ού σόρρι τελικά εν έσιετε δουλειά

Screen Shot 2013-02-26 at 22.52.20

Όπως το δκιαβάζετε αγαπημένοι μου αναγνώστες έτσι το δκιαβάζω τζαι γω.

Ο οργανισμός που διαχειρίζετε τα applications για τες δουλειές όλων των νέων απόφοιτων ιατρικής της αγγλίας και όχι μόνο έκαμεν τα τζει που πούττους.

Άρα το εχτεσινό ποστ ότι έχω δουλειά τζαι ότι yay είναι στο South Thames ξηάστε το.

I could still have no job / have a job in a london deanery / have a job in cambridge area / have a job in the pera.

Παράνοια…

Είμαι στο τσακ να τα παρετήσω ούλλα.

I want to be me, not be a doctor who happens to be me.

Εν τζαι να με κάμνει define το επάγγελμα μου. Γιατί περί επαγγέλματος πρόκειται….

Αν καταλήξω Cambridge, ειδικά μετά που τούτο ούλλο το κακό απλά θα πκιάσω τα μπογαλάκια μου τζαι θα ρτω πίσω.

(εν κανεί που σήμερα έσιει που το πρωί που ήμουν αθεράπευτα homesick)

Εβαρέθηκα τούντα τάχα τζαι καλά “αξοκρατικά” τους measures που ουσιαστικά μας αναγκάζουν να αφιερώνουμε παραπάνω χρόνο πας σε μαλακίες παρά actual medicine.

Did you know ότι για να πκιάσω την ειδικότητα μου μετά εν να πρέπει να σύρω τζαι έναν Medical teaching MA,  τζαι έναν MBA τζαι έναν PhD so that i can tick all the boxes???

Τέλοσπαντων… i could still end up in south thames εν τζαι λέω…ή μπορεί να γίνει τζαι έναν θαύμα ισάξιο με τζείνο της Κανάς τζαι να βρεθώ στο North west thames.

Screen Shot 2013-02-26 at 23.20.51

Εν μπορώ να σας περιγράψω πόσον εκόφταρα όταν εγράψαν στο facebook οι συμμαθητές μου τί έγινε…(άρκησε να ρτει το ήμειλ σε μένα).

Screen Shot 2013-02-26 at 23.25.26

Εχαθήκεν η γη κάτω που τα πόδκια μου κάπως…Ήδη εξεκινήσαμε να κάμνουμε πλάνα για συγκατοίκηση με τον andrious αν θα μουν κάπου μες το Μ25… Εχάρηκεν η αρφή μου ότι ήταν να μαστε τζαι οι 2 κάπως Λονδίνο…

έτα ούλλα τζιαμέ.

Ένας συμμαθητής μου έκατσεν εχτές τζαι έβαλε ούλλα τα combination δουλειών πας το τοίχο να τα θωρεί να κάμει τα combinations που θα θελες για δουλειές… Ε σήμερα έκαμε τα rearrange after the fiasco.

{ FPAS is the foundation programme application system ie. the administration for our jobs}

Screen Shot 2013-02-26 at 23.20.07

Γι αυτόν…

Να μεν ονειρεύκεστε τζαι να μεν ελπίζετε σε τίποτε.

που τ αλήθκεια.

Μες σε 4 χρόνια εγελάστηκα τζαι έκαμα plans for the future τζαι μες σε μισήν ημέρα εγινήκαν σκόνη και θρύψαλλα (χωρίς καν να είμαι ντυμένη πρόχειρα τζαι ήμουν ακόμα με το κοτζινάδιν).

Εν ξέρω αν σας το είπα ποττέ αλλά έχω αυτοκτονικές τάσεις.

Αν είχα ψυχιατρικήν ασθένειαν ίσως να υλοποιούσα τα πλανς μου αλλά δεν…δυστυχώς ή ευτυχώς δεν πολλοκάμνω qualify.

Σήμερα για 2-3 λεπτά το urge ήταν τόσον δυνάμενον.

Τζαι τους τελευταίους 6 μήνες γενικά σκέφτουμε την αυτοκτονία 4 μέρες της βτομάδας περίπου. Τζαι άλλαξα τζαι το mode lately. Αλλά σήμερα ήρτεν μου το γνωστό ….φκαίνω πας το Shard τζαι σε 10 δευτερόλπετα γίνουμε έναν ωραιότατο ποστερ πας το πλακώστροτο του london bridge.

Τζαι ύστερα ζώνουν με οι τύψεις γιατί να μου ρκετε ενώ actually nothing is wrong…τζαι μετά που λλίο καταλάβω ότι for the past 4 years i ve had no control over anything.

Nada.

Φτερό στον άνεμο.

So maybe the suicidal ideation gives me a sense of ultimate control?
yes, no, maybe, i don’t care.

In any case…

Still jobless

Τζαι πάω τζαι λλίο μετά που το ήμειλ για supervision τζαι μια που τες κορούες που εν μαζί μου – με το distinction της στη παθολογία -ρωτά ερωτήσεις για να της τες απαντώ…το γαμημένο το distinction α… {πλήγμα ανεπανόρθωτο το ότι έν έπκια distinction στη παθολογία…εν θέλω πας το τάφο μου να βάλετε φωτογραφία-δημογραφικά στοιχεία…θέλω να βάλετε ότι έν έπκια distinction στο Final MB της Παθολογίας του Καμ-πριτςςςς}

Which reminded me that, there’s no point to work, there’s no point in trying, there’s no point in striving to achieve.

Όπως είπαμε τζαι πριν…

– wake up

– laugh with stupid, simple things

– read something stimulating

– listen to some music

– sleep

should be able to keep you going for a little bit more.

ps: dont worry, en 8a autoktonisw, not just yet. na paretisw to ptyxio je na rtw na dulefkw sti kattina tou kramar skoul en pkio likely.

One Response to ού σόρρι τελικά εν έσιετε δουλειά

  1. Moonlight says:

    Καττίνα σάουντς ντίσεντ.
    Ρε έχεις τόσα πράματα που άλλοι ζηλεύκουν και παρακαλούν να είχαν! Ξέρω ότι μερικές φορές τα dark thoughts φαίνεται να εν παραπάνω που τα υπόλοιπα, αλλά πρέπει να είμαστε θετικοί ότι έννα έρτει κάτι καλό.
    Κουράγιο και φιλιά!

tsil to speak - comments

