Τα 6α γενέθλια του RoAm365

Την ιστορία πρέπει να την έγραψα 12390 φορές.

Θυμάμαι τη μέρα που ετσίλλισα sign up στο wordpress.com σαν να ήταν εχτές. Και όμως επεράσαν 6 χρόνοι που τότες.

0244_I_am_Six550

Ήμουν στο δωματιούι μου στο Caledonian Road, είχα τελειώσει τα πρώτα μου πανεπιστημιακά exams τζαι η μάνα μου μου έκαμε ντου Λονδίνο μες τζείντες μέρες. Ήσιε φκάλει ήλιο…ήταν όμορφα. Εθωρούσα τα τρένα που το παραθύρι μου που επηαίναν King’s Cross. Πού να ξερα ότι 2 χρόνια μετά ήταν να μουν μες τζείντα τρένα να θωρώ με νοσταλγία το πρώτο μου παράθυρο στην Αγγλία.

Είχα ξεκινήσει να δκιαβάζω μπλοκς που τες διακοπές του Πάσχα όταν είχα πάει Κύπρο. Ήβρα την Urban Tulip μέσω του ΥΓ τζαι εκόλλησα. Μετά ήβρα το Φτερό στον Άνεμο, τες Κουέλλες, την Από Την Έδρα, το Φιρφιρή, τη Ψυχία τζαι τη Δρακούνα. Love at first sight.

Είχα ήδη 2-3 μπλογκς που πριν αλλά όποιος τα δκιαβάσει θα νομίζει ότι τζείντο πλάσμα που τα γραφεν αυτοχτόνησεν. Κάτι εν μου εγιούταν μες το blogspot. Τζαι είπα να έβρω άλλο platform. Έκαμα άλλο ήμειλ. Εγράφτηκα στο wordpress τζαι the rest is here.

Όσον εκοντεύκαν τα εξαμς του Ιούνη τόσο παραπάνω επορώθηκα.
Ούλλοι εδκιαβάζαν…αναγκαστικά περνάς τζαι κάμποση ώρα μες το δωμάτιο…
εεε εν τζαι μπόρω να δκιαβάζω συνέχεια, θέλω breaks, έτσι εξεκίνησε τζαι το interaction μου σαν roam365 με τους άλλους bloggers.

Θυμούμαι το πρωί που έγραψε η Έδρα ότι είχαν καταφέρει μετά που τόοοσο τζαιρό προσπαθειών να μείνει έγκυος. Δεν αμφιβάλλω να μου έφυε τζαι ένα δάκρυ όταν το εδκιάβασα. Ήταν ποτζείνες τις μέρες που λαλείς “ah well there may exist a wheel and it could be spinning after all”.  https://roam365.wordpress.com/2007/06/05/friday-im-in-love/

Σίουρα τούντο τραγικά μη serious blog έδωκε μου καταπληχτικά πράματα. 

Αν πριν 6 χρόνια μου ελάλες ότι θα έκαμνα φίλους που το ίντερνε ήσιεν να σε περιπαίζω.

Εξεκίνησε να μου γράφει κκόμεντς ο ανώνυμος. Εβρεθήκαμε μετά που 1 χρόνο τζαι έκτοτε κάμνουμε παρέα, he is a true φρέντης. Τζαι ας με περιπαίζει τωρά ότι εν νεν Λονδίνο που να πάω αλλά στα χωρκά πάλε.
Είπα του ότι έχασε κάθε πρόσκληση για dinner parties τζαι free healthcare με την κάθοδο μου πίσω στο όχι-και-τόσο-κεντρικό-Λονδίνο.
Ε μα σόρρι.

Εγνώρισα την Μαρία Ττου που θα την εγνώριζα anyway.

