σιησμένο jeans και άλλα

Έχω τούντο pair of jeans που το 2010.

Θυμάμαι την μέρα που το αγόρασα. Είχαν τελειώσει νομίζω οι εξετάσεις της στατιστικής και του social context of health and illness Παρασκευή. Θα την έκανα για Bury st eds (για το δεύτερο μας έβα μιτσή κλινικό κομμάτι) την Δευτέρα. Άτε λαλώ, να πάω το Σάββατο να πκιάω τίποτε που θέμα ρούχων για το νοσοκομείο.

Επήα στο TK Max τζαι εκατέληξα με 1 pair of blue baggy jeans.

Έσιει που τζείντην ημέρα που εν η στολή μου.

Ελύσαν πάνω μου κυριολεχτικά.

IMG_3857 1

(ήβρετε την τρύπα? όι τζείνην ολάν, τη άλλην…ίντα ντέρτι minded που σαστε!)

Όπως το αποκαλεί η μάνα μου: “φκάρτο κόρη μου τζαι εν μια χάσια” (τί εστί χάσια?!)

Ή όπως δαιμονίζεται άμαν το θωρεί η αρφή μου: “απαναγία μου, πάλε φορείς τούντο jeans, έφκαρτο τωρά τζαι εν να το πετάξω. Έλεος, πήαινε πκιάε κανένα πιο στενό”

Η αλήθκεια εν ότι εν 5 σάιζ πιο μεγάλο μου αλλά thats the whole point.

Είναι το jeans – φόρμα.

Αντί να κυκλοφορώ έξω με φόρμα τις φάσεις που απλά βαρκούμαι να ταράξω/σαστώ (δηλαδή το 78.43% του χρόνου) κυκλοφορώ με μια φόρμα in disguise.

Μια φορά ενόμισα ότι πάει έχασα το, θα αναπάυεται στο εγγύς μέλλον στο jeanoπαράδεισο:

Επήα στην αρφή μου στο Colchester τζαι εξίασα το τζιαμέ. Όταν ήρτα πίσω στο Bury ανακάλυψα ότι άφηκα το πας τη καρέκλα της… Με έλουσεν κρύος ιδρώτας, άπαναγία μου τζαι χάνω το τζην που αγαπώ από τα χέρια της ίδιας της jeanοχτόνου αδερφής μου. Έπκιαν με ο πανίκκος (τζαι είπε μου ότι εχωραττέφκαν μας τόσο τζαιρό, ότι η Κύπρος εν έσιει πρόβλημα τζαι μάλιστα έχουμε surplus +56.9% του GDP μας τζαι έτσι για κερασάκι χρωστά μας 10.8bn η Ευροζώνη αφού πουλούμε τους άπλετη vitamin D για να μεν παθαίνουν αρρώσκιες).

Έπκια την τηλέφωνο την αρφή τζαι εσιηλλιοπαρακάλεσα την να μεν το πετάξει, τζαι έταξα της ότι θα πάω να γοράσω στενό jeans. (σιγά…εν καλά τζαι τζείνα που έχω βαούμενα μες το αρμάρι).

Ευτυχώς ελυπήθηκε με τζαι εν το επέταξε.

Γι αυτό μπορώ να συνεχίσω να το φορώ ώσπου να λύσει τέλεια.(ελπίζω ποττέ).

PS; Ναι δηλώνω υπεύθυνα ότι είμαι κκιλίντζιρα το 78.43% του χρόνου. Αν τζαι με τα νοσοκομεία αναγκάζουμαι να φορώ καλά ρούχα τσσσςςς.

Καλάν γιατί ένας γιατρός να πρέπει να φορεί καλά ρούχα? Ειδικά μες το νοσοκομείο? Ο άλλος να βήχει τζαι να βκάλλει τες ρέχχες του πας το burberry σου το πουκάμισο…δεν λέει!

Ή να έσιει κανέναν cardiac arrest τζαι συ να φορείς την pencil τη φουστούα προσπαθώντας να βουρήσεις προς τον άλλο που ψυχομαχά. Τζαι το καλλίττερο να πρέπει να φκεις πουπάνω που το στήθος καποιου για το CPR τζαι να φορείς  deep cleavage. Πιάστε με τηλέφωνο να κάτσω απέναντι με σιταροπούλλες αν γινεί τούντο πράμα τζαι μαζί μου να φέρω ούλλους τους αρσενικούς που consultant ως τον επιστάτη.

cpr2

(εξανάβαλα σας τούντο βίτεο με το sexy cpr – αν το ξαναθέλετε ,γιατί τα άπαντα μου η αλήθκεια εν πολλά τζαι εν νομίζω να το βρετε, πέτε μου να σας δώκω το link)

Τί άλλα….

