hanging out with a real Sheldon

Εκόντεψεν ο τζαιρός των εξετάσεων ( not really αλλά εξεκινήσαν να μας αγχώνουν ) τζαι εξεκίνησε ο παροξυσμός του “άπαναγία μου εν πρέπει να φεύφκω που το νοσοκομείο”.

Εν εντάξει…2-3 ασθενείς την ημέρα να θωρώ είμαι happy.

Πριν 3 μήνες αλόπως έσυρνα όφτζερη να πκιάω γεμάτη για partner για τούντο bedside examination thing – τούτο που με αγχώνει παραπάνω που ούλλα. Βασικά ούλλοι επροσπαθούσαμε να βρουμε partner αλλά ούλλοι κατα βάθως επαίζαμε πελλό.

Τζαι μάνα μου ρεεεεε

έστειλε μου εχτές ήμεϊλ ο συμμαθητής μου ο Αμαζόνιος που είναι ένας Sheldon αν θέλω να κάμω group μαζί του για να θωρούμε κάθε μέρα ασθενείς.

Είμαι 100% σίουρη ότι ο Sheldon εφκήκε μετά που εγνώρισεν ο script writer τον Αμαζόνιο.

Image

Εν 1.90, ξερόπαστος…εν φαντάζεστε! Έσιει λλίη καμπουρούδαν που το πόσο ξερατζιάρης ένει. Έχουμε τζαι μιαν έννοια άμπα τζαι έσιει Μάρφανς τζαι πάθει μας τίποτε.

Ξανθούλλης με πράσινα μάθκια, τα τυπικά εγγλέζικα.

Τούτος…εμπήκε στο πανεπιστήμιο στα 17 για στα 16 του επειδή apparently he was a prodigy or smth.

Έκαμε τα Μαθηματικά του τζαι το PhD του για κάτι που εν αθθυμούμαι στα bosons / high energy physics.

Τζαι ανάδοξε του ότι θέλει να γινεί γιατρός κατά τη δια΄ρκεια ενός conference που επήε στην Ταυλάνδη τον τζαιρό που έκαμνε το διδαχτορικό του ή κάτι τέθκιο.

Κατά τη διάρκεια των σπουδών του ήταν στο πιο γνωστό κολλέγιο τζαι μάλιστα ήταν ο υπεύθυνος του chapel or smth.

Ναι παρ’ όλα αυτά είναι θρήσκος πολλά.

Εν νάκκον ocd-ούλλης.

Ας πούμε…πάντα κάθεται στην πρώτη θέση στα lectures τζαι κόφκει τη θέα στους κοντούς που κάθουνται πίσω (εμένα δηλαδή) αλλά ντάξει…Έτσι για να τον πειράξουμε, εκάτσαν ούλλοι στη πρώτη σειρά τζαι εν έμεινε θέση τζαι αγχώθηκε, επήαινεν έρκετουν, σαν να τζαι επιτίσαν του αροξόλ τζαι αποσυντονίστηκε.

Συνεχίζουν να του το κάμνουν occasionally τζαι καλά κάμνουν για να ξεπεράσει τούντο ocd με τη πρώτη θέση.

Όταν μιλούν οι lecturers he mumbles, σούζεται σαν το ελατήριο nodding ‘i agree’. Άμαν σκέφτεται σουφρώνει φανερότατα την φάτσα του τζαι είπα του 982374982374 φορές να προσπαθεί να μεν το κάμνει με τους ασθενείς γιατί μάλλον αγχώνει τους…αλλά εννοείται έτσι habits εν τζαι κόφκουνται γλήορα.

Φορεί παντελόνια σχεδόν ως τ αρφάλι του. Σήμερα επειδή εν ήβραμε 2ο ασθενή για λλόου μου έκαμα practise πάνω του τζαι κύριελέησον…το παττελόνιν αλλο λλίον να ταν ως το ατροφικό βυζούιν του.

Έσιει τη ζώνη του πάντα γεμάτη με bleeps , το mobile του, to badge του, το tourniquet.

p00njpwz

(κάπως έτσι αλλλά στο ψηλόλιγνο αρσενικό τζαι αλλό 10 πράματα πας τη ζώνη τζαι χωρίς τη τσέντα)

Αν έβαλλε τζαι καμιά μηχανή που να καμνε φρέσκο καφέ ή ζώνη θα ήταν ακόμα πιο κομπλέ!

Image

(νομίζω ή κοτζινούα ν ναν ότι πρέπει για τη ΄ζωνη του. Το χερούλλι άνετα μπαίνει πας τη ζώνη.)

Επειδή ήμουν μαζί του στο general practitioner placement μας που τον πρώτο χρόνο ως τωρά βασικά έμαθα τον καλά, τζαι ξέρω ότι άμαν κάμνει πράματα που δεν ανήκουν στα πλαίσια του νόρμαλ απλά λαλώ του “Αμαζόνιε, πουτ δε κοτ τάουν σλόουλι” Εν να μου κάμει καμιά φατσούα αλλά εν να κρωστεί.

Έσιει τζαι το συνήθειο άμαν ρωτούν κάτι στα lectures να πετάσσετε να απαντά αλλά mind you, πάλε καλά, παρά να ήσιεν 1 λεπτό pause ώσπου να δεηθεί κανένας να ανοίξει το στόμα του…

Εκάλεσε με σπίτι του 2-3 φορές να πκιούμε τσάι τζαι επήα αφκορς γιατί hello, there’s only one Sheldon in this life. Έρκεται τζαι στα gatherings στα pubs, εν έχω παράπονο τα κοινωνικά καθήκοντα του κάμνει τα.

