μπαλκονάκι φραπεδάκι και αχχ τζειν τ ‘ αεράκι

Η φιλενάς έχει διαμέρσιμα.

Και γω εκράσιαρα σήμερα στο μπαλκόνι.
ίντα καλά…
σήμερα την ώρα που εν ίσιε ρεύμα σπίτι, επήα έξω στη βεράντα εσεμι-τιτσιρώθηκα τζαι έκαμνα μαύρισμα. Η γιαγιά μου ετσιρίλλαν “σήηηηκου μάνα μου που χαμέ τζαι εν να κρούσεις. ”
“Γιαγιά κάμνω ηλιοθεραπείαν…”
“Μάνα μου εν να κάμεις πονοτζέφαλον!”
την ώρα που εσηκώστηκα είσιεν χαμέ το περίγραμμα μου σε δρώμαν. Ίντα τέλεια….άλλοι πκιερώνουν για χοτ-στόουν θέραπι.

Μετά επήα ΙΚΕΑ για να πιάμεν κουνιστή μπανανοκαρέκλα για το μπαλκόνι και here i am. Ήπια 1 φραπέ τζαι μετά μια λεμονάδαν να φέρω τα μίλια μου από τον πύρουλλον (τζαι κούκι, τζαι σνακ-τζακ). Κατα τ’ άλλα επόνουν την τζοιλιά μου ούλλη μέρα τζαι ήπια πουσκοπάν να μου περάσει. Ίσως ήταν το χαλασμένο το πουρέ / μακαρόνια του φούρνου/ βέτζεταπολς/ που έκασιάνισα εψες κρυά.

Αυτάαααα,
τωρά πάω πάπυλον!
Η ζωή είναι ωραία στην κύπρο με παρέα.

6 Responses to μπαλκονάκι φραπεδάκι και αχχ τζειν τ ‘ αεράκι

  1. xippasmeni says:

    Πκιε τζαι καμιά μπυρούα που λόου μας εισ την παπυλον!! καλα να περνάς !

  2. Anonymous says:

    ax thelw tz egw na paw Babylon..epethimisa!!!!!polla kala ekames…tz emeis pou mastan mitsioi epeftamen sto diadromo xame pou tan tziai drosia!!!!xxx

  3. Cake says:

    kori! xrwstas m tzai mena mian babylon so men tin paraxortaseis

tsil to speak - comments

