on examinations

Εδκιάβασα εχτές ένα ποτζείντα tweet που θωρείς τζαι λαλείς παίχτου (oops sorry εν έπρεπε να σας πω ότι σκέφτουμαι έτσι μερικές φορές για κόσμο που εν ηξέρω).

Ελάλεν κάτι του στυλ “αγαπησα σε που καρκιάς τζαι να ξέρεις δεν άκουσα μόνο τις λέξεις σου Χοσέ Αρμάντο, άκουσα τους χτύπους της καρδιάς σου”

blatantly εσκέφτηκα ότι….

πόσες καρδίες άκουσα ως τωρά? Στανταράκι άκουσα πάνω που 200.

200 διαφορετικές καρδίες

πα-παμ πα-παμ

τζαι occasionally κανα

πα-SHHHHH-παμ-πα-SHHH-παμ

ή ακόμα πιο exciting κανά

πα-παμSHHHH-πα-παμ

{heart murmurs = τα shhhhh above = το φύσημα που ακούεις – αν 1 βαλβίδα εν αννοίει ή κλείει σωστά τότε δημιουργείται turbulent flow τζαι ακούεται ένα shhhhhhhhh }

heart_murmur

Τζαι μετά έκαμα τη σκέψη ότι τούντα clinical examinations που πρέπει να μάθουμε πόξω τζαι νεκατωτά εν μια χορογραφία που γίνεται πολλά παρόμοια από αμνημονεύτων χρόνων. Στην πρακτική ιατρική κυριαρχεί το δόγμα, όσο τζαι αν δεν το παραδέχουνται. Do as you are told by the teacher you are with. Μετά κάμνεις ότι νομίζεις εσύ ότι εν σωστό που το evidence based literature που εδκιάβασες.

Για να καταλάβετε…

Πάντα πρέπει να στέκεσαι στη δεξιά πλευρά του ασθενή.
Τζαι άμαν είσαι στα δεξιά μπόρεις να χρησιμοποιήσεις βασικά μόνο το δεξί σου σιέρι.
Γιατί αν χρησιμοποιήσεις το αριστερό εν να γυρίσεις πλάτη του ασθενή {τζαι γράφει ο examiner πας την κόλλα FAIL }.

Είμαι ζαβρή. Στην αρκή εν με εβόλευκε αλλά τωρά εν μου κάμνει διαφορά.

Αν με βάλεις να κάμω 1 examination που την αριστερή πάντα εν να συγχιστώ.

Αφού είπαμε εν ένας χορός.

Χρειάζεται grace, skill, hand-eye-brain-tongue-ear coordination, confidence τζαι κινήσεις μπαλέττου. {τζαι γράφει ο examiner PASS}.
Τζαι τούτο σημαίνει ότι τζαι να μεν ξέρεις ΤΙΠΟΤΕ αν το μάθεις τούντο χορό τζαι είσαι ένας ταλαντούχος ηθοποιός μπορείς να πκιάσεις 100% {ντάξει μετά στες ερωτήσεις εν να πιάεις κουλλούρι αλλά you get my point}.

[άδικο τζαι κρίμα που ούτε ένα καλαμαδκιανό εν μπορώ να χορέψω]

Παράδειγμα:

Ας πούμε το cardio εξαμ καλή ώρα.

Μπαίνεις μέσα, θωρείς γυρώ που το κρεβάτι ίντα που έσιει, ο ασθενής ίνταλοις κάθεται/ππέφτει?
Η μια μαδκιά ίντα που σου λαλεί?
Εν σοβαρό, εν νεν σοβαρό?
Προλαβαίνεις να πάεις να κάμεις 1 φραπέ να το πκιεις τζαι να ξανάρτεις?
Οξά εν ώρα να βάλεις τη φωνή “βουράτε χωρκανοί χάνουμεν τοοοοοονν, πιάστε το 2222”.
Αυτό είναι το γνωστό eyeballing.

Μετά πάεις κοντά τζαι λαλείς του χαλλόουυυ what up? is it ok if i examine you? it will involve me having a look at your arms, face, chest and legs.

Τζαι ξεκινά η χορογραφία

Βήμα 1 : im looking at the nails to check if there’s any change in the shape, any brown lines, any staining from smoking.

Βήμα 2: can you turn your hands over for me? So im looking for any redness in your palms or any painful nodules on the ends of your fingers.

Βήμα 3: and now im just gonna press on your fingers to see how quickly the blood comes back. *press for 2 secs and release and observe*

τζαι πάει, τζαι πάει…

Στο τέλος “Thank you very much, that’s all i had to do. And i would also like to do a full peripheral vascular system, do fundoscopy, urinalysis, ecg and a chest xray”.