Μετά εξεκινήσαμε να αλληλοαφήνουμε comments ο 1 του άλλου με το Έλατο Χελιδόνι. Κρίμα που δεν τον εφτάσετε.
Ποιός μου το λάλε ότι ο Έλατος ζει 8 γειτονιές πάρατζι που τη δική μου.
Ή ότι θα εκαθούμαστε δίπλα που τον κωφό μάγο στο ίδιο αεροπλάνο τυχαία.

Ή ότι 4 χρόνια μετά θα έβρισκα συγκάτοικο έμμεσα που το μπλογκ αφού ο Γιώργος άφηνε μου κόμμεντς ποτζί ποδά…έτυχε να γνωριστούμε + σε κάτι συναντήσεις.
Μιαν κάθε τόσο που ήταν Cambridge εβρεθούμαστε για το καφέ μας.
Πας τον 1 καφέ με το παράπονο στα σιείλη, εσύραμε την ιδέα να συγκατοικήσουμε με την κορού του.
One could say that we are practically family. Τζαι τους ευχαριστώ πολλά που πέρσι στην πιο δύσκολη χρονιά έβα έβα που θέμα μετακινήσεων σε νοσοκομεία τζαι ιστορίες, pathology κτλ ήταν οι τέλειοι συγκάτοικοι. Αν δεν τους είχα ήσιεν να πεθάνω που ασιτία σίουρα.
Να σας θυμήσω ότι η συγκατοίκιση μας ετέλειωσε πανηγυρικά αφού ο Γιώργος επήε να το παίξει gentleman τζαι εκατέβασε μου τη βαλίτσα μου κάτω αλλά κανένας που τους 2 μας εν ήσιε κλειδκιά πάνω του. Εκλειδώθηκε έξω με το φούρνο ανοιχτό. Ευτυχώς υπάρχουν κλειδαράες-λαιμητόμοι 24/7. Τζαι φιουξ εσβήσαμε το κριθθαράκι/πουρκούρι πριν κατεβούμε…άλλοσπως αμφιβάλλω αν θα σας έγραφα που τούντο σπίτι τωρά χαχα. Δεν το κρύβω…όταν ετζυλούσα την πράσινη ακριδέ μου βαλίτσα στο train station για το τρένο που επήαινε King’s X –> heathrow, έκλαψα λιγουλλάκι γιατί τούντα ‘σ΄αφήνω έχε γεια’ δεν τα αντέχω δεν τα αντέχω. Έτο πάλε κλαίω ούφφου. Εν η περίοδος μου νομίζω.

Ή ότι θα έκαμνα κουμέρα που ένα κώλο microwave haha. Ήταν η φράση που ετράβησε τη προσοχή μου στο ροζ μπλοκ της Cake. Μια νύχτα βάλλεις 3 πελλούς με σε 1 206 να παν Λάρνακα. Τί γίνεται στο τέλος? Ακολουθούν περισσότερα κωμικά γεγονότα.
Θυμούμαι τζείντο παλαβό απόγευμα σαν πριν 2 λεπτά. Ήταν τόσο βραστός τζίτρινος ο ήλιος τζαι ήμαστε Μούφλον με τον Έλατο όταν μας ήρτε η αναλαμπή ότι ααα τούτο το βιβλίο πάει να το κάμουμε δώρο της Cake…τζαι αποφασίσαμε να πάμε, ακάλεστοι μάλλον, στο σπίτι της. Παίρνουμε για δώρο γάμου το βιβλίο με συνταγή “drunken cake” τζαι τζερνά μας shots milkshake. Στο τέλος εκατέληξα να βαφτίζω ένα πουρεκκούδιν.

So yeh, είμαι σίουρη εξαναείπα σας το αλλά εχτός που

(a) venting my spleen

(b) με το να γράφω δημόσια τούτα ούλλα που σκέφτουμαι τζαι ζω κάμνει με να τα νιώθω πιο..χμμμ..νόρμαλ in a way,

το καλλίτερο πράμα που μου έδωκε τούτο το roam365.wordpress.com ήταν οι ανθρώποι που εγνώρισα.

