μα ίντα πουρεκκος

 

Το λοιπόν κοπέλια…εδκιάλεξα να μου αρέσει ίσως η πιο δύσκολη ειδικότητα για να σε πιαν.

i.e. neurosurgery.

Κάμνει combine ό,τι μου αρέσκει, απ’ ότι λέγεται neurosurgeons are cocks έχουν black humor άρα είμαι πλασμένη για αυτή τη δουλειά.

Αυτό το Σ/Κ έφα τες λίρες της μάνας μου τζαι του παπά μου τζαι τες 2 μέρες πνασίματος μου σε ένα κκόνφερενς που έγινε δαμέ.

Ήρτεν ένας ΚΚκκασσάμ που τας Αμερικάς τζαι βασικά ήταν tutorial how to get to B from A and where should A be (εννοείται ο καθένας έσιει τες δικές του αντιλήψεις αλλά at the end of the day θέλεις να μπαίνει κάποιος μες το theatre τζαι να φκαίνει ζωντανός χωρίς παραπάνω προβλήματα τζαι θεού θέλοντος καλλίτερα που πριν – όι εν εννοώ ότι οι νευροχειρούργοι εν θεοί απλά άρκεψα να πιστεύκω σε μιαν ανώτερη δύναμη γιατί εν έσιει chance να είμαι ακόμα με σώας τα φρένας αφού εν 19 του Ιούνη τζαι γίνουμε σούππα λούμα που την βροσιή χωρίς κάτι θείο).

Τέσπα έκαμα τα κοννέξια μου (το σημαντικότερο), έμαθα πράματα, αθθυμήθηκα την ανατομία μου τζαι για ακόμα μια φορά εκατάλαβα ότι ποττέ εν θα με πιαν για neurosurgery. Εν καλό τζαι το ισραήλ που που ότι μου είπαν πκιερώνουν σε μόνο τα οβερττάιμ σου τζαι βασικά εν φκάλλεις όσο τζαι όσο για να τρώεις τζαι πάλε μινίσκεις μες το νοσοκομείο. Τέσπα…

Ναι σο δε πλαν ις όταν επιστρέψω στο Κκκέιμπριτζ να γίνω μόνιμος κάτοικος του neuroscience department ώσπου να κάμω publish paper τζαι να πω ότι έκαμα ασσσιςτ σε 137 (ο τυχερός μου αριθμός) εγχειρίσεις. Έναν κκέις στάτι θέλω σιορ που να γίνει πάμπλιshed στο TV MANIA πιλέ μου…

i can do it

i can do it

i can do it

i can do it

προς το παρόν πάω να φκάλω τα ρούχα που το πλυντηριο.

 

10 Responses to μα ίντα πουρεκκος

  1. Πρασινάδα says:

    Άι λαβ δε βίντεο!! Είχα πόρωση με τούτο το τραούδιν πριν 8-9 χρόνια!! Εύχομαι με το καλό το κέις στάτι!!

    • RoAm says:

      μάνα μου ευχαριστώ σε! Καρτερώ updates για το δικό σου το ππέιπερ που εν νεν science fiction (σαν το δικό μου καλή ώρα).

  2. giwtis says:

    Gt agglia en se pianun g neuro?
    Oso g to tv mania, piste4e me, eshei periodika shiru shirottera :) !

    • RoAm says:

      1. Θέλεις κάμποσα publications τζαι research που εν έχω χρόνο να τα κάμω μιας τζαι σε 2 χρόνια τελειώνω ( τζαι μες τούντα 2 χρόνια μάλλον έχω το πιο δύσκολο εξαμ εεεβαα i.e. pathology που είναι πολλά ποπκιουλαρ να μείνεις + τα finals).

      2. Οι παραπάνω τωρά κάμνουν τζαι phd (πόσο τζαιρό να με σπονσάρει η μάμμα τζαι ο παπάς?!)

      3. Πιάνουν 10-15 μαξ το χρονο σε ούλλη την Βρεττανία τζαι το selection process εν national.

      4. Ούλλοι που θέλουν να κάμουν νευροχειρουργική εν πορωμένοι.

      Do tell, do tell για σιηρόττερα περιοδικά!

  3. Anonymous says:

    ‘”Έναν κκέις στάτι θέλω σιορ που να γίνει πάμπλιshed στο TV MANIA πιλέ μοü…” ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ Φιρμός,,,,,, είσαι άπαιχτη.
    Και φυσικά you can do it κοπέλλα μου, μήπως ο Mcdreamy είναι πιο έξυπνος?

    • RoAm says:

      ευχαριστώ για τα καλά λόγια.
      Ο McDreamy εν dreamy αφού. Εγώ είμαι μια πασιοκώλα Λακαταμίτισσα. Πού να βουρούμε τωρά για μεγαλεία….
      (but we shall fight for it i guess at the end)

  4. melina says:

    yes u can. yes.u.can.

  5. cake says:

    of course u can do it re spasma

    mono dame mporw na sou milisw pleon.

    ti kamneis? eisai kala?

  6. epivatis says:

    Of course you can do it…. :-)

    “Έναν κκέις στάτι θέλω σιορ που να γίνει πάμπλιshed στο TV MANIA πιλέ μου…”
    LOL

  7. software says:

    This is my first time visit at here and i am in fact impressed to
    read everthing at single place.

tsil to speak - comments

