i was meant to write about lupus but my ADD is kinda well known

Πρώτα πρώτα να σας πω ότι έπιαν με πάλε.

Ετύλιξεν με.

Έσιει ούλλη νύχτα που ακούω Μάλαμα. Ελπίζω να μεν περάσω τες επόμενες 5 βτομάδες μόνο με Μάλαμα τζαι Κρίνα (the latter is always there, what to do). Εν να θέλω 3-4 βτομάδες μετά για rehab.

Άκουα τζείντο καταπληχτικό για εμένα άλμπουμ με τον Ξυδάκη.
Τζυλά μες τα φκια στο cochlear nerve κτλ ώς το temporal lobe μου σαν το νερό (trust me, εν έσιειτε όρεξη να σας αναλύσω το auditory pathway ).

audpathway

Τζαι ως γνωστό λειτουργώ με αναλαμπές…τζαι ήρτεν μου μια ανάμνηση που ακόμα φαίνεται μου τόσο φρέσκα.

flashlight

(the precise definition of αναλαμπή aka φλασιά)

Ήταν τα γενέθλια της συμμαθήτριας μου της ΕβραιοΝοτιοΑφρικανής που εν που posh περιοχή του Λονδίνου – Hampstead.
Εκάλεσε μας ούλλους να πάμε για ππαρτούδιν σπίτι της τζαι να γνωρίσουμε τους άλλους της φίλους.

Έτσι pizza εν εξανάφα γιαμμμ κόμα αθθυμούμαι την.
τί στον γκιάολο ολάν ως τζαι οι πίστες άμαν παραγκείλεις που χάι-κλας περιοχή εν καλλίτερες?

Άσε που ήταν η πρώτη φορά που με εβάλαν να φάω quince jam τζαι έκτοτες δεν λείπει από το ψυγείο μου.

Screw the cheese, cinnamon and raisin bagel with some quince jam is yum.

(το Εβραία εν relevant gιατί είμαστε πολλά οικείοι μεταξύ μας έτσι κάμνουμε ρατσιστικά comments άφοβα – οι εγγλέζοι βασικά-.  Περιπαίζουν την για την μούττη της – που εν μια χαρά αλλά εν νεν εγγέζικη -. Πλας she rocks my world γιατί κάθε λλίο πάει Ρόδο για family reunions (είχαν μεγάλη εβραική κοινότητα πριν φίουν στον ΒΠΠ apparently στη Ρόδο) τζαι δείχνει μου φωτογραφίες. Εμάς τους Κυπραίους περιπαίζουν μας για το ότι άμαν μιλούμε μεταξύ μας ακούεται σαμπώς τζαι εν να τριχομαλλιστούμε επί τόπου, τζαι για τες τρίσιες μας – εν είμαι εγώ εν ο άλλος τούτος, έδωκα τόση λίρα πας τα λέηζερ όι να χω τες εγγλέζες να με λαλούν τζαι τριχωτή…άτεεεεε – . )

Ναι πού ήμουν?

Επήρα 3-4 μαζί μου τζείντη ηλιόλουστη μέρα που το Μπέρι στο Λονδίνο. [ το καλοκαίρι του πρώτου χρόνου για 10 βτομάδες είμαστε Bury. Έμεινα 2 weekends Bury. Τα άλλα επέρασα τα London/ Nottingham/ Nicosia/ Brighton. ]
Τη νύχτα που ερκούμαστε πίσω μες τα μαύρα μεσάνυχτα δίπλα μου εκάθετουν ο Άλλος.
Είχα βάλει Μάλαμα γιατί ντάξει χέστηκα για τους εγγλέζους που ήδη είχαν φυρτεί στες πίσω θέσεις.

Τζαι απλά ακούαμε με τον Άλλο μες το χάηγουεϊ το εγγλέζικο τον Μάλαμα.
Ήταν θεοσκότεινα, μόνο εμείς μες το δρόμο τζαι τ άστρα πουπανοδκιώ μας.

Σε κάποια φάση γυρίζω τζαι ήταν φυρμένος τζαι ο Άλλος.
Έμεινα με τον Μάλαμα τζαι τον ουρανό με τ άστρα.

malamas-ksidakis

Was just so so nice.

Επέρασαμε καλά…άστε που κλαίουμαι για το cambridge. πουστοχωρκό πολλά boring, omg why why why αλλά με τους συμμαθητές μου μια χαρά τα επήαμε.

Ντάξει με 1 ξερόλλα εν θα με πείραζε να μεν ξαναμιλήσω αλλά ως τζαι με τζείνο παρά το principle μου ‘μακριά από ξερόλλες ξεροτζέφαλους που νομίζουν πως εν οι φωτεινοί παντογνώστες τζαι μειώνουν τους άλλους‘ έκαμα παρέα.
Τζαι μάλιστα ετραπέζωσα τον μια φορά.
He is better when we are outside the hospital premises αλλά ντάξει πελλέ έσιει τόσους άλλους γυρώ μου που μπόρω να κάμω παρέα.  {τούντε πελλέ πόθθεν εξεφύτρωσε? Είμαι και πάλι 21? Σε λλίο εν να ξεκινήσω να σας λαλώ “μανα μου” yikes – shivers down my spine }.

