feelin a bit meeeeh

Εν πάω καλάααααα -ααααα – ααααααα

Νομίζω εκόπην η όρεξη μουΤί σημαίνει να μεν πεινώ? 

Άσε που έχασα τζαι 4-5 κιλά που τον Γενάρη αλόπως.

Εν δυνατό που να χω καμιά μαλαζαβράγκα? (medical student syndrome talking).

Παραπάνω που ούλλα ανησυχεί με τούντο loss of appetite.  Ας πούμε πότε εν είχα όρεξη να φάω?

Άμπα τζαι εν επειδή άρκεψε να πυρώνει?  Ή επειδή είμαι busy bee τζαι εν καταλάβω αν πεινώ?

Θα το τεστάρω όμως την Κυριακή που εν να πάμε στη Chiarlou με τον Τομ για το Πάσχα.

Ο Τομ εν παραπάνω ενθουσιασμένος που μένα για τη σούβλα τζαι το χαλλούμι. έσιει ούλλη μέρα που παραμιλά

“oh, halloumi, ohhh souvla” 

Εξεκίνησε να κάμνει δίετα γιατί ήταν ο διπλάσιος μου τζαι αλλο λλίον να μεν τον φορούν τα ρούχα του.

Τρώει καλά το πουλλούδιν μου. Ότι μαειρέψω καταβροχθίζει το. Τζαι τες μακτονιές τζαι τα πέρκεκκκι στο νοσκομείο έτρωε τα.

Όταν επιτέλους εκατάλαβεν ότι πρέπει να κάμει έλεος (last week) εξεκίνησε η πείνα.

Κάθε λλίο παραπονιέται μου ότι πεινά. Ότι το μόνο που σκέφτεται εν το φαΐ. Έχασε 3.5 κιλά σε 1 βτομάδα τζαι εχάρηκεν.

Έπρισε μου τη κκέλλα μου με τες θερμίδες. Ούτε γεναίκα να ταν.

Έβαλα τον να κάμουμε τζαι λλίο έξερσαϊ την Κυριακή.

1 θα πω : hilarious!

Εν καταφέρνει να κάμει πάνω που 10 κοιλιακούς χαχα.

Περιπαίζω τον ότι ως τον Αύγουστο εν να χουμε τζαι οι 2 6-πακ χαχαχα.

Γι’ αυτό το prospect της σούβλας εν η μόνη του έννοια τωρά.
Εν έσιει με τίποτε να κάμνει στο πανεπιστήμιο.
Κάμνει μίσιημου student selected component (εμείς εν το έχουμε στο fast track course μου) τζαι βασικά έσιει να δκιαβάσει λλία papers, να κάμει ένα metanalysis τζαι να γράψει ένα abstract.
Παίζει την δηλαδή. Έσιει 1 βτομάδα που ξυπνά η ώρα 12 το μεσημέρι. Ίντα καλά να είχαμε τζαι μεις ποτούντα SSC.

Άκου τον πάλε σαλαβατα “oh halloumi, oh souvla”.

Σημειώστε ότι τον Τομ για συγκάτοικο εν που την Chiarloua, την πρώην συμφοιτήτρια στο preclinical part του medicine, που τον ήβρα.

Ίντα που θελα να σας πω?

εν αθθυμούμαι (απαναγία μου έχω τζαι μέμορι loss?)

Ααα χαχα εχτές ήμουν με τον Sheldon τζαι εθωρούσαμε ασθενείς. Τελειώνουμε τζαι φεύφκει ο Sheldon τζαι γω έμεινα πίσω να ανοίξω τες κουρτίνες κτλ. πριν την κάμω τζαι γω για το δωματιάκι μου.

Σαν φεύκω νέφκει μου η διπλανή.

Μια γιαγιά 90 χρονών αλόπως κάτασπρη με μαλλιά σαν το σιόνι λλίον αλλού. Ήσιεν φκει το σωληνούι που ενώνει τη μάσκα του οξυγούνου με το actual οξυγόνο τζαι ενόμισα ελάλεν μου ότι έθελε να της το ενώσω.

