Μεσ’ στα χαλάσματα σε στοίχειωσε η μιλιά μου
μα η ματιά μου παραμένει ζωντανή.
Δε θέλω να ‘μαι ναυαγός στα ψέματά μου
και η ζωή μου να φαντάζει υπερβολή.

Θέλω να ‘ρθώ και να σε βρω γυμνό να στέκεις,
να μου μιλάς μ’ αυτή τη γλώσσα τη στεγνή.
Από τις πρώτες τις σιωπές μου να απέχεις
και η ζωή μου να φαντάζει πιο αγνή.

Κερί που σβήνει και ανάβει μοναχό του,
στάχυ που ανθίζει και μαδάει στα σιωπηλά.
Δεν διάλεξα όνειρο να τρέμω στον αχό του
και η ζωή να με κοιτάει απ΄τα ψηλά.

Πήρα ένα τρένο με καθρέφτες αγκαλιά μου,
αυτό να τρέχει κι εγώ να σπάω τα είδωλά μου.
Δεν θέλω να ‘μαι ναυαγός στα ψέματά μου
και η ζωή του όπως παλιά, ζωή δικιά μου.

Όσες φορές τζαι αν το ακούσω τούντο τραγούδιν πάντα εν σαν να τζαι ακούω το για πρώτη φορά…ανακατώνεται το στομάσιη μου τζαι κάθουμαι τζαι ακούω το με πολλή σκέψη (κάποτε αισιόδοξη τζαι κάποτε …αιδοιόδοξη).

Ελπίζω ούλλοι να σαστεν καλά τζαι dont worry! Έρκουνται διακοπές…

Τετάρτη ελπίζω να πετήσω για Λάρνακα τζαι να μεν γίνει καμιά ματσουτζιά πάλε με το Heathrow τζαι χρειαστεί να τυλιχτώ πάλε σαν το οφτό χαμέ στα πατώματα του Χίθρου για να τζοιμηθώ…

ofton syrton tis teratsias twra kai sto heathrow

 

Επεθύμησα σας η αλήθκεια…

Ναν καλά το whatsapp…

Official invitation: Όσοι ξέρετε το σπίτι μου ελάτε τη Τετάρτη να πιούμε καφέ τζαι να κουτσουμπολέψουμε το κόσμο. {χιντ χιντ στην Ελένη / την Courtney no2 }. Επίσης…όσοι έχουν μουστάτζι ελπίζω να το κόψουν πριν να εμφανιστούν στην Λευκωσία {χιντ χιντ ρε Έλατε}.

Πρέπει να βρω την κολλούα με τα resolutions που εβάλαμε πέρσυ να δω τί εκαταφέραμε τζαι τί όι…

Φέτος οι στόχοι είναι

1. Distinction στο path

2. Να μεν βάλω κιλά (πρέπει να δείτε το πάγκο με τα λιξιά μας!)

3. Να κάμω ένα publication

4. Nα πάω elective USA ή στην Κύπρο (σαν να τζαι λαλούμεν Αφρική)

2 Responses to

  1. Alexandros says:

    peto ji ego tin tetarti pou heathrow! i ora 22.15 me aegean

  2. maria t. says:

    ppeee, ma eshei to mustajin akm o ellatos?epian me pu to skype gia na to dw prin to 3iourisei afu.

tsil to speak - comments

