σπιτοαρρώσκια – i think it’s a photopost

Despite this and that, τωρά που έχω ‘διακοπές’ τζαι εν πάω νοσοκομείο, ελλιάναν τα interactions μου με τους συμμαθητές μου (επήαν έσσω τους) … νιώθω έτσι λλίο homesick.

 

IMG_2145

 

I would kill για μια πίττα σουβλάκια τζαι μια ΚΕΟ.

Για μια βραδιά στη Μπάπυλον με τη κουμέρα.

IMG_2005 1

 

 

 

 

Για έναν Λευκωσιάτικο περίπατο με το Σαββή τζαι τη Μαρία Του. , να πκιούμε τη φραπεδιά μας τζαι να πούμε ‘οχι μάαανα μου’ για τα ευτράπελλα που πάντα βρέθουνται στο δρόμο μας. 

IMG_2361

 

 

Για έναν γύρο με το Βλάκη τζαι τες ladies τζαι ας μεν μου αρέσκουν οι γύροι ιδιαίτερα, να μαλλώσουμε τζαι να μερώσουμε 25 φορές μες την ίδια νύχτα. 

 

IMG_2086 1

 

 

Για έναν λαχματζούν πεταχτό με κάμποσο λεμόνι.

IMG_1997 1

IMG_1995

{ρε άμπα τζαι εν είμαι homesick, τζαι απλά πεινώ!?}

IMG_2371 1

 

 

Για ένα πρωινό στην ταραμένη την Ελένη να με βουρά η Μάγκι να με γλύψει τζαι να της λαλώ “κάτσε Μάγκι, κάαατσεεε” αλλά να μεν μου κρώνεται. Φυσικά σε κάποια φάση θα κάμνουμε ‘ασκήσεις’, εγώ τουλάχιστον i ll be pacing up and down, η Ελένη να παίζει τη καθηγήτρια στο τηλέφωνο (εν θα το συνηθίσω ποττέ), στο τέλος θα με πκιάει το ocd τζαι να γυαλλίσω τη βούρνα της τζαι το ‘γκάζι’ της”. 

IMG_2119 4

 

 

Για ράντομ νύχτα στη New, με τον Αχιλλέα / Ελένη τζαι ούλλους τους άλλους τους γνωστούς που να παρελαύνουν τζιαμέ…

IMG_2258

 

 

Για τα ρούχα που όπως τα βκάλλω την άλλη μέρα εν συγυρισμένα τζαι σιδερωμένα μες τ αρμάρι

(you know you re home if your vratzi is ironed and folded to perfection).

IMG_0481 1

Για κανά road trip με το Βλάκη τζαι τες ladies εις τα πέρα…

IMG_4696

IMG_2201

Για το αυτοκίνητο που γεμώνει το ο παπάκης πριν πάω τζαι έσιει έννοια να το γεμώνει (ή μάλλον επειδή αγχώνεται ότι εν διαλύσω το αυτοκίνητο επειδή ξέρει ότι εν έσιει chance να συγκινηθώ να βάλω πεζίνα εχτός τζαι οδηγώ καμιά μέρα με τη λαμπούα αφτούμενη).

IMG_0654 1 copy

Για τα στοισιήματα μας με το φάδερ ότι εν σώννει να βουρήσει-  πάμε ‘τρέξιμο’ τζαι σε 2 δευτερόλεπτα είμαστε τζαι οι δκυο freeτέζα. {αθλητές μεγάλων αποστάσεων ούλλοι μες το σπίτι}

IMG_2114 2

Τζαι αφ κορς  i would kill να έπιανα το κώλο, τα βυζιά, you name it της αρφής μου 15 φορές τη μέρα ώσπου να τη νευριάζω τόσο πολλά που με βουρά που πίσω για να με κάμει άχρηστη.

IMG_1229

τί απέραντη η ευτυχία του απλά να υπάρχεις ανάμεσα με το κόσμο που αγαπάς τζαι τους τόπους σου.

IMG_0640 1

15 Responses to σπιτοαρρώσκια – i think it’s a photopost

  1. Yiorgos says:

    Dude fuck you roam, τωρά θέλω να πάω εγώ σπίτι μου μαλακισμένη :(

    • RoAm says:

      dude, it’s a progress!
      it never pays off to suffer in silence. share the pain! :D:P just like the χρέη!

      • Yiorgos says:

        Εννοείς process.

        I do share, απλά εβαρήθηκα τζαι την Αγγλία τζαι το Λονδίνο πκιον (ναι ξέρω τι λαλούν – εν είχαν κόσμο στην Κύπρο τζείνοι που το λαλούν).

