the fag

Fag is an interesting word.

We (i.e. Brits – προσπαθώ να συνηθίσω ότι τζαι γω στο τέλος Εγγλέζα εν να μαι αφού εν να μείνω για πάντα δαμέ όπως πάω) mostly use it for describing a cigarette.

However, the Urban Dictionary {one of my fave sites btw} has a humangous list of meanings for fag.

So no, when i say fag i mean a good old guilt-full cigarette.

Θυμούμαι το πρώτο μου τσιάρο.

Ήμουν αλόπως 6-7? Μπορεί τζαι πιο μιτσιά.

Ο παππούς μου εν φουγάρο – αδυνατώ να πιστέψω ότι εν έσιει ΧΑΠ ή 1 που τζείνα ούλλα τα σκατά που προκαλεί το κάπνισμα, άραγες σου εν καλά τα γονίδια μου? – .

Ο παππούς μου έπινε κρέβενεη,

Craven_a_special_mild_ks_20_h_white_blue_cyprus

τζαι τα τελευταία 123 χρόνια πίνει κότζινα gold leaf

Player_s_gold_leaf_john_player_ks_12_h_red_white_sri_lanka_england

Με τον ανηψιό μου που εν γείτονας (ντααααα σάηπρους λαντ χήαρ) εβρεθούμαστε για παιχνίδι (βασικά να κάμουμε τη γιαγιά ούλλο νεύρα) στο σπίτι του παπού τζαι της γιαγιάς που surprise εν πίσω που τα σπίθκια μας.

Μια μέρα αποφασίσαμε να κλέψουμε 1 τσιάρο να το δοκιμάσουμε τζαι μεις επιτέλους.
Μα δεν γίνεται σιόρ να είμαστε ούλλη μέρα με το παππού, που το τσιάρο εν προέχταση του σιερκού του ,τζαι να μεν ηξέρουμε που πρώτο σιέρι τί ένει.

Επιάμε 1 κρέβενεη τζαι ‘εχωστήκαμε΄μες σε 1 που τα υπνοδωμάτια.
Άψαμε το τζαι εξεκινήσαμε να ρουφούμε.
Εν νομίζω να επήρα τίποτε κάτω γιατί πιλέ μου κόμα εν ηξέρω να τον παίρνω κάτω. (πρέπει να συγκεντρωθώ πολλά αν θα τα καταφέρω και δεν βαρίεεεε).
Τζαι ταραραρααααααα (μουσική υπόκρουση), σαν εκαπνίζαμε 2 ροκόλοι να σου μπαίνει μέσα η μάνα μου.

ΠΑΝΙΚ

ΠΑΝΙΚ

ΠΑΝΙΚ

Εν θυμούμαι τί ακριβώς μας είπε ή αν εξεκινήσαμε να κλαίμε τζαι να φταίμε ο ένας τον άλλο αλλά θυμούμαι που με επήρε σπίτι τζαι έβαλε με για πρώτη και τελευταία φορά τιμωρία. Κλαψ

Ευτυχώς εν άντεξε όμως τζαι σε 1 ώρα εξαναείχα την ελευθερία μου.

Τη νύχτα όταν ήρτε σπίτι ο παπάς μου λαλεί μου ‘ έλα άψε ένα μπροστά μου να σε δω ότι εν σου αρέσκει’

Τζαι θυμούμαι ότι εστέκουμουν τζιαμέ που ήταν κάποτε ένα διαχωριστικό έπιπλο μεταξύ κουζίνας τζαι λιβινκ ρουμ τζαι το ποδηλατούι μου το πολλά κιουτ που ήσιε μια τζίτρινη κασούα πίσω  ήταν στα αριστερά μου (ρε άμπα τζαι ήμουν 4 τζαι όι 6?).

Τζαι ρουφώ….εν θυμούμαι ίντα που έγινε πάρακατω.

Αλλά θυμούμαι ότι…άρεσε μου.

Τζαι ναι = guilty pleasure, i love love love love loveeee the very occasional smoking with company.

Αλλά εν καπνίζω.

Γιατί πιο το point να τον συνηθίσω? (τζαι άσε που εν μια φάουσα λίρες, τζαι που εν να πεθάνω που lung cancer etc).

Ενώ τωρά όποτε έβρω τράμπα πιάνω 1-2 τζαι ωχχχχ μες σε 40 δευτερόλεπτα χαλαρώνω σαν το τζέλλυ το κότζινο που άφηκες έξω στη πυρά μες το ίδιο κουππούι με τη καραμελλέ.

