αγαπητοι developers

Ελπίζω να πάθετε μαλαζαβράγκα, να αφήκετε τα χώματα του σπιθκιού μου τζαι τα χώματα της γης μου.

Ο ΜΑΛΑΚΙΣΜΕΝΟΣ ΣΑΒΒΑ ΧΟΟΥΜ (ΤΗΝ ΡΑΤΣΑ ΣΑΣ ΜΑΛΑΚΕΣ ΑΝΙΔΕΟΙ) ΣΚΑΨΕ ΣΚΑΨΕ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΟΥΣΤΟΠΟΛΥΚΑΤΟΙΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΚΑΜΑΝ ΤΑ ΣΚΑΤΑ.

ΕΡΟΥΦΗΣΕΝ Η ΓΗ ΤΟ ΤΟΙΧΟΥΙ ΤΗΣ ΑΥΛΗΣ ΤΟΥ ΣΠΙΘΚΙΟΥ ΜΟΥ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ.

ΕΣΤΕΙΛΑΝ ΧΑΡΤΙ ΤΟΥ ΤΖΥΡΗ ΜΟΥ ΝΑ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ ΟΤΙ ΕΝ ΕΧΟΥΝ ΚΑΜΙΑ ΕΥΘΥΝΗ ΤΖΑΙ ΤΟ ΑΡΝΙ Ο ΤΖΥΡΗΣ ΜΟΥ ΕΘΕΛΕΝ ΝΑ ΤΟ ΥΠΟΓΡΑΨΕΙ.

ΕΥΤΥΧΩΣ ΕΠΕΜΒΗΚΕΝ Η ΜΑΝΑ ΜΟΥ ΤΖΑΙ ΕΙΠΕ ΤΟΥΣ ΝΑ ΜΑΣ ΤΑ ΣΑΣΟΥΝ.

 

ΠΟΤΕ ΘΑ ΤΑ ΣΑΣΟΥΝ?

ΤΑ ΔΕΝΤΡΑ ΜΟΥ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΖΙΑΜΕ ΠΟΥ ΤΟ ΤΖΑΙΡΟ ΠΟΥ ΕΓΕΝΝΗΘΗΚΑ , Η ΜΑΝΤΑΡΙΝΙΑ ΜΟΥ ΕΝ ΤΖΑΙ ΞΑΝΑΡΚΟΥΝΤΑΙ.

 

ΜΑΛΑΚΕΣ

ΜΑΛΑΚΕΣ

ΠΟΥ ΝΑ ΠΑΤΤΙΣΕΤΕ ΠΟΥΣΤΟDEVELOPERS

ΤΖΑΙ ΕΝΑΣ ΚΟΛΟΓΕΡΟΣ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ ΕΡΕΜΒΑΖΕ ΜΕΣ ΤΗΝ ΑΥΛΗ ΜΑΣ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΜΑΣ ΑΡΩΤΗΣΕΙ , ΕΝ ΝΕΝ ΠΑΡΑΝΟΜΟ ΤΟΥΝΤΟ ΠΡΑΜΑ?

ΑΑΑ?

ΑΑΑΑΑΑΑ?

ΔΚΙΑΟΛΕ

ΕΝ ΝΑ ΔΩ ΤΖΑΙ ΠΕΡΙΟΔΟ, ΕΙΜΑΙ ΤΖΑΙ ΚΟΥΡΑΣΜΕΝΗ, ΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΥΜΑΙ ΕΦΙΑΛΤΕΣ ΟΤΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΜΟΥ ΠΛΕΟΝ ΕΝ ΝΕΝ ΑΣΦΑΛΕΣ….

ΣΑΒΒΑ GO HOME!

6 Responses to αγαπητοι developers

  1. maria t. says:

    savva’s home from now on

  2. Moonlight says:

    oh my, πολλά καταστροφικό…
    θυμούμαι στη λευκωσία, στην Σανταρόζα που εχτίζαν πριν λίο τζαιρό τζαι εβούλιαξεν ο δρόμος τζαι εταλαιπωρείτουν τόσος κόσμος για να χτίσει ο άθε μαννός την πολυκατοικία του…
    όπου ΓΑΡΟΣ γίνεται ντιβέλοππερ, εν το συζητώ πλέον… :S

  3. h says:

    Ευτυχώς που εν ξύπνια η μάνα σου!!

tsil to speak - comments

