zw mes ta skata kyriolektika aka esyftasen i flatmate

Ήμουν προετοιμασμένη ότι κάτι θα έβρισκα που θα με ενευρίαζε…Έτσι έκαμα το meditation μου, είπα δεν πειράζει ένας μήνας έμεινε. Τί τζαι αν κολλιτσιάζει ούλλη η κουζίνα, τί τζαι αν στοιβάζει τα κρέατα μες τον ανύπαρκτο χώρο του φρίζερ τζαι μινίσκει ανοιχτό τζαι λιώνουν τα παγάκια μου για το φραπέ…θα το καταπιώ.

Αλλά έπιαν με εντελώς απροετοίμαστη! Μιλούμε η κορούα έχει ξεπεράσει κάθε όριο.

Απλά θα σας δείξω τί αντίκρισα όταν επήα να κατουρήσω: θεωρήστε ότι σας έχω προειδοποιήσει για το τί ακολουθεί:

Περιμένετε να σας κάμω τζαι ένα ζουμ!

εξηγάτε μου το πλις!

Η αντίδραση μου φυσικά ήταν να φυρτώ του γέλιου γιατί εεε τί ήταν να κάμω! Η ζωή θέλει χρώμα που λαλεί τζαι ο κοργιαλάς. Πιάνω τον άλλο τηλέφωνο τζαι λαλώ του τί ήβρα τζαι τζείνος ήταν να φυρτεί (όι που το γέλιο).

Το αγαπημένο μου σημείο στην σύνθεση διότι περί σύνθεσης μιλούμε είναι το ρολό που εκόλλησε στα αριστερά του ριμ της λεκάνης τζαι στην άκρια εν καφετούι!

Δηλαδή picture this : η highclass, artista, hipster flatmate μου συφτάνει τζαι εν προλαβαίνει να κάτσει τζαι σπουρτά τα παντού. Τζαι μετά φεύφκει. Ερώτηση…εξανακατσε πας το ττόιλετ οξά πάει στα τόιλετς του μπαρ που εν thank god 2 πόρτες πάρατζει (οι καινούργιες μου τουαλέττες).

Μετά έπια την μάνα μου τηλέφωνο, να της το πώ γιατί ελάλουν της ότι πραγματικά έχω απορία τί θα βρω! Α τζαι ήβρα τζαι 1 σακκούλα ποσκούπιδα δημμένι αλλά όχι εφκαρμένη. Μυρίζει λλίο αλλα ντάξει, δαμέ θα κολλήσουμε!?

ααχχ τούντα ολ μπραν!

Μετά πάω στη κουζίνα αφού επίτισα χλωρίνη στα σκατά από μια απόσταση ασφαλείας φυσικά. Και βλέπω τα ωλ-μπραν (έτσι εξηγήτε το συφτασμα) τζαι το μμάτι που εν πάντα χτιτζιό αφού η πριγκίπισσα εν ξέρει τί εν το καθαρισμα.

λάααμπω απ την καθαριότητα λάααμπωω

μάνα μου τζαι ήταν τζαινούρκο όταν έφυα το πετσί μου!

Μπαίνω στο φέισπουκ τζαι θωρώ ότι η κυρία επής για το σ/κ λισαβώνα. Ωραία…..

Τί να κάμω ρε παιδκιά? Χααα? Εν περίοδος δκιαβάσματος εξετάσεων, αλλά εγώ τωρά εν να θωρώ όνειρα να της σπάζω τα μούρτα της.

Τζαι το θέμα εν ότι πάμε τα πολλά καλά σε κοινωνικό επίπεδο. We get along που λέμε.

Αλλά έσπασεν με! Εν μια λέρισσα. Εν τζαι τωρά που γράφω γι λλόου της!

ΥΓ: Ήδη ήπια το πρώτο μου αντισταμινικό γιατί νιώθω την φούντωση την τσούννα που χω στην καρδιά που τα νέυρα.

