ποια θα είναι supervisor φετος? χααα χααα?

Αγαπητοι μου αναγνωστες…

Πριν λλίο επιασα εναν ήμειλ που βασικα μου ελαλούσεν ότι θα κάμνω neuroanatomy supervisions στο κολλέγιο μου.

Τούτο σημαίνει ότι τα chances μου για να με πιαν σε ακαδημαϊκό πρόγραμμα μετά αυξηθήκαν κατακόρυφα.

Τζερνώ μπύρες αλλά πρώτα πρεπει να αγχωθώ ότι πρέπει να μάθω ούλλο το neuroanatomy je physiology πόξω.

Πάι.

May the force be with us!

(πρεπει να ετοιμάσω essay titles, mcqs, posters, videos, podcasts τζαι να τους κάμω ούλλους να πκιαν 100%. I can do this, i can do this!)

8 Responses to ποια θα είναι supervisor φετος? χααα χααα?

  1. Anonymous says:

    mpravo re korou! ate stroston kolo sou je ma8e ta poxo na mou kameis je mena kanena idietero!

  2. Πρασινάδα says:

    Μπράβο ρε!!!! Άξια!! Γουι αρ βέρυ πράουτ!

    • RoAm says:

      nta en je je tipote :P apla en enan tickbox pas ta kolo-applications ;-)

      alla i know i enjoy teaching and helloooooo en na xw ma8ites na me jernoun mpyra sto telos tou term.

  3. takeiteasy says:

    Μπράβο μεγάλο. Σύντομα και εις ανώτερα.

  4. Moonlight says:

    Μπράβο σου! Και εις ανώτερα! Είμαι σίουρη ότι θα παν ούλλα καλά! :)

tsil to speak - comments