Plus….έχω ένα running commentary of my so far adult life.
Scary, very scary.
Σίουρα δεν εν ούλλα δαμέ.
Τζαι σίουρα τα in between the lines εν ακόμα πιο σημαντικά…
κάθε φορά που πέρνω μια απόφαση οι σκέψεις μου κάπου μπήουνται μες τες αναρτήσεις τζαι χώνουνται.

Εδκιάβασα λλία παλιά μου posts τζαι δεν με αναγνωρίζω φάσεις φάσεις.

Πόσο άλλαξα, τζαι εμεγάλωσα.

Πόσο πλέον νιώθω τούντη χώρα σαν τζαι δική μου.

Ότι οι Εγγλέζοι δεν νεν όσο κρυόκωλοι θέλουμε να νομίζουμε πως ένει.

Ότι η Κύπρος εν νεν το μαγικό χρυσοπράσινο φύλλο που με περιμένει με τις αγκάλες ανοιχτές…αν τζαι εγώ πάντα θα την νοσταλγώ τζαι θα καρτερώ τη μέρα του επαναπατρισμού dearly – αφού θα έχω πιάσει ούλλα που χρειάζουνται…πέρκι φέρω τίποτε πίσω -.

Έχω το Λονδίνο, όπως το έζησα με το αφελέστατο μάτι μιας αππωμένη Κυπραίας φοιτήτριας με μυαλά ούλλον αερούδιν, μες το αρχείο.

Έχω τραγελαφικά μοναδικά γεγονότα κατεγραμένα. Ελπίζω ο 35ρης εαυτός μου αν υπάρχει να τα δκιαβάζει τζαι να λαλεί άδε ρεεε ίντα μαλακίες έζησα.

π.χ. τούτο που ετσιλλήσαν 1 άμοιρο όμορφο βεσπα-τζη μπροστά μας

ή τί μαλακίες εσκέφτηκα σε νύχτες καλοκαριού με παρέα

Τζαι εν τζαι τζείνες οι έννοιες του ξενιτεμένου που μου φκήκαν σε μια tensed up στιγμή.

Έχω φυλάμενους διαλόγους που πλέον εν κάμνω τζαι εν είμαι σίουρη αν θα ξανακάμω ποττέ. Τούτο το ποστ εχάρηκα το ιδιαίτερα όταν το εξαναδκιάβασα. Εγέλασα κάμποσο γιατί εξήασα τούτη τη ταχτική που έκαμνα με τα μούχτι πράματα χαχα

Το Λονδίνο τζαι το randomness or how i escaped being torn apart and then left in a dumpster

Ή της προ-twitter εποχής που ότι εδκιάβαζα σε εφημερίδα τζαι έθελα να το σχολιάσω επαράσιεζα το δαμέ χαχα:

Public transport in Cyprus 

Ποιός μου το λάλεν 6 χρόνια μετά ότι ήσιεν να εκάθουμουν στο γραφειούι μου στο Cambridge, να έγραφα τούντο post, με το blog της Urban Tulip, της Έδρας, των Κουέλλων, του Φτερού τζαι των άλλων βασικά ναν χασιμιά αλλά εγώ κόμα να με δαμέ. Είπαμε consistency above everything.

Ή ακόμα πιο παράξενο…

Ότι το gut feeling μου…τζείνο το “ρε…λαλείς…εγώ…μα να σκέφτουμαι ότι εν ιατρική τελικά που έθελα να κάμω apply?…όι εν νεν? εν να κάμω chartered τζαι κανεί” ήταν να γίνει σκέψη τζαι απόφαση τζαι ….fucking fuck σε 6 βτομάδες έχω finals τζαι αν ούλλα παν όπως πρέπει την πρώτη του Αυγούστου θα είμαι το bottom of the doctors foodchain, still living in England, moving back to London, knowing what i want to do in my professional life, knowing what matters to me as a person and knowing that nothing can be achieved without an element of luck.

So good luck good luck good luck!

