το ρυζόγαλο, το συγχυσμένο φαΐ.

Έσιει αλόπως κανά μήνα που μαι κάπως homesick.

Αλλά σκέφτουμαι ότι, τζαι να μουν πίσω Κύπρο τα πράματα δεν θα ήταν όπως τα έχω  αγγελικά πλασμένα μες τον συγχυσμένο σαν το ρυζόγαλο νου μου (what do you mean friend ότι εν βρίσκεις το ρυζόγαλο έναν συγχυσμένο πράμα? Εν ρύζι που εν μες το γάλα, τζαι εν τζαι πηχτό, τζαι τρώετε τζαι κρυό…).

ρυζόγαλλο

Δηλαδή με τες ladies μου πλέον 1 φορά το χρόνο βρεθούμαστε ούλλες μαζί and that is during XMAS…τζαι του χρόνου most likely εγώ εν να δουλεύκω άρα παίζει να ξαναβρεθούμε ούλλες μαζί σε κανά γάμο.

Με το πλέον random τρίο aka Μαρία Ττου. τζαι ΣΠα et moi ίσως…λέω ίσως να τα καταφέρουμε να συνυπάρξουμε λλίο μες τον Ιούλη. Τζαι να κάμουμε τζαι τίποτε ενδιαφέρων εχτός που φραπέδες τζαι μουσική παρέα με τ’ άστρα.

Ευτυχώς σκέφτουμαι ότι η Ελένη τζαι η Κούμερς εν ναν τζιαμέ βρέξει σιονίσει τζαι σταματώ να πνίουμαι μες σε τούντα 30 δευτερόλεπτα σκέψεων.

Και άθελά μου κάνοντας αυτές τες σκέψεις { που ως γνωστό έρκουνται μου  κάθε χρόνο έτσι τζαιρό όταν ξεκινώ να δκιαβάζω εντατικά / να αγχώνουμαι / να ισοπεδώνω τον εαυτό μου σε 1 άχρηστο πλάσμα πας τη γη} θυμούμαι.

And memory is a f00king biatch.

Η Μαρία αποκαλεί το melancholic nostalgia.

Μα τί υπέροχη λέξη! Νοστος και άλγος.

Κρίμας που εν περνά με έναν πανατόλ σαν όλα τα άλλα άλγη (άτε άτε με κανά patch με μορφίνη στη χείριστη ).

picture-7601

 

 

grafitti-098

 

Τζαι άσε που ήρτεν τζαι έδεσε τούτος ο Monsieur Minimal που μου τον επάσαρεν η φίλτατη Αυτομολημένη στο twitter.

Έσιει αλόπως 1 ώρα που ακούω στο repeat τζείντο Κι αν χαθείς.

Σήμερα ήταν η πρώτη μέρα της επιστροφής στο νοσοκομείο.

Εξανάσασα το δωματιούι μου στο Μπέρι (μεν φανταστείς αγαπητέ αναγνώστη τζαι τίποτε…έστρωσα το κρεβάτι τζαι έφκαλα τα πράματα μου του γραφείου). Πριν 3 βδομάδες επέψαν μας μήνυμα που το accommodation office ότι εθέλαν 6 δωμάτια για κάτι junior doctors που ήταν να δαμέ κατά τη διάρκεια των δικών μας διακοπών τζαι μιας τζαι εν έχω μια φάουσα πράματα στο Μπέρι είπα να κάμω τη καλή πράξη.

Όταν ήρτα πίσω ήβραν με 3 pleasant surprises.

