το άξιτα

Την Παρασκευή με χαρά και χάρη τελειώνω το clinic νευρολογίας τζαι πιάνω τα ππουρτού μου για την επιστροφή στο Κκέι-πριτς.

Είχε λλίγο ηλιούδι, λίγα σύννεφα, λίγο κρασί λίγη θάλασσα και τα notes μου.

Στρίφκω αριστερά να μπω της πεζίνας μιας και ο κύριος Φορτ εδίψαν – τζαι εν θέλω να μου μείνει στη μέση του χάιγουει χωρίς πέζινο.

Μπαίνω στη πεζίνα τζαι σαν είμαι καθ΄οδόν για τα pumps ακούω ένα μπααααμ.

What the fuck – σκέφτουμαι. Αφού εν έσιει κανένα μπροστά μου ούτε έσιει κανένα πίσω μου.

Θωρώ στο πλάι…ήταν σφηνωμένος πάνω μου ο φορτηγατζιής που όταν έμπαινα της πεζίνας ήταν σταματημένος δίπλα που το περιπτερούι.

photo

 

Για 3 δευτερόλεπτα επήα να τα πάρω. “γαμώτο κέρατο μου τούτο μου έλειπε τωρά, τζαι πού να βουρώ τες ασφάλεις, τζαι αν έπαθε τίποτε ο τροχός ίνταλως εν να πηαινοέρκουμαι Bury – Cam “ κτλ.

Κατεβαίνω, ο αχάπαρος ο φορτηγατζιής ήταν μες το cabin βαούμενος…λαλώ του “don’t you wanna come down and see what happened?”

Ένιωσα λλίον να βράζει το γιαίμα μου, να πάλλουνται άρρυθμα (είναι γνωστό ότι έχω αρρυθμίες στη μουσική μα όχι στη καρδιά) οι κρόταφοι μου, έθελαν να φκάλω το σακκούι μου να δείξω τα guns μου τζαι το 6-πακ μου (ου σόρρι εσυγχίστηκα είμαι κορούα hehe).

1-1img_1647_2_

 

(Don’t you wish your girlfriend was hot like meeee, dontyaaaaa, dontyaaaaa?)

Κατεβαίνει ο Πήτερ (εκάμαμε παρέα μετά) τζαι λαλεί μου νευριασμένος

“well i didn’t see you and i can’t see you from my mirrors. You were moving while i was reversing”

ΝΤΑ ΠΟΥ ΛΑΛΕΙΣ ΟΛΑΝ ΝΑ ΜΕ ΠΚΙΑΝ ΟΙ ΦΟΥΞΙΑ ΔΚΙΑΟΛΟΙ ΤΖΑΙ ΝΑ ΜΕΝ ΗΞΕΡΕΙΣ ΠΟΘΘΕΝ ΣΟΥ ΡΤΕΝ

Αλλά εκείνην την ώρα ως δια μαγείας με ετύλιξε ένα άσπρο fluffy συννεφάκι με αγγέλους να μου τραγουδούν ‘ relax don’t do it’.

Κάπως ηρέμησα τζαι σκέφτουμαι “hang on a sec. The objective is 1 – to drive back and forth safely”

Ντάξει λαλώ του whatever εν με κόφτει τωρά ποιος φταίει, εν pretty obvious οτι εν ετάρασσες όταν εμπήκα της πεζίνας τζαι σαν ήμουν εν κινήσει ήρτες τζαι έδωκες μου την σαν έκαμνες πισινή. Πιλέ μου ο φορτήγατσος σου εν κάμνει πιπιπιπι στη πισινή. Πόθθεν να αστρονομήσω ότι ξαφνικά ήταν να βάλεις πισινή τζαι να μου την ‘ώκεις ολάν!?

Κατεβαίνει θωρεί το αυτοκίνητο μου…

IMG_3923

 

Επήεν να μου αρρώσει ότι εγώ φταίω τζαι ότι εν εγώ που εμπήχτηκα πίσω του κτλ αλλά εσιώπησα τζαι άηκα τον να μάσιεται…

Όταν ετέλειωσε λαλώ του απλά τσιάκκαρε τζαι πε μου αν μπόρω να πάω ως το Καμ τζαι τα άλλα ούλλα ας τα κανονίσουν οι ασφάλεις. Εσένα το αυτοκίνητο σου εν οκ?

