σε είδα…τωρά η προτομή. χααα.

όπως είπαμε τζαι εξαναείπαμε και όπως έχει γράψει ένας μεγάλος ποιητής της εποχής μας…

χριστούγεννα χριστούγεννααα ευτύχισμένα δεν γίνονται, δεν γίνονται χωρίς εσένα.

Αφιερωμένο φυσικά στο συγγενολόι, ναι, τούντους ανθρώπους που κάποτε βλέπεις με συν-κ(ο)ί(μ)νηση και ρίγος (μεν σου πω τζαι σύγκρυο) οσάν σκέφτεσαι ότι έναν μεγάλο ποσοστό του γενετικού σου κώδικα εν το ίδιο…

Έχουμε πλέον αποχτίσει λλίο πολλά ικανότητες ισάξιες της θκειας μας της Πυθίας (είπαμε…untained ancient greek dna), και ξέρουμε τί θα τραβήσουμε σε κάθε ματς του σπορτ τραπέζωμα.

{Η έδρα φακκά γυρούς αφκορς. Ευτυχώς εκόψαμε τα home games που τον τζαιρό που έκλεισα τα 15-16 τζαι απαγόρεψα τους τα τραπέζια τα φώτα. }

Οι παίχτες λλίον πολλά αναλλοίωτοι…είχαμε μιαν αλλαγή τζαι μετά μιαν κότζινη κάρτα σε έναν θείο αλλά  whatever.

The players:

Ο θείος που εν μιλά πολλά (ο αγαπημένος μου), η θεία που φορεί glitter ακόμα, η θεία με το κρουσμένο μαλλί, ο ανηψιός που ακόμα εν είμαι σίουρη αν ξέρει να μιλά τζαι ας εν τζαι 2-3 χρόνια πιο μεγάλος μου, η ανηψιά που συμπάσχει τζαι σαν σηκώνει το ποτήρι με την κόα-κόλαν θωρεί το σιέριν της τζαι σκέφτεται που πκιαν φλέβαν να ξεκινήσει το κόψιμον…

τζαι φυσικά το χάιλαιτ νούμερο 1:  η γιαγιά που έσιει λαδκιασμένα σιέρκα αφού πριν 5 δευτερόλεπτα εδοκίμασεν για 2342η φορά τα διάφορα φαγιά τζαι θέλει να με αγκαλιάσει.

Το χάιλαϊτ νούμερο 2: ο παππούς που ακόμα και μετά που 25 χρόνια εν μας εξεχώρισε εμένα τζαι την αρφή μου…!

Χαίλαΐτ 3: Ο άλλος παππούς με θωρεί, με ακούει αλλά “αν δεν ήταν το κόμμα τωρά ήταν να πεινούμε τζαι ήταν να είμαστε έρμαιο των κεφαλαιούχων” (ευτυχώς που εσιει τούντα deficits γιατί ήταν να πάθει εγκεφαλικό αν ήταν updated που τες ειδήσεις των 9)

4: η άλλη γιαγιά με ηθικόν ακμαιότατον που απολαμβάνει την σύναξη σαν να τζαι είμαστε βραζιλιάνικον. Ανυπομονώ για κανά τριχομάλλισμα για να ξεκινήσει τα “είσαι μια σκρόφα εσούυυ” “δώστης ρααα, δώστηςςς”.

Σε κάποια φάση εν να φέρω εις πέρας το σχέδιον μου, τζαι θα πκιώ κανά που τζείντα λικέρ τα ληγμένα που έσιει η γιαγιά χάιλαΐτ 4 – αλόπως en που το 80- , πέρκι έχω κανάν τριππούδιν τζαι δω ότι είμαι στην Καλιφόρνια τα 60ς τζαι είμαι η φιλενάδα του Jimmy του Μorrison ή καταλήξω στο νοσοκομείον όπου θα έσιει λλίην γαλήνην τζαι ηρεμία.

Ο παππούς με το σφυροδρέπανο = χάιλΐτ 3, έσιει τζαι μιαν προτομή τζιαμέ που εν τα ληγμένα πράσινα λικέρς…πώς εν τζείνη του θκειού του πατριώτη της Δρακούνας…την ίδιαν αλλά την αντίθετην.

Και έτσι η προτομή μετά από τόσα χρόνια ετάραξεν που τη θέση της για να με κάμει entertain.

Εγώ εν είχα όποιεσδήποτε σκέψεις δια την άνανδρη απαγωγή της μιας τζαι ο Λένιν εν νεν τόσο πόπκιουλαρ όσον κάτι άλλοι – see che guevara – στις τάξεις της αρ(χ)ι(υ)στερικής νεολαίας της αριστεράς έτσι εν νομίζω να μου απόφερεν αρκετά κέρδη έτσι ώστε να καταφέρω επιτέλους να γοράσω σπίτι στο South Kensington, άτε πιλέ μου  πίσω που την Bond St.

Lenin pop-art wannabe

Lenin PRoTOMI and semmedaki and ancient wired telephone of the laos: original installation –  pop-art wannabe

gia tous klassikous typous

gia tous klassikous typous yparxei kai se kanva

Φαίνεται όμως ότι η δική μας προτομή ξεσκονίζεται κάθε φτομάδα από την αγαπημένη Αννούσκαν από την Σρι Λάνκαν – μάχουμαι να κανονίσω την κόρη της του παρέα μου που εν που την πρωην βασιλικήν/ whatever οικογένειαν της Σρι Λάνκας τζαι τωρά σαν άξιος γόνος κάποιου significance σπουδάζει εις τα Κκέι-πριτς.

Κάτι μέσα μου βαθιά όμως λαλεί μου ότι τα προξένια δεν θα πετύχουν τζαι η Αννούσκα θα συνεχίσει να τρίφκει την μούττη του Λένιν…(τζαι μεις το τζίνι του Αλαντίν πέρκι πραγματοποιηθουν οι ευχές μας  – αέριον/οξαποδω η τρόικα/ξέπλυμμα this way yes please thank you ).

Till then, οι κούμμουνοι μπορούν να χάσουν τον ύπνο τους, οι εθνικοσοσιαλιστές να σκαρφιστούν πώς άλλοσπως μπορούν να ξεζουμίσουν τον πόχο για επιστροφή στα σπίθκια μας/σας/τους/what spithkia? , οι πραξικοποιηματίες/φασίστες/δεξιοί να ποτυλίξουν τις Ελληνικές σημαιές τζαι να τες πλύννουν – σιερώσουν (το extreme ironing εν άλλο επισόδειο- behave yourselves for now) για την επική νίκη του νίκαρου με το έλκος (που το h. pylori οξά που το C2H5OH?) οπου θα φέρει το κοινωνικό φιλελευθερισμό που χρειάζεται η μικρή μας πατρίδα για να πετάσει στ΄άστρα.

καμπποουυυμμμμ

 

ps: θενξ φορ δε άις ττι, ήταν καλλιτερο που ότι επερίμενα.

3 Responses to σε είδα…τωρά η προτομή. χααα.

  1. RoAm says:

    Πάντα μπροστά που την εποχή σου ρε Αργινέ. Εν η ίδια η προτομή μας? Εσένα φαίνεται μου λλίον πκιο αγριόφατσα με πκιο αποφασιστικό βλέμμα.

    • ΕΡν το ίδιο κοπέλλιν αλλά εσένα γέρνει νάκκον τη κκελλέ του τζιαι εμένα έχει το γενούδι πιο μουττερό…

tsil to speak - comments

