The one where i am supposed to say smth bout me

Είμαι συγχισμένη…

Δεν ξέρω τί παίζει στο κόσμο των μπλογκς. Ως πριν 2-3 χρόνια ήμαστε εμείς τζαι μεις εν εχρειάζουνταν συστάσεις γιατί εμάθαμε λλίο πολλά ο ένας τον άλλο.

Οι παραπάνω ή εβαώσαν τα ή εν γράφουν ιδιαίτερα (see Φιρφιρής, Δρακούνα, Έλατο Χελιδόνι, Urban Tulip…).

Εγώ όμως δαμέ παλλούτζι. Consistency above everything eh?

Υπάρχει page με το the blogger που κάποτε τυχαίνει να τσιλλίσω απλά για να μελαγχολίσω νοσταλγικά τις ημέρες όπου ήμουν μια μικρή κυπραία φοιτήτρια στο Λονδίνο (06-09).

Μετά έκαμα ένα leap (of faith) τζαι άλλαξα κλάδον τελοσπάντων μετά που ετέλειωσα το BSc μου στην θεωρητική φυσική (don’t worry τζαι γω ξιππάζουμαι άμαν το σκέφτουμαι). Εξεκίνησα crash course medicine λλίο βόρειοανατολικά του Λονδίνου.

Image

Υποτίθεται τελειώνω το πτυχίο τον Ιούνη τζαι ξεκινώ δουλειά τον Αύγουστο αλλά πκιος ξέρει τί θα γίνει μέχρι τότε.

Χόμπι μου εν να κάθουμαι τζαι να μεν κάμνω τίποτε essentially.

Image

Είμαι εξαιρετικά ατάλαντη στη μουσική αλλά γρατσουνώ νάκκον τη κιθάρα, το τζουρά τζαι ότι άλλο έγχορδο ππέσει στα σιέρκα μου. Ακούω πολλή μουσική. {few all time faves: Διάφανα Κρίνα, Tindersticks, A. Iωαννίδης, Π. Σιδηρόπουλλος, Σ. Μάλαμας, Moonspell … what album would i take with me on a dessert island? ευωδιάζουν αγριοκέρασα οι σιωπές – ΔΚρίνα}

Λατρεύω τις μεγάλες μεγάλες πόλεις, το περπάτημα, το καλό καφέ τζαι τα ακριβά michelin εστιατόρια όπως επίσης τζαι το μαείρεμμα.

Αν ήμουν ακόμα Λονδίνο νομίζω θα ήμουν foodie hipster with my big Canon camera. Αλλά δεν, έτσι φορώ φόρμες τζαι πόψε έφαμε ινδικά που τον Ινδό πουκάτω σαν εθωρούσαμε το Die Hard 3 με τον συγκάτοικο μου (thank god twitter saved me when the gunshot scenes began – booooring). Όποτε περνώ που το Queensway, London  προσπαθώ να μεν δικλίσω πάνω στο δωμάτιο μου γιατί πάντα λούνουμαι τα κλάματα (ναι μες τη μέση του Queensway).

Image

Ποτζιμούμαι με τις πλείστες ταινίες…αν εκατάφερα να μεν ποτζoιμιθώ σημαίνει μάλλον άρεσε μου. Τα Hangover ήβρα τα εξαιρετικά αγχωτικές ταινίες τζαι εν εγέλασα σε κανένα σημείο.

Επίσης έχω πρόβλημα με τα βιβλία. Δκιαβάζω τες πρώτες 10 σελίδες τζαι μετά σταματώ έστω τζαι αν μου αρέσαν.

Νομίζω έχω αδιάγνωστο Attention Deficit but not hyperactivity disorder hahaha.

Εν έχω απώτερο στόχο στη ζωή μου, τζαι εν νομίζω να εγεννήθηκα για να γινώ φωστήρας κτλ. Αλλά προσπαθώ να κάμνω τζαι τίποτε selfless from time to time cos it feels and is good ( i know, so egoistical, right?- what is selflessness?).

Νομίζω αν έπρεπε να βάλω στόχο για κάτι θα ήταν να ανακαλύψω που έσιει τη καλλίτερη σιεφταλιά τζαι τα καλλίτερα σουβλάκια. (φυσικά δεν θα έλεγα όχι στη θεραπεία των leukaemias and lymphomas με απλά χαππούδκια σαν τα πανατολ χωρίς πολλές παρενέργειες, αλλά είπαμε δεν είμαι particularly smarty pants nor motivated nor competitive and nor particularly lucky for that matter).

Image    vs   Image

Διατηρώ μίαν στάση ζωής του “no stress, unless it’s 3 days before the exam”.

i do plan ahead and i do see a cup half filled and half empty but…im not panicking.

