Το πρώτο ΠΣΚ

Αγαπητοί μου αναγνώστες σας χαιρετώ και πάλιν από τον τέλειο μου καναπέ. { που εν να φύω που τούντο σπιτούιν θα τον πάρω μαζί μου}.

Το ΠΣΚ που μας πέρασε ήταν καταπληχτίκ με όλη τη σημμασία της λέξεως.

Παρασκευή νύχτα εξεκινήσαμε με pub δίπλα στο ποταμό. Είχα όρεξη τζαι για pub food…πόμπα φάση. Πάμε τζιαμέ…η ώρα 927pm σας παρακαλώ εν είσιε φαϊ ενώ κανονικά έσιει ως τες 10. Ο καθυστερημένος ο σερβιτόρος λαλεί μου ‘εεε ελειψε μας το φαϊ επειδή ήρτε πολλής κόσμος να δει το opening των Ολυμπιακών’. Σιοκ, ταμπλάς, πείνα γκρρρ το στομάσιη μου …ΤΙ ΕΝΝΟΕΙΣ ΑΚΡΙΒΩΣ?! Επειδή ήρτεν ένα τσούρμο που Εγγλέζους τόπακες να δουν τηλεόραση στο παμπ σου επειδή εν έχουν έσσω τους μπας τζαι πκιερώσουν tv license εν εσιει φαϊ να φάω?!?? Πιλέ μου nachos ρε φιλε! Τελικά έπηα μιαν βραστή μπύρα τζαι τσιπς τζαι έσκασα. Εγυρισε μου αααα. Έθελα να κάμω τελετράνπορτ στην Babylon για chicken tandoori τζαι ΚΕΟ. 

Τεσπα, ήρτεν τζαι ο buddy μου που Λονδίνο πιο αργά αλλά επειδή ήταν φυρμένος εν ακολουθήσαμε για σινεμά. { ίντα ξέρω εν θα το δω το Dark Knight}. 

Αλλα όταν αράξαμε στο καναπέ είδαμε έναν με την Zellweger…(!). Μετά εφιλοσοφήσαμε as usual τζαι νάννυ.  Πότε θα γίνει τίποτε άλλο μεταξύ μας εν ξέρω. Εσύγχισε με, εσύχγισα τον εκάμαμε τα you know what. Αλλά νομίζω εμέιναν μου officially αλόπως μόνο 3 φίλοι μου που εν εκάμαμε snog που λαλούν τζαι οι εγγλέζοι. Αλλο λλίον να εν μες τα requirements μου για male friends. Α τζαι τελικά εψήσαμε ποτζείντες πιτσούες του sainsbury’s για dinner ( μόνο εγώ θέλω 5 για να νιώσω ότι έφα?! ).

Tέσπα,επόμενο πρωί ήρτεν ο πρώην -αλλά και νυν- συγκάτοικος του buddy, ο Ξανθόψειρας, να φορτώσουν τα πράματα τους που αφήκαν στο σπίτι μου για να τα μετακομοίσουν στο νέο τους σπίτι σε ένα προάστιο στο Λονδίνο. 

Το μεσημέρι είχαμε bbq gathering για τα γενέθλια του pc. Ο pc τωρά μινίσκει με μιαν γεναίκα 50πόσων χρονών αλόπως που νοικιάζει τα δωμάτια της σπιταρώνας της μες τους κάμπους σε καημένους σαν εμάς που εν έχουμε σπίτι. Το Σεπτέβρη ο pc λαλεί θα μένει στο hospital accommodation μέχρι και το τέλος της χρονιάς. Ίντα chance να αντέξει? Τέσπα. Επαίξαμε badminton στο γρασίδι σαν άλλες αγγλιδούλλες αλλά μετά εστοτσιάσαμε του μουσακκά τζαι των waitrose sausages and burgers.

Image

Κάπου εκεί την έκανα για το τρένο στο Λονδίνο.

Επήα στις παλιές μου γειτονιές…έπια notebooks που το Muji των Whiteleys τζαι εκατευθηνθηκα προς Kensington gardens. Ένεκα Ολυμπιακών το αγαπημένο μου ρώσσικο rock band ( yeh i know, how unlikely na xw ‘agapimeno rossiko sygkrotima’) ήταν ένα που 3 συγκροτήματα που θα επαίζαν σε ένα ρώσσικο φεστιβάλ. Μεγάλη χαρά. Δεν περιγράφετε. Τελευταία φορά είδα τους πριν 10 χρόνια…jeeeeezzzz. 

Τζαι guess what, ξαναχουν συναυλία τες 7 του Σεπτέβρη Λονδίνο. Yay!

{ναι πάω μόνη μου σε συναυλίες που εν μιλώ τη γλώσσα των διπλανών μου τζαι εν καταλάβω τί λαλούν τα τραούδκια…pure bliss }.

Μετά επήα στο προάστιο στον buddy μου γιατί εθέλαν βοήθεια στο ‘setting up our new home’.

Την Κυριακή, a Tesco later, το σπίτι είναι σχεδόν έτοιμο για τρελλά ππάρτι {επιάμε καθαριστικό χαλιών, no worries}.

Image

Και μετά έπια το πικρό τρένο της επιστροφής, με μόνη σκέψη το πόσο θα θελα να εξαναζούσα στο κέντρο του κόσμου { αχ Λονδινάκι μου}.

Λονδίνο πάντα κάτι έσιει να κάμεις που να σε ενδιαφέρει (εν τζαιν ότι έφα το Κέιμπριτζ με το κουτάλι π.χ. εν επήα ας στο μουσείο του Κέιμπριτζ αλλά εν με κόφτει, boooriinnnggggg, κούζες τζαι χρυσαφικά means nothing to me}.

 

tsil to speak - comments