        Ηντα εν που μας εζηλέφκουν ούλλοι τζαι εμείναν μας τα χρέη

        • RoAm says:

          Χαχά ναι ναι συμφωνώ για τούτο που λαλείς ότι εν πουν ξέρουν τη Κύπρο :p
          αλλά πολύ φοβάμαι ότι ζώντας εις τα ξένα ωραιοποιούμαι την πατρίδα και η νοστ-αλγία για να κατευναστεί το άλγος κάμνει την κύπρο να φαντάζει πανωραία τζαι γρουσή.

          i think we shot our selves in the foot , εν εχρειαζούμαστε τζαι ξένους για τούτο.

  2. TwistedTool says:

    Loved this post! Bittersweet!
    Άντεξε τζιαι εννά ‘ρτεις, dude :)
    Ελπίζω μόνο να μεν απογοητευτείς άshημα όταν έρτεις..

    • RoAm says:

      αντέχω μάθκια μου αντέχω!
      it’s not that bad here :P
      Η απογοήτευση είναι ανάλογη των προσδοκιών σου.
      Δεν έχω καμία προσδοκία από τη πατρίδα μου. Την επροδώσαν ουκ ολίγες φορές, και θα συνεχίζουν να την προδώνουν με μόνο γνώμονα το εγωιστικό συμφέρον.

  3. Cake says:

    Aaax re koumeera epethymisa se…pou nna pamen babylon next time, tha paroumen k ton fyto mazi mas hehe. Aresen m polla to spitoarwstia, brilliant! Kori makari wspou na rteis na men exoume oullloi vythistei sto vourko k tin apelpisisia:-( prepei na valoumen ena project to look forward to opws itan ta pies with the heart in the middle, to chocolate course, to -gyrefkw plakakia mes ta spithkia alla eni vriskw- (sioura eixen k alla alla en ta thymoumai twra )

    • RoAm says:

      Κουμέρα να μην απελπίζεσαι. Θα δουλεύκω τζαι τα Σ/Κ για έξτρα cash να σας τα στέλλω!
      Είμαι διασπορά και το έχω εμπεδώσει.
      Δεν υπάρχει παράδεισος και ευτυχία σου λέω. Υπάρχει η στιγμή που ήδη ώσπου να την καταλάβεις έφυεν.
      Τί πρότζεκτ να κάμουμε?!
      Να μεν αυτοχτονήσουμε sounds great to me!
      :p
      να μάθουμε του Φύτου να λαλεί μάμα / νούνα?

  4. μισ says:

    6 χρόνια μακριά από το actual σπίτι νομίζω έπαψα να το παθαίνω. τώρα μόνο το γκομενάκι μου λείπει..

    • RoAm says:

      Ε ναι….με τα χρόνια γίνεται πκιο υποφερτό τζαι νόρμαλ το συναίσθημα τζαι μπόρω τουλάχιστον εγώ να το controllaρω.
      Το γκομενάκι θωρώ να μεν ταράσσει που τες εφημερίδες, τα τηλέφωνα τζαι τη τηλεόραση! Ελπίζω να μεν πάθει τίποτε! :-S

      • μισ says:

        το γκομενακι το εχει στο αιμα του να πανικοβαλλεται..τι να πουμε κι εμεις που το ζησαμε ηδη μια φορα ολο αυτο. τεσπα, βλεποντας και κανοντας…

  5. “…I would kill για μια πίττα σουβλάκια τζαι μια ΚΕΟ…”

    Ummm, pretty soon you will have to…

    • RoAm says:

      εύστοχος όπως πάντα. Γι΄αυτό το κκόμεντ παίρνει ακόμα μία μπύρα που λλόου μου (remember, i will be paid in sterling pounds).

      I will not kill for souvlakia and KEO

      i will kill for justice though.

  6. Azimuthcy says:

    Τούτα μάλιστα, είναι η Κύπρος! Τα σουβλάκια τζιαι η ΚΕΟ! Γιατί τωρά τελευταία προσπαθούν να μας πείσουν πως Κύπρος εν η Λαική τζιαι η Κύπρου… (by the way, πολλά γνώριμα τούτα τα τοπία!)

    • RoAm says:

      Κύπρο όοολεεεε!
      Κοίτα…που το ποστ σου συγκόφκω σε που Ευρύχου/ Τεμπριά. Τα φιλιά μου στα ορεινά μας μέρη.
      We love to visit them. Ο αγαπημένος μου τόπος εν στη Γαλάτα πίσω που το νερόμυλο.
      Γυρεύκω κόσμο να κάμουμε (παράνομα φαντάζουμαι) σουβλάκια τζαι μπύρες. Οι φίλοι μου εν μόνο στα λόγια δυστυχώς.

tsil to speak - comments

