Obs and gynae days 2 + 3

Day 2:

Ξύπνημα που το χάραμα ή μάλλον νύχτα για να πάμε στο χειρουργείο (δηλαδή 7 παρά :p που μουν 8 χρονων πέρκι να εξύπνουν πιο γλήορα…anyhow πάλε ξεφεύγω).

Βρεθούμαστε με τους 2 άλλους buddies μου τζαι πέρνουν με στα theatres μιας τζαι εγώ είμαι ακόμα εντελώς newbie στο addys.

Scrubs πρασινοπά, καπελλήν τζίτρινο δηλαδή εντελώς χάλι αλλά anyway…

Πάμε στο χειρουργείο. Βασικά τζείνη η λίστα ήταν ούλλο ενδομητρίωση (εν έτσι που γράφετε?). Το πρώτο ήταν έναν lump που εν ίσιεν τζαι πολλά χαραχτηριστικά της ενδομητρίωσης αλλά η βιοψία έτσι είπεν άρα yes sir it is endometriosis. 3 χειρούργοι να φκάλουν κάτι που ήταν subcutaneous 3×4 cm. Makes you wonder εν νεν????

Το επόμενο ήταν ενδομητρίωμα δηλαδή κύστη στην οωθήκη λόγω ενδομητρίωσης aka chocolate cyst. Εσπάσαν την κύστη τζαι ετρεξεν έναν σιοκολατή υγρό τζαι εγέμωσεν τη λεκάνη…..yup i ll never have a hot chocolate again. Τζαι για να μεν υποφέρω μόνη μου…

(το τζιτρινούδιν εν λίπος πας τα άντερα τζαι το άλλο μπροστά του που εν ροζούδιν εν η μήτρα -νομίζω-).

Το άλλο ήταν πάλε κάτι σαν το πουπάνω αλλά εχτός που κύστη ίσιεν τζαι κάτι άλλο που εκρέμμετουν που εν εξέραν ακριβώς ίντα που μπόρει να νει έτσι αποφασίσαν να κόψουν ούλλο το fallopian tube aka σαλπινγκα? all together.

Κάπου δαμέ άρκεψα να βαρκούμε να θωρώ 2-3 ανθρώπους με πράσινα να κάμνουν πράματα τζαι γω απλά να στέκουμε.  Έτσι την εκάμαμεν με ελαφρά ππηδιματάκια.

Ήρτα σπίτι εδκιάβασα/ εμαείρεψα/ έμαθα κατα λάθος ότι είχα meeting για τα interviews της σχολής επήα ήρτα τζαι εξαναδκιέβασα. Ρωτάτε με ότι θέλετε για το Systemic Lupus Erythematosous, θα πρεπεν να το ξέρω.

Hhaha ξέρετε τί θα κάμω…? Θα γοράσω τούντη φανελλού τζαι στα εξαμς θα τη φορήσω χαχαχα μιλούμε δεν μπορείτε να καταλάβετε πόσο κόσμο θα σπουρτίσω που το γέλιο.

Σήμερα…

Είχα Reproductive Medicine Ward όπου ήμουν εγώ τζαι αλλο 100 γεναίτζες (νοσοκόμες τζαι μια γιατρός).

Ίσιεν μιαν φάση που μες το δωμάτιο η μόνη που εν ήταν έγκυος ήμουν εγώ (ακόμα τζαι η γυναικολόγος ήταν γκαστρωμένη).

Αρκετά ενδιαφέρων τζαι χαλαρό working environment. Φυσικά δεν ήταν και πολλά ευχάριστο μιας τζαι βασικά σε τούντο ward πάεις άμαν είσαι κάτω των 13 βδομάδω τζαι έσιεις πονούδκια / αίμα (τα δάκρυα μετά που σου λαλούν ότι μάλλον εν αποβολή τζαι μετά ο ιδρώτας άμαν φύρνεσε του σεξ για να ξαναμείνεις έγκυος). Αλλά ντάξει φαντάζομαι εν τζαιν ούλλα miscarriages ή ectopics… Είδα έναν miscarriage μάλλον τζαι μάνα μου… έλυσεν την η μίλλα μου την κορούν. Having said that όμως η γιατρός είπεν της ότι 1/5 pregnancies result in a miscarriage. Γι’ αυτό κοπέλλες μην απελπίζεστε. Δώστε του chance.Tζαι μάνα μου ίσιεν αλλη μιαν που ίσιε λλίο spotting τζαι ήταν φυρμένη που το άγχος.