(εν έπαθε τίποτε).

Επήεν έφερε μια πέσσα επροσπάθησε να ξαναβάλει το προφυλακτήρα πίσω στη θέση του αλλά μάταια.

Πάμε να ανταλλάξουμε πληροφορίες τζαι ξαφνικά ο λύκος έγινε αρνάκι.

Γυρίζει θωρεί με με ένα απολογητικό ύφος τζαι λαλεί μου “i am so sorry, i am really thick and stupid. your car is fine but don’t speed you don’t want the wind to be catching on it”.

ΑΑΑ λαλώ? Ίντα που γινε ξαφνικά? Αφού εν του εδείχτικα. Εν επειδή εν του άρρωσα που εγίνηκε calm as a cucumber τζαι τούτος?

Ο Πήτερ εν ο μέσος φορτηγατζής. Ποτζείνους που είδα 320948230 φορές στο GP τζαι στο νοσοκομείο.

Λήφκουνται του τα 3/4 των δοντιών του (teeth are not moukti like the rest of the body – no NHS as such), ατιμέλητος αλλά προς τιμή του παστουρούης (αν κάθεσαι ούλλη μέρα πίσω που ένα τιμόνι, τζαι τρώεις junk food πάλε μες το φορτηγό, ίνταλως να μεν πασιήνεις….πολλά χάλια ρε παιδκιά στην Αγγλία η δουλειά του φορτηγατζή…τζοιμούνται τζαι μες το φορτηγό άμαν κάμνουν long distance…τζαι άμαν πάθουν διαβήτη / καρδιακά επειδή το lifestyle τους εν τέθκοιο κτλ πιάνουν τους την άδεια για τα φορτηγά…).

Ντάξει λαλώ του εν τζαι έγινε τζαι τίποτε, άμαν μπόρω να πάω σπίτι είμαι χάππι, τζαι νομίζω είμαστε τζαι οι 2 καλά άρα whateva.

Είπε μου αλλό 1000 σόρρι , ανταλλάξαμε πληροφορίες. (εκλείσαμε ραντεβού στο καλλίτερο σαντουιτσή ξιμαρισιά στο Α14 (το χάιγουει) – είπα του θα πάρω τη κόακολα είπε μου θα πάρει τα χαρτομάντιλα και αποχαιρετιστήκαμε).

Λαλώ του “nice to meet you Peter and take care”

ε ντα λαλεί μου “i wish it was under better circumstances”

Ήρτα σπίτι τζαι έπκια τες ασφάλεις μπλα μπλα…

Τη Δευτέρα είπαν μου ότι η εταιρία του φορτηγατζή εν να μου σάσει το αυτοκίνητο τζαι εν να μου δώκουν τζαι κερτεσι καρ (ελάλουν το courtery car – κώρτεσι καρ ώσπου τζαι εψές που ρτα πίσω σπιτι που το Bury εσπούρτησε του γέλιου ο Τομ. Λαλεί μου “βρα κυπριοπούλλα εν νεν κκκόρρρτεσι κκκαρ – λαλέι το ρρρρ καλά ο Τόμμης μου – εν κέτεσι κααα”

ΧΑΧΑΧΑ.

Οι συμμαθητές μου ίντα εν μου είπαν τίποτε έσιει 2 μέρες που τους λαλώ κκκωρτεσι κκκαρρρ.

Αν δεν είχα τζαι τον Ττόμη αααα.

Αυτά…

Αλλά μετά εσκέφτουμουν τί ήταν αυτό που έκαμε τον Πήτερ να αλλάξει attitude τζαι αντί να με ταπανιάσει είπε μου σόρρι τζαι ότι εν παλαβός τζαι έκατσε να μου σάσει το αυτοκίνητο?

and then it dawned on me.

Ακόμα εφόρουν το badge του νοσκομείου. Πέρκι να ενόμισε ότι είμαι γιατρός :-S

Ένιωσα πάρα πάρα πολλά άσιημα όταν μου είπε με ύφος υποδεέστερου ανθρώπου “im thick and stupid”

ααα λαλώ ίνταλως του ρτε τωρά τούτο?

Τζαι μετά όταν έκαμα κλικ αναουλιάστηκα.

don’t ever ever ever ever ever make people feel as they are worthless or stupid.

