5th anniversary: happy tsounniasi

Έναν σάμμαρι για το τί θέλει να πει αυτό το ποστ:
Θυμάστε πριν 5 χρονια που εκλέξαμεν πρόεδρο τζαι οι απανταχού φοιτητές εκάμαμεν μίαν ωραιότατη κάθοδο προς την μαμά πατρίδα δια να εξασκήσουμε το ιερό δικαίωμα του ζωγραφίζω πας το ψηφοδέλτιο τζαι σύρνω το.
{Η αλήθκεια να λέγετε ήμουν άμυαλη τζαι ανώριμη, τζαι αντί να ψηφίσω άκυρο εψήφισα έναν που τζείνους ούλλους τους αμπάλατους. ( doesnt take a phd to guess τί εψήφισα…but never again, Praxoulla from now on αν ψηφίσω ποττέ ξανά φάτσα).}

Τέσπα μετά τη δεύτερη κυριακή ήρτεν τζαι η δευτέρα κτλ. Εξεκινησα να φκάλλω κάτι κότζινα σκατούθκια ποτζί ποδά που με εκνίχαν. Εκάμναμε τζαι χάζι με τους φίλους που ρταν να επισκεφτούν τζέιντο weekend…επήαμε τζαι τζίμμυ – επέρασα μιαν εφιαλτική νύχτα να σκέφτουμαι άμπα τζαι είμαι αλλεργική στο χόρτο…! ( εν είμαι έτσι φορ δε ρεκορτ).

Μες τζειντην εβτομάδα , που oh dear, είχα φτάσει τον πάτο να σκέφτουμε τί σκατά θα κάμω με τη ζωή μου, ένιωσα ένα τεράστιο urge του ότι αν δεν κάμω medicine εν θα κάμω τίποτε άλλο. Κυριακή πέρνω την απόφαση να το ανακοινώσω στους γονιούς μου.

Τζαι guess που επεράσαμε τα ξημερώματα της Δευτέρας με τη Jo τη συγκάτοικο…
A+E στο st Marys…oh yes jiame pou gennoun oi prigkipisses je oi vasilisses.

τέσπα μετά από 325 διαφορετικά consultations με 110 ειδικότητες σε 3 χώρες, απεφάνθει πως πάσχω από μαλάκυνση εγκεφάλου χρόνια ιδιοπαθή ουρτικάρια ie allergy hives but without an allergen.
I d like to think of it as being allergic to myself or to some mysterious power that surrounds me.
In the meantime είχα παιχτεί που την αβεβαιότητα του ” am i gonna live with malazavragka for ever? And what are the possible illness causing the hives?”.

Μπορώ να πω ότι σίουρα εν ήμουν depressed αλλά σίουρα ήμουν angry.
Πώς μπορείς να μου κόψεις τα σουβλάκια χωρίς να είμαι γυρισμένη? εν γίνεται…Εν νεν μες τα πλαίσια του λογικού.

Άσε που in the meantime έκαμα ότι αναλυση υπάρχει under the sun, που ήταν εξαιρετικό training για το medical school που τελικά εξεκίνησεν a year and a few months later.
Complement? Antiocardiolipin antibodies? Wtf man…!
Τούντα τεστς δαμέ εν θα τα επαράγγελα ποττέ εχτός τζαι αν έθελα να κάμω confirm έναν diagnosis που βασικά θα είχα ήδη διαγνώσει που πριν σχεδόν μόνο που τη κλινική εικόνα.

Τέσπα τζείνον που έτρεμεν ο εγκέφαλος μου ´ηταν να μεν είχα συστηματικό ερυθροματώδες λύκο aka systemic lupus erythematosus ( αν το ήβρα σωστά στα ελληνικά να μου κλέψουν τες ελιές τες τσακκιστές που χω μες το ψυγείο).
Φυσικά δεν είχα κανέναν από τα διαγνωστικά κριτήρια { αχ oxford handbook μου πού ήσουν όταν η μαστόρισσα σου σε εχρείαζετουν} αλλά εστέλλαν με που ρευματολόγο σε ρευματολόγο. ( έκαμα καλό μάρκετ research τουλάχιστον)…
Άπαναγία μου τωρά που το λαλεις επήα τζαι αιματολόγο. Oh my god. Μεγάλη συγκίνηση.
Λαλείς να μου κάμνουν τζαι μένα μια μέρα refer άσχετα πρ´αματα τζαι να πκιερ´ωνουμαι για να λαλώ ” ε ναι να κάμουμεν καλό, έναν full blood count με έναν differential των white cells…, γιατί ως γνωστόν στις αλλεργίες μπορείς να βρεις ψηλά eosinophils τζαι α ναι 50 ευρώ”

Τραγικό αν σκεφτείς ότι εν αλλεργιολόγο που έθελα…

Τέσπα, επί αναμιση μήνα έτρωα μαρόυλλι, ρύζι τζαι κοτόπουλλο βασικά… Εγίνηκα 46 κιλά σε κάποια φάση. Ήταν πολλά ωραία, i was floating like a feather αλλά που το πόσον εφανήκαν τα παΐδκια μου εξύπνουν τζαι επόνουν άμαν έππεφτα πλευρό…!