Α ναι, θυμάστε που σας λαλώ κάθε 3 τζαι λλίο πόσο άχρηστη είμαι with the blood taking business. Μες σε 2 μέρες είχα 75% επιτυχία. Μάλλον το καλύτερο μου so far. Σκέφτουμαι να ζερώσω τα προηγούμενα τζαι να αρκέψω να μετρώ που τούτο πέρκι εν σιέζω πάνω μου κάθε φορά που με στέλλουν στα κάτεγρα οι FY1/2 s να κάμω τα bloods τους.

Όταν θα είμαι εγώ FY1 άραγες σου θα χώνω τους medical students? oh yes so!

tumblr_ma42jj8gNp1qdzbato1_500

(oh dear…εν μπορώ να σας περιγράψω πώς μες σε ούλλες τες συζητήσεις των grads κάπου εν να πεταχτεί κάποιος να σχολιάσει τες φλέβες του άλλου…ο θεός πλέον…

αν μας εβάλλαν να βάλλουμε ουρο-καθετήρες συχνά είμαι σίουρη ήσιεν να συγκρίνουμε ουρήθρες

ps: no im not yet getting the urge to mentally picture strangers veins being puncture by myself. Αρκετοί που τους συμμαθητές μου ήδη ομολογήσαν αυτό το αήπι. Και άκουσα την ίδια κουβέντα ουκ ολίγες φορές. Ντάξει ομολογώ, μην βαράτε, έτυχε μου να βαρκούμαι στο tube τζαι απλά να ακολουθώ vein patterns ή τζαι γόνατα patterns ή τζαι πουκάμισα patterns ή τζαι φλι-φλο με μαύρα-δαχτύλια-αφού-εσάρυσες-ούλλο-το-Λονδίνο-ρε-λέρη pattern.

ps2: μπορεί να τελειώσω τζαι ακόμα να είμαι νόρμαλ, i have faith

ps3; αν σχολιάσω ποττέ vein patterns etc πύρκοlise me please)

Α τζαι εχτές με τον Sheldon…

ετραουδούσε μου british nursery rhymes τζαι ήμουν κάπως

“ααααα??? γέροντα μιλάς με  γρίφους!”

Τζαι έκατσε τζαι είπε μου ούλλα τα nursery rhymes τζαι εξήγησε μου πως το  black death εν μες τα τραγουδούδκια των μωρών (έλεος)

Ring-a-ring o’ roses,
A pocket full of posies,
A-tishoo! A-tishoo!

We all fall down

(click on the link for the story in wiki)

black death = bubonic plague = πανώλη 

Τί άλλο…

α ναι

εψές που επήα στον άλλο σε κάποια φάση εγεμώσαν τα μάδκια μου γιατί του χρόνου εν να μαστε μακριά. Έλεος κόρη μου, πιλέ μου παρέα πολλή τζαι εν τζαι εκάμνετε ίντα να κλαμουρίζεσαι?

Είμαστε 2 κυπραίοι μες τους 28 τζαι αντίς που πρεπε να είμαστε κώλος τζαι βρατζί ήμαστε μόνο κώλος.

΄Τεσπα…

Εν τα αντέχω τα goodbyes γενικά.

Γι αυτό τζαι άμαν έρτω πίσω Κύπρο μετά που τες πρώτες 2-3 μέρες του φουλ ενθουσιασμού ξεκινώ να νιώθω ένα αναβρασμό, μια ανακατωσιά ότι i don’t belong but i d love to τζαι ότι εν θέλω να φύω μπλα μπλα μπλα.

Αλλά ντάξει εσυνήθησα το τωρά, εν του διώ καν σημμασία.

 

 

13 Responses to σιησμένο jeans και άλλα

  1. Ππππ-ππάτσιες εξανάκουσες; Βάλε.

