my funny Valentine Pikos-Apikos victim

Μετά από πολύμηνο ψάξιμο σε δάση, βουνά. Ιαπωνία και σία, εκατάφερα να έβρω αυτόν το πλάσμα που ήθελα να του πάρω συνέντευξη.

Είναι γνωστότατο ότι στη λαμπρή μου δημοσιογραφική καριέρα έχω πάρει άπειρες συνεντεύξεις από άτομα που είναι νε μεν αξιόλογα αλλά και μυστήρια.

Να αναφέρω λίγα…Λαχειοπώλης του Σταρμπακς ο πολλά παλιός, όλοι πήραμε λαχεία αλλά κανείς μας δεν έμαθε ότι ήταν από τη Νάπολη και άλλα, η τύπισσα που κάμνει τα πουρέκκια του Μαραγκού στη γειτονιά μου, αχ κυρία Μαρία μου μακάρι να βρεν η κόρη σου εναν καλόν παιδίν τελικά, ο σκουπιδκιάρης που εν πίσω που το πορτοκκαλλίν όχημα και πολλούς άλλου.

Without further adieu: i give you μιαν αιθέρια ύπαρξην που της αρέσκει να χορεύκει, να πίνει τζαι τέλος να σφάζει κόσμο τζαι να κάμνει πίνακες με το γιαίμαν τους ακα

Βεατρίκη Κίντο : http://beatrixcrisis.blogspot.co.uk/

Part 1

1. Ποια είναι η πιο rewarding τελοσπαντων εμπειρία που ήσιες τζαι τί την έκαμε rewarding?

Rewarding εμπειρία, δεν είναι μια. Νιώθω rewarded που σε 2 χρόνια ήβρα τον εαυτό μου. Που προσπαθώ να είμαι πάντα ο εαυτός μου. Που όταν περάσει από το μυαλό μου η σκέψη “Τι θα σκεφτεί ο Χ, ο Ψ ή ο Ω” για τις απόψεις μου και για τις αντιδράσεις μου κάμνω την στην άκρη. Ξέρω μπορεί να μεν είναι πολλά σπουδαίο αλλά για μένα είναι. Να είμαι ο εαυτός μου at all times ή τουλάχιστον το κατά δύναμην. Να μεν προσποιούμε ή να μπαίνω στο τρυπάκι να δικαιολογηθώ. Να μπόρω να πω “εν σε έπιασα τηλέφωνο πίσω, εν ήθελα να μιλήσω” και να εν η αλήθκεια, και να εν αποδεκτή. Να μεν τηρώ τις τυπικότητες που δεν κατανοώ. 

 

 2. Πκοιος σε εμπνέει ρε παιδίν μου τζαι γιατί?

Εν έχω συγκεκριμένο άτομο να με εμπνέει. Αναλόγως με την φάση μου. Και ποτέ δεν εμπνεουμε που άτομα συνολικά, βρίσκω χαρακτηριστικά ή ιδιοτητες τους που μ αρέσκουν, ποτέ ως σύνολο. Πχ έχει έναν πιανίστα, ο άνθρωπος εν απίστευτος, αλλά κατηγορείται για παιδεραστία, αίσχος I know, αλλά εν ο πιο σπουδαίος πιανίστας του κόσμου. Να σαπίσει στη φυλακή εν αντιλέγω, αλλά εν ίσως ο πιο σπουδάιος πιανίστας ever. So ναι θαυμάζω την ιδιότητα του αυτή, όχι τον άνθρωπο αλλά τον πιανίστα. Διά του λόγου του αληθές:


 και κάτι πιο εμπορικό: 

ή ένας άλλος που έχει κάτι χρόνια που μ αρέσει και ακούω τον συχνά εν ένας κωμικός. εν ωμός, αγενής, ναρκομανής, αλκοολικός, αλλά έχει ένα τρόπο σκέψης so original που μπορώ να τον θαυμάσω. Διά του λόγου του αληθές:

http://youtu.be/TDXqeFprcF0

 ή το πιο ενδιαφέρον αν δεν ασπάζεσαι τον αθεϊσμό :P: 

http://youtu.be/Q6Jd61-HA_Y

{RoAm says: kori en mou fkallei to safety mode pou yo youtube….! vasika en me kamnei sign in to youtube pou chrome…ma inta pou toutoi sior, sfazoun mwra stin kamera je en mou to annoiei?}

  Άρα θαυμάζω ή εμπνέουμε από ιδιότητες και όχι ανθρώπους στο σύνολο. 

