κοντευκει η μερα του byebye

αχ πουτανα γη που σε λαλουν κυπρο

 

που μας εσπειραν μες τες χωματσιες σου

 


που διχα σου τζαι τους ανθρωπους σου δεν καμνουμε.

Ρυάλια τζαι δόξα εν μηδεν μπροστά στην αγάπη που νιώθω όποτε συναχτούμεν τζαι απλά παρατηρώ πως δικλούμεν τζαι θωρουμε ο ένας τον άλλον.

Τζαι ας είμαστεν απολίτιστοι με μουστάτζια τζαι πίνουμε τσιάρον στο αυτοκίνητο με κλειστά παράθυρα.

Ο νόστος εν νόστος.

Γιατί ρε παιδί μου η πατρίδα μου να εν υποανάπτυχτη τζαι να μεν μου προσφέρει ευκαιρίες?

Τζαι θα στρέφουμουν με κλειστά μάθκια…

 

3 Responses to κοντευκει η μερα του byebye

  1. Πρασιναδα says:

    Ουφφου κορη…Ξέρεις το ότι σε νοιώθω….μα φεύκεις μάνι μάνι;; Εγω έχω ακομα 6 μέρες…

  2. HeatJo says:

    Εν πολλά ποιητικός ο λόγος σου σήμερα! Εν τούτες οι χωματσιές που μας τραβούν ούλλους πίσω….

  3. takkamx says:

    όπως τζιαι να ένει η Κύπρος, σαν τζείνην εν έχει. όπου τζιαι να πάεις, η Κύπρος θα σε ακολουθεί! (εν κλεμμένο τούτο! :Ρ, αλλά εν αλήθκεια!) σαν την Κύπρο καμιά άλλη χώρα! :Ρ

tsil to speak - comments

