Το χαλασμένο γάλα.

Είπα σας ποντέ ότι είμαι τσιγγούνα? Αν όχι λαλώ σας το τωρά. Α τζαι εν μου αρέσκει καθόλου καθόλου να πετάσσω φαΐ.

Πριν 1 βδομάδα σχεδόν είχα dinner party τζαι εγόρασα κανονικό γάλα για τους καλεσμένους μου, γιατί ως γνωστό παίζω την ιδιότροπη.

Κάμνουν το τσαούι τους τζαι καθούμαστε στο καναπέ να βρούμε λύση για τα προβλήματα που ταλανίζουν την νεολαία του Κκκέιμ-πριτς.

Το επόμενο πρωί όταν είχα παλέψει επιτυχώς με τη γαρίλλα επήα να κάμω το καφέ μου τζαι θωρώ ότι ο pc εν έβαλε το γάλα πίσω στο ψυγείο τη προηγούμενη νύχτα.
Oh what a disaster.
Εν ήταν φουσκωμένο…εν εμύριζε άσιημα, έβρασα λλίο τζαι εν έγινε αναρή, ε άρα λαλώ εν μια χαρά. Να δούμε ίντα αντιβιοτικά διούν στες αγελαδίτσες.
Τζαι έκτοτε χρησιμοποιώ τζείντο γάλα που εν θα μου λείψει ποττέ. Αλλά νομίζω σήμερα ήταν χαλασμένο γιατί έσιει που το πρωί που με πονεί η τζοιλιά μου αλλά εν με έπιαεν κόψιμο.

Ηθικό δίδαγμα: ποττέ ξανά μεγάλο γάλα κανονικό. 2 μικρά τζαι κάμνω εγώ τα τσάγια.

4 Responses to Το χαλασμένο γάλα.

  1. Moonlight says:

    Χαχα, τσι εγώ σήμερα εδοκίμασα χαλασμενο γάλα για πρώτη φορά στη ζωή μου που το πίνω ληγμένο!
    Καλά που το κατάλαβα τζαι δεν το ήπια γιατί να σε πιάσει κόψιμο σαν απλώνεις ζάμπα στο λατσί δεν λέει….

  2. HeatJo says:

    Δεν υπάρχει χαλασμένο γάλα, αλλά χαλασμένα μυαλά…..
    Μερικές φορές βαριέμαι να πάω σε περίπτερο ή φούρνο με αποτέλεσμα να πίνω ληγμένο γάλα. Φαίνεται ανέπτυξα αντισώματα και δεν μου προκαλεί προβλήματα.
    Παλιά η ημερομηνία που είχαν δεν ήταν “best buy before”; Πότε πρόλαβαν και το άλλαξαν?

  3. Καλά… τόσες σπουδές τζιαι δεν ξέρεις να το κάμεις κανένα by-product?

  4. software says:

    Hello There. I found your blog using msn. This is a really well written article.
    I will make sure to bookmark it and come back to read more of your useful information. Thanks for the post.
    I will certainly return.

tsil to speak - comments

