im giving up on it(ch)

REMINDER:

Την Τετάρτη, 4/05/2011 και ώρα 5.00 με 7.00 το απόγευμα, θα πραγματοποιηθεί στο Σωματείο του Κεραυνού Στροβόλου από το Καραϊσκάκειο Ίδρυμα, αιμοληψία με σκοπό να βρεθεί συμβατός δότης.Η διαδικασία είναι πολύ απλή. Θα χρειαστεί 1-2 λεπτά ο καθένας μας από τον χρόνο του για να δώσει αίμα με την ελπίδα ότι θα μπορέσει να σώσει μια ζωή. Οι επιτρεπόμενες ηλικίες είναι από 18 μέχρι 45 χρόνων. Παρακαλούμε όσους ενδιαφέρονται να δώσουν το παρόν τους καθώς επίσης και να προσπαθήσουν για μεγαλύτερη δυνατή προσέλευση.
Για περαιτέρω πληροφορίες μπορείτε να αποταθείτε στο τηλ. 22863110

____________________

Σήμερα επήα εκδρομή στο νοσοκομείο τζαι επαράδωσα κάτι πράματα για assessment που το προηγούμενο attachment τζαι μετά επήα στο allergy clinic.

Γουαου!!! Έχω NHS folder τωρά. Είμαι πολλά proud!

Είδεν με τούτος:

Visiting Consultant in the Department of Allergy at Addenbrooke’s Hospital, Cambridge, Consultant and Medical Director the London Allergy Clinic, Fellow of the Royal College of Physicians of Edinburgh, a Fellow of the Faculty of Pharmaceutical Medicine of the Royal College of Physicians and Doctor of Philosophy of London University.

Lawrence Youlten was a medical graduate at Guy’s Hospital, University of London. He was then appointed as a lecturer in the Sherrington School of Physiology at St. Thomas’s Hospital Medical School and went on to become a senior lecturer in the Physiology department of the London Hospital Medical College, where he was awarded a PhD for his work on Vascular Permeability. This was followed by his appointment as senior lecturer in the Pharmacology Department of the Institute of Basic Medical Sciences at the Royal College of Surgeons where he was involved in basic research into physiology and pharmacology of vascular response to inflammation. Between 1979 and 1992, he combined clinical work in allergy and asthma with a position in Clinical Pharmacology Department of Beecham (later Smithkline Beecham). In 1989 he was appointed Director of Clinical Pharmacology Compliance, SmithKline Beecham Pharmaceuticals where he was responsible for Phase 1 and early Phase 2 studies of candidate drugs in the areas of asthma, allergy, thrombosis, diabetes, obesity and related metabolic diseases. From 1977 to 1997 he was a consultant in the Allergy Department at Guy’s Hospital, London.

He is a former member of Council and Secretary of British Society of Allergy and Clinical Immunology. He has particular interest in rhinitis and asthma and in anaphylaxis and related problems, including drug related anaphylaxis and insect venom allergy. He has published approximately 60 papers on scientific and medical topics mainly referring to allergy and its fundamental mechanisms.

Τζαι βασικά είπε μου…μάνα μου ρεεεε εν έσιει τίποτες να κάμουμε απλά άμαν φουσκώνουν τα σιείλη σου (τα πουπανινά…μεν σκέφτεσται βρώμικα) πίτα σπρέι αδρεναλίνης πάνω τζαι αν δεεεεεν κάμουν μετά χαππώθου. Έκαμε μου τζαι skin prick whatever test. Τζαι εξίασε να τα δει μετά για results τζαι επήεν να με πολογιάσει τζαι ήμουν κάπως…εεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεε ίσως να πρέπει να τα δούμε τούτα πριν φύω.

Εκατέληξεν ότι έχω παραπάνω dermatographic urticaria (άμαν λιφτείτε την κόλλα πέτε μου να σας δώκω λλίον leather bound roam να συνεχίσετε το γράψιμο) , παρά ότιδήποτε άλλο.

Όπως και πριν και ελπίζω αεί δεν έχω αλλεργία σε τίποτε.

Τζαι είπε μου να γοράσω ππιριτον (κάτι παλιά αντισταμινικά που ρέσσουν τον εγκέφαλο τζαι κάμνουν σε να τζοιμάσε …amongst other side effects) για να χω αμαν εν μπορω να τζοιμηθώ που το κνίσμα (σαν εψές ας πούμε).

Στην ερώτηση d you smoke τζαι την απάντηση όι λαλεί μου “oh i though you greeks always smoked”. Αν έρτει ποττέ εγγλέζος τζαι πει μου “no i don’t drink” εννοείται έχω του έτοιμο το “oh i though you brits always drink”.

Α τζαι άσε που με έβαλε να κάμω peak flow 2 φορές αφού του είχα πει ότι εκάμαμε μούχτι σπιρομέτρηση στα clinical skills τζαι apparently my lung;s age is <25 which is the desirable + Ππίκ φλόου με το index τους. Μισώ το peak flow.

Tα βαθιά μου συλλυπητήρια σε όσους έχουν άσθμα για αυτό το nuisance.

E τζαι μετά που εεκονφιρμάραμε ότι είμαι λost case είπαμε γεια see you in 6 months.

I’m doomed to itchiness forever and ever, aman toutos en eshiei kamian kalliterin idea.

4 Responses to im giving up on it(ch)

  1. Moonlight says:

    Είχα τζι εγώ κάτι χάπια που μου έγραψε ένας δερματολόγος μια φορά που έφκαλα κάτι πας στο πρόσψπο τζι ενόμιζα που τη φαούρα έννα γαιματωθώ.
    Λαλούν τα Telfast, εν αντιισταμινικά για τη φαγούρα. Εν ξέρω αν τα έχεις υπόψην, απλά έτυχε τζαι επέταξα τωρά τα δικά μου που ελήξαν τζαι εθυμήθηκα τα.

  2. RoAm says:

    εδοκίμασα ότι αντισταμινικό έσιει κάτω που τον ήλιο! Το Τελφαστ θα μου ξέφευγε? Εν ένα που τα 2 μου που νομίζω ότι κάμει κάμνουν.
    Πατ θενξ φορ δε κονσερν

  3. avevaios says:

    έχεις κάτι σαν δερμογραφισμό ή δερματογραφισμό; Εν ξέρω ποιο εν το σωστό, αλλά ξέρω τι ένει γιατί ομοιοπαθώ.

    • RoAm says:

      ehm oxi je toso….
      Fkallw tsounnes i.e san na je akkase me kounoupi je efouskosen ekojjinise je kni8ei kni8ei kni8ei. Alla aman eimai se etsi fasi fainetai je o dermatografismos.

      Alla nomizw o dermografismos pou monos tou en diaforetikos pou tin urticaria, apla i guess en je ta 2 paromioi mixanismoi pou ta kamnoun i.e. vasodilation and increased permeability (sorry kamnw revision pathology)

tsil to speak - comments

