Τα παραξενα μου όνειρα

Όταν και εφόσον θωρώ όνειρα εν νεν τζαι πολλά ευχάριστα.

Πριν κάτι μέρες εθωρούσα μίσιμου ότι:

Επέθανεν ο παππόυ μου ή η γιαγιά μου (εν εγίνικεν ξεκάθαρο…τί να πει κανείς), τζαι ήμουν Κύπρο τέλοσπαντων.

Τζαι κάπως δεν θα εθάφκετουν ο παππούς/γιαγιά. Θα έπρεπε να βάλουμε το νεκρό σώμα μεσα σε μιαν ειδική κότζινη βαρέλλα τζαι μέσα ήταν να ίσιεν ειδικά πράματα (που στο όνειρο ήταν ασπρα σαν την πολυστερίνη) τζαι ήταν να πάει στον ειδικό χώρο για τις κότζινες βαρέλλες.

Η κότζινη βαρέλλα που λαλείτε, θα έπρεπε να πάει Ελλάδα.

Τζαι για κακή μου τύχη εχρίσαν με υπεύθυνη της βαρέλλας. Θα έπρεπε να την έβρω, τζαι να την συνοδέψω Ελλάδα.

Τζαι ένιωθα έτσι μες το όνειρο μου άσιημα τζαι λύπη αλλά τζαι την ανάγκη να φερω εις πέρας την αποστολή μου.

(μάλλον θα ετοιμήθηκα πας το ζινίσιη μου πάλε)

Φτάνω Αθήνα τάχα μου τζαι ώσπου να γίνουν τα logistics τζαι τα γραφειοκρατικά για το βαρελλο-νεκροταφείο είπα να πάω να ποσκολιστώ μες σε κανάν δρομούι. Επερπάτουν τζαι έδωκα πας σε μια μαρκέττα ασ το πούμε που ήταν χωρισμένη σε διαδρόμους τζαι δωμάτια. Σαν επερπάτουν είδα μια γνωστή μου (αλλά άγνωστη φάτσα) τζαι λαλώ που μέσα μου “ππεεε τωρά που να της εξηγώ ίντα που κάμνω”. Τζαι εμιλίσαμε αλλά εν θυμούμαι τί είπαμε.

Φεφκω που το μάρκετ τζαι ακολουθώ έναν δρόμο που φτάνει σε ένα αδιέξοδο με μιαν ελιά στο τέρμα τζαι χωράφι με κοτζινόχωμα μετά.

Το πιο disturbing που το όνειρο εν ότι η εικόνα της κότζινης βαρέλλας που έβαλλα στον νου μου ήταν σαν το xray vision. Είσιεν τζαι τον πεθαμένο παππού/γιαγιά μέσα να κάθεται σαν να τζαι έπαθεν εγκεφαλικό τζαι έπαθεν spastic παράλυση με το σιέρι τζαι το πόιν σε flexion.

Τζαι τωρά που το σκέφτουμαι πρέπι το όνειρο να το ίδια που τες 7-10 του Νιόβρη. Που τούντες μέρες επεθάναν 2 ανθρώποι που εν έπρεπε να πεθάνουν (see neuroshit & teenage cancer).

Ενώ εξίασα ότι ήταν ο 5ος χρόνος απουσίας τους…

χμμμ

Τζαι κατακρίβειαν τωρά που το εξανάφερα στο νου μου το όνειρο που την αρκή εκατάλαβα ότι ο δρόμος που είδα στο τέλος με την ελιά μοιάζει πολλά με το δρόμο που εν το νεκροταφείο που εν τζαι οι 2 θαμένοι (φύε το νεκροταφείο τζαι φύε το τσακκίλι τζαι εν σποτ ον).

funny thing the brain.

One Response to Τα παραξενα μου όνειρα

  1. Moonlight says:

    Ούφφου, τούντα όνειρα εν νάκκον ου shit μερικές φορές. Τζι εγώ πλέον εν τα ενοχλητικά που θυμούμαι συνήθως….

tsil to speak - comments

