ο θεος που μας έσμιξεν

μπλε- moi

κότζινα  –    ο συγκάτοικος

είμαι τέλια κωλότυχας. Ίντα chance ήσιεν να επερνούσαμε τόσο καλά, ενω 6 μήνες πριν ήταν ουσιαστικά άγνωστος μου…

Εν τέλια καλούης τούτος ο Ττόμης μου. Εν σπασματούι (yayyy), εν νεν τσιγκούνης (yay), εν νεν τάντζης πολλά, παίζει σκάκι (παίζω ττάβλι στο iphone), παίζει badminton (παίζω που-το-κρεβάτι-στο-γραφείο), τρώει τα πάντα εχτός που quorn (μόνον η περσινή μου συγκάτοικος είχεν επιτυχία στο κριτήριο quorn loving), εν παπαγάλος (ότι μ ακούσει να πω στα ελληνικά λαλεί το πίσω “enixerooo” “ade elaaa” “dyskolos” “Adeee piso sti kouzina” ), τρώει το χαλλούμι σαμπώς τζαι εν νέχταρ θεϊκό, λαλεί μου “yes mom” άμαν τον διατάξω να κάμει τίποτε, πάντα μα πάντα άμαν εν να πάει να καθαρίσει το τραπεζούι του living room εν να με ρωτήσει “which one is first? the clear one or the blue one?”. Τζαι επειδή κάμνω τον χάζι εν του εξηγώ ότι το clear one i.e. the antibacterial spray τζαι το blue one i.e. the plexiglass spray εν νεν ανάγκη να τα κάμνει κάθε φοράν τζαι τα 2.

_____

“Ρε we need to get diarrhoea next week…”

” we should, shouldn’t we…? we can stay home for 3 days and sleep”

“γουοοοτ do you mean ρε sleep? 3 days for work not sleep”

“elaaaaaa”

“Ρε….i know…we can say that we’ve visited the Queen in hospital, and we caught her bug. Then we can claim our diarrhoea and stay at home for 3 days”

_______

00:18 

παίζει στο διαπασών η katy b τζαι μετά που λλίο καππάτζι ο Μότζαρτ…ό,τι να ναι τούτος ο συγκάτοικος μου…τζαι πριν ακούαμε cos i got highhh cos i got higggghhhhh.

“Reee, i can’t sleep. Shall we do some questions?”

“Γουάτ questions ρε?”

“the oxford handbook ones re”

“NO ρε, we must try to sleep”

Τζαι τωρά ακούμε έναν άκυρο κάβερ του i’m gonna be (500 miles) των proclaimers…

τέλια σαν να τζαι είμαι πίσω στην Αγιά Ναπα που μουν 15 με τους ταντζιοεγγλέζους στα ταντζιομπαρ.

όλοι μαζίιιι

But I would walk 500 miles
And I would walk 500 more
Just to be the man who walked 1000 miles
To fall down at your door

πάει τζαι έρκεται μες το δωμάτιο μου…σαν την μούγια. μπζζζζζζ

τζαι τωρά λαλεί μου για το pain au chocolat του που να πκιάει αύριο που το χάραμα πριν πάει ipswich που το τέσκο να το φάει με μισό pint γάλα…

εν να τον πεχυμήσω τον πασιουρτήν μου.

ps: άμαν έσιεις διάρροια απαγορεύεται να μπεις του νοσοκομείου για 3 μέρες…!!!

5 Responses to ο θεος που μας έσμιξεν

  1. Ina says:

    Εμμμ να στείλω μέηλ που θέλω πληροφορίες για London?

  2. Cake says:

    ahem….sanna tzai thwrw pollyn tryferotita pros ton pashiourti sou aaaa??!!

  3. maria t. says:

    simfonw me tin filtati cake!aaaaa???!!

  4. RoAm says:

    maria tou tzai cake: en paiderastia to suggestion sas!!! ptou sas!
    how could i not love the person i share my days with? :P
    plus…poses fores na to poume…agapw oullon to kosmo.

tsil to speak - comments

