nevrakia kai anavrasmos

Τες τελευταίες μέρες νιώθω μιαν ανακατωσούραν, μιαν ανασφάλεια, έναν κόμπο στο λαιμό (και μια θηλιά που όλο στενεύει) , νιώθω ότι είμαι ηφαίστειο (που ξυπνά λαααβα μου λαααβααα μουυυ) που μάσιεται να πάρει (αλλά ούτε καν ξικαπνίζει).

Ποττέ εν ήμουν καλή με το τέλος του Γενάρη / αρκές του Φλεβάρη. Τες 2/3 χρονιές του imperial έτσι τζαιρό επήα councelling service ( μάνα μου…που ούλλα ίσιε στο ICL) για να μου κάμνει μουχου ένας κκέλης αλλά επίσης να μου κάμει τζαι point out ότι ‘μάνα μου…τζαι περσι έτσι τζαιρό τα ίδια ελαλούσαμε, πήαιννε έσσω σου τζαι καρτέρα να φκει ο ήλιο ή κάτσε κάτω που τη λάμπα”.

Ε και φέτος κάτι τέδκοιο νομίζω έχω αλλά + τον πλέον constant πόνο στον ώμο τζαι στο σβέρκο (ε μα πόση παθολογία τζαι φαρμακολογία, εβάρηεν η κκελλέ μου τζαι εν με σώννουν οι ώμοι μου).

Και εδώ έρχομαι να σας πω τα προβλήματα μου

1) Το ψυγείο μας εν πας τα 40 cm και τα 7 cm εν freezer. Για 2 άτομα. Εν μπορώ να γοράζω φαί βασικά γιατί εν έχω που να το βάλω. Τζαι εμένα η διετα μου αποτελείται από : σαλατες / καρρότα / ππάρσνιπς / γιαούρτι / γάλα σόγια  τζαι τομάτες. Occasionally θα κάμω ρύζι , πατάτα στο microwave , φατζή , λουβί. Στάνταρ τα φρούτα τζαι τα κκόφλεξ για ώρες ανάγκης. {Τωρά γιατί εν είμαι στέκκα τζαι ο κώλος μου εν ίσια με το φεγγάρι who knows }. E εν έχω τόπο στο ψυγείο για τούτα έτσι καταλήξω να τρωω σαλάτα με καρότα τζαι πατάτες (που εν θελουν ψυγείο).

I NEED A FRIDGE

I WANT A FRIDGE

2) To Σβέρκο μου:

Αγαπητέ σβέρκε (ακούετε ρώσσικο όνομα εν νεν?),

Μπορείς σε παρακαλώ να μεν με πονείς? Μπορείς να μου κάμεις τη χάρη να μεν τρίζεις, να κάμνεις κλικ κτλ?

Επήρα σε φυσιοθεραπεία, κάμνουμε λλίγες ασκησούλλες (νοτ) , τί άλλο χέλεις?

Θα γοράσω εργονομική καρέκλα. Ώσπου εν κάθουμαι να δκιαβάσω είμαι σχετικά OK. Άπαξ τζαι κάτσω ξεκινά να διαμαρτύρεται.

Επιασα bookstand, μαξιλάρκα να βάλλω στη πλάτη μου, άλλαξα arrangement τίποτε δεν βοηθά.

Πού θα βάλω την καρέκλα οεο? Μες το καλοκαίρι ΜΟΝΟ θα αλλάξω 3 φορές δωμάτιο. Τέλεια εν νεν????