Αν εφτάσετε ως δαμέ τζερνώ σας κκέηκ σε σχήμα 6 η γιαγιά σου να σε παίξει τζαι φραπέ το καλοτζαίρι.

31 Responses to Τα 6α γενέθλια του RoAm365

  1. Κερακια εν εσιει;

    Περιμενουμε κερασμα!

  2. Grouta says:

    Να ζησετε!

    Αλλα μεν μου τ΄αλλασσεις! Οι εγγλεζοι εν κρυοκωλοι “τελεία και καπλα” (που λαλει τζι ο μαμμο) :Ρ

    Καλες επιτυχιες τζαι να σε δω γιατρενα :D

    • RoAm says:

      Να με δεις να με δεις!
      Εν θέλω να μείνωωωωωωω.
      άγχος άγχος.
      Περ´αστε τζαι σεις με το μιτσή για τζεραστικό.
      Καλάν ο κώλος τους εν κρυός αλλά οι υπόλοιποι εν κάπου στους 37 κελσίου. Ήβραμε τα;

  3. TwistedTool says:

    6 χρόνια.. Γουάω! Να τα shιλιάσετε :)

    • RoAm says:

      Θα προσπαθήσω με τρόπου φυσικούς ( relativity that is) να κάμω τη δεκαετία 1000 χρόνια για να μην σας απογοητεύσω. Περάστε για τζέρασμα

  4. χρονια σας πολλα!!!το χαρηκα τουτο το ποστ γιατι εδωσεν μου την ευκαιρια να δκιαβασω μαζεμενα παλια σου ποστ.roam πες της cake πως μας λειπει και να χαιρεστε τον φυτο σας.

    • RoAm says:

      Σε ευχαριστούμε και κοπιάστε για φραπέ τζαι κέηκ (pun).
      άσε να αθθυμηθώ ή να ανακατώσω να βρω τίποτε άλλα παλαβά posts.
      Θα της μεταφέρω την αγάπη :p

  5. Ina says:

    Χρόνια πολλάααα ρε!Είσαι από τους μακροβιότερους μπλογκερ πλέον. Οι υπόλοιποι είτε εγκαταλείψαν είτε γράφουν μια φορά κάθε 2 χρόνια. Από τον Αύγουστο περιμένουμε το 20ρο κύκλο του “Roam in London”. Ο Ινδός πάντως έδωσε μέσα σε κάποια πράματα και ευτυχώς που δεν έγινες και εσύ Τσιάρτερ, θα είχες κόψει τις φλέβες σου κάθετα ως τωρά.

    • RoAm says:

      Oh yeah! Season 2 of RoAming London. I like the idea. My account balance detests the idea :p
      Οι μακροβιότεροι bloggers εν οι όμπιον. Χασιμιοί φυσικά τζαι τούτοι αλλά… Δεν χάνουν! Love love love ombion.blogspot.com

  6. snowflakes says:

    :) χαππι περτεη!!!
    μα τι ομορφο ποστ.
    εχαμογελουν all the way through.
    στο τελος απλα μινισκουν μας οι αναμνησεις εννε; τζαι εν πανεμορφο που μεσα που τουτο καμνεις φιλους τζαι μαλιστα μινισκουν σου..
    χαππι περτεη:) να τα εκατοστησεις xx

    • RoAm says:

      I know! I pinch myself to check it s true!
      Οι αναμνήσεις εν έχουν λάθος as long as they dont hold us back from living the tomorrow!

  7. maria t. says:

    TO ROAM!TO ROAM!
    [kratontas flintzani me rose tu tesco mesa)
    x

    • RoAm says:

      Το us to us! (Sipping the cheap rose from tesco) soon my love we shall be sipping lemonada se topous gnwrimus kai patw-se-patas-me!

