Runner’s High

Τωρά που λαλείτε είμαι στον ίδιο όροφο τζαι 3 πορτες μακριά που το γυμναστήριο. ( τζαι 2 πορτες που τα πλυντήρια).

Άρα εν έχω λόγο να μεν είμαι λούρε λούρες (γιατί φεττες φέττες εν γίνουμαι με τίποτε) τζαι ούτε λόγο έχω να μεν μυρίζει το δωμάτιο μου Comfort/Lenor κτλ.

Μιας τζαι είχα την μάνα που έφυε σήμερα που στανστετ, εν εχρειάστηκε να πάω προσωπικά στα αγαπημένα μου πλυντήρια που φέτος σημειώστε εγίναν 1.80 που 1.50 και 1 λίρα το στεχνωτήριο μινιμουμ (που παλιά έβαλλες 20 σεντ για κάθε 15λεπτο που θελες να δουλέφκει).

Αλλά το γυμναστήριο. Ήρτα μανικομένη. Έφερα παπούτσια της γυμναστικής, έκαμα μένταλ ασκήσεις ότι εν να πηαίνω ευλαβικά (μα ίνταλως γράφετε?) κάθε μερα να χτυπιέμαι οσάν το οκταπόδιον…πελλάρες! (θυμιστε με ίνταλως πάει…τον αραπη όσο κι αν πλένεις το σαπούνι σου χαλάς?).

Είπα να πάω σήμερα γιατί ενύσταζα τζαι το immune system τζαι τα complements αρκέψαν να μεν φαίνουνται τόσον ενδιαφέρον…

Το ποηλατίν 10 λεπτά εφκήκεν άνετα με τάχα το fat burn πρόγραμμα (σιγααααα να μεν κάμνει τζαι αυτόματα σαπούνι!).

Μετά έμεινα τζαι εθώρουν τα ‘όργανα’. Κοίταξε……εν ένα που τζείντα multigym thingies. Πάω να κάμω biceps. 12 κιλά ιμισς. Δαμέ εν δώννω τη βαλίτσα μου! Triceps πως κάμνουμε δαπάνω?! Εν τα βρίσκω Έκαμα λλίους ώμους, λλίη πλάτη λλίο στήθος (πάντα έθελα να ταράσσω το βυζί μου όπως τους body builders!)

Κάμνω κοιλιακούς που ομολογουμένως είναι το δυνατό μου σημείο τζαι λαλώ άτε κανεί για σήμερα οι πελλάρες. Να βουρήσω λλίο πας το δρόμο να δω ως ίντα ώρα σώννω.

ΧΑ

ΧΑ

ΧΑΑΑΑ

2 λεπτά κοπελια. Τόσον σώννω.

Ίντα κρέας είμαι αααααααα. 2 λεπτά.

Σκέφτου να κάπνιζα δηλαδή τζαι να τρωα μακτονιές τζαι γάλας τζαι τυρκά.

Στόχος: Ως την άλλη Παρασκευή να αντέξω ως τα 4 λεπτά.

Απότερος στόχος: σε 4 χρόνια να βουρήσω στο Μαραθώνιο Λευκωσίας (τον μισό) τζαι να μεν πεθάνω. Πρέπει να δκιαλέξω charity που τα τωράαα? Εεεεε θέλω θέλω θέλωωωω να παν για χμμμμ χμμμ Ανθρώπους με Ουρτικάρια (να μεν φκάλω τζαι λεφτά?!). Όι seriously…ehmmm να παν στους Ρευματοπαθείς. (μιας τζαι η σκέψη για γυμναστήριο ήρτεν μου διαβάζοντας για το immune system!)

Τέσπα πάλε επολλλολόησα…Πάω να λουθώ γιατί σε μια ώρα εν να πάω να συνάξω τους ξένους μου τζαι εν να παραγγείλουμε κινέζικα (κρίμας τες 40 θερμίδες που χασα στο ποηλατίν).

4 Responses to Runner’s High

  1. koukounarii says:

    kori mou, ego antexo 5 je esi 2. ise lio disgrace pu ta alithkia. je ise je i MISI MOU je kapnizo jiolis giafto TELIONE. se 2 meres na antexis 4 oksa in a week :p

    • Moonlight says:

      Είμαστεν ούλλες κρέατα….
      Εγώ ως το τέλος του δρόμου αντέχω (τζαι δυστυχώς εν μινήσκω Μακαρίου Λακατάμειας)…. :S
      Kάτι πρέπει να γίνει….

      Τωρά που το σκέφτουμαι εν πειράζει, έχουμεν δρομολογημένα άλλα βάσανα τωρά….

  2. postbabylon says:

    Runners high… En kati pou en tha niwsw potte…h genniesai me to gonidio “s” for sporty h oi.
    Egw oi…*sigh

    Giatre esy pou ksereis, giati to gala?? Aman pinneis gala en swnneis taxa?

  3. blacksheepsays says:

    respect που τα λεφτά του μελλοντικού charity θα παν στους ρευματοπαθείς…

    μεγάλο γύρισμα το ανοσοποιητικό σου να είναι σχεδόν εκτός λειτουργίας 24/7…trust me, i know…

    anyway, little RoAm, καλή τύχη με το γυμναστήριο!!!

    :)

tsil to speak - comments

