τί καλή βτομάδα που ταν…

Είχα μιαν αρκετά διαφορετική βτομάδα. Εν έχω παράπονο…

Δευτέρα επήαμε στο χωριό για τη τελευταία βδομάδα των paeds. Ενα case presentation τζαι μετα σπίτι για δκιαβασμα…

Τρίτη πάλε επήα για λλίο νοσοκομείο τζαι μετά δκιαβασμα, cambridge για supervision τζαι μετά κατα τες 22 00 πίσω μια ώρα οδήγημα στο χωριό. Επερασα καταπληχτικά…νύχτα, μόνη μου μες το δρόμο με τα δέντρα του φθινωπόρου, τ΄’αστρα , τα χωράφκια, καλά τραούδκια στο ράδιο…

Τετάρτη είχα ‘τεστ’ όπου εκαταλαβα ότι μες σε 3 μήνες έμαθα 10000 πράματα χωρίς να το καταλάβω τζαι νομίζω επήα καλα. όι πως εν να μου πει ποττέ κανένας πως τα επήα.

Πέμπτη ενώ ήμουν Kings Lynn είπα κανεί με το νοσοκομείο, απο φαεν έφαεν. Εξύπνησα η ώρα 10 30 εκαμα shower με το κρυό το νερό ως συνήθως τζαι ξανά πίσω στο γραφειούδιν του δωματίου. Μετά έμαθα ότι έκαμε crush (οξα crash!?) ο server του νοσοκομείου τζαι εμείναν ούλλοι συξυλοι. Disaster. Ούτε καν bloods πέρκι να μεν εμπορούσαν να παραγγείλουν. Χάλι. Το library ήταν όφτζιερο επειδή τα κοπκιουτερ εν εμπαίναν ίντερνετ (εμένα πάντως έβαλε με στο googlemail μου!!), τζαι εσυνέχισα το δκιαβασμα τζιαμέ με τις τέλειες καρέκλες τους.

Μετά αποχαιρέτισα για πάντα ελπίζω το Kings Lynn τζαι επήρα το δρόμο της επιστροφής.Επήαμε να δουμε το breaking dawn. Ουτε κωμοδία να ταν που το γελιο που εσυραμε. Χαλια χαλια χαλιααα. Ιντα ασιημοδκιαττιστος τζαι τζείνος ο άλουτος ο έντουαρτ. χαλιααα. Ο εγκεφαλος μου εγινην πουρέ. Ευτυχως που επήαμε με 2 for 1 tickets αλλοσπως ¨ηταν να κλαίω στο τελος (για τα λεφτα μου).

Παρασκευή εξύπνησα η ώρα 9 στο σπιτάκι μου στο Κέι-πριτς, how lovely. Εσυγίρισα νάκκον το στάβλο το δωμάτιο μου (πάλε εν σταύλος(?) fyi) τζαι μετά έπηα την βαλιτσού μου να πάω νοσοκομείο-library με μία στάση στο ενδιαμεσο για το νο2 blood donation μου. Μεγάλο disappointment που δεν ίσιεν sandwichouin στο τέλος. Πιλέ μου το free lunch εν το βκαλα με την κατα τ΄’αλλα αλτρουιστική μου πράξη. Επήα library όπου ήβρα το νέο καλίτερο μου φίλο τζαι έγραψα το abstract mou gia ενα conference (reminder να τους ρωτήσω λλία πράματα τζαι να το στείλω στον μαρτίνο)*********

Ήρτα σπίτι η ώρα 630 τζαι εμαείρεψα γαλοπούλλα-στέικς με maple syrup and other hearty spices + sweet potatoe, carrot, parsnip medley with honey-mustard dressing (ούλλα που το νου μου χαχαχα). Εκάμαμε thanksgiving τάχα με 2 φίλους τζαι κάμποσο κουτσομπολιό.

Σάββατο επήα σε ένα κωλοκορς basic sutrgical skills δαμέ στο νοσοκομείο που το surg-soc  που ήταν μια μαλακία τζαι μισή. Κρίμας το σάββατο μου.

530 ήρτα σπίτι που ήταν όφτζερο μετά από πολλή πολλή καιρό τζαι είδα house απλουμενη στον καναπέ…Eδκιαβασα τζαι ως η ώρα 2230 απλά ετεζαρααααααα.

Σήμερα εμισοδκιάβασα τζαι επήα να ‘καμω΄κουραπιεδες τζαι μελομακαρουνα με άλλες κοπέλλες.

(more like pastichia-tou-gamou)

Τοπ πάντως που πλέον οι ‘κουμέρες’ κανονίζουν να κάμουν κουλλουράκια μέσω facebook τζαι θωρούν συνταγές που το greek-movies με τον Παρλιάρο…!

elate je ena traoudin

blood shot adult commitment

tsil to speak - comments