    • RoAm says:

      πππ–πππάτσιες? Μα μινίσκουν πας το τζην? Ναι α? Να το κοιτάξω!
      Μακάρι να μεν με περιπαίζεις γιατί τούτο σημαίνει ότι μπορεί τζαι να με θάψουν με τούντο τζην. \m/
      ps – μα εν έχω τραγουδάκι σήμερα? :-(
      Αν τζαι για το καλοτζαίρι αν ανοίξουν αλλό λλίες τρύπες παίζει να μπόρω να το φορώ χωρίς να δρώνω τζαι να θέλω να το φκάλω.

  2. Ina says:

    Εγώ κατάφερα και μπήκα στο αγαπημένο μου τζιν που το έχω 6 χρόνια και τα τελευταία 3 δεν.Έρωτας μεγάλος εκείνο το τζιν. Εντός των ημερών θα σου στείλω μέηλ για where to go, see, eat, drink etc when in London.

    Φιλιά και keep being as normal as you can ;)

    • RoAm says:

      Όλεεεεεεεε!!!! Οι τζηνοαγάπες δεν πεθαίνουν ποτέ.
      Θα καρτερώ ήμεΐλ ;-)

      Ανταπαδίδω τα φιλιά τζαι μιαν αγκαλιά που λλόου μου.
      I am normal okkkkayyyy?
      Αν δεν επέλλανα ως τωρά νομίζω είμαι σε καλό δρόμο.

  3. Anonymous says:

    χαχαχαχαχαχα!!!!!! Προσοχή στα πόμολα! έχω και γω εναν jean στα πρόθυρα του λυσιματος αλλα εν το ποχωριζουμε (οχι ενεν φαρδύ αλλα καμνει τον καλύτερο κώλο)

    • RoAm says:

      Ανώνυμη, εν τζαι είσαι η Αυτομολημένη εν νεν? (για να ξέρω πόσο να σε αστειέψω).

      Προσέχω τα πόμολα μην ανησυχείς. ps: χαχαχαχα αγαπώ σε μόνο που το mention των πόμολων.

      Εν νομίζω να έβρω το καλλίτερο κωλο-jean γιατί απλά νομίζω θέλω μεταμόσχευση κώλου για τζείνο :p

      • Anonymous says:

        Mαααα γτ με δειχνει ανώνυμη!! Αφου ειμαι επωνυμη!!!αυτομολημενη σπικινγκ

  4. antimoko says:

    άρκησα! Είπα να το θκιαβάσω γιαβας-γιαβας. Έχω τζ’ εγω μια φόρμα την ίδια φάση αλλά εν την παρουσιάζω έξω, φοούμαι τις τομάτες. Να ιδρύσουμεν κίνημα υπέρ των άνετων – λυμένων φορμών και κατά των πιέσεων προς απόλεση από λοιπους συγγενείς! ‘Αρεσε μου τζίνο με τον πανίκκο-πανικό!

    • RoAm says:

      εν δικαιούσαι να αρκείς!
      Τί σημαίνει άρκησες?!
      Εν φόρμα οξά εν τζην? :p
      Φιλενάδα, το κίνημα ήδη εξεκίνησα το! Αντιστέκομαι σθεναρά σε όλους του κρίνους.
      Ο Πανίκκος τζαι ο πανικός καλά την έχουν!

  5. Grouta says:

    Γραφε πιο λλια! Να προλαβαινουμεν τζι εμεις… οι μάνες (όϊ μαννές)!

    • RoAm says:

      Χαχαχαχα, επρόλαβες με, ήταν να σε περιπαίξω slow.
      Ντάξει εν να τα χωρίζω σε 2-3 ποστ :-(((

  6. τζιαι οι τρυπουες καλες ενει.τζιαι το ξυφτισμενο.τζιαι το λυμενο.τζιαι οποιοι μας θωρουν να λαλουν παντα το ιδιο:”μα ενεσσιει σιορ αλλα ρουχα τουτη???”οι οι οι εν εχουμε αλλα ρουχα!!!προπλεμ ενι ουαν???

    • RoAm says:

      αέραααααα.
      Πρόπλεμ ξιπρόπλεμ, το τζην έλυσε πάνω μου τζαι εν θωρώ να το αποχωρίζομαι σύντομα.
      Αφού εν τόσο απαλό, ζεστό, όμορφο πώς να μπορέσω να το ασσηχτιρήσω (actually εν αρκετά σκλερό τζαι τωρά μπαίνει τζαι νάκκος άερας που την τρυπούα).

      Αν με άφηνες στο resting state μου ήταν να μουν ούλλη μέρα με τες πυζιάμες.

tsil to speak - comments