Επήαινεν η πελλή να πάει περίπατο παίρνοντας τα ούλλα μαζί της χαχαχα.
Ήσιεν τζαι καθετήρα, εν νομίζω να επήαινεν πολλά μακρία χαχα.
Άμαν εκατάλαβα ότι εν πάει πολλά καλά, πάω πίσω τζαι λαλώ της
“κάτσε ολάν, πού εν να πάεις? εν μπορείς να πάεις μακριά έσιεις ορούς τζια ιστορίες πού να ταράσσεις έτσι σκέδιον”.
Γυρίζει τζαι κάτι μου είπε για τον Sheldon τζαι κάμνει μου έναν fist.

1360677206_59292a95b7

Ήταν να σπουρτίσω του γέλιου. Κάμνω της τζαι γω πίσω.
Λαλεί μου “excellent choice well done”
ΧΑΧΑΧΑ ΠΕΡΚΙ ΝΑ ΤΗΣ  ΑΡΕΣΕΝ Ο ΤΖΟΡΤΑΝ ΧΑΧΑΧΑ.

Με 1000 ζόρκα κάθεται τζαι ενώνω της το οξυγόνο “ντάξει λαλεί μου φκάλλει”

Άτε πρέπει να φύω τζαι έχω δουλειές λαλώ της.

Κάμνει μου ένα μουτρούι του στυλ “μα γιατίιιιι”

“ΟΚ have a nice weekend” (ακόμα ήταν Δευτέρα!)

{όπως την άλλη φορά  ” oh hello how are you today?” ” oh i am feeling much better today” “ok can i quickly test your memory?” “yes yes of course” “so what is your name?” “stewart” τζαι ήταν γεναίκα χαχαχαχα }

Ό,τι να ναι πελλέ μες το νοσοκομείο!!!

ΜΜΜ τί άλλα?

Σήμερα επήα για blood donation as per usual πίσω στο Καμ. So ήβρα ευκαιρία να φεύφκω γλήορα που το Μπέρι.

Τζείντο σκατί που σούζει τη σακκουλλούδαν άμαν εν έσιει αρκετό flow κάμνει πι πι πι πι πι πι πι.
Τζαι όντας πάντα πάντα πάντα κρυά παγάκι τζιμέσα εμένα παίζει μου 2312 φορές.
Σήμερα δεν έπαιξε.
That can only mean one thing: εν officially πυρά.

Α εχτός που την φάση που εγύρισεν η νοσοκόμα να κάμει το remark ” oh for a tiny vein you are doing well” τζαι ξεκινά πι πι πι πι, μα το ίδιο δευτερόλεπτο!!!

Your eye in your ass εμάχουμουν να της πω αλλά έσιε χάρη που μου έρκουνταν απανωτά τα msgs τζείντην ώρα.
*τί θα έκαμνα χωρίς  το τηλέφωνο μου απορώ*

Μετά μες το καλαθούι που έσιει μια φάουσα λιξιά ήβρα την μοναδική penguin!

IMG_4078 1

Αθθυμάστε τες?

Τζαι τες prince?

ohhh such great childhood memories με τζείντην lame prince διαφήμιση.

Εμμμ τί άλλοοοο

σήμερα επήα rheumatology clinic τζαι actually είδα 2 ενδιαφέρων πράματα.

1. Morphea – ie cutaneous scleroderma

2. έναν livedo reticularis.

ah so exciting

τί άλλλοοοοο τί άλλοοοοο?

Α ναι έλυσα τούντον Mark Lanegan (cheers στην Αυτομολημένην – που μας άφησε νωρίς εις τα μπλοξ – που έβαλε μια φορά  1 τραούδι του παρέα).
Κάμετε στο youtube mark lanegan – blues funeral.

Instant love love love

tsil to speak - comments