Το χάιλαϊτ της ημέρας ήταν φυσικα τα bloods.

Εν ξέρω αν σας το ξαναπα αλλά…άμαν μου πεις να πάω να πιάσω αίμα απλά θέλω να ανοίξει η γη τζαι να με καταπιεί τζαι ξεκινώ να δρώνω…Εδημιουργήθην μου μία φοβία πιστεύω γιατί είχα ένα σερί από αποτυχίες σε κάποια φάση, που ούτε καν θυμούμαι πότε ήταν, τζαι έκτοτε απλά ντεννν.

Σήμερα, έβαλεν με να πάω για το μοναδικόν bloods που σιεν. Η άλλη η student nurse που εκάμαμε παρέα, ήρτεν τάχα μαζί μου για συμπαράσταση (σκέφτου ότι επήρα μαζί μου συμπαράσταση χαχαχα). Μόνο που το σκέφτουμε τωρά δρώνω ας πούμε. Ήβραμε τα συνακλίκκια μας τζαι εμπήκαμε στο δωμάτιο, thank god το πειραματοζωο μου ήταν staff που δουλεύκει στα χειρουργεία έτσι εν κάπως πιο συνηθισμένη στες ατσαλοσύνες μας.

Βάλλω το tourniquet τζαι καρτερώ καρτερώωωω καρτερώωωωω, λαλώ της νέας μου φιλενάδας τζίσε (του στυλ πλις πε μου ότι υπάρχει φως στην άκρη του τούνελ). All good, λαλεί η φιλενάδα….τζίζω τζαι γω βάλλω λλίο άλκοχολ τζαι αννοίω την βελόνα ενώνω τζαι το monovette η τελοσπαντων ίντα που το λαλούν τζείντο σύστημα τζαι λαλώ αέεεραααααααααα τζαι διώ μέσα. Που τ’ αλήθκεια 100000 φορές να μαι on the other end of the needle.

Τζαι τότε ακούετε τζείνος ο μαγευτικός ήχος του πςςςςςςςςςςςςςςςςςς όταν γεμώνει το μπουκαλλούδιν έτσι μπαμ μπαμ. Δαμέ εν το παρτ που με αγχόνει παραπάνω που ούλλα….πώς αλλάσω το monovete χωρίς να κουντήσω έξω/μέσα τη βελόνα…πασαρίσκει μου το επόμενο μπουκαλούδιν η φιλενάδα τζαι breath in breath out έβαλα το τζαι το άλλο τζαι μετά το τρίτο. Εθυμήθικα- oh yesss – να φκάλω το tournique πριν φκάλω την βελόνα να μεν πιτουλλλίσουν τα γαίματα παντού (εμάθαμε το the hard way με την φιλενας την πορτογαλλέζα χαχα – άλλον επεισόδιο τούτο-) τζαι σε 2 δευτερόλεπτα έγινα καπνός πριν να με συνάουν με το φκυάρι που χαμέ.

Σοβαρά λαλώ σας εν φοβία που παθα. ίντα μαννή φοβία…Αλλά all the money εν τζείντο πςςςςςςςςςςςςςςς που λαλεί΄ς thank you god thank youuuu thank youuu.

flooding therapy begins now

Εν δείχνω πάρακατω τί γίνετε γιατί μπορεί να είναι σκηνές που ενοχλούν.

2 Responses to Obs and gynae days 2 + 3

  1. melina says:

    nomizw epivallete ena preregistration sti leukosia, na pianneis tosa emata ka8imerina ospou na parakalas gia eleos, je meta 8a to kamnis me kleista ma8kia, me to ena sheri, xoris sherka, u know. Eisai pantos polla parastatiki, efires me:P
    kai gia na mi xexniomaste, XROOOOOONIA POLLAAA SE SEENAAAAAAAAAA XROOOONIA POLLAAAAA KAI EUTUXISMENAAAAAAAAAAA (ala papakostantinou, vasilis) mana mou mitsikourou mou, na ziseis, na ta ekatostiseis, je na ekatostiseis je ta publications sintoma! filaresssssssssssssssss

  2. Rania says:

    oh my god πρέπει να μας βάλεις κανένα warning οτι έχει content που εν το βλέπεις σαν τρώεις πρωινό!!

tsil to speak - comments