Τέλος καλό όλα καλά, im not dying, i can eat whatever i want apart from perhaps enormous quantities of red wine and yellow cheese αλλα been there done that τζαι εν έπαθα τίποτε.

Αλλά οι κνιστερές τσόυννες όποτε μου κάμουν ντου, αποσυντονίζουν με… Κνισμός παντού, πόδκια, σιέρκα, φάτσά… Ειδικά αν φκουν σαν τζοιμούμε την άλλη μέρα ξυπνω τζαι εν σαν να τζαι εν ετζοιμήθηκα.
Τζαι μερικές φορές επριστήκαν τζαι τα σιείλη μου τζαι τα μάθκια μου… Έτσι αναγκαστικά εν κυκλοφορώ αμαν γινει τίποτε έτσι…. Εχτός τζαι αν είμαι σε τέλια γάμησε τα mode. Ή κάποτε νίωθω να έρεξεν το τρένον που πάνω μου πριν πάθω massive tsounniasis , βράζω, κρυώνω, αρθραλγία. Ούλλα τα καλά του inflammation που εν τούτα που ώρες ώρες ανησυχούν με ότι εν κάτι inflammatory τζαι nobody is picking up on it. And then i come to my senses τζαι σταματώ να προσπαθώ να δημιουργ´ησω το the RoAm syndrome τζαι επιστρέφω στο ότι πάσχω από το medical student syndrome ( που ότι δκιαβάζεις έσιεις…ας πούμε σήμερα είμαι σίουρη ότι επειδή εν κατουρώ 15 φορές την ημέρα θα πάθω renal failure ως τα 30 μου τζαι στα 33 θα β´αλω αγγελία σε κινέζικη εφημερίδα ” αναζητείται sexy working kidney που vegan αγρότη στη μέση του πούποτε “).

A φέτος εκατάφερα να λύσω το μυστήριο του ” massive tsounniasis post airplane travel”.
Κάθε φορά που ταξιδεύκω ώσπου να φτάσω στο αεροδρόμιο του προορισμού εγίνουμουν πουά τζαι πριν να πω ” γεια σου μάμμα” ελάλουν ” γαμώ τη ράτσα μου τζαι τη γενιά μου, πάμε σπίτι να κνιστώ με την ησυχία μου”
Όταν επέστρεφα το καλοτζαίρι που την Αθήναν ήρτεν μου η επιφύτισης…πάντα βαστώ backpack που εν 5 κιλα και η πίεση που ασκεί πας τους ώμους μου για 1-2 ώρες εν αρκετή να κάμει release histamine παντου. Επήρε μου 4 χρόνια του figure out but nevermind.
Και ναι υπάρχει subgroup από ουρτικάριες που είναι pressure related ( πληροφοριακά έσιει τζαι exercise induced, cold induced…)

Και έτσι μετά από αυτό το brief summary ( you can find the relevant kopsofleve- en na autoktonisw twra posts in the archives) μπορώ να συνεχίσω…..

Μετά από αλόπως 6 μηνών και βάλε απουσίας των αγαπητών τσόυννων εξύπνησα με έναν widespread κνισμό. Φακ δις shit. Τα πόδκια μου σε μια ώρα εφκάλαν λλιλες τσουννούδες τζαι μιαν τεραστίων διαστάσεων.
Επανικοβλήθην η αληθκεια….
Γιατί αμαν ξισυνηθίσεις το κνισμα…εν πολλά βασανιστικό όταν ξανάρτει…τζαι δεν έχω στο Μπέρι λιγην methylprednisolone που ξέρω ότι μπαμ τζαι κάτω κάμνει τες bye bye μωράκι μου φευγάτον. Ήπκια έναν αντισταμινικό που δεν με πολλοβοηθά αλλα νταξει thank goodness ως το απόγευμα ήταν gone with the wind.
Yayyyyy
Ήταν να παιχτώ αν έπρεπε να στέκουμε στο Α+Ε να θωρώ ασθενείς τζαι η μόνη μου έννοια να ήταν να πάω να φκάλω τες πέτσες μου στο κνίσμα.

btw, ίντα τραγικό να έχω μπροστά μου infinite supply φαρμάκων τζαι πιλέ μου έναν normal saline να το κάμω moisturising eye drops εν μπορώ να χρησιμοποιήσω…!

Ps: Κούμερς εν δικαιούσαι να με περιπαίζεις για τζειντην ημέρα που επήαμε baboo τζαι εγίνηκα παράπλασμα σε 15 λεπτά ντάξει???

Ps2: itching is very interesting in terms of physiology. But why does it exist? I can understand pain as a warning sign, but itching?

Moral of the story: ehmmm when life gives you lemons, return the lemons and ask for oranges?
Βασικά εν έσιει μοραλ εχτός που ότι πρέπει πάντα να πηαίνετε να θωρείται αιματολόγο αν έσιειτε τίποτε, ειδικά αν εν γεναίκα στη Λευκωσία σε 15 χρόνια τζαι λαλόυν την RoAm.
And say say sayyy say the password (roam365) τζαι θα σας κάμω refer στη σωστή ειδικότητα χωρίς να περ´ασετε που 125 ειδικότητες ( τζαι πλυν 200 ευρώ) ( τζαι πριν σικκιρτήσετε) τζαι χωρίς να χρεώσω.