Έσιει λάχος? Όι πε μου!

Είπα εν θα γοράσω τσιάρα με τα λεφτά της μάμας τζαι του παπά γιατί they wont approve.

So no, out of respect i won’t do that.

Αλλά 100% μια που τες πρώτες μου αγορές εαν και εφόσον πκιερωθώ τον αύγουστο θα εν ένα πακκέτο τσιάρα.

Αντροπή να κάμνω τράμπες πλέον.

Τα κακά influences:

1. η φιλενάδα μου η ‘Αλεξ που εν μες τους παρέες μου τους εγγλέζους του “cardiothoracic interest group” { άλλο ποστ τούτο}.

2. Η φιλενάδα στη Κύπρο {να κόψει το τσιάρο να μεν με πκιάει ο πέλλαρος}

3. Η άλλη φιλενάδα που εν Λ.

Που τον ΕΧ εν πκιάνω τσιάρο γιατί im on a mission να τον κάμω να τον κόψει τζαι νομίζω εν θα εβοήθαν όποτε εβρεθούμαστε να καθούμαστε με φραπέ τζαι τσιάρο σαν του λαλώ ” ρεεε σεεε παρακαλώωωωω σταμάτααααα”

Εψές είχα 2 fags.

Unexpected fags may i add.

Στο Λονδίνο.

waz good.

So thanks! Had a lovely time. Next time remind me  να πκιάω σάκκο γιατί εψόησα που κάμια φάση τζαι μετά τζιαμέ στο Frith st.

Αλλά ο Τομ φταίει. Αρωτώ τον πριν ξηπορτίσω
“ρεε λαλείς να θέλω σάκκο οξά να παίξω πελλό”
“nooo re, it’s so hot you deffo don’t need it” .
Εκρώστην του εγγλέζου, καλά να πάθω.

Τζαι μέτα που έφτασα η ώρα 1 πίσω Καμ όμιτζι…Επήα βουρητή σπίτι για να μεν γινώ παγάκι μες τη στράτα.

So in conclusion:

1. don’t apposize αγαπητοί κάτοικοι αγγλίας. Δεν είναι ακόμα πυρά για completely coatless νύχτες

2. Smoking is bad bad bad bad bad. Don’t do it. {but damn it, sometimes it is a great addition to the night}

Bad-Effects-of-Smoking

4 Responses to the fag

  1. TwistedTool says:

    Ο παππούς μου έshει ΧΑΠ. Απίστευτη ταλαιπωρία τζιαι κατασκότωμα της ψυχολογίας τόσο του ασθενή όσο τζιαι των γύρω του. Όσον τζιαι εγλύτωσεν πάλαι προχτές. 1,5 εφτομάδα στο Γενικό.

    Έγραψα κάτι του style ‘μεν καπνίζετε’, αλλά έσβησα το. Την υγεία του ας την κάμνει ο καθένας ό,τι θέλει. Νουν έshετε (;).

    • RoAm says:

      Ωωωω νοόου!
      Χάλι το ΧΑΠ. Εξανάγραψα ότι οι breathless ασθενείς στρεσσάρουν με πολλά άμαν τους θωρώ.
      Εν δράμα όπως λαλείς τζαι συ το ΧΑΠ.
      Τζαι υπερβολικά συχνό.
      Inhalers, antibiotics, infective exacerbations leading to prolonged hosp admissions. Never-ending list.
      Αλλά στη Κύπρο εν ακόμα κουλ το κάπνσμα. Completely beyond me.
      Ελπίζω ο παππουλής σου να εν καλλύτερα!

  2. άσπρο και παχύ says:

    Εδοκίμασα τζαι εγώ το πρώτο μου (τζαι τελευταίο) τσιγάρο στα 12 μου. Αηδίασα το, διαξ!!!

    Έλα Κύπρον τζαι εν θα θέλεις με σάκκον με τίποτε. Εννα γυρεύκεις ανεμιστήρα επειγόντως!

    • RoAm says:

      Αχ πόσο ανυπομονώ για τον πύρουλλο. Θα κάμω φανέλλα
      I <3 Pyroulla ( πώς λέμε Μυρούλλα)
      Τζαι θα τη φορήσω στο αερόπλανο της επιστροφής!

      Απίστευτο το ότι εμεγαλώσανε σε σπίθκια που ήσιεν καπνό μέσα. Δλδ θυμούμαι να ρκουνται ξένοι τζαι να καπνίζουν σαν τα φουγάρα μες το σαλόνι μας.
      Χ-έλεος!

tsil to speak - comments