  8. Dreamer says:

    ουαλλα! να σου ζησει να το χαιρεσαι!θυμουμε που ημουν πριν 6 χρονια τζιε σκεφτουμε οτι μπλογκαρεις που τοτε!
    εγω ποσο τζιαιρο εσιει που μπλογκαρω τζιε θωρω διαφορες. τζιε στα θεματα τζιε στην εκφραση

    • RoAm says:

      ούαλλααα έσιει τζαιρό να το ακούσω.
      Ναι τζαι σκέφτου ότι άλλαξεν τζαι ούλλη η κοσμοθεωρία μου μες τα τελευταία 2-2.5 χρόνια!
      οι εκφράσεις μου δυστυχώς εχαθήκαν. Εν κάμνω πολλή παρέα με Κυπραίους κλαψ τζαι εν εμπλουτίζω το καλτ λεξιλόγιο μου

  9. Ænima says:

    Να τα χιλιάσετε Roam μου!! :D xx

    • RoAm says:

      Many thanks dearest! Θα έσιει ενδιαφέρον να δω ως πότε θα κρατήσω τούντο αήπι του “τα εν μεσ-το-νου μου ειν εν δήμο”

  10. Πρασιναδα says:

    Να σου ζήσει το Ροαμ365!!!! Χαιρομαι που τοσα χρονια εν χανεις τον ενθουσιασμό σου τζαι χαρηκα που εγινε η αφορμή τζαι να γνωριστούμε! Να’σαι καλα!! :))))

    • RoAm says:

      Ο Πρας θενκ γιου θενκ γιου! Θα σε τζεράσω για τες ευχές καφέ τζαι κκέηκ.
      Ε μα φυσικά είπαμε the best thing is the people behind the screen!

      I love you all so dearly.
      :-)

  11. HeatJo says:

    Κούκλα, χρόνια πολλά σε σένα και στο μπλογκ σου. Θα σε διαβάζω μέχρι να μου φύγει η μασέλα…. :P

    • RoAm says:

      Κούκλα εδώ, ελπίζω να μεν σου φύει γλήορα η μασέλλα! Εν πολλά ακριβά ακούω τα δόγκια.

  12. moonlight says:

    Πίνω μίλκσhεϊκ σοκολάτα, όι φραπέ. θενξ. :p

    • RoAm says:

      μα για σένα αγαπητή μου θα στρώσω κόκκινο χαλί, θα ανοίξω σιαμπάνιες τζαι θα σου έχω 15 είδη μιλκσεϊκ να δκιαλέξεις!

  13. Γουαο ρε 6 χρόνια! Νομίζω γίνεσαι senior blogger πλέον :p

    • RoAm says:

      Ναι τέλια senior citizen! Τωρά δικαιούμαι να πκιάνω τα λεωφορεία μούχτι τζαι να σηκώνεστε να κάτσω.

  14. antimoko says:

    Woah! 6 χρόνια πελλέ μου! άτε στα 10 τί θα κάμεις;; Να σου ζήσει :) Ήταν να πω να χιλιάσεις τα ποστ αλλά τζίνον εκπληρώθηκεν πιλέ μου! Να τα 10χιλιάσεις καλό!

    • RoAm says:

      πίνε τζ έρκουνται!
      στα 10 θα φκάλω τραπέζια με καρέκλες άσπρες λόρδος τζαι θα τζερνώ ορφτό.

  15. beatrix says:

    eftasame-kartero to cake m se sxima 6, oi pellares! :)

  16. RoAm says:

    απαναγία μου τζαι άρκεψεν να με πιάνει το άγχος για το cake τωρά.
    τη γιαγιά που να σαι παίξει με το έξι ίνταλως τη θέλεις?
    παραδοσιακή με κουρούκλα μαύρη οξά μοτέρνα με φούστα τζαι φανέλλα καρακιτσιάρικη?
    για να ξέρω να προμηθευτώ τα υλικά.

  17. αρεσε μου τζαι μενα πρεπει να πω
    εισαι δεινοσαυρος των μπλοκ

tsil to speak - comments