Pale sentoni post… Whats wrong with me… Prepei na varkoume polla lately.
Ate bye,paw na synexisw me nephrology and the nephrotic syndromes ( mamma mou, elpizw na men katurisw je na en afroullenia ta pishia mou giati tha balw pou ta twra tin aggelia sto china times). For your information: frothy urine = proteinuria which if more than 3g a day = nephrotic syndome.
Probably commonest in children ( minimal change disease) – treat with steroids and most likely to respond with no residual dysfunction. Everyones happy including the cypriot mother.

Ate bye pounta sovara twra.

10 Responses to 5th anniversary: happy tsounniasi

  1. vanilla says:

    έχω κι εγώ κάτι τέτοιο, όχι τόσο έντονο όμως.. αλλεργίες ανευ λόγου, ή σε κάτι που δεν έχω εντοπίσει anyway.. μάλλον ατοπία είναι. βγάζω κόκκινα εξανθήματα και μερικές φορές ξυπνώ με πρησμένα χείλη ή μάτια ή και ολόκληρο το πρόσωπο (ευτυχώς σπάνια).. αυτοδιαγνώστηκα με ‘κνίδωση’ (typical medical student syndrome) και κάθε φορά που το παθαίνω κατεβάζω κάτι χαπάκια αντισταμινικά για λίγες μέρες και θεωρώ ότι αυτοθεραπεύομαι.
    α, και το σωστο στα ελληνικά είναι ‘συστηματικός ερυθηματωδης λύκος και σε συντομογραφία ΣΕΛ).

    • RoAm says:

      Χαιρετίζω συνοδοιπόρισσα!
      Ατοπία…χμμμ hay-fever, eczema and asthma. Έσιεις τίποτε που τούντα 3? Πρησμένα χείλη κτλ παραπέμπει σε πκιο αγγειοοίδημα κατάσταση που technically εν λλίο φοϊτσιάρικο γιατί you never know πότε εν να πάει νάκκον πκιο κάτω…τζαι μπαμ επήεν ο αεραγωγός. Πολλά far fetched scenario αλλά είπαμε you never know. I wouldn’t act (i.e. turn up at A+E unless i had a swollen tongue really…).
      Ναι ιδιοπαθής κνίδωση εν το label που πκια που τον αλλεργιολόγο τζαι νομίζω ταιρκάζει απόλυτα.
      Η μαλακία εν ότι όσα αντισταμινικά τζαι να κατεβάσω άμαν πω να φκάλω εν με σώζει τίποτε άλλο εχτός που λλίην κορτιζόνη.

      Ξέρεις ίντα που σκέφτουμουν…mast cell stabilisers e.g. cromoglycate μπορεί να εν worth to try αλλά i can’t deem it as necessary.
      Interesting huh? (τωρά που το λαλείς έναν pubmed search θα το χτυπήσω).

  2. Dreamer says:

    τζιμης…!! <3 o καθενας οτι θελει συγκρατει που την εκθεση τουτη εννε; :p

    • RoAm says:

      pou en na sas valw diagonisma me erotiseis pou ta posts tou mina inta pou en na kameis??? En na 8eleis gero revision gia na to peraseis. Gi auto na dkiavazeis to ka8e post 2-3 fores je na pianeis je notes hahaha!
      Kalan eftases ton jimmy? Enomiza isoun mikroulis… :p

  3. Cake says:

    Ήταν τεεελειααααααα!!! σκεφτουμαι το ξανα τζαι γελω…αχχ όποτε εν νιωθω καλα θα το θυμουμαι

    υ.γ οταν ερτεις κυπρο παμε bamboo?? pleeeaaaseee??? hahahaaa

    • RoAm says:

      no comment. Apla na sou ypogrammisw, na kamw bold je italics oti peripaizeis enan plasma arrwsto. Antis pou eprepe na me frontiseis je na me peri8al4eis je na mou peis “ap edw k sto e3is 8a trwme mono ryzi gia na men 3anafkaleis tsounnes” 8eleis na me 3anapareis?! Ntropi sou! Tsss. Btw…en eimai egw i fili-fidi nta3ei? Eipame, agapi me ftera.

  4. κορη παναια μου, οδυσσεια ολοκληρη. ευτυχως εισαι καλα τωρα.!

  5. Anonymous says:

    OMG it’s been 5 years pelle poso gliora pernun ta xronia???vasika ime pleon siuri oti emina sta 17 mas.. miss ya lots

    • RoAm says:

      Hmm i am indeed puzzled by whom has sent the above comment.
      I guess i know you and we are friendies?
      Koila is that you?
      Pap is that you?
      bambino is that you?
      (im guessing to pelle it’s a clue…nope).
      Je im sure i am missing you loads too.
      Awww.
      Je egw sioura emeina sta 17 mou. Not a day older! haaa

tsil to speak - comments

