συντεχνιακά

Παρασκευή βραδάκι στο μπέρι, καρτερώ τον άλλον να φέρει τα ινδικά (βρέξει/σιονίσει/ στην μέση του πούποτε εμείς παρασκευή τρώμε ινδικά), τζαι χωρκογυρίζω σε διάφορες σελίδες προσπαθώντας να βρω κανά κόνφερενς της προκοπής / κανάν essay διαγωνισμό πέρκι πιάω καμιά γραμμή του χαϊρκού στο γέριμο το ΣιΒι που άρκεψε να ξαναμπαίνει μες το παιχνίδι.

Τέσπα…πίσω στο θέμα μας.

Έχουμε το Royal College of Surgeons / Royal College of Physicians (England ) τζαι το  Royal College of Surgeons Edinburgh.  Είμαι γραμμένη στο τελευταίο γιατί βασικά εμπηχτίκαν μες τα μούτρα μας τζαι έχουν καλές προσφορές βιβλίων. Ολίγον φάουλ η επιλογή μου γιατί ούλλα τα πράματα που διογρανώνουν εν στα πέρα (see Scotland) άρα δεν θα πάω ποττέ. Το RCS England νιώθω ότι εν ψηλομούττικο, τζαι εν το αντίστοιχο της ΣΕΚ ας πούμε, τζαι εγώ πρέπει να είμαι με την ΠΕΟ ώσπου να πεθάνει ο παππούς μου με την προτομή του Λένιν.

Αλλά εν άντεξα, τζαι σήμερα έκαμα register τζαι μαζί τους (παν οι 15 λίρες) γιατί έχουν πολλά καλά events στο Λονδίνο… τζαι έχουν το πιο τέλειοτατο μουσείο του κόσμου ούλλου που το λαλούν Hunterian. Να πάτε στο Lincolns Inn να το επισκεφτείτε. Ειδικά εσείς του LSE είσαστεν τζιαμέ δίπλα.

(ps πάντα εζήλευκα τους UCL / LSE-ίτες γιατί οι περιοχές τους εν γεμάτες κόσμο / κκαφές / squares , ενώ εμείς τα Αυτοκρατοριούθκια ήμαστε κλεισμένοι μες τα χάικλας σπίθκια τζαι το Χάιντ πππαρκ).

Σήμερα έκαμε μας μάθημα ένας άλλος Κυπραίος (ΟΟΛΕΕΕΕ) που κάμνει την ειδικότητα του δαμέ.

Back to the συντεχνίες …

Η μεγαλλίτερη όμως εν το GMC  i.e. general medical council που μετά που ένα χρόνο (ή 2 εν είμαι τέλεια σίουρη) γράφετε ο κάθε γιατρός. Το GMC καλύφκει σε που ούλλες τες πάντες. Ο λόος του μετρά στο δικαστήριο τζαι η γνώμη του εν τζείνη μου μετρά. In other words dont piss them off.

Σημαντικό να έσιει βάρος η γνώμη της συντεχνίας…

Αλλά τωρά εν να μου πεις τζαι ο πρόεδρος των κασάπιων εν  tv-star στην Κύπρο που τες πολλές φορές που μιλά στες ειδήσείς κτλ τζαι κάμνει σοβαρές συζητήσεις η ώρα 2 με άλλους αμ-φορείς για την τιμή του αρνιού.

 

One Response to συντεχνιακά

  1. Πρασινάδα says:

    Ουφφου κόρη…τζαι εγώ έσhει σhιλια σοσάγιετις που θέλω να μπώ αλλά εν τζαι έξοδα γιατί τωρά που εν είμαι φοιτήτρια ακριβώσαν…Τι τραβουμεν τζαι εμέις δηλαδή. :Ρ

tsil to speak - comments

