όταν συγχύζονται οι ρόλοι

Έδωκα της τσούννας πας τα φκια. Εχτές αλλό 16mg τζαι σήμερα 8mg methylpred είμαι ένας πέρτικος.

Side effects of steroids – θυμήστε με να σας τα γράψω μιαν ημέρα.

Τέσπα, την Πέμπτη που ήμουν μισή αντζελίνα ζιολή με πρησμένα σιείλη έπαιξα πελλό τζαι εν επήα μέσα aka ‘in’ ie hospital.

Έκαμα ότι έμαθα τα πάντα για τες πνευμονικές εμβολές  (απλά και γλήορα: ένας θρόμβος δημιουργείται σε κάποια πουστιόφλεβα τζαι έναν κομμάτι του φεύφκει σαν την Ξανθούλλα να πάει στη ξενιτιά. Ξεκινά η Ξανθούλλα-θρόμβος που πχ μιαν βαθιά φλέβα του ποδκιού τζαι περνά που δρόμους δύσβατους ώσπου να φτάσει στες συμπληγάδες = τριγλωχινα βαλβίδα στη καρδία. Που τζιαμε πια΄νει το highway – πνευμονική αρτηρία – τζαι κάπου σε κάποιες διακλαδώσεις σταγκώνει τζαι εν τη φορεί να ρέξει. Τσουλλοκάθεται η τσουλλάρα τζαι σταματά το yeah-μαν που έρκεται πουπίσω της τζαι πάει να ταίσει τον πνεύμονα. Τζαι τί γίνεται αν κάτι μείνει χωρίς yeah \m/-man πολλήν ώρα——- τουυυυυυυυυ – παθαίνει ισχαιμία τζείντο κομμάτι του πνεύμονα. Α ρε κωλοξανθούλλα, έθελες μου μεγαλεία τζαι πόλεις, εν σε εκάνεν η φλέβα που σε γέννησεν. )

s1q3t3_pe_clot_thickens_light_tshirt

(έκαμνα google s1q3t3 δηλαδή τες αλλαγές που περιμένεις να δεις στο ηλεκτροκαρδιογράφημα  αν κάποιος πάθει μεγαααααλη πνευμονική εμβολή τζαι βασικά μπλοκκαριστεί η αρκή του μεγάααλου αγγείου που πάει στους πνέυμονες )

saddle_embolus_labels

Έ όταν είδα την φανέλλα εσπούρτισα.

And the clot thickens hahahahaaaaa

no wonder why doctors end up marrying doctors {but i dont want a doctor…but i want somebody to laugh at my bad jokes}

Ούφφφου τούντο Attention Deficit during blogging disorder (ADDBD), εξίασα πιλέ ίντα που θελα να σας γράψω.

—– πωζ —– εγκεφαλική δραστηριότητα unconfirmed—–

αααα ναι ναι

So έμεινα σπίτι το πρωί ώσπου να ξηφουσκώσουν τα σιείλη μου. Και ναι αγχώθηκα έτσι λλίο γιατί η κορτιζόνη της προηγούμενης νύχτας εν ήσιε κάμει ιδιαίτερη διαφορά…Αλλά υπομονήηηη ομμμμ τα σιείλη θέλοντας και μη εξηφουσκώναν μετά που λλίες ώρες.

Λλίο πριν τες 9 έστειλα μήνυμα της πάρτνερ μου στο θάλαμο να της πω ότι εν θα φανερωθώ γιατί μπλα μπλα τζαι έστειλα της τζαι αποδειχτικήν φωτογραφίαν (λαλώ αν με καρφώσει ότι εν επήα τουλάχιστον να αντραπεί τζαι νάκκον).

Κατά το μεσημέρι στέλλει μου μήνυμα

ps jessica and dan think you should be in hospital

Αμαναμου μανα μου μανα μουυυ

Εζώσαν μαι οι δέμονες οι μπλε με φωσφοριζέ λεμονί ααααα.

Εσκέφτουμουν “ίντα μαλάκες…εγώ να μαι στο κωλομπέρι έτσι σκέδιον τζαι ΜΙΑ μέρα εν επήα μέσα τζαι εν να μου πουν ότι i should be in hospital…μα ίντα που θέλουν σιόρ άλλο? Ο άλλος μου ο συμμαθητής εσηκώστην τζαι επήε καραιβική γιατί ιμις εκαλέσαν τον να παίξει πιδκιάβλι του governor του νησιού τζαι κανένας εν το πήρε χαπάρι τζαι σήμερα εν να μου κάμουν εμένα πρόβλημα? Τζαι ίντα μπάσταρτος τούτος ο Τομ…εν τωρά που με θωρεί? Αφού τζαι A+E  εθώρεν με ότι επήαινα ίντα πολοάται σαν το αππιιτούρι…εν νεν καν μες την ομάδα μου του θαλάμου. Καλάν που την Μο(υ)νικα εν εκαρτέρουν τίποτε άλλο…ούλλοι τους εν vindictive δαμέσα…φεύφκω φεύφκω σε 3 μήνες τζαι ποιος τους γαμά”

{ monica – η ειδικός πνευμολόγος (μια εκ των τριών) του θαλάμου που είμαι τωρά αλλά τζαι υπεύθυνη τάχα για ούλλο το final year

tom – ειδικευόμενος (1 εκ των 3) }

Ως η ώρα 1 εκάτσεν αρκετά τζαι εσηκώστηκα να πάω για supervision – bedside teaching που εγίνετουν στο θάλαμο μου. Επήα με μούτρα τζαι απόφυγα να δικλίσω πας τον Tom τζαι την moniκα τζαι έτσι που πίκκαν έμεινα ως η ώρα 4 μες στο θάλαμο κάμνοντας μαλακίες να περάσει η ώρα – έδειχνα τη φανέλλα της partner μου τζαι επι την ευκαιρία είπα της τί έμαθα για τες ΠΕ.