Είναι γνωστό ότι βαρκούμαι που ζιω τζαι ότι αν δεν είμαι του θανατά i won’t call out for help nor will i do something to rectify minor issues. Πόσο μάλλον αν εν για μικροπράματα μες το δωμάτιο. π.χ. η μια λάμπα δίπλα που το κρεβάτι εν εδούλεφκε. Πππιιι ώσπου να τους στείλω ήμειλ τζαι να ρτουν να την αλλάξουν παρέτα…(it only takes 5 secs to do that). Το γραφείο εστέκετουν στα 3 πόδκια, αλλά ντάξει ολάν ίνταλως κάμνεις, σούζεται νακκουρίν, αφού εν με εκνευρίζει ίντα να το σάσω? Ένα μαξιλάρι κανεί με…άσχετο πως εν σαν να τζαι τζοιμούμαι πας σε ένα διπλωμένο σεντόνι από θέμα comfortable-ness, σιγά να μεν γυρέψω άλλο μαξιλάρι ή να τους πω να μου φέρουν αλλόνα. I bet i can survive all 3 combined.

But guess what…σήμερα ήρτα τζαι

1. Η bedside lamp δουλεύκει τζαι μάλιστα φκάλλει πολλά ωραίο δυνατό φως.

2. Το γραφείο μου δεν σούζεται πλέον αφού έκατσεν τζαι έβαλεν όποιος τζαι αν εμπήκε στο δωμάτιο μου για τες περασμένες 2 βτομάδες μιαν 1000διπλωμένη κόλλα πουκασ το κοντό πόι του γραφείου.

3. Τώρα έχω 2 μαξιλάρια.

I thank the 2 week resident of this room.You ve made a difference in my working and sleeping life.

Και ένα τελευταίο. 

Σήμερα ήμουν για λλίο στο medical treatment unit (  πάει τζιαμέ κόσμος που χρειάζεται κάτι που εν νεν ανάγκη να μείνει μες το νοσοκομείο για πάνω που λλίες ώρες πχ. κανά blood transfusion, κανά infusion με παράξενα φάρμακα/ αντιβιοτικά τζαι ναι anyway you get the picture, people are not acutely sick they “just” need some treatment).

Τζαι σαν επαρπάτουν ακούω μια θεική συνομιλία μεταξύ 2 γιαγιάων που ήταν σε διπλανά κρεβάδκια.

Background:

Παίζει το ράδιο του θαλάμου κάτι εύθυμο τέλοσπαντων που δεν μου ακούετουν και πολύ μοτέρνο αλλά ντάξει, είναι επίσης γνωστό ότι εγώ και το μοτέρνο δεν συμβαδίζουμε χρονικά.

” I like it that they are playing music”

“oh you like to listen to music?”

“ah yes, i really like it…but mind you i don’t like all this modern music”

“oh yes i know exactly what you mean, it sounds rather vulgar”

” yes, i like the good old stuff. “

” it is rather weird what youngsters like these days…like, when my grandchildren come over they play their favourite songs and make me listen to them. My god, Justin Bieber is horrible…and that Lady Gaga…”

κάπου τζιαμέ εσταμάτησα να ακούω γιατί απλά εσπούρτισα του γέλιου τζαι αποφάσισα ότι εν έσιει καλλίτερη δουλειά που το να κάμνεις practise medicine. Drama, occasionally fun, decision making and all types,ages,races of people interact.

Κατά τ άλλα i don’t like medical treatment units γιατί πάντα έχουν μιτσιούς συνομήλικους μου μέσα για infusions κτλ τζαι νιώθω πολλά σκατά άμαν θωρώ ένα της ηλικίας μου ή πιο μιτσή μες το νοσοκομείο.

Makes me wonder if i ll cope with the emotional side of haematology… if and whenever αφκορς.

Α ναι speaking of haematology (the best specialty in the whole wide world)

κάτι έπκιαν το μάτι μου σήμερα σε twitter/ facebook

“Έκκληση για ανεύρεση συμβατού δότη μυελού των οστών απευθύνει η οικογένεια του 12χρονου Άγγελου Σολωμονίδη ο οποίος πάσχει από λευχαιμία.

Όσοι μπορούν καλούνται να βοηθήσουν δίνοντας δείγμα αίματος σε όλα Περιφερειακά Κέντρα Αίματος.”

Wait a second…

Δηλαδή έσιει έστω τζαι ένα πλάσμα από τους αναγνώστες μου που δεν έσιει λλία parts του DNA του φακελλωμένα μες το Καραισκάκειο?!?!?