Κάποτε νευριάζει με φυσικά, τζαι ήσιεν φάσεις που ήταν πολλά judgemental, άθελα του όμως, γιατί είπαμε εν άκακος απλά εν λλίο asperger αδιάγνωστο. ( βασικά καμία σχέση με aspergers αλλά εκολλήσαν του το που τη πρώτη μέρα τζαι έμεινε μας :p).

Ήρτεν μου να του λουβήσω τα δόγκια τζαι να τον πνίξω 2-3-4 φορές αλλά μετά εκατάλαβα ότι εν φταίει τζαι ότι πρέπει να έσιεις χιούμορ για να μεν παιχτείς μαζί του ώρες ώρες.

Μιλά με τεράστιες λέξεις που εν εξανάκουσα τζαι όποτε μπόρει σύρνει μας τζαι το λατινικό. Τραγουδά τζαι σε choir που τον θωρείς.

Έσιει τζαι μοτορούα ο πελλός χαχαχαχα.

Τέσπα άθελα μου έχω του συμπαθεια γιατί όπως είπα εν άκακος τζαι εν νεν πονηρός όπως τους άλλους γύπες δαμέ γυρώ τζαι πλας επέρασα 4 βτομάδες φέτος μαζί του μόνο στο gp. Με λλίο χρόνο ούλλα αγαπώ τα, ακόμη τζαι τη Πέγκυ Ζήνα είμαι σίουρη αν μου την παίζεις κάθε μέρα στο μήνα εν να μας κόψω εισητήρια για μπουζούκκια τζαι δίσκους γαρούφαλλα (αλήθκεια τί κάμνει η Πέγκυ? όι η Πέγκυ της Βεατρίκης, η Ζήνα).

Κάμνουμε το καλό, ξέρω τα αήπκια του τζαι ξέρω πώς να συνεννούμαστε.

Plus we both like sarcasm.

Ο Αμαζόνιος φυσικά σε άλλο επίπεδο…

Νομίζω εν καλό partnership γιατί κόφκει ο νους του τζαι άμαν πούμε εν να κάμουμε κάτι τζαι γω τζαι τζείνος εν να το κάμουμε.

Εγώ ξέρω το oxford handbook πόξω (im trying at least) τζαι τζείνος επειδή έκαμε κάμποση δουλειά με τες ambulance τζαι A+E ξέρει acute management.

Λλίον φοούμαι τον στα examinations γιατί σήμερα εν μου εφάνηκε πολλά έτοιμος για finals αλλά ντάξει we ll get there.

plus η δουλειά του που τον Αύγουστο εν το ακαδημαικό πρόγρμμα του HIV στο south thames.

Εφαντάστεις να με τζαι γω τζιαμέ που ναν τζαι ο Αμαζόνιος τζαι στο τέλος να συγκατοικίσω με τον Sheldon?

Εν να κλαίω χαχαχα.

Εν να ακούμε ούλλη μέρα κλασσική μουσική τζαι χορωδίες…

τζαι εν να πίνουμε τσάι…

τζαι να πηαίνουμε εκκλησία κάθε Κυριακή τζαι στους εσπερινούς.

in other words…ο θεός που μας έσμιξεν

plus he likes all scifi stuff

άμαν του αναδόξει ξεκινά να κάμνει hum τα soundtract του startrek/ star wars τζαι ξέρω γω ίντα που εν τούτα τζαι είμαι κάπως ” Αμαζόνιε, δεν καταλάβω μάνα μου τί μουρμουράς, εξήγα μου”

Το τοπ που με έκαμε να σπουρτίσω …

Εμιλούσαμε περί personality disorders τζαι ο ψυχίατρος έβαλε μας σαν παράδειγμα του borderline personality disorder τον Darth Vader.

Τζαι ούλλοι εχαχανίσαμε κτλ. Λαλεί μου ο άλλος κυπραίος “μα ποιος εν τούτος που μας δείχνει?’

ε τζιαμέ εν άντεξα εσπούρτησα παραπάνω γιατί πάντα περιπαίζω τον άλλον “πόθθεν σε εφέραμε γιε μου, τίποτε που τα κοτζινοχώρκα?”

Λαλώ τους “guys, X doesn’t know who Darth Vader is”

Γυρίζει ο Αμαζόνιος τζαι λαλεί ” well Luke didn’t know either”

ακόμα προσπαθώ να συνέλθω που το γέλιο.

5 Responses to hanging out with a real Sheldon

    • RoAm says:

      oh the horror που τ αλήθκεια!!!
      εσυγκατοικίσαμε τωρά που αθθυμούμαι πριν 2 χρόνια στο Kings Lynn τζαι εξύπναν που το χάραμα τζαι ετζοιμάτουν τζαι γλήορα. no no no this is never gonna happen

      • Shanna says:

        i didnt applied for ipta, so….wish u luck =)as what i know, asasi for bumi sahaja, n non bumi can oni get diploma i thn.a…itkk sure la….so i din applied for ipta..

  1. Πρασινάδα says:

    To θρήσκος τζαι η μοτορού χαλούν το λιο! Πε μου ότι πινει τζαι αλκόολ!

    Αν συγκατοικισεις με τον Σέλντον θα πρεπει να αλλάξεις το μπλογ σου σε Λέναρτ….εκτος αν προτιμας κάτι σε Έιμι Φάρα Φάουλερ!!! :ΡΡΡΡ

    • RoAm says:

      LOL, είμαι χαμέ.
      Πίνει πίνει, αλλά εν Εγγλέζος!
      Μεν το ξεχνάς :P

      Λέναρτ θα το κάμω γιατί είμαι σίουρη θα πρέπει να υπογράψω όρους συγκατοίκησης!

tsil to speak - comments