Όταν εξεκίνησα για το δωμάτιο μου φκάλλω το τηλέφωνο τζαι θωρό τούτο

sjtxt

ήταν να πεχάνω που το γέλιο.

ουπς.

μάνα μου ρεεεε.

Αλλά εν εντάξει….έχω τζαι δικό μου κρεβάτι εν νεν ανάγκη να χρεώσω το NHS για αχρείαστα πράματα…plus..they don’t know i am a true Cypriot with a stash of ληγμένα αντιβιοτικά, κορτιζόνη, αντισταμινικά, κρέμες, ασπιρίνες, πανατόλ, μουκοσολβάν…

Ας μου βάλουν τες μίνιμουμ 350 λίρες που ήταν να τους εκάθετουν να επήαινα A+E να τους ελάλουν “hello, my lips are swollen, and i am itchy” τζαι μετά τα στάνταρτ τεστς + bed, στο πρώτο μου μισθό!

So yes, εσυγχέστικα ότι το you should be in hospital actually meant be an inpatient in hospital όι

the usual “im going in, in 10 mins see you in the ward”

Αλλά λλίο τούτος ο ρόλος εν συγχιστικός

Ας πούμε…

κάθουμαι σε ένα clinic με μια γιατρό τζαι πας τη κουβέντα ξεκινά να μου λαλεί τα δικά της…

ας πούμε έτυχε μου πριν 3 βτομάδες όταν επήα haematology clinic τζαι εθωρούσαμε αποτελέσματα νιου ασθενή τζαι ερώταν με ίντα που μπορεί να δώκει τζείντο στυλ αναιμίας. Τζαι πετάσσετε σαν το αππιιτούριν να μου πει ότι “oh yes, iron deficiency can also cause this sort of picture” …. “and i had iron deficiency 2 years ago and blah blah blah”

ας πούμε…too much information ρε φίλε. Where’s the line between us? You are a freaking consultant talkin to a student…

next thing εν να μου πεις ότι ήταν που αιμορρόηδες που το παθες!

of course it was slightly iron-ic να σκέφτουμαι ότι επήεν στο gp της η αιματολόγος για να ακούσει “you have iron deficiency anaemia. here take these tablets”.

Ή η άλλη εχτές να μας λαλεί “ρε παιδκιά όποτε πίνω ομέπραζολη γίνουμαι μια σκρόφα…γι αυτό άλλαξα σε λανζοπραζολ”

ή ο άλλος να μας λαλεί “αρκέψαν τα συμπτώματα του προστάτη μετά τα 50 μου…τζαι εξεκίνησα τα φλόμαξ αλλά ήταν χάλια τζαι άλλαξα τα. Πολλά χάλια ρε παιδκιά τούτη η υπερπλασία του προστάτη” thanks dude, i don’t need to know….! I know it from other people, i don’t need to know it from you.

ό,τι να ναι τζιμέσα.

Εν θα εκλπήσσουμουν καμιάν ημέρα να έβρισκα κατα λάθος μες σε κανάν cubicle με τραβημένες τες κουρτίνες κανάν ειδικευόμενο να κάμνει κανάν rectal examination του παρέα του γιατί αγχώθηκεν ότι έσιει καρκίνο του προστάτη.

Βασικά το παράξενο εν ότι τούντα conversations γίνουνται σε έναν grey area γιατί εν νεν ασθενείς μου/του νοσοκομείου τούτοι τζαι άρα εν διαφορετικό το ‘social and professional contract’ τελοσπάντων μας.

Αν έρτει κάποιος να μου πει κάτι εμπιστευτικά  while they ve implied that i should have put my ‘doctor’ hat on my lips are sealed to the day i die about what they ve told me. And that’s when i need to open up my clinical communication skills and knowledge toolbox and do my job.

Αλλά σε τούντο παρείστικο ‘we are colleagues’ content εν το συνήθησα ακόμα.

Άλλο να λαλό της Ίζαμπελ της φιλενάδας μου “βρα πάλε άρκησεν η περίοδος μου, λαλείς να έχω όγκο στον εγκέφαλο” τζαι άλλο να μου λαλεί ο ειδικός έτσι πάνω σ’ άνεμο τα δικά του…!

προβλήματα ο κόσμος αααααα

με γεια το κούρεμμα!

φτου σου

2 Responses to όταν συγχύζονται οι ρόλοι

  1. Nikolas says:

    Αξίωμα νούμερο 1: Οι γιατροί μιλούν για ιατρική και περιστατικά όπου κι αν βρίσκονται, με όποια παρέα κι αν βρίσκονται. Κι αν ακόμα η κουβέντα ξεκινήσει από αλλού, πάλι στα ιατρικά θα καταλήξει. Κι αυτό γιατί…δυστυχώς…δεν έχουν συγκλονιστική ζωή εκτός νοσοκομείου/ιατρείου/ασθενών. Αυτό θα το μάθεις καλά τα επόμενα χρόνια.

    Αξίωμα νούμερο 2: Οι γιατροί ότι διαβάζουν το έχουν και ότι έχουν το υπεραναλύουν. Αυτό θα έπρεπε να το ξέρεις ήδη.

    Καλό σαββατόβραδο.

    • RoAm says:

      θα προσπαθήσω να καταρρίψω τα αξιώματα αλλά ως τωρά σαν να τζαι εν δουλεύκει ;-S
      ναι το medical student syndrome εξεπέρασα το, εν με αγχώνει πλέον.

      καλή βτομάδα!

tsil to speak - comments

