more pissed-offness with the flatmate = venting the spleen and the liver

η ώρα είναι 6 30 το πρωί ναι ναι εξύπνησα για να λύσω ασκήσεις για το ππέιπερ που έχω το μεσημέρι (εχτές ετζοιμήθηκα η ώρα 12 τζαι εν έκαμα τίποτε εχτός που 3-4 ασκήσεις).

Η ώρα 6: 40 σηκώνεται η κοκόνα, πάει στη κουζίνα τζαι ξεκινά να πλυννίσκει κάτι, να φακκά ποτήρκα, αννοίει τα ψυγεία, πάει ττόιλετ κλειώνεται μέσα τζαι φκαίνει μετά που 5 λεπτά χωρίς να κάμει φλας ή να ανοίξει νερό. Τί μπορεί να κάμνει ? Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ εν να πασαλίφκετε τες κρέμες της που σε κάμνουν να φαίνεται suntan-ed.

Εν τζαι αθθυμούμαι αν σας είπα αλλά είμαι σίουρη ότι άμαν πάει ττόιλετ εν πλυννίσκει τα σιέρκα της τζαι αν το κάμνει εν για 1 δευτερόλεπτο. Ίου ίου ίου. (αλλά να έσιει 25 κρέμες για τη φάτσα της τζαι για μαύρισμα έσιει).

Πάει τζαι έρκεται πάει τζαι έρκεται…έσπασε μου τα νεύρα μου.

Εχτές εξύπνησε πάλε η ώρα 6 επήε τζαι ετσουλλώκατσε στο μπάνιο, επήρε το λαπτοπ, έβαλα το ίδιο πουστοτράουδο που ακούει εδώ τζαι μιαν εβτομάδα τζαι πάει κάπως shake shake shake shake it (metro station lalei tora to google). Εζώσαν με οι δαιμόνοι. Επι μισήν ώρα να ακούω το τραούδιν η ώρα 6 το πρωί!!! Έστειλα της μήνυμα πλις λλίανε το βόλιουμ γιατί εξύπνησα τζαι δκιαβάζω. Τζαι απαντά μου “sorry sweeettyyyy good luck!”.

Μετά η ώρα 11….φκαίνει τζαι ξεκινά να φακκά γυρούς που το μπάνιο στη κουζίνα με παπούτσια που φακκούν με τακκουνούι…τζαι ξεκινά να κάμνει recite τα essays της με ύφος τζαι έπαρση.

Απαναγία μου παναγία μου ένιωσα ότι η πίεση μου εφκην 200. Πόσην ώρα να ακούω τακ τακ τακ τα τακκούνια τζαι τα έσσεις. Έβαλα τα headphones χωρίς μουσική τζαι πάλε άκουα την (τζαι τα headphones μου εν ποτζίνα που στερεώνουνται μες το φτι).

Ντάξει ξερω ότι υπερβάλω αλλά επειδή εφτάσαμε στο τέλος τζαι έχω πολλά συνάμενα τζαι αγία να ένει τωρά πάλε εν να με νευριάσει.

Την κατσαρολλού μου την ολοτζαίνουρκα έκαμεν την άχρηστη τζαι εχτές επήα να κάμε προσπάθεια διάσωσης αλλά δυστυχώς η κατσαρόλλα απέθανεν οπτικά τζαι οι τάτσες εν φέφκουν. Σκέφτουμαι να της πω άτε αφού έκαμες την έτσι, πιάστην τζαι γόρασμου άλλην την ίδια.

Πικρόχολο μεν, αλλά oh my god εν να πεταχτούν οι μήνιγκες μου που τα μάδκια μου όσον το σκέφτουμαι ότι εν κανεί που μου κάμνει λετσιό τα πάντα, αχρηστεύκει μου τζαι τα πράματα μου.

Πρέπει να θυμηθώ να πάω να συνάξω τα βιβλία που της εδάνισα που τα πέρσι / φέτος γιατί άλλοσπως εν θα τα ξαναδώ!

 

11 Responses to more pissed-offness with the flatmate = venting the spleen and the liver

  1. ftanokarti says:

    Σου εύχομαι ολόψυχα κάθε επιτυχία, τα υπόλοιπα κάποτε θα τα θυμάσε και θα γελάς.

    • RoAm says:

      ftanokarti geia sou je 8enk you gia tes euxes!
      3erw to oti kapote 8a ta skeftoumai je 8a gelw alla aman symvainoun apla 8eleis na fkeis e3w je na tsirillas…

  2. Moonlight says:

    έτσι να κάμεις με την κατσαρολλού.
    εγώ ανετόΤΑΤΑ θα το έκαμνα πάντως…

    καλή επιτυχία!

  3. Rania says:

    μα πώς την αντέχει? Move out..or have her move out..change the locks and don’t tell her!

    • RoAm says:

      miniskw sto kollegio, ara na move out en eshiei chance. To contract omos teleiwnei se 2 vdomades je go pou next monday 8a eimai bury st edmunds.

      Meta i am going flat hunting giati mporei na ivra sygkatoiko gia next year yayaaaa

  4. achilleas says:

    re giati diavazeis spiti? pienne vivliothiki i kanena study room

    • RoAm says:

      re gia na paw vivlio8iki i study room en na prepei na pare 30 vivlia mazei mou je oulles tes kolles, je to laptop.
      Je plus en sygkentronoume jiame.

  5. maria t. says:

    thea mu!(this is your new nickname, me tonismo sto e omos)
    you have to make her buy you a new kassarollou!en na niwseis polla kallittera,!do it

    • RoAm says:

      ftou je arese mou to theA :p

      ma en na niwsw kallitera o3a en na skeftoumai oti eimai mia bitchissa highclass lefkosiatissa?!

  6. maria t. says:

    thEa mu!
    an isun bitchissa hightclass lefkosiatissa possibly na men efakkas pennian gia tin kassarollun…i gia tin gennikin diatirisi kathariotitas tu spithkiou (tulaxiston jines pu kserw egw etsi enei!).oi. vasika EN THA ISHES KASSAROLLOUN in the first place!

    go ask for it na xareis.!

    (eni3erw giati egina toson obsessed me tin kassarollun. epira to polla patriotika je en ime kan nationalist. nomizw oti areskei mu na grafw tin leksin…
    kassarollu
    kassarollu
    kassarollu)

tsil to speak - comments