Αλλα γενικά στην καθημερινότητα θα έλεα άτομα που σκέφτουντε, που κάμνουν πράματα συνειδητά, που έχουν τον “έλεγχο” της ζωής τους. Που ζουν, και όχι απλά να υπάρχουν. Άνθρωποι που τα καταφέρνουν μόνοι τους. Που έχουν άποψη εμπεριστατομένη, μπορεί να μεν συμφωνώ με την άποψη τους ή να την συμμερίζομαι αλλά αν έχουν ΛΟΓΙΚΑ επιχειρήματα τότε εν αξιόλογοι για μένα. 

 

3. Το ποιο ακριβό δώρο που σου κάμαν ( αφήνω το πάνω σου το interpretation του τί εστί ακριβό);

 Ακριβό. Χμμμ, αν μιλούμε για χρήματα ούλλα κείνα που μου δώκαν οι γονείς μου. Ανατροφή, σπουδές, στέγη, αυτοκίνητο. Αν μιλούμε για όχι χρήματα ούλλα κείνα που μου δώκαν οι γονείς μου, ανατροφή, αρχές, αξίες, σκέψη, δυο πλάτες να πατώ πάνω να κάμνω την καμπόση, εκπαίδευση, μόρφωση, εμπειρίες, και την δυνατότητα να σκέφτουμε μόνη μου, να επιλέγω μόνη μου και να κάμνω ότι θέλω-έστω κι αν δεν τους αρέσκει στην τελική εκτιμούν το. 

 

4. Έσφαξες τόσον κόσμο με τη μασιαίρα σου…που να σε πκιαν τζαι εν να ρτει η ώρα που να σε εχτελέσουν… Ποιό θα εν το τελευταίο σου ποτό με το διάβολο τζαι φαΐ?

1. Δεν πιάννουμε εγώ. 2. Δεν υπάρχει η θανατική ποινή στην Κύπρο 3. δεν υπάρχει διαβολος σου λέω! 

Αλλά έτσι άνετα tequila shots με λεμονι και αλάτι και ένα βοδινό φιλέτο μεγάλο με το αιματούι του. 

 

 Part 2

5. Ακόμα να καταλάβω σε ίντα χώρα εσπούδασες…φκάλλμε που τη μιζέρκα μου τζαι πε μου.

χαχα, εσπούδασα ελλάδα και μετά αγγλία! 

 

6. Θέλω να ρτει η Ππεγκυ πίσω. Ίνταλως τη φέρνουμε?

 Εγώ να δεις. Οι Πέγκες εν διάφορες. Αλλά η Πέγκυ Α εν έρκετε, μόνο αν της εύρουμε phd δακάτω. Νάκκουριν δύσκολο. Έχω 2-3 κείμενα με πεγκες, αλλά τα ευλοημένα εν τα τελείωνω να τα ποστάρω. 

 

7. Ποιο ήταν το πρώτο κυπριακό μπλογκ που εδκίαβασες? 

Του SKonte, ένα post που μιλά για cinema I think. 

 

8. Λαλείς ολτι αν γνωρίσεις αρκετό μπλογκοκόσμο, μπορεί να μεν νιώθεις άνετα να γράφεις…τελικά εγνώρισες κανέναν? ιφ νοτ, σου κάμνω τη τιμή να πάμε να φάμε που 2-3 μερίδες καρυδοκεφτεδάκια που το σουξου μούξου.

Όι όι, εν εγνώρισα κανένα. Αν και μπορεί να με καταλάβαν κάποιοι εν νιώθω άβολα. Ξέρω? Εξεκίνησε μέσω του μπλογκ να λέω ότι έχω μες τον νου μου, και άρκεψα να το εφαρμόζω και στον έξω κόσμο.Ίσως τελικά να μπορέσω να είμαι original at any time or place, ποιός ξέρει. Απλά έχει μιαν αλλα μαγεία η ανωνυμία, εν έσhιει?  Εθύμησες μου τα μελιντζανοπαφτά και θέλω τωρά, πφφφφ! 

