spending time with THE body

Ήταν μία αρκετά παραγωγική μέρα…

Λέξιαρ το πρωί για βαριατρικές εγχειρήσεις (επιτέλους κάτι νέο για το οποίο δεν εξαναδκιάβασα). Λίον οξύμωρο ότι ο χειρούργος που έκαμνε το λέξιαρ έσιει τα κιλούδκια του. Μάνα μου τον όμως εν τέλεια γούτζι-γούτζι πουλουκκούιν.

Μετά εξαφανιστήκαμε για το νοσοκομείο. Απο δω και στο εξής θα κάμνω targeted hospital attendances. Θα κάμνω μόνον examinations τζαι ιστορικά με την κορού που μας εκάμαν link + μια φορά, άτε 2 τη βτομάδα, ward round που είναι εντελώς useless  αλλά πρέπει να φανερωνούμαστε του ειδκού μπας τζαι κάμει μας πρόβλημα ότι εν επηαίναμε.

Σήμερα είδαμε/εξετάσαμε την πιο cheerful γιαγιά του κόσμου τζαι ήσιεν τζαι καταπλιχτικό ιστορικό με cold autoimmune haemolytic anaemia {a the excitment – αλόπως μόνο εμένα μες σ ούλλη τη χρονιά με ενθουσιάζει η αιματολογία – πάλε καλά}

Ήρτα σπίτι τζαι στες 2 σελίδες που εδκιάβασα απλά έγυρνα τζαι εμιτσοκάμμουν. Εσύρτηκα τζαι εγίνηκα έναν βουνάριν πας το κρεβάτι τζαι μετά από υπεράνθρωπες προσπάθειες ετάραξα μετά που 2.5 ώρες!  Άσε που σαν ετζοιμούμουν έτσι λοξά τζαι κουλλουρωμένα, το σιέρι μου έτζιζε πας το σώμα της θέρμανσης τζαι εξύπνουν λλίον πριν το έγκαυμα – αλλά εν είχα τη δύναμη να ισιώσω. Ίντα χαρά τούντα power naps!

Φέτος για πρώτη φορά έρκεται μου απογευματινός ύπνος. Μάλλον εν επειδή on average τζοιμούμαι 6 ώρες τη νύχτα….

Για αύριο έπκια τηλέφωνο να κανονίσω να πάω σε haematology outpatient clinic  αλλά η γραμματέας εν με πκιαε πίσω να μου πει αν εν ΟΚ ή όι. Εγώ θα πάω τζαι ας με δκιώξουν.

Όπως σας είπα ελείψαν μου οι ιστοριούες (βασικά είμαι σίουρη αν το προσπαθήσω κάτι τραγελαφικό από το παρελθόν μου εν να ρτει αλλά αν δεν νεν αυθόρμητο what’s the point…!)…

Γι αυτό σήμερα επειδή μου ρτεν η αναλαμπή θα σας πω πόσον σπαστικό ένει ας πούμε να έσιεις εξετάσεις ανατομίας τζαι να ξέρεις ότι ούλλη η ανατομία εν πάνω σου τζαι να μεν μπορεί ο εγκέφαλος σου να σου πει ούλλα τα branches του brachial plexus για παραδειγμα. how spastic and annoying grrrrrrrr.

PS: ίσως μερικές εικόνες να ενοχλήσουν

Γλήορο μάθημα

brachial plexus : ούλλα τα νεύρα που κινούν τα σιέρκα βασικά (που τον ώμο κάτω τζαι λλίο που πλάτη)

από την ελληνική wikipedia

βραχιόνιο πλέγμα είναι ένα δίκτυο νωτιαίων νευρικών ινών που σχηματίζεται από τους πρόσθιους κλάδους των τεσσάρων κατώτερων αυχενικών ριζών και της ανώτερης θωρακικής ρίζας (Α4-Θ1). Πορεύεται διαμέσου του τραχήλου και της μασχάλης καταλήγοντας στο χέρι.

whatever, sounds like greek to me. 

φκαίνουν τα νεύρα που τον νωτιαίο μυελό τζαι μερικά που τζείνα που αντιστοιχούν στο ύψος cervical 4 ως το thoracic 1 πλέκουνται σαμπώς τζαι κάμνουμε σμιλί για να δώκουν τα τελικά νεύρα που ρέσσουν κοντά της μασκάλης τζαι παν στους διάφορους μύ(γ)ες του σιερκού.

brachial plexus

(how it’s on the inside)

brac

(look at that, beautiful isn’t it?)