3) Εβαρέθηκα να ζω σε μια τρώγλη που η συγκάτοικος βκάλλει τα weetabix της τζαι θρυμματίζουνται αλλά ποττέ εν τα συνάει. Αν τζαι την περασμένη βδομάδα έπηαν το νόημα νομίζω γιατί έφκαλε μετά που 2 μήνες σκουπίδκια έξω. Α πλας, νευριάζω που χρησιμοποιά τες οδοντόπαστες μου. Κόρη μου αν σου αρέσκουν οι φαρμακευτικές αρώτα με τζαι εν να σου πω ” sure no problem “. Λαλείς να αρκέψω τζαι γω να χρησιμοποιώ τα καθαριστικά προσώπου της τα ακριβά χωρίς να της λαλώ τίποτε? Εγέμωσα τζαι κάτι σπαστικά μιτζιά σπιρούδκια.

4) Τι σκατά θα κάμω στη ζωή μου τελικά? Περνώ τούντο σκόρσο για να γίνω GP? Αμερική δεν με πιάνουν που να χτυπάω upright. Αγγλία εν μινίσκω που να μου διούν 1 000 000 το μήνα. Ειδικότητα? μμμμμμμμμμμμμμμμ δερματολόγος? μόνο τζιαμέ μας πιάνουν. Εσκέφτηκα να μπω στο academic stream αλλά πώς μπαίνεις χωρίς phd? mission impossible δηλαδή. .Τελικά εν να πάω πίσω στη κύπρο με την ουρά στα σιέλλια τζαι να γίνω καρδιολόγος στο γενικό νοσοκομείο λευκωσίας (αν περάσω τα εξαμς τζαι το ίντερβιου τους…μέσο wanted).

5)  Είδα περίοδο.

(which could explain it all)

4 Responses to nevrakia kai anavrasmos

  1. Moonlight says:

    Εγώ εν επίστεφκα ότι ο ήλιος κάμνει τόση διαφορά. Φυσικά ούτως ή άλλως δεν μπορώ την κρυάδα οπότε όταν είχα να διαλέξω μεταξύ Στρασβούργου και Μοντπελιέ, επροτίμησα το δεύτερο. ΜΙΑ ΦΟΡΑ ετόλμησεν να μεν φκάλει ήλιο για 3 ημέρες τζαι ενόμιζα ότι ήμουν άρρωστη, ότι είχα κατάθλιψη, εν έθελα να φκω που σπίτι, να μιλώ με κανέναν, τίποτε…
    Τζαι μετά έφκαλεν ήλιο…. Φακ!

    Περαστικά για όλα τα άλλα, και εγώ σε υποστηρίζω στην χρήση των ακριβών καθαριστικών προσώπου της ρούμις! Λείψε της τα!

    • RoAm says:

      ntaaaa, δεν μινισκω δεν μινισκω αγγλία που να μείνω cambridge ή λονδίνο. θα φύω να πάω κκαλιφόρνια ή ισραήλ. (ή ελλάδα ή κυπρο)

      θα της τα λειψωωωω

  2. cake says:

    1. giati en pianete psygeio mana m? apagorevetai? en exei topo?
    2. ela kame mou surprise sta genethlia mou kai tha deis pws tha sou perasei!!! anakalypsa enan neo teleio cocktail eimai sigouri oti th ato ektimouses. episis sto party skeftomai na kamw sledzie, ara prepei na rteis

    • RoAm says:

      εεμμμ εν θυμάσαι την τεράστια μου κουζίνα???

      να σου κάμω σαρπράις καλόοο.
      να σου κάμω όπως τη μάμμα μου?

      “αγάπη μου θέλω να ξέρεις ότι είμαι πάντα κοντά σου. μακαρι να εμπορούσα να σε είχα δαμέ κοντά μου αλλά άτε τί να κάμουμε…αγαπώ σε αγάπη μου” (τζαι κάπου δαμέ κολλιτσιάζει το ακουστικό και ότι είπε και ο σχοινάς
      “πονάς εσύ μα πονάω και γωω οι 2 καρδιές μας σαν μίαααα”
      νταξει οκ επαράσιεσα το.
      Κόρη μου εν να ρτω 2.5 weeeeksss το πασχα τζαι πας τες 3 το σάμμερ γέεεαα

tsil to speak - comments