Εν να σας σφάξω τζαι θα σας δώκω για μάθημα ανατομίας στους μιτσιούς.

 

10 Responses to το άξιτα

  1. Anonymous says:

    Να μας δώκεις ευχαρίστως.
    Κολόνα

  2. Moonlight says:

    Μάναμου ρε. Εν ξέρω αν εν το πραματίν του νοσοκομείου ή το ότι εν άρκεψες να του φωνάζεις κλπ. Εμένα άμα μου φωνάζουν μες στο δρόμο εν σάννα τζαι ανεμίζουν μου κόκκινο παννί τζαι είμαι ταύρος. Πριν λίες μέρες στο πάρκινγκ της φανερωμένης όπως εκατεβήκαμε, είχε 2-3 αυτοκίνητα που επηένναν γυρό γυρό ανάποδα, τζαι ήταν μια που τάχα εδυσανασχετούσε που είμασταν τζειαμέ τζι εκάμναμεν πομονή να περάσουν. Τζαι ανοίω το παράθυρο να της πω ότι “πάτε ανάποδα” τζαι πριν να μιλήσω εξεκίνησε να παουρίζει ΣΚΑΣΕΕΕΕ, ΣΚΑΣΕΕΕ. σιγά μεν έβρεις πάρκινγκ κόρη μου” κλπ κλπ… Εν λογικό ότι παίρνω τα στα νεύρα τζι ας μεν ήμουν εγώ η οδηγός!
    Όπως και να’χει λίη ευγένεια εν βλάφτει κανέναν, τζι εν άδικο ο άλλος σαν σου συστήνεται να νοιώθει την ανάγκη να σου πει ότι εν thick AND stupid, ακόμα τζαι να ένει. Εν πρέπει κανένας να το νοιώθει τούτο… :S
    PS κάτι πρέπει να γίνει με το θέμα της οδοντιατρικής μες στο NHS, εν κακκά που εν ούλλους τα δόντια τους χάλια!

    • RoAm says:

      Εν ξέρω ούτε γω. Αλλά ήταν πολλά sudden η αλλαγή του, τζαι επαραξένεψε με.
      χαχα θεά η τύπισσα.
      Έτσι που σε συγκόφκω πρέπει να ήσουν στο τσακ να κατεβείς να της μαυρίσεις το δεξί μάτι.
      Η ευγένεια εν πολλά πολλά πολλάααα σημαντική. Απλά συγχύζουμε την ευγένεια με το μαλθακός…
      PS – teeth : tell me about it!!! άσε που φκάλλου 10 φορές παραπάνω μας οι οδοντίατροι γκ-ρρρρρ

  3. Grouta says:

    Οταν σου ειπε οτι εν “thick and stupid” επρεπε να του πεις: περιττο γιε μου! αφου’ σαι μπιλλης!
    :ΡΡΡ μουαχαχχαχα

    • RoAm says:

      εσένα εν να σου κάμω δώρω ένα εγγλεζούδιν!
      θα τα πάτε πολλά καλά!
      θα σου κάμνει να τρώεις ήγκλιsh πρεκφαστ, τσάι με scones το απόγευμα…
      θα καλοπεράσετε!

  4. μισ says:

    “δε σε είδα γιατί δε βλέπω από τους καθρέφτες μου…”
    πολύ Κυπριακό μου ακούγεται!
    μου το έχουν πει μες στη Λευκωσία αυτο!

  5. Ina says:

    Όπως τη δεκαετία του 50-60 στην Κύπρο, επάγγελμα δάσκαλος ή αστυνομικός και ακόμα καλύτερα ιατρός ή δικηγόρος σου κέρδιζαν αυτόματα τον σεβασμό των γύρω σου.Long live the stereotypes.

    • RoAm says:

      what a joke!
      ποττέ μου εν το κατάλαβα τούτο. ντάξει έσιεις 1 άλφα responsibility με το να σε γιατρός αλλά εν τζαι πολλύ το responsibility να σάζεις αυτοκίνητα.
      ps – im so glad που εν ήμουν πουτζείντες μιτσιές που που τα 4 τους λαλούν “εν να γινώ γιατρός”.
      at least επρόλαβα να δω την πώς κάμνουν business μερικοί γιατροί για να ξέρω τη κατηγορία ‘μα περιπαίζεις μας?’

tsil to speak - comments