Αίσχος

Πώς θα κάμνω τη δουλειά μου ολάν αν δεν έσιει δότες?!

{well to be honest we don’t do allogeneic bone marrow transplants in Cyprus but nevermind, i am hopping that by the time i ll be practising they ll be offered – but no i have no expectations from Cyprus anymore).

And no, a 5 second needlestick prick is not an excuse.

Nor is the fear of what happens afterwards if you are a match.

Αν θέλετε i ll be happy to talk about stem cell transplant (διότι περί stem cells μιλούμε τζαι όι bone marrow as such). {αφού ξέρετε πόσο haematologykavlos είμαι}

Οκκέι ντάξει κάπου εχαθήκετε, σταματώ.

ps – may i remind you ότι δεν πιστεύκω πως οι γιατροί σώζουν ζωές έτσι στο μπαμ μπαμ πολλά συχνά….τις πλείστες φορές η φύση κάμνει τη δουλειά της τζαι απλά οι γιατροί έχουν έννοια αν την κάμνει σωστά τζαι στους προβλεπόμενους ρυθμούς. Αν χρειαστεί επισπεύκουν τη διαδικασία ή τελοσπάντων διούν της έναν extra hand.

Αν όμως you ARE a bone marrow donor guess what, you have actually saved somebody from well pretty much certain death (cos bone marrow transplants are a last resort).

gt-be-the-match

 

Αυτά.

Αγαπάτε αλλήλους

Μην πτοήστε 

and for freakin gods sake

be a match

match-0009

19 Responses to το ρυζόγαλο, το συγχυσμένο φαΐ.

  1. Moonlight says:

    Δηλαδή έσιει έστω τζαι ένα πλάσμα από τους αναγνώστες μου που δεν έσιει λλία parts του DNA του φακελλωμένα μες το Καραισκάκειο?!?!?

    Αίσχος

    ΠΕ ΤΑ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΗ!!!!

    Η αλήθεια έχουμε πολλά μεγάλο αρχείο από ότι ξέρω, σε σχέση με το σύνολο του πληθυσμού μας δηλαδή, όπως τζαι αιμοδότες έχουμε πολλούς, τζαι εν που τα πράματα που με κάμνουν πράουντ σίπριοτ κάθε μέρα.

    Περιτό να σου πω ότι εν μπορώ να σε φανταστώ μες στο νοσοκομείο να λαώνεσαι, με τίποτε όμως, το πολύ πολύ να σε φανταστώ με την ροπούδα σου την άσπρη, αλλά ως χημικός, όι ΜΕΣ στο νοσοκομείο! Νο οφενς α!

    • RoAm says:

      Ευχαριστώ ευχαριστώ αγαπημένη αναγνώστρια και τιτιβισματόφιλενάδα.
      ΝΑ ΚΟΠΟΥΝ ΝΑ ΠΑΝ ΝΑ ΔΩΚΟΥΝ ΓΙΑΙΜΑ ΝΑ ΜΕΝ ΜΕ ΠΚΙΑΕΙ Ο ΠΕΛΛΑΡΟΣ ΤΖΑΙ ΝΑ ΤΟΥΣ ΠΕΨΩ ΤΗ ΒΕΑΤΡΙΚΗ ΝΑ ΤΟΥΣ ΣΤΡΑΤΖΙΣΕΙ.
      (λαλείς να εφοηθήκαν τζαι να παν?)

      Ναι ρε έχουμε νομίζω το πιο μεγάλο αρχείο σε σχέση με τον αριθμό κκελλάων.
      Εν ξέρω για αιμοδότες ίντα που παίζει αλλά ντάξει η αλήθκεια εν ότι επειδή μια αππιδκιά τόπος είμαστε, τζαι να λειφτεί το yeahman της Λευκωσίας δκυο ππαλιές φέρνουν που τη Λεμεσό or whatever.