BrachialPlexus_Anatomy_fullylabeled

τούντο διάγραμμα είχα το πας τον τοίχο μου όταν επροσπαθούσα να το μάθω πόξω. Σε κάποια φάση για κανά μήνα έξερα το. Τωρά εν μια μακρινή ξεθωρκασμένη ανάμνηση

ή πόσο σπαστικό να μεν μπορείς να ρωτήσεις τα νεφρά σου “excuse me dear, πε μουυυυ άμαν ρίψουμε τη πίεση ίντα που να κάμετε ακριβώς? Μιλάτε μου αργά τζαι καθαρά για να πκιάνω notes“.

Επέρασα τζαι αρκετή ώρα απλά να θωρώ το μμάτι μου μαθαίνοντας την ανατομία του μμαθκιού….εντελώς weird.

αγαπημένο παρτ φυσικά οι τρυπούες που παν τζαι τρυπωνουν τα δάκρυα για το δρόμο τους προς τη μούττη

eye

syst-lacrimal-dilatation-en

( η τρύπα στο κάτω βλέφαρο εν το lacrimal punctum – have a look ).

 Το κλινικό ππάρτ του κορς όμως εν πκιο fun in a way γιατί έσιεις έναν ολόκληρο σώμα to play with.

Έκαμα palpate άπειρες φορές το γόνατο μου και όλες τις άλλες αρθρώσεις – which is actually a bit fun – εν ωραίο massage ειδικά το pelvic bone τζιαμέ στο sacroiliac joint εν ότι πρέπει μετά που κάμποση ώρα στασίδι.

SIJOINT

Συμφέρει όταν μαθαίνεις τες διάφορες κλινικές εξετάσεις να σαι σκίννης. Πκιο εύκολα βρίσκεις τα landmarks τέλοσπαντων που σε καθοδηγούν πού να κάμεις τί, ειδικά άμαν είσαι τέλια beginner.

Σε κάποια φάση ήμουν με τον Rόρην που εν παστός αλλά αλόπως εν εξανάδα πκιο μυγώδην εγγλέζον.

ό μάι…χοτ. 6 ππακ σαν την πέτρα ο ρόρης.

six-pack

Εξαιρετικός partner βασικά για ούλλα τα examinations ειδικά τα ορθοπεδικά επειδή εν έσιε ίχνος μιλλούδας πας το πόδκια τζαι τα σίερκα του.

Τζαι μεν αρέσκει τους το respiratory, cardio and abdominal exam γιατί είμαι κοινώς my upper half fits the μίτζισσα definition

ribcage

αχ τωρά αθθυμήθηκα τον ρόρη τζαι εν να πάω να του χτυπήσσω την πόρτα αλόπως…μινίσκει τζαι πουκάτω μου. κόλασης. κόλασης.

περί practical procedures μπορείς να το εξαντλήσεις το θέμαν.

Ο παρέας ο ένας ισχυρίζεται ότι αυτο-καθετηριαστηκεν i.e. έβαλεν έναν λάστιχο μες την πουλλού του που μόνος του. Δεν υπάρχει chance να το καμε, ελπίζω δηλαδή γιατί εν να φοηθώ για την ψυχική του υγεία.

Η αλήθκεια εν είπεν ποττέ κανένας αν έκαμεν rectal exam του εαυτού του χαχα. Φαντάζουμαι όμως ότι οι 3 gay μπορεί τζαι να το κάμαν χαχα. Θεοί! Θεοί!

Με τον έναν εν να μαστε στες ίδιες περιοχές για δουλειές. Εν να χαρώ πολλά να με με τον πρίγκηψ μου , τουλάχιστον ναν λλίο κοντά…έχουμε την ιδανική αναλογία ύψους για τες τέλειες αγκαλιές. Τα σιέρκα μου εν καμιά 10ρκα cm που τες μασκάλες του τζαι εν έσιει ΤΕΣ ράσιες έτσι τυλυούμαστεν άνετα. Αυτή ήταν μία παρατήρηση από τον πρώτο μας χρόνο δαμέ. Τζαι γιατί πρίγκηπας ο στήβεν? επειδή ήταν ο σήκρετ σάντα μου, πάλε τον πρώτο χρόνο, τζαι έκαμε μου δώρο minstrels τζαι μια πλαστική τιάρα χαχα.

Ναι πάλε εξέφυγα.

Μετά έχουμεν άλλα procedures που εν νεν τόσο δραματικά π.χ. αίματα , φλεβοκαθετήρες τζαι αρτηριακά αέρια.

Ομολογώ…έπεσα και γω στην παγίδα του curiosity first and foremost.

τα πρώτα 2 έκαμα τα του εαυτού μου.

useful skills though at the end of the day.

