σήμερα

είμαι 23 χρονών τζαι 5 μηνών.

How i wish να μουν 16 τζαι 5 μηνών…

μόνο που σκέφτουμαι πως τζυλούν τα χρόνια, οι μέρες τζαι γω είμαι ριζωμένη πας την κωλοκαρέκλα (κυριολεκτικά) γυρίζει μου.

Ήμουν 4 επήα προδημοτική. Εβαρκούμουν αφάνταστα το μάθημα, εκαρτέρουν την ώρα να πάω να παίξω με τον άμμο.

Ήμουν 5 επήα δημοτικό, έφα πάτσο τζαι έμαθα να μεν ματσιάζω τζαι να κάμνω ρουκεττούες τες κόλλες που μου διούν στο σχολείο (τωρά ήταν να βάλουν φυλακή τη μάνα μου).

Ήμουν 6 έμαθα μαθηματικά.

Ήμουν 7 έμαθα τί σημαίνει όγκος στον εγκέφαλο τζαι πόσο fun είναι να σου φέρνουν αντικαταστάτρια δασκάλα τζαι να μεν κάμνετε ούλλη μέρα.

Ήμουν 8 έμαθα πόσον σκατά εν τούτη η ζωή αφού ανακάλυψα ότι είχα μυωπία (οξά εν ο-ι?). Α επίσης επέθανεν η ‘γιαγιά’ μου τζαι εν ένιωσα τίποτε. Ντεξτερ χίαρ στα 8 μου.

Ήμουν 9 όταν εξεκίνησα να σκέφτουμαι το μέλλον.

Ήμουν 10 όταν ετέλιωσα το δημοτικό τζαι θυμούμαι που επήα σπίτι τζαι στο δρόμο έκλαια επειδή ετέλιωσα το δημοτικό τζαι εν θα ξαναθώρουν τους συμμαθητές μου.

‘Ημουν 11 τζαι εμπήκα στην εφηβεία. Ας πούμε ότι ως τα 14 επέρασα μίαν μαύρη περίοδο εσωστρέφιας τζαι ποιά είμαι πού πάω τί εν η ζωή, πώς θέλω τη δική μου ζωή?

Στα 15 εξεκίνησα να ζω hellll yeeeaaaah.

Τζαι στα 20 αποφάσισα ότι τελικά εν άλλο πράμα που θέλω να κάμω…τζαι στα 21 εξεκίνησα το τζαι απολαμβάνω το αλλά πεθυμώ την κανονική ζωή, με έναν καναπέ, με έξω κάθε παρασκευή σάββατο χωρίς να εν ψόφος. That’s all.

Αν μετακομίσω τελικά…του χρόνου θα χω καναπέ τζαι εν θα χω να δκιαβάζω πελλάες του στυλ “μεγαλώνουμε τους ιούς της γρίππης πας σε amnionic cavities and then in allantoic” to be frank my dear…χέστηκα που τους ανιώνεις τζαι ούλλες σου τες εργαστηριακές τεχνικές.

3 Responses to σήμερα

  1. cake says:

    twra arkefkoun ta kala kori mouuuuuuu..pomeine tzai ena deis pou moni sou

  2. Moonlight says:

    Νομίζω εν τζαι θέμα επιλογών, εν τζαι θέμα οπτικής.
    Μόνο ένα χρόνο σε περνώ, γιές!

  3. Prasinada says:

    Μέρα που εθκιάλεξες να μας τα πεις τούτα. Να πάθω καμιά κρίση!!

tsil to speak - comments