      Χαχα τί εννοείς?!?!
      Κοιτάχτε…δεν λαώνομαι γενικά. i am a calmness beast.
      Όι τζαι χημικός! Έλεος. Ειδικά η ροπούα φέρνει μου ανατριχιαστικό σοκ!!!!
      Medicine and the brains on the rails.
      Πτου σου που δεν μπορείς να με φανταστείς σαν γιατρό. Μόλις έχασες τα free consultations.

  2. Moonlight says:

    (το ρυζόγαλο έννεν συγχισμένο, τζαι πρέπει να κάμω, έχει μέρες πολλές που το πεθύμησα!)

  3. μισ says:

    μα να μη μου άρεσε ποτέ το ρυζόγαλο;έτσι όπως το περιέγραψες αναγούλιασα κιόλας.
    κατά τ’άλλα, μια κόλλα χαρτί μπορεί να διπλωθεί μέχρι και 7 φορές.

  4. antimoko says:

    aaaaa πρώτα βάλλει μας σιεφταλιές τζαι τωρά ρυζόγαλα! Σαν μάχουμαι να μεν πεθυμώ πραματα! αααα.. ΟΚ επέρασεν μου. Πε μας νάκκο για τα stemcells και ενδιαφέρει με. Έχει περιορισμούς στο να γίνεις δότης;

    • RoAm says:

      Σόρρριιιι εν το θέλω αλλά έτσι τζιαμέ, πονάς εσύ μα πονάω και γωωωω.
      Θα σας γράψω σήμερα/αύριο σχετικό post, not to worry.
      Τζαι τί θα κάμεις μόλις πάεις Κύπρο? Θα πάεις στο Καραισκάκειο εν νεν?
      Τζαι μετά που 3 μέρες θα γίνεις τζαι αιμοδότης.
      Θα μου φέρεις αποδείξεις από αυτές τις πράξεις σου τζαι θα σε φκάλω που το πλακ λιστ μου.

  5. Dreamer says:

    καμε μας κανονικο ποστ περι stem cells τζιε bone marrow donorship thingy.

    το παιδι νομιζω τυλιξε το ωσπου εν ωρα

    • RoAm says:

      Το παιδίν εν ποτύλιχτο τσιάρο.
      Εν μας κάμνει.
      έρκεται το ποστ πόμεινε.

  6. HeatJo says:

    Ήμουν τζαι εγώ γραμμένος κάποτε στις λίστες, όχι πια, λόγω άλλων καταστάσεων :/ Πάντως το καραϊσκάκειο κάμνει καταπληκτική δουλειά.

    • RoAm says:

      Γεια σου φίλε HeatJo! Μπόρεις να κάμεις contribute φαντάζουμαι με άλλους τρόπους…!
      Το Καραισκάκειο εν professional organisation όι όπως άλλα ιδρύματα στη Κύπρο.
      Πολλά noble το έργο τους τζαι ελπίζω τωρά με το Κέντρο Αιματολογικών Κακοηθηών να κάμουν upgrade την αιματολογία στη Κύπρο.
      Πλας…ο κόσμος που εν τζιαμέ έσιει πολλή χάζι :p

  7. anonimi says:

    korh roam i fotografia h proti me th xorafa inta perioxh eni,en konta sto hilton park oxa en kati allo pou mou 8umizei.

    • RoAm says:

      Γειά σου Ανώνυμη, καλοσόρισες εις το not serious blog μου.
      Η χωράφα εν πάροδος αριστερά μες τη Νίκης. Κοντά στο American International School.
      Παίζει να εν τζαι το στρίψιμο που εν τα KFC. Έσιει τζαι 5 χρόνια να πάω μες τζείντο στρίψιμο!

  8. beatrix says:

    tora na ime kafros k na po kai gia stool donation?
    oja na skaso k na men anafero to stool transplant?
    rizogalo yum duuuuuuh!
    2 maxilarka yeiiiih!

    • RoAm says:

      hahahahaha.
      πήαινε εσύ δώκε το stool sample σου για το stool donor registry τζαι εν εντάξει!

      ps – ελπίζω να είσαι γραμμένη στο αρχείο, αν δεν είσαι…φτού σου.

tsil to speak - comments