Image

Yes, everyday is almost certainly a FML day (unless it’s a Friday, Sat, Sun) but we ll get through this.

Α ναι, ευελπιστώ να κάμω ειδικότητα πας την αιματολογία but who knows… i might end up being a general practitioner in a small Scottish village in the middle of nowhere aka gamoshistos.

Άμαν πίννω τζαι γίνουμαι τσαλάτζι γίνουντε 2 πράματα

(1) αν είναι στην Αγγλία: φύρνουμαι του γέλιου τζαι εν μπορώ να σταματήσω

(2) αν είμαι στη Κύπρο: κλαίω με σπαραγμούς, στρατζίζω τζαι τρέχουν οι μύξες μου.

Εμ τί άλλο…κανεί ενεν?

Πρέπει να πώ τζαι κάτι για εμφάνιση απ ότι εκατάλαβα…

160cm, 52.6κιλά με τα 15 σίουρα στο κώλο τζαι τη ζάμπα.

Μονίμως αχτένιστη με σγουρό μακρύ μαλλί.

Μοιάζω με: Σρι Λανκέζα, Φιλιππινέζα, Κολομβιανή, Βραζιλιάνα κτλ. Τα πκιο κοντινά που μου λαλούν εν καμιά Ιταλία, Ισπανία. ( μάλλον εν επειδή εν ξέρουν τί εν η Κύπρος).

Έχω αστιγματισμό τζαι είμαι μύωψ.

Το δεξί μου πέλμα εν πκιο μιτσή μου το αριστερό κανά cm όπως επίσης και το αριστερό μου μιτσικουρτί δάχτυλο σε σχέση με τζείνο του δεξιού σιερκού.

Επίσης τωρά που το λαλείς έχω έναν cranial defect που εν είμαι σίουρη αν εν congenital ή αν την έφα ποττέ που μουν μιτσιά…νομίζω το μετωπιαίο οστό μου εν έκλεισε πολλά smoothly. Εν φαίνεται αλλά αν σε κάμω direct πας το μέτωπο μου νιώθεις το bump.  class entertainment for medic friends.

χμμμ τί άλλο παραδκιάνταλο πράμα έχω…αρκετά νομίζω.

(τζαι εκαταλάβετε τωρά ίντα που γινε…έβκαλα το βιβλίο της νεφρολογίας αλλά ξαφνικά αθθυμηθικα ότι πρέπει να γράψω ποστ…)

7 Responses to The one where i am supposed to say smth bout me

  1. Anonymous says:

    Μπαίνω απλά για να πουλήσω πνεύμα και να πω ότι ο τίτλος είναι reference στη σειρά “Friends”, όπου κανένα επεισόδιο δεν έχει τίτλο και οι φαν για να τα ξεχωρίζουν έλεγαν “The one with…”. Η ιδέα αρεσε στην εταιρεία παραγωγής και υιοθέτησε αυτό το σύστημα και επίσημα. Πνευμα sold.

  2. RoAm says:

    αρέσκει μου άμαν πουλούν πνεύμα (άμαν έχουν κάτι να πουν δηλαδή όι απλά επειδή εν fucking annoying pricks id like to punch). Ομολογώ δεν ήξερα ότι εξεκίνησε που τους φανς τούτο!
    thanks for the info.

  3. Rania says:

    εγώ έμεινα στο οτι έχεις urticaria (άσχετο απο άλλο ποστ)!!!! its such a weird condition…έχω μεγάλη απορία γιατί το παθαίνει κάποιος!

    • RoAm says:

      εμμμ να σου γράψω καλέ αφιερωμένο ποστ για τες αλλεργίες τζαι την ουρτικάρια, νο προπλεμ. Να τελειώσω τωρά τούντο essay που χω τζαι μετά γίνεται???

      • Rania says:

        ε οχι να σε ξαρκώ (μην σε καθυστερώ που λένε και στα χωριά!) που τα essays σου!

  4. εγω παντως επιβαιβεωνω τα οσα περι εμφανισης! πρεπει να σου πω οτι μοιαζεις πολλα της μανας μου! τζε τζινη φιλιππινεζα μοιαζει! χαχαχ :p

    • RoAm says:

      Ρε μιτσόστομε, αντί να πεις ότι είμαι μια θεότακκα γκόμενα που παρπατά τζαι ππέφτουν τζαι αντρες τζαι γεναίτζες στο δειν μου λαλείς μου ότι είμαι φιλιππινέζα???
      Νεξτ τάιμ θα ρτω με ισιωμένο μαλλί τζαι τα χιπστερικά μου ρούχα τζαι φάτσα ντάξει?

tsil to speak - comments

