαι παγοκολόνα.
      Ο μα τα συναισθήματα εν σαν τα χρώματα τζαι ποττέ εν έμαθα τα ονόματα τους (ούτε τους ενός ούτε του άλλου).
      Ναι αγαπώ να αννοίω νέα κεφάλεια τζαι ενίοτε φάλιες otherwise it would ve been pretty boooriinggg. and i simply can’t stand being bored.
      Κόρη είμαι πολλά πολλά πολλά πολλά ήσυχη τζαι εν είμαι πελλή sorry για την απογοήτευση. :p

      3. hahahahahha you are the only one who can appreciate what my sheldon means

  5. maria t. says:

    :)
    yxoxrwmata meta to sxoleio, san ta ethwrun etrwa coco-pops
    yiam
    n’ampu ton elalusan jino pu to eparusiazen?ishen xazin
    x

    • RoAm says:

      γεια σου μαρίαααα
      Κωνσταντίνος Τσιολής.
      Όντως που ότι θυμούμαι ήταν λίγο καρακιόζης.
      Έκαμνε εκπομπή στον kiss πριν/during τα ηχοχρώματα αλλά μετά εχασα τα ίχνη του…:p

  6. Ναι, ήρτα να σχολιάσω καθυστερημένα. Τί νέο! Να αποφασίσεις τι θέλεις! Τη μια λαλείς να τελειώνεις να ησυχάζεις να πας Κύπρο σου την άλλη κλαίεις τα φοιτητικά χρόνια! Τί εν τούτα;! Κλισέ. Στο χαμό του κόσμου κάμνεις αλλόνα πτυχείο καλέ μου! (παιζω με τη φλόοογα) Άτε pull it together τζ’ έμεινεν ο νούρος!!

    p.s Τούτα με τα αρμάρκα τζαι τα συρτάρκα ανοιχτά εν τα μπορώ (yes, am one of those!)

tsil to speak - comments

