ναμαστε μμμμμμμμμ

Ενιμπόρω εφκην η ψυσιή μου.

Κάμνω essay 1200 λέξεις για teamwork portfolio μισιημου.

Άισμε μάνα μου, έχω τόσα πράματα να δκιαβάσω, το τημγουορκ portfolio με εμάρανε. Βάλλεις μου το τωρά 5 μήνες πριν τα finals?! Θέλω να μάθω πκοιος καχυστερημένος κάμνει το timetable μας.

Κόμα στα μισά είμαι τζαι έγραψα ήδη 1200 λέξεις.

Προβλέπεται long night.

Τα νεύρα μου.

Νομίζω τούτη εν η τελευταία μαλακία που έχω να κάμω στο medical school.

Αν ποττέ κάμω κοπελλούδκια που θέλουν να ρτουν να σπουδάσουν ιατρική αγγλία δεν θα τ αφήκω. Να κάτσουν να βρουν έναν traditional programme με 0 μουσκουρούδκια. Τζαι μετά ειδικότητα θα παν να κάμουν στην Ινδία. Με e-portfolios, με reflections, με touchy-feely bullshit.

Αυτά.

Πάω να συνεχίσω το αυτομό-λυμαν.

Φιλάκι-α ρουφηχτά

RoAm.

α γαμώτο τζέρατο μου, εξεκίνησε να παίζει το αλάρμ του συγκάτοικου μου. Τούντο κοπελλούι να μεν μπορεί να το βάλει να παίζει η ώρα 6.10 το πρωί τζαι βάλλει μου το απόγευμα…Τζαι λύπει πάλε…αααα πάω να του δώκω μιαν να πάψει να υπάρχει παίζει

tsil to speak - comments