Το πρώτο ήταν απλά να δω αν θα καταφέρω ποττέ εγώ το πλάσμαν της αχρηστίασης πας τα αίματα να πκιάω ποττέ αίμα, τζαι ναι, εκατάφερα τα. Έκτοτε είμαι απλά λλίο πιο λλίο αχρηστη. Είμαι πας το 60% win and 40% loss πας τα αίματα. (ευελπιστώ ότι που τον αύγουστο που ξεκινώ δουλειά θα μου περάσει το κκόμπλεξ γιατί εν θέλω να περνώ τη μισή μέρα μες το ττόιλετ κλειδωμένη να κλαίω).

Φλεβοκαθερήρας…μεεεε τούτο τζαι αν έχω lack of success. Πλας είχα πραγματική απορία να δω αν όντως πονείς τόσο πολλά γιατί αρκετός κόσμος παραπονιέται. It was ok, nothing special or exciting αλλά μιαν αναμνητστική φωτογραφία την έφκαλα γιατί εν νομίζω να ξαναπετύχω φλεβοκαθετήρα σύντομα.

IMG_2997

Arterial blood gases

δαμέ εκόλωσα. Εν μου ακούεται καλή ιδέα να έχω μια βελόνα να πασπατεύκει μες τον καρπό μου χωρίς λόγο….πάλε έχω ανώμαλους συμμαθητές που το κάμαν…ότι να ναι δαμέσα.

60942-0550x0475

ίντα ανώμαλα πράματα κάμνουμε α.

3 months and im out of the nuthouse wooohooo (Assuming i pass finals of course).

6 Responses to spending time with THE body

  1. beatrix says:

    ego ena exo na po: thats not a six pack ts ts ts
    kai ena deftero ekatses k tripithikes ?!?!? :D hehe

    • RoAm says:

      Kata vathos enei! Meta pou 20-30cm millas hohohho

      Ppiii ta trypimata en nen tipote. Apeires fores pu eginika victim symmathitwn mu gia practise (and vice versa) . plus it’s good practise gia ta tattoo pu na kamw kapote haha.

  2. Nikolas says:

    Η αιμοληψία στο τρίγωνο της εσωτερικής επιφάνειας του αγκώνα δεν πονάει σχεδόν καθόλου. Ο φλεβοκαθετήρας, εκεί που τον έβαλες, πονάει αλλά όχι και για να πέσεις στα πατώματα. Εαν δοκίμαζες ακριβώς πάνω στην ράχη άκρας χειρός (και το ίδιο αν δοκίμαζες να πάρεις και αρτηριακό αίμα) θα σπαρταρούσες. Ειδικά τα αέρια πονάνε πάααααρα πολύ. Κι αυτό στο λέει κάποιος που τα δοκίμασε και τα τρία. Και επίσης είχα κι εγώ πολλούς συμφοιτητές που δοκίμασαν να βάλουν Foley, Levin μέχρι και Gas tube στον εαυτό τους. Όπως το είπες….Έχουμε το καλύτερο μοντέλο ανατομίας και κλινικής εξασκησης, 24/7 διαθέσιμο μα δεν μπορούμε να το χρησιμοποιήσουμε. Κουράγιο μικρή!

    • RoAm says:

      παναγία μου τούντα ελληνικά κάμνουν τα ούλλα να ακούουνται πολλά σοφιστικέ :p
      Τρίγωνο = antecubital fossa? ναι εν πονεί εχτός τζαι αν πάν πολλά βαθκιά τζαι έβρουν το median nerve φαντάζουμαι :p
      Ποια εν η ράχη?! λετ μι γκουκολ emmm μα πκιο πάνω κοντά στο καρπό? τωρά βάλλεις μου ιδέες για πείραμα 2.
      Ναι τα αρτηριακά απέκλεισα τα να τα δοκιμάσω έσιει τζαιρό!

      ανωμαλάρες οι συμφοιτητές σου!
      Ίντα να βιάζουνται….γυναίκες άντρες ούλλοι σε κάποια φάση εν να χουμε την εμπειρία του καθετήρα (γέννες , προστάτες κτλ ).

      Κουράγιωμαι κουράγιωμαι! 3 μήνες!

      • Nikolas says:

        Το τρίγωνο είναι η εσω επιφάνεια του αγκώνα και όπου βρίσκονται η βασιλικη και η κεφαλική φλέβα. Η ράχη άκρας χειρός είναι η πάνω επιφάνεια της παλάμης δηλαδή το μετακάρπιο. Δεν ξ’ερω την αντίστοιχη ορολογία στα αγγλικά δυστυχώς. Ελπίζω να σου έδωσα να καταλάβεις.

        Νομίζω πως όλοι μας μια σχετική ανωμαλία την έχουμε. Αλλιώς πως θα το σπουδάζαμε το σκασμένο? :-Ρ

        • RoAm says:

          νομίζω εκατάλαβα!
          έσιεις δίκαιο…μια λόξα πρέπει να την κατέχεις. Μαζοχισμό σίουρα!!!

tsil to speak - comments

