guyz έχω βάιβα

Ομιτζι τζαι τα λοιπά

Επήαμε με την νεα φιλενας που ήμουν σίουρη θα σιεν βάιβα σημερα κάτω να πιούμε καφέ πριν τσιακκάρουμε το board για τα βάιβας. Για να καταλάβετε την ασχετοσύνη μου ενόμιζα ότι τα νούμερα ήταν ναν στο νοσοκομείο αλλά τελικά η φιλενάς είπεν ότι εν στο παθόλοτζι παθόλοτζι όι το άλλο παθόλοτζι.

Γκάιζ…έβρεσιεν. Εγινήκαμεν σουππί…τζαι είπα της ότι πόψε θα κάμνουμε ερωτήσεις για πράχτις αν μια έσιει βάιβα. Εγώ 100% ήμουν σίουρη ότι εν είχα βάιβα γιατί στο έσσει ππέιπερ τα 1 στα 5 που γραφα ήταν πατάτες.

Παιδκιά φτάνουμε τζιαμέ…ήταν μια κολλούα Α4 πας την εξώπορτα…τζαι φακ…είδα τον αριθμό μου. Δηλαδή εν ήμουν τζαι σίουρη γιατί εν τζαι ετσιάκκαρα τον ξανά που τες 3 φορές που τον έγραψα μπροστά στα ππέιπερς…τζαι οπβιουσλι  εν επερίμενα να χω βάιβα έτσι εν είχα την κόλλα μαζί μου…η φιλενας δυστυχώς δεν ήταν πας τη λίστα. Απλά έθελα να ανοίξει η γη να με καταπιεί. Έπιαν με ο πανίκκος. Εν έξερα τη να κάμω…να γελώ, να κλαίω που πάλε θα εθώρουν το παθόλοτζι…ήρτεν μου τζαι λλίη αναγούλα τζαι λλίος στομαχόπονος.

Φάακκκιν ‘έλλλ.

Πάμε σταρπαξ πιάνω το σόγια καπουτσίνο, κάμνουμε ντου στο λάιμπραρι του κολλεγίου της φιλενάδας, συνάουμε ένα relevant βιβλίο τζαι ερκούμαστε σπίτι…Μετά που λλίο είχα το already boooked blood donation. Πέρφεχτ ττάιμινκ όπως πάντα τούντο πρόγραμμα μου. Τέσπα λαλώ ιτς κκάρμα. Ως η ώρα 8 ήρταμε σπίτι επιάμε σάιπρους κεπάπ τζαι εξεκινήσαμε τες ερωτησούλλες. Εννοείται είδαμε τζαι λλίον το γούελκαμ φρντς ττου σάιπρους, πατάτες αντιναχτές κτλ.

Εν είμαι έτοιμη τζαι επιμένω ότι δεν αξίζω το distinction αλλά whatever.

Αλλά…τζίζους κράιστ σούπερσταρ…ίνταλως εκατάφερα να ρτω στους τοπ 30 του παθόλοτζι του κκέιμπριτζ εν ξέρω…αν εν η τύχη μου αύριο να φύω με distinction …ε άτε εν τύχη. κανένας μας εν νεν καλλίτερος που τον άλλο…ίσως να πρέπει να συνεχίσω να φυτεύκω πατάτες???

ακόμα νιώθω ότι είμαι γκεστ σε τούντο πανεπιστήμιο τζαι ότι απλά i jump through its hoops για να πιάσω το mb bchir τζαι να φύω. ποττέ εν ένιωσα παρτ του όλου συστήματος..

Έτσι που τ αλήθκεια…ο μόνος λόγος που μπορώ να σκεφτώ γιατί να φκήκα πάνω που 70 % εν τα mcq/emq…

anyhow

το ποστ εγράφτην με σκοπό να σας θερμοπαρακαλέσω να στείλετε όλην σας την θετική ενέργεια τζαι αγάπην η ώρα 10 κύπρου με 1045.

peace

8 Responses to guyz έχω βάιβα

  1. Nonis says:

    positive vibes coming your way….

    more positive vibes….

    good luck…

    and all this shows that hard work pays after all… ( i hope…) :p

  2. Ænima says:

    good luck!!!!

  3. blacksheepsays says:

    καλή επιτυχία!!! :D

  4. Invictus says:

    Ντάξ, επειδή βιάζεσαι για το ππόζιτιβ ένερτζι, έλα καμπόσον τζι εξηγάς μου άλλην ώραν τί εν το βάιβα (εν τζαι έσιει καμιάν σχέση με το βάι βάι βάι που λαλεί ένα λαϊκό άσμα οξά εν απλή συνωνυμία?)

  5. Φουρνοφκιος says:

    Καλες επιτυχιες!! :)
    *εννα μας πεις τι εν το βαιβα ενεν;

  6. Noor says:

    Βάιβα είναι η προφορική εξέταση, guys…
    Ένα από τα πιο «αξιαγάπητα» χαρακτηριστικά του Κέιμπριτζ είναι ότι όσο και να μείνεις εκεί, δεν θα νιώθεις ποτέ ούτε ότι ανήκεις, ούτε ότι αξίζεις να είσαι εκεί, κατ᾽ακρίβειαν σου δημιουργείται η αίσθηση ότι απλά ακόμα να πάρουν είδηση πως δεν είσαι έξυπνη ή ότι απλά «εγέλασες» τους.

  7. cake says:

    Ahem…opws to perimena. Eisai enas kinoumenos portos klaps klaps snif snif. tin epomeni fora pou tha mou peis oti SIOURA en egrapses tpt tzai oti kanenas apo tous kopous sou den epivravevetai apla tha sou kleinw to tilefwno. Kata ta alla sou stelnw tin thetiki energeia kai tin efxi gia kali epityxia parolo pou den ti xreiazesai re Portificus

tsil to speak - comments