 

9. Τελικά που τζείνους ούλλους που σε φλερτάρουν τζαι ´αρέσκει’ τους η κβαντομηχανική…έξερεν κανένας το Schroedingers equation?

Μπορεί να ξέρουν μπορεί και να μεν ξέρουν according to Schrodinger. :P

Όι μάνα μου, τίποτε. Ο άλλος μίσhημου ασχολείτουν με κβαντομηχανική που ενδιαφέρον και hobby-ο λογιστής τωρά. Αλήθκεια οι άντρες που κυκλοφορούν εκεί έξω-εν τραγικοί σε μεγάλο ποσοστό. Εσένα έχω σε στο twitter-εν κουβέντα του twitter τούτη. Χμμμμμμμμμμμμμμμμ! 

 

10. Που τ αλήθκεια εχτύπησες ταττού όταν σε έπκιαεν η κρίση? ίντα που ένει τζαι πού ένει?

 

Που τα αλήθκεια! Aνακάλυψα πράματα που εν έπρεπε να ξιάσω ποττέ (to ποττέ εν σχετικό, ώσπου να πεθάνω that is όπου τούτα ούλλα εν και ννα έχουν σημασία αλλά anw), εκτύπησα το να μου τα θυμίζει, εν μπορώ να σου πω τι ένει αλλά σημαίνει πολλά, εν σε εμφανές σημείο που κρύβεται εύκολα. Έχει ένα πολλά μικρό hint με στο blog αλλά πρέπει να ξέρεις γα να το καταλάβεις-so εν άχρηστο. Εν ούλλα hints μες το blog. Σκέφτουμε το επόμενο τωρά, life is too short, for me not to have another one!   

Και τώρα η δική μου ερώτηση:

προς τι το part 1 και part 2???

RoAm answers:

part 1 : περί ανέμων και υδάτων

part 2: more personal.

 

Thanks pras for arranging the game.

And thanks to you the readers, cos without you no journalist can survive in this bewildering world of lack of communication and mass media.

Σας αφήνω με τον αγαπημένο μου δημοσιογράφο:

Image

9 Responses to my funny Valentine Pikos-Apikos victim

  1. Πρασινάδα says:

    Χαχαχα τουτη η συνεντευξη σιουρα θα απογειώσει την καριέρα σου στο δημοσιογραφικό στερέωμα!! :))))

    Εγω ευχαριστώ για την συμμετοχή!! :)))

    • RoAm says:

      πρασινάδα, δεν θα το πιστέψεις! Μόλις τωρά έπκια ήμειλ ότι είμαι προτινόμενη για Πούλιτζερ!!!! Δεν θα ξηασω να σε εφχαριστήσω στην απονομή.

  2. dagger says:

    very nice indeed!!!!

    • RoAm says:

      thank you dear dagger. Να υπολογίσω ότι τζαι συ έσιεις τρόπαια που τα θύματα του dagger σου.

  3. Rania says:

    άρεσε μου που το εχώρισες σε part a & b!
    ενδιαφέρον απαντήσεις..

    • RoAm says:

      ε βέβαια, δια να ευκολήνεται το μμάτιν τζαι η ανάγνωση. Και ωσάν multifaceted person που είναι η βεατρίκη δεν μπορούσα να μην το κάνω.

  4. beatrix says:

    op! tsaaaaaaaak intalos to ejera heheheh! roam darling! orees erotisis! ekatsa eshionosa tes apantisis k estila tes! oste fantazese me me pinakes ologiematous a? :D twitter-buddy! xxxxx

    • RoAm says:

      Ο θεάρα twitter-buddy ανακάλυψες με :p κότζια μου clue σου άφηκα χαχαχα. Ναι ρε εν της μόδας ακούεις οι πίνακες που γιαίματα…! Εν νεν προχτές που σιεν ενας ταραμένος έκθεση στην Νέαν Υόρκη?
      Όσον για τον Tin-Tin….που επήα Βρυξέλλες ίσιεν παντού τα κόμικς του…έθελα τα ούλλα ούλλα ούλλλααααα

  5. beatrix says:

    tziaiiiiiii i love ten ten !

tsil to speak - comments