Cardio exam Manchester – δέτε το βίτεο για να καταλάβετε τί εννοώ.

Δυστυχώς εν είμαι graceful, ούτε confident…θα θελα πολλά να με έφκαλλε κάποιος βίτεο την ώρα που έκαμνα κανάν examination να δω ίνταλως είμαι – βασικά ίνταλως ακούουμαι more than anything γιατί νομίζω αλλάσσει η φωνή μου χαχα.

Αλόπως εν να βάλω τον Τομ να ππέσει τζαι να σφηνώσω το άη-φόουν πούποτε τζαι να ρηκορτάρω.

Μετά εσκέφτηκα το eyeballing.

Πππιιιιιι εν τζαι 1 τζαι 2 φορές που σαν παρπατώ αμέριμνη κάποιον θωρώ τζαι λαλώ
“ου μάνα μου τούτος έσιει το τάδε” ή “χμμμ τούτος εν πάει καλά, άραγες σου ίντα που ένει?”

so it is all good good good fun!

Αλλά όι it is not good fun να κάμνεις examine τους άλλους non-medical school φίλους σου. Γιατί you never know ίντα που εν να βρεις.

Τζαι για να τελειώνω το ποστ:

το αγαπημένο μου exam εν το abdominal (unfortunately εν έσιει πολλούς ασθενείς με 6-πακ, μεν κάμνετε κολασμένες σκέψεις).

τζαι τα νευρολογικά έχουν πολλή χάζι.

Τζαι σίουρα το πιο αντιπαθητικό εν το peripheral vascular – eou.

Σήμερα με τον Sheldon είχαμε ένα σερί από νευρολογικούς ασθενείς, ο ένας ήταν τζαι λλίο confused/aphasic.

Αλλά ο ένας ήσιεν Πάρκινσον. Που το πρώτο δεύτερο καταλάβεις το Πάρκινσον που τη φάτσα.

Τζαι η άλλη έσιει motor neuron disease… πάλε καταλάβεις το που πριν κοντέψεις αφού ήσιεν μυοκυμία που εφαίνετουν που το μίλιν.

Το άλλο χάηλάιτ της ημέρας ήταν η μυρωδκιά …..

ήηηουυυυυ

ΓΙΑΚ

της ουρολοίμωξης.

Ήου

*remind me, why am i doing this?!*

and no, i hate my stethoscope. 

αν μου λάλες να μεν το ξαναχρησιμοποιήσω εν θα χα πρόβλημα. Αλλά στη θέση του θα έθελα έναν mini portable ultrasound να θωρώ την καρδία παρά να την ακούω.

but what to do. im stuck with it.

oh dear oh dear. Ίντα περιπαίξιμο να κυκλοφοράς τζαι να το σιεις πας το λαιμό σου.

Αξεσουάρ της χρονιάς *drumroll*

το Littman Classic edition burgundy

2211

ps2 – φα μου την ρε κωλοLittman, έωκα 50 λίρες για το μαννοστηθοσκόπιο σου τζαι τα μισά πράματα εν ακούουνται. Ως τζαι 1 καρδιολόγος απόρησεν αν εν όντως Λιτμαν το στηθοσκόπιο μου.

Έπρεπε να εγόραζα το πιο φτηνό αμαρκέ. Πάλε την ίδια δουλειά θα έκαμνε

{έχω μερικούς συμμαθητές μου που επκιάν το Cardiology edition που εν 100 λίρες. άρα ντάξει ακόμα μπορείτε να μεν με κρεμμάσετε}.

και το σοβαρό μύνημα του post είναι

it is a great privilege to be examining people

να τους λαλείς εν να δω τα βυζιά σου τζαι εν να τα πιάω τζαι λλίο

εν να πκιάω τα αρχίδια σου τζαι θα τα ζουλήξω λλίο

να τους τζίζεις τζιαμέ που εν τους τζίζουν πάνω που 1-2 ανθρώποι.

Π.χ. εσένα πας τη τζοιλιά σου πόσος κόσμος τζίζει κάθε μέρα εχτός που σένα τζαι τον/την partner σου?

τζαι γι αυτό όσοι γιατροί έστω τζαι για 1 δευτερόλεπτο παρενοχλήσουν ασθενή πρέπει να πηαίνουν πίσω που τα σίερα για πάντα.

επίσης έσιει πολλή βαρύτητα η εχεμύθεια. Ότι δεις/έβρεις εν μεταξύ εσένα [και της υπόλοιπης ιατρικής ομάδας] τζαι τζείνου. Κανενού άλλου.

