επια την 3η θέση στο διαγωνισμό τζαι εν το πήρα χαπαρι…! boinggg

Περασμένη βτομάδα εξύπνησα που η ώρα 430 το πρωί για να πεταχτώ Μάντσεστερ για το πρώτο μου εβα εβα national presentation.

Το κκέις που επαρουσίασα βασικά έκαμα το έτσι μπαμ μπαμ που ήρτα κύπρο. Επετάχτηκα στο νοσοκομείο στο νιούρο…ήμουν στο χειρουργείο τζαι είχα μες το νου μου ότι θα ήταν καλά να έκαμνα ένα case report σε poster…Ε τζαι κάθε χειρουργείο που ήμουν έκαμνα λλίες ερωτήσεις, έπιανα το βάιμπ αν νεν κάτι ενδιαφέρων ή όι. Ώσπου τζαι ήρτεν κάτι όι τόσο ordinary.

Εν σας λαλώ τί ήταν γιατί η Κύπρος εν τόση. Απλά ας πούμε ότι με λλίη φαντασία και δημιουργικότητα + ένα πρωινό στο σταρπακς με τες κοπέλλες ( i.e. 2 ακκάουντινκ , 1 εδκιάβαζε Μαστ τζαι η αρφή μου αγγλική λογοτεχνία τζαι γω ππέιπερς πέρκι έβρω τρόπο να δικαιολογίσω τζείνα που εγίναν στο χειρουργείο πλας να τα κάμω  present ότι ήταν exciting and challenging).

έκαμα έναν ππόστερ….

Έστειλα το abstract μου 2 μέρες πριν το  deadline για τούντο Scalpel national conference μετά που μου έφαε 5 μέρες να σβήνω 2 – 2 λέξεις γιατί εγώ τζαι το γουέρτ κκάουντ εν τα πάμε καλά…

Τζαι μετά που μια δκυο βτομάδες λαλούν μου ότι εκάμαν το αξεπτ…τζια ότι αν έθελα έκαμνα το τζαι προφορικό πρεζεντέισιον αντί απλά πόστερ…άτε λαλώ αν γινώ ρεζίλι ας γινώ κάπου που εν νεν τζαι στα μέρη μου…

Έκαμα έναν ππάουερπόιντ μες σε 25 λεπτά….7 σλάιντς…είπα θα το έκαμνα πράκτις προφορικά….εν το έκαμα γιατί ανακάλυψα την αγαπημένη μου νέα σειρά 3 νύχτες αλόπως πριν το κόνφερενς…(hart of dixie). Τζαι before you know it ήμουν σε ένα 5ωρο δρόμο για το μάντσεστερ με 7 σλάιντς τζαι χωρίς να ξέρω ακριβώς τί να πω…είχα ετοιμάσει φυσικά μια κόλλα Α4 αλλά πιλέ μου εν έξερα αν νεν 7 λεπτά. Έξαναγραψα τα στο τρένο….με το iphone σαν ττάιμερ είπα τα μια δκυο φορές μες το νου μου…μεγάλο ρίσκο χωρίς να τα ΠΩ…

Επήα τέζα στο Μάντσεστερ…ήβρα το πανεπιστήμιο τους…εμπήκα…

έκαμα ένα suturing skills session τζαι μετά ήταν το πρεζεντέισιον μου…την ώρα δηλαδή που άρκεψεν η νύστα τζαι η υπερκόπωση να φακκά κότζινο (14:45).

ΠΟυ το άγχος μου τζαι το μετάνιωσμα μου ότι για ακόμα μια φορά εν έκαμα τζείνο που έπρεπε να κάμω εφκήκα τρέμωντας σαν το πουλλούιν να τα πω μα τζαι τί να πω…….Ήταν να πεχάνω…να πεχάνω να πεχάνω (ακα να πεθάνω ).

Ούτε που ξέρω ίντα που είπα…τα πράματα που έθελα να πω για να δείξω το literature review μου εν τα είπα….τίποτε χάλια μιλούμε….! Μόλις ετέλιωσα…απλά έφυα (ημουν στο σταθμο 16 : 15)…ούτε που έμεινα στο κόνφερενς. Απλά εμπήκα στο επόμενο τρένο τζαι πίσω για κκέι-πριτςςς (ε μα σόρρι είχα ππάρτι τη νύχτα τζαι η διαθεση μου γενικότερα ήταν λόου….!!!)

Τζαι σήμερα  εστείλαν ήμειλ τζείνοι που το κόνφερενς ότι εν έτοιμα τα certificates of attendance (haaaa) and the presenter’s certificate…and click to get them…τζείντην ώρα ήρτε μου η αναλαμπή να μπω να δω πιος έπκιαεν το prize στα case reports γιατί πριν μου μένα ίσιεν έναν πολλά πολλά καλόν που βασικά εκαμε ππάμπλις ττζείντο ριπορτ τζαι ίσιεν φωτογραφίες που παν ολόισια για journal…

And guess what…

apparently i got the 3rd place

hahaha

εννοείται ότι ακόμα είμαι χαμέ….!

που το γέλιο τζαι πόσο πολλά μπορώ να ξεγελάσω το κόσμο.

seriously dude… ας πούμε το presentation μου κατ εμέναν έπιανε άτε 1 που τα 10 επειδή εφορούσα την ροζ μου ραλφ λώρεν φανελλούα που μ αρέσκει άτε 1.5 επειδή αθθυμήθηκα να πάρω λέιζερ ππόιντερ…

Τζαι picture this…να λαλούν τα ονόματα τζαι τα κονκρατουλέισιονς…τζαι εγώ να μεν είμαι τζιαμέ χαχαχαχα elvis has left the building sorry!

Τζαι το τοπ εν ότι αν δεν έμπαινα έτσι που περιέργια στο website τους εν θα έξερα ποττέ ότι έπηα το 3ο place…!

 

5 Responses to επια την 3η θέση στο διαγωνισμό τζαι εν το πήρα χαπαρι…! boinggg

  1. Πρασινάδα says:

    Ε κονγκρατιουλέισιονς κόρη!!! Σκέφτου να το επαιρνες τζαι στα σοβαρά δηλαδη!!Ηταν να θέλεις τσεντουα να βάλλεις μέσα τα βραβεία!!

  2. misharos says:

    όι είσαι καλή εσύ :p
    συγχαρητήρια!!

  3. Moonlight says:

    μπράβοοοοοοοοο!!!!!!!! τζι εγώ ούλλο κάτι τέθκοια παθαίνω. που τζίνα που νομίζω ότι έννεν καλά, ότι εν υπάρχει λόγος να ασχοληθώ άλλο κλπ, φκαίνουν τα καλλύτερα πράματα!
    κιπ ιτ απ γκαλ!!!!!! (είπα σου μπράβο;;;;;;ΜΠΡΑΒΟΟΟΟΟ!!!!!)

  4. avevaios says:

    Ε μπράβο σου! Εν πιο ωραία τούτα που έρκουνται χωρίς να τα περιμένεις!

  5. Java101 says:

    Ειλικρινά εν θα με εξάφνιαζε αν δεν το εμάθενες ποτέ! Άρωστη!

tsil to speak - comments