αυτά έτσι συνοπτικά.

τωρά πάω για τζείντο post για το SLE and a beginners guide to autoimmunity.

ΠΣΚ is cominggg to town.

που τ αλήθκεια όμως….πόσα πανέμορφα τραγουδάκια έσιει ο Σωκράτης?

Εν χωνεύκω ακόμα ότι εν τον είδα live τζείντα Χριστούγεννα που μας εκλείσαν μες το Χήθροου.

Εν πληγή τόσο μεγάλη όσον που δεν έπηα πέρσι distinction στο pathology.

Εν θα κλείσει ποττέ απ ότι φαίνεται ….πού να τον ξαναπετύχω για συναυλία? *γιατί γιατί γιατί γιατίιιιι*

Η πληγή του path έσιει παραπάνω chance να κλείσει ie. εεεε μονόδρομος το PhD σε κάτι haem related που άρα εν path related, that’s probably enough to make me forget about the path exam of stage 2. Ή να ρτω πρώτη στα MRCP σε 3 χρόνια (yeah right).

Αλλά βλέπετε πως εν πιο feasible να μου περάσει το αχ pathology που το αχ σωκράτη εν νεν?

*ντάξει πάλε επολλολόησα τζαι επαρανόησα – τί έσιει ο αέρας στο Bury St Eds? *

6 Responses to i was meant to write about lupus but my ADD is kinda well known

  1. θα με κάμεις να πάω να έβρω quince jam. Typo @πιστες. Εχτός αν εν πίστες που εννοούσες τζαι εφκαίνατε όλα στα μωρά στην πίστα μετά την πίτσα για τσιφτετέλι Εβραϊκό! Ρόδο + Ζάκυνθο να πας! ο ξερόλας εν ο Shelly? Άμα έχει Μάλαμα θέλεις παρέα; Τα άλλα τα είπαμε. Σιγα-σιγά.

    • RoAm says:

      να βρεις να βρεις! τζαι φα το με τυρούιν. Κανά brie τζαι crackers.
      πίτσες indeed. Αλλά είμαι σίουρη τζαι οι πίστες τους εν ναν αλλού, αντί να χουν λαίδη άντζελα μάλλον εν να χουν που τ αλήθκεια καμιά λαίδη.
      Εν εχορέψαμε ποττέ τίποτε εβραίικο η αλήθκεια. Κρίμα.
      Κύπρο νομίζω θα πηαίνω για πάντα τζαι εν πειράζει.
      Όι όι ο Shellys μου εν ξερόλλας αλλά εν νεν aggressively ξερόλλας.
      Τζαι πλας παραδέχεται τα λάθη του τζαι άμαν έσιει τίποτε απορία ρωτά με. Συμπληρώνουμε ο ένας τον άλλο, knowledge is in the air tourourourouuu
      Που να βρουμε Μάλαμα μάλιστα τζιαμέ θα πάμε πρώτο τραπέζι πιίτσα

  2. Ina says:

    Ακουγόμαστε λες και θα τριχομαλλιστούμε…ακόμα γελώ.:) Ο Μάλαμας μια χαρά είναι, Διάφανα όμως? Γ ιατρέ μου ανησυχώ για εσάς… μην μου καταλήξετε με κατάθλιψη ή σας πιάσουν κρίσεις αυτοκτονίας ή υπαρξιακά. Να το προσέξετε γιατρέ μου.

    • RoAm says:

      what, why? ΔΚ και τα μυαλά στα κάτζελλα.
      Όι σιόρ εν νμζ ποττέ να καταθλιβώ εχτός τζαι αν ξανακαταλήξω σε χωρκό της Αγγλίας. Τζιαμέ εν να σκεφτώ σοβαρά τον επαναπατρισμό ή το Ισραήλ ή ξερω γω τί άλλο έσιει.

      Υπαρξιακά πάντα έχω άρα εσυνήθισα τα, εν το baseline μου.
      Kρίσεις αυτοχτονίας – για ένα διάστημα 6-7 μηνών που τον Αύγουστο τζαι τζεί κάθε 2-3 μέρες εσκέφτουμουν την αυτοχτονία αλλά ντάξει as long as im not planning it and im not trying to materialise it, it is just a coping mechanism.

      Εν να ανησυχίσω αν ξεκινήσω να ακούω Βανδή για παράδειγμα. Τζιαμέ θα μαι σίουρη ότι κάτι πάει πολλά πολλά πολλά λάθος τζαι δεν αξίζει πλέον αυτή η ζωή.

  3. Grouta says:

    Ο Σωκρατακης? Απαικτος! Η κορασα εν 7 χρονων αλλα εν η μεγαλυτερη του φαν!

    Αλλα τζι ο μαμμο μολις μπει μες το αυτοκινητο θελει την “Πεσσα” ;)

    • RoAm says:

      οοο πρέπει να γνωριστούμε με την Γρουτίτσα. Τζαι του Μάμμου πε τους θα του κάμω δώρο μια πέσσα του socrates the builder!
      μπράβο α έχουν καλό taste in music τα μωρά!
      (ως τα 15 θα ακούν death metal τζαι κατίσιη σου)

tsil to speak - comments