 

[ χαχα αρέσκει μου που έγραψα halfway through ότι “τελειώνω το ποστ” yeah right, if you don’t scroll twice that means it wasn’t me who wrote it but an impostor]

14 Responses to on examinations

  1. Πριν λιγες μερες εκαμα υπερηχο καρδιας και ο γιατρος κάλεσε νοσοκομα μέσα να ειναι μαζι μας. Πριν χρόνια που ξανάκαμα αλλού, ήταν μονος του. Τωρα προσέχουν παραπάνω.

  2. RoAm says:

    καλά έκαμε!
    καλλίτερα να χω τη κκελλέ μου ήσυχη!
    τζαι σίουρα φαντάζουμαι ειδικά αν εν του αντίθετου φύλου νιώθεις πιο άνετα να σιει μια γεναίκα μαζί σου.

  3. beatrix says:

    χαχαχα 6pack 6ack :D

    • RoAm says:

      τούντο ραντάρ σου ααα!
      Πέρκι ο εγκέφαλος σου να εν ενωμένος με κάθε website που γίνεται detected στο google που έσιει μέσα τη λέξη 6 pack.
      Πόμεινε!
      Που να ρτω εν να σου αφήκω ένα 6-πακ
      (ίντα που πίνεις? ΚΕΟ? Κάρσπε? Στέλλα?) .
      Τζαι να μεν θέλεις να συναντηθούμε θα σου πω ώρα τζαι τόπο να πάεις να το συνάξεις and i promise i won’t look.

      • beatrix says:

        oi pezomen! stella pls
        :D efires me re roam

        • RoAm says:

          Έγινε.
          Στέλλα, το κλειδί που κρατάς φυλακή μ’ έχει στείλει
          Στέλλα, στα μπουκάλια της μπύρας με ψάχνουν οι φίλοι
          Στέλλα, συγκρατήσου για λίγο αν είν’ ώρα να φύγω θα φύγω.

          Έχουμε τζαι ειδικό τραγούδι που το Μάλαμα για την περίσταση!
          Ποιός τη χάρη μας ααα?

          • beatrix says:

            “στελλα φύγε κρατάω μαχαίρι” ε βέβαια σαν άξια drama queen αυτό μου έρχετε στον νου
            μαλάμας my love μαλαμας

  4. Joy Tears says:

    Εγώ νομίζω θα τα έκαμνα θάλασσα που το άγχος μου και την αδεξιότητα μου, θα μου έπεφτε το στηθοσκόπιο, θα εκουτσουφλούσα στο κρεβάτι, θα εζάωνα το σιέρι του ασθενή κτλ.
    Ου, τούτα κάμνω τα και χωρίς να είμαι γιατρός και θέλει ο Tn’H να με τυλίξει bublewrap να μεν σκοτώνουμε μόνη μου! :))
    (εν τζιαι θέλω να σε αγχώσω α!!)

    • RoAm says:

      μεν μ αγχώνεις!!!!!!
      Τζαι γω μεν νομίζεις έχω stage fright!!! ακούω την δική μου καρδία που μες το στήθος μου να κάμνει ΠΑ-ΠΑΜ χωρίς στηθοσκόπιο (ΛΟΛ).
      το σιηρόττερο εν να κρεμμάσεις το στηθοσκόπειο στο λαιμό τζαι να σιύψεις π.χ. να δεις τη φάτσα του τζαι να γίνει ένα pendulum η άκρια του η βαρετή τζαι να την φέξει του ασθενή μες τα μούτρα!
      ουπςςς

  5. asprokaipaxi says:

    Μα εντα καλά που τα γράφεις α!;;!!! Επιμορφώνεις τζαι διασκεδάζεις ατ δε σέιμ τάιμ!!! Νομίζω είσαι η αγαπημένη μου γιατρός!

    • RoAm says:

      εγώ εν τζαιιιι.
      Κάτσε να τελειώσω τζαι ξαναλαλείς μου ότι είμαι η αγαπημένη σου γιατρός.
      προς το παρόν παίζει να είμαι “η αγαπημένη σου μπλογκερ που έκαμε fail τα finals γι αυτό ξανακάμνει το χρόνο”

  6. Dreamer says:

    τζιντο βιντεο τι σχεση εσιει με το μαντσιεστερ ειπαμε;

    • RoAm says:

      τζείνοι που το κάμαν εν που το uni of manch medical school! (εν το κατάλαβες?)

  7. Εν αντρέπεσαι να αντιγράφεις τα τουίτς μου για τον Χοσε Αρμάντο ντε λα Κατσαρόλα χωρίς να με κάμνεις reference.
    Άσε τούτο με τους άλλους αθρώπους εκατάντησε γελοίο. Έχω φίλους φοιτητές ιατρικής και οδοντιατρικής και νιώθω ινδικό σιοιρούι. Δε θέλω γιε μου να με θωρείς στα δόντια πώς το λέμεν;!

    In other news, another great post!

tsil to speak - comments

