Αχ αυτή η συγκατοίκηση

Τους συμφοιτητές μου τους αγαπώ (τους πλείστος τουλάχιστον). Με ούλλους πάω τα καλά γιατί είμαι η προσωποποιήση του σίκκι με τζαι του πάμε ως πάρατζι. (αφού λαλώ σας έσιει πιο σπάσματα που μένα! ).

Τωρά στο ΚινκςΛυνν μινίσκω με την γιαπονέζα τζαι τον Άλλο τζαι τον Ιορδάνη. Ο Ιορδάνης εν μετρά. Εν στην κοσμάρα του, εν η προσωποποιήση του Sheldon, για dinner τρώει τσίπιτος τζαι αλλα γλυκά, ξυπνά η ώρα 6 τζαι φακκά τες πόρτες etc.

Με τους άλλους 2 όμως είμαστε όπως το  dream team. Μαειρεύκουμε με τη σειρά (ως τωρά εφάμε μακαρόνια με σολωμό, γιαπωνέζικο κκάρι τζαι φατζί μουτζέντρα αλα roam), πάμε Τέσκο, τζαι γενικά μαλακιζόμαστε παρέα. Είμαι τζαι με τη Γιαπωνέζα στους θαλάμους, πόμπα φάση. Οι κονσάλταντ μας ούτε εφανήκαν, κανένας εν μας γυρεύκει τζαι μεις εν κάμνουμε τίποτε. Σήμερα ας πούμε πάνω σ’ανεμο επήαμε εκδρομή στο νοσοκομείο ώσπου να δόκουμε πας σε τίποτε ενδιαφέρων. Είδαμε electromyogram πάνω σε ένα κύριούλλη με ζαβή γλώσσα τζαι προβλήματα στην κατάποση (?) τζαι ο neurophysiologist νούμερο 2 έκατσε τζαι εξήγησε μας το EEG τζαι έδειξε μας παραδείγματα (μέχρι τζαι CJD ). Θεός! Θα ξαναπάμε (και ελπίζω μέχρι τότε να έχω μάθωι ίντα που εν οι επιληψίες).

Ένιχαου πάλε έχασα το τρακ μου.

Το ποστ ήταν για να γράψω 2 φάσεις που επαίξαν τζαι έσιεσα γέλοιο, για να τες θυμούμαι μετάαααα

1. Εσιέσαν τα πουλιά ούλλου του χωρκού πας το μπροστινό γυαλλί του Άλλου. Ήρτεν να μας πιάσει για να πάμε σουπερμαρκετ τζαι εν εφένετουν καν η φάτσα του που μες το γυαλλί. Κόμα να φύουν btw. Ήμαστε σπουρτιμένες. Το αστείο εν ότι ήταν μόνο πας το γυαλλί.

2. Συζητούμε ότι οι άντρες εν τέλεια άκυροι άμαν αφήνουν το σελλί της τουαλέτας πάνω. Τζαι ο άλλος λαλεί ότι κατεβάζει το τζαι ότι εν ο ιοΡΔΆνης που το αφήνει πάνω. Μετά που λλίο πάει κατουρά….Επίναμε καφέ με την γιαπωνέζα τζαι πάω να κατουρίσω τζαι θωρώ το σελλί πάνω. ΑΜΑΑΑΝΑΑΑ ΜΟΟΟΥΥΥΥ. Ο Ιορδάνης έλειπε που σπίτι. Έρκετε η γιαπονέζα τζαι αρκέφκουμεν του τζαι οι 2. Μισα εγγλέζικα μισά κυπριακά. ΕΓώ πάω τζαι λαλώ του να βαστά την πουλλού του τζαι να κάθετε τζαι τζείνος να μου λαλεί να κάμνω ακροβατικά για να μάθω εγώ να κατουρώ στέκοντας. Τέλος…η γιαπωνέζα πρέπει να μάθει κυπριακά τζαι μιας τζαι πίσω έσσω της δεν πάει θα ρτει μαζί μας πίσω Κύπρο σε 15 χρόνια.

Well 3 μέρες εμίναμε. Σήμερα ήρταμε πίσω γιατί εβαρηθήκαμε τζαι αφού εν μας γυρεύκει κανένας…we might  as well come home.

Ασε που πρέπει να πιάσω την κουβερτούδαν μου γιατί το πάπλωμα τους εν όπως το pumpers του μωρού. Τρίζει τζαι φαίνεται γιαααξξξ.

Κατα τ’ άλλα το δωμάτιο είναι καταπληκτίκ! Τζαι το γραφείο εν τέλειοοοο.

Που δευτέρας πάλε.

7 Responses to Αχ αυτή η συγκατοίκηση

  1. nekat0meni says:

    ahahah roam m arese mou pola to ene mono pano sto giali pu t eshesan t kaimenou??
    seriously ipate to an8ropu na katoura alospos??Kori xanete:P

  2. Moonlight says:

    NA TO KATEBAΖΟΥΝ! ΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ ΓΙΑΤΙ ΕΝ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΖΟΥΝ!!!
    Η ΜΑΜΜΑ ΤΟΥΣ ΕΝ ΤΟΥΣ ΕΜΑΘΕΝ;;;;;

  3. ιων σκεπτικός says:

    Χα χα κορούδες μου, άμα λαλώ του γιούδι μου να κατεβάζει το σελλίν, τζιαι να κλείει τζιαι το καπάτζιν γιαν να συσταρισμένη η τουαλέττα, απαντά μου: – mother άμαν πηαίννεις τουαλέτταν, μετά να σηκώννεις το σελλίν να το βρίσκω σηκωμένον. !!

    Μα τον θεόν αν δεν ήτουν γυιός μου ηταν να του πω για το σηκωμένον,:-))

  4. RoAm says:

    mana mou to reeee
    alla
    oi
    prepei na to ko4ei auto to systuma! Na tou peis oti en 8a areskei stes koroues meta :P

  5. ιων σκεπτικός says:

    Roam μου θα του το τονίσω, διότι τζιαι γιώ που δεν είμαι κορούδα (!) νευριάζω πολλά άμαν εν σηκωμένα τζιαι ανοικτά χάνιν, ασυστάριστα. Τωρά έσιει τζιαι δαμέσα τουαλέττες που μόλις γύρεις νάκκον κάτω το σελλίν τζιαι το κάθισμαν, κλείουν μόνα τους, σιγά σιγά τζιαι δεν χρειάζεται να σκύψεις να τα κλείσεις. Να μεν σας πω για τες τουαλέττες σε ξενοδοχείο στην Ελβετία που ήταν αυτοκαθαριζόμενες τζιαι είσιες τζιαι την επιλογήν να σου πιτίσουν νερό χλιαρόν πάνω στο κολίν σου να πλυθεί τζιαι αέραν χλιαρόν να στεγνώσει.:-)))

tsil to speak - comments

