Obs and Gynae Day 1

Γεια σας ρε παιδιά.

Σήμερα το πρωί στάνταρτ επήα σε λάθος πράμα.
Μετά επήα τζαι ήβρα που έπρεπε να μουν {αφού ετέλειωσα το λάθος session clinical skills που όμως εν το rotation μου}.
Ήμουν με έναν Σκοτσέζο θεότατον γυναικολόγο που έκαμνε κοπλοσκοπήσεις σήμερα.
Πώς θα ένιωθες αν σου εβάλλαν κκάμεραν down your vajayjay? Awkward για το πρώτο δευτερόλεπτο τζαι δεν σηκώνω κουβένταν ότι υπάρχει γυναίκα out there που της λαλείς να πάει για κολποσκόπηση (ή τζαι pap smear) τζαι πάει χωρίς να σκεφτεί ‘ούφφουυυ εν ανάγκη’ ή τελοσπάντων εν κάμνει έναν mental preparation.

Απλά να σας πω ότι σήμερα είδα φορεμένο έναν μάλλινο ωραιότατο καρβουνί τρικό down there που με έκαμεν να θέλω να πιάσω τηλέφωνο την λειζερούν να της πω ” τις ευτζές μου κόρη μου”
{btw μεν μου πεταχτεί κανάν αππηητούριν να μου πει ότι εν είμαι professional γιατί εν τζαι θίγω τες γεναίτζιες απλά αρέσκει μου η κουννούδα τελικά}.

Επίσης thank goodness καμιά κοπέλλα εν φαίνεται να ίσιεν κάτι ανησυχιτικό.

Α τζαι είμαι σίουρη ότι στην πρώτη γέννα που θα δω θα κλαίω ποταμούς να γεμώσουμε τα φράγματα μας. Σήμερα εθόρουν που την κάμερα τες σάλπιγγες τζαι εγεμώσαν τα μμάθκια μου, όι να δω το μωρό να φκαίνει.
Τί σκατά πάει λάθος τούντους τελευταίους 5 μήνες μες τον εγκέφαλο μου τζαι ξαφνικά έγινα τόσο συναισθηματική με τα μωρά? Τέσπα. Απλά να θυμηθώ να βάλω 2-3 πακκετούδκια tissues μες τη τσέντα μου.

Αύριο εχω theatres wooohooo.
Ούτε που αθθυμούμε την τελευταία φορά που επάτησα σε χειρουργείο. ΠΛις πλις πλιςςς να μας βάλει να κάμουμε assist. I would kill για λλία γιεματούδκια. {get the pun?}.
Αλλά το pelvis εν μάλλον το σιηρόττερο μου παρτ που ανατομία άρα εν θα μπορώ να απαντώ τες ερωτήσεις του χειρούργου τζαι βαρκούμε να με θωρεί με το μισό του.

Α επίσης το πρωί της 1 Ιανουαρίου 2012 έπιασα ήμειλ που τον αιματολόγο που κάμνουμε το case report να μου πει ότι εδεχτήκαν το για publication αφου καμουμε τες αλλαγες που ειπαν {τωρά έχω να βρω απαντήσεις για τες 1000 ερωτήσεις των reviewers}.

ps: νομίζεις ότι εσύ είσαι παράξενος/η? Τούτες φκάλλουν φωτογραφία το cervix {τράχηλος} τους τζαι εκθέτουν το στο internet
http://www.beautifulcervix.com/

2 Responses to Obs and Gynae Day 1

  1. Moonlight says:

    μάναμου ρε, άφηστες γεναίτζες με τα τρικούθκια τους….
    εγώ επήα προχτές για παπ τεστ τζαι εδιερωτούμουν για τζίνες ούλλες τες γυναίκες κάποιας ηλικίας που επεριμέναν, πώς να ήταν τζιαμέ, τζαι τι θα επεριμέναν οι γιατροί, τζαι γιατί να περιμένεις που τες πιο νέες κάτι άλλο..
    αν είσαι ηθοποιός κουλτουριάρικου ευρωπαϊκού σινεμά δηλαδή τζαι πρέπει να καλλιεργείς; λολ!

  2. takkamx says:

    ομγκ! εν θέλω να πάω να κάμω ποττέ κολποσκόπηση!!!! τζιαι δηλαδή ΓΙΑΤΙ να βάλεις έτσι φωτογραφίες στο διαδύκτιο; τι πάει λάθος με την ανθρωπότητα; αλλά θέλω τζιαι εγώ να βοηθήσω σε χειρουργίο!!! να ρτω; :)

tsil to speak - comments

