to neo mou iphone 4s (sampws je eixa je allo prin…!)

Δεν είμαι apple πελλο-fan…αλλά έχω μακμπουκ, που έχασα για 15 λεπτα το ipod μου πριν 3-4 χρόνια έκλαια (σημ. ήβρα το ναι…εππεσε μου μες τη χωραφκια που εππαρκαρα)…

Timeline:

Δεκέβρης 2005: το πρώτο μου ταξίδι στην Αγγλία…για το πρώτο μου εβερ interview…στο Cambridge (έσιει γυρίσματα ο τζαιρός…!). Μετά επήαμε για 2-3 μέρες Λονδίνο τζαι επήα για πρώτη φορά Oxford St. Σε ένα Currys εγόρασα το πρώτο μου Ipod…30gb τζείντο πασιή τοππάκι. 

Ιούνης 2009 : μετά που το asus μου άφηκεν με στα κρύα του λουτρού το περασμένο νιόβρη τζαι είχα εναν κωλοHP ώσπου να σαστεί το asus μου επήρα την απόφαση να πιάσω μακπουκ μιας τζαι ίσιεν 14% έχπωση για φοιτητές. Όπως ήταν η στερλίνα -ευρώ τζείντο τζαιρό βασικά με 400 κυπριακές λίρες εγόρασα macbook pro 13″. 

χτύπα ξύλο έσιει που τότε δεν έχασε τίποτε η απόδοση του.

Μάης 2010: Θυμάστε το ipod μου…μια μέρα απλά εν άννοιεν! Επήα στο apple store στο cambridge τζαι με 40 λίρες εφέραν μου άλλο το ίδιο (εγώ έθελα το μαύρο πασιή 30gb ipod μιας τζαι ταιρκάζει με το σύρμα που έχω μες το αυτοκίνητο στη κύπρο). Κλάμα και συγκίνηση που έθαψα το ipod μου που με εσυνόδεψε σε άπειρα ταξίδκια και μαύρες/άσπρες περιόδους της ζωής μου.

Αλλά επειδή δεν είμαι θύμα του μάρκετινκ έπαιξα το κουλ τζαι είμαι έναν λέσιη και δεν έπιασα ποττέ iphone. Για 2 χρόνια είχα ένα palm pre που η αλήθκια εν μου έκαμε ποττέ πρόβλημα αλλά δεν ίσιεν ούτε 1 application…! 

Έτσι επήρα την απόφαση να πιάσω το 5 …αλλά τελικά ήρτε 4S. 

Εχτές ήταν το release date. Εξύπνησα, επερπάτησα 35 λεπτά. Επήα εστάθηκα queue μιαν ώρα στην 02 τζαι εκ τοτε είμαι proud iphone owner.  Ήδη είδα διαφορά.

Είναι το ultimate learning tool για μένα. Μαθαίνω on the go. Eχτες στο lecture, ανάμεσα στα cookies τζαι πίτσα που εφαουσιάζαμε στες πίσω θέσεις με τον pc έκαμνα ultrafast browsing τζαι έβρικα οτι είχα απορία right there and then. Εν έκοψα πίσω επειδή εσκέφτουμουν 2000 ώρες ‘μα ίντα που εν τούτο που μας είπεν τωρά???’

Αν πιάσω distinction στο path να ξέρετε…εν το iphone  που φταίει! 

1. Μισώ μισώ το σαφάρι. αλλά χάτε…

2. Πλις πέτε μου ότι εσιει τρόπο να κατεβάσω pdfs 

5 Responses to to neo mou iphone 4s (sampws je eixa je allo prin…!)

  1. Liar says:

    katevasto ibooks!

  2. Εγώ εχρησιμοποίησα το ibooks που θκιαβάζει pdfs τζιαι epubs. Το θκιάβασμα ebook με το iphone, είδικά των epub ebooks είναι μία απόλαυσή. Καλλύττερα τζιαι που την εφημερίδα. Καλλύττερα τζιαι που τα ipad. Το πλάτος του κειμένου είναι όσον το πλάτος της εφημερίδας τζιαι εν πολλά βολικό για lecture rapide. Έχει τρις λέξεις η κάθε γραμμή τζιαι το μάτι φωτογραφίζει τες τζιαι τες τρις μαζίν τζιαι θκιαβάζεις πολλά γλήορα. Τζιαι όπως η αλλαγή σελίδας έν όπως έναν μικρό βιβλίο, τζιαι μάλιστα δεν κινδυνεύκεις να πογυρίσεις θκυό σελίδες ή να χάσεις τον σελιδοδείχτην, εν κάτι το ευχάριστον τζιαι το εύχρηστον. Με τε pdfs εν πιό σπάσιμο νεύρων διότι πρέπει να κάμνεις ζουμ τζιαι να το ταράσσει ποτζιεί ποδά για να θκιαβάζεις άνετα.

    Δοκίμασε τζιαι το application του WWF που σου λέει για όλα τα ecological labes, τί σκατά τρώει κάθε μάρκα ψάρκα που θα βάλεις στην κατσαρόλλαν ή θα παραγγείλεις στο εστιατόριο.

    Φαντάζουμαι το plans ή κάτι ανάλογο θα το έχεις βάλει.

    Εδώ στην Ελβετία δεν έχει υπηρεσία που να μεν σε εύκολύνει με το iphone. Τράπεζες, μέσα δημόσιων μεταφορών, τραίνα, αεροδρόμια, ακόμα τζιαι τα ονλάιν σούπερμάρκετς. Εφημερίδες, μικρές αγγελίες, εμείναν οι γανωματζιήδες, οι ττενεκετζιήες, οι χαρκωματάες, τζιαι οι παπλωματάες που δεν αβάλαν ακόμα μιαν appli πάνω στο άιφο

  3. takkamx says:

    με γεια!!!!! να το χαίρεσαι!

  4. Rania says:

    με γειά! με ibooks ανοίεις που ούλλα!

  5. RoAm says:

    ouaouuuu 8enks polla gia osa mou egra4ete!

    Ekatevasa to ibooks je idi dkiavazo vivlio pas to iphone!!!

    Polla katapliktiko gadgetaki.

    To versatility se olon tou to megaleio os twra!!!

tsil to speak - comments