20 Responses to zw mes ta skata kyriolektika aka esyftasen i flatmate

  1. Prasinada says:

    Αμάνα μου μάνα μου. Εν να χρειαστεις σίουρα το sick bag με την φάτσα του Γουίλιαμ τζαι της Κέιτ που έβαλε ο Ινβίκτους σήμερα! Κόρη καλά τζαι αντέχεις. Πε της εν πάει άλλο τούτη η κουβέντα τζαι πρέπει να φέρει τα μίλια της….καλού κακού εν έσεις άλα όπτιονς να έβρεις άλλη/ο συγκάτοικο ή να μετακομίσεις;

    • RoAm says:

      Antexw matia mou antexw! Ema8a na ta vlepw ola me humor. Otherwise 8a me e8afkete pro pollou!

      En kairw e3etasewn to metakosmisma apokleietai!

  2. Urban Tulip says:

    Τώρα θυμήθηκα γιατί δεν πεθυμώ τα φοιτητικά μου χρόνια και τους Άγγλους άπλυτους – Roam, θα κάμω έρανο να σου μαζέψουμε λεφτά να μείνεις μόνη σου!

    • RoAm says:

      Μα ποιον Αγγλους άπλυτους! Τούτη έσπασε κάθε λετσιαστικό ρεκόρ! Να πεις ότι έσιει κάμποσους δαμέ να μεν μπορώ να πω ‘ααα εν τούτος ο λίγδης ο άχρηστος’ να πω να παει στα ανάθθεμα. Αλλά κόρη μου να ξέρεις ότι ξέρω ότι είσαι εσύ τζαι να μεν αντρέπεσαι?!

      Καρτερώ τον έρανο! Ή τουλάχιστον ένα έρανο για space suit με ventilation να μεν πιάω καμιά μαλαζαβράγκα.

  3. Invictus says:

    Εν νομίζω να εν σύνθεση τούντο πράμα. Μάλλον αποσύνθεση θα το έλεγα! :|

    Τί να σου κάμω ντήαρ, δυστυχώς εν έχω φωτογραφίες που τα toilets του στρατού για να σου στείλω να σε κάμω να νιώσεις καλλύττερα (oh yes, έshει τζαι shειρόττερα!!!)

    • RoAm says:

      Ρε Ίνβικτε, η διαφορά όμως που το στρατό εν ότι δαμέ εν τάχα μου Cambridge University i.e. posh, well educated people με κάποια α standards (δεν υποστηρίζω αυτή την άποψη αλλά αυτό θέλει να προωθείται το πανεπιστήμιο). Αν ήμουν στρατό ήταν να ίσιεν τζαι έλεος.

  4. 2 words: explosive diarrhea

  5. maria t. says:

    solidarity.
    irta pisw je i kuzina mu itan xaos.
    plumping issues again
    nan kala oi charlies ydravlikoi pu erkunde pu north london on the same day for the rescue

  6. maria t. says:

    god save the charlies

  7. Moonlight says:

    Ρε, άμπα τζαι έκαμεν κανένα ππαρτούδιν τζαι εγέμωσεν το τόιλετ ή εσύραν τίποτε μέσα τζαι εβούλλωσεν τζαι επλυμμήρησεν! Αλήθκεια…

    (ενεκάτσιασα big time)

  8. Επιτέλους!

    Η απόδειξη ότι ο ποπός των γεναικών δεν στάζει ροδόσταμμα!

  9. postbabylon says:

    Poses meres eleipes?

  10. RoAm says:

    Eleipa pou tes 8 tou Aprili ws tes 28 tou Aprili!
    Alla eleipe kapou in the meantime je touti. Ate ate 7-8 meres na ishien parapanw mou mes to flat.

  11. Pistefkw oti den prokeitai gia explosion pou prohl8e ek ths pisw ophs alla ek ths anw. Eixa polles, paromoies, “diaskedastikes” emperies kata thn sygkatoikhsh mou twn 5 xronwn. Apla prepei na kameis ypomonh jai na men kni8eis thn tsounna. OI tsounnes ka8ountai amman en tes peirazeis.

  12. […] το ττόιλετ πριν αναμιση μήνα. Τελικά είπε μου ότι “oh rosie it wasn’t me, it’s so disturbing […]

  13. WRH Exclusive Aug 11

tsil to speak - comments

